Dubte marcatge roba nen (etiquetes per l'escola)
- thankyou78
- :: poltre

- Entrades: 647
- Membre des de: dg. jul. 19, 2009 10:13 am
Dubte marcatge roba nen (etiquetes per l'escola)
Holaa! Estem preparant l'arribada a l'escola del nostre fill gran, i el material que ens demanen. En quant a l'etiquetatge de la roba tinc un dubte: Els meus dos fills tenen la mateixa inicial (A) doncs es diuen Arnau i Adrià. A l'hora de marcar la roba és imprescindible posar el nom sencer i el cognom o puc demanar que posin "A. + cognom?...Així podria aprofitar el marcatge pels dos...Però si és millor fer-ho amb el nom perque és més fàcil pels mestres doncs cap problema, no vindrà d'aquí la ruina jeje...
Gràcies a totes! Ja em direu!
Gràcies a totes! Ja em direu!

Re: Dubte marcatge roba nen (etiquetes per l'escola)
A mi a l'escola no em van dir com ho havia de marcar i jo li vaig posar el nom i cognom; no vaig pensar mai en posar la inicial i el cognom. Suposo que també depen del cognom que tingui, no és el mateix un cognom tipus López, González, Pérez que altres. Si t'ho pots estalviar....
Hola,
jo encara només tinc una nena pero ja hi he pensat. Jo la seva roba la marco amb els dos cognoms!!! pero si a més et coinsideix la inicial dons posa la inicial i el cognom!! perfecte!!
en quan a com fer-ho, jo he provat les tires que es plantxen o cusen, pero al final s'acaven desenganxant!! una amica em van recomanar una cosa i es rapida i comode; es un tampo especial per roba!! t'el fan a les copisteries!! i amb un segon ho tens marcat. Dura varies rentades i si li has de tarnaqr a posar es ferclik i ja esta!!!
be espero haver-te ajudat!!!
fins aviat!!!
jo encara només tinc una nena pero ja hi he pensat. Jo la seva roba la marco amb els dos cognoms!!! pero si a més et coinsideix la inicial dons posa la inicial i el cognom!! perfecte!!
en quan a com fer-ho, jo he provat les tires que es plantxen o cusen, pero al final s'acaven desenganxant!! una amica em van recomanar una cosa i es rapida i comode; es un tampo especial per roba!! t'el fan a les copisteries!! i amb un segon ho tens marcat. Dura varies rentades i si li has de tarnaqr a posar es ferclik i ja esta!!!
be espero haver-te ajudat!!!
fins aviat!!!
- thankyou78

Gràcies noies!
La veritat és que el cognom no és habitual, així que igual opto per la inicial més el cognom...
Per cert abm79 quan costa aquest tampó?. Sembla una bona idea per la roba, i sobretot ràpid. El problema el veig per la roba que sigui fosca, potser el millor és demanar-lo d'un color llampant com vermell oi?. Els altres estris que ens demanen com el got, i la bossa per les mudes es pot fer amb un retulador permanent perque aquí diuen que ha de ser el nom ben gran...
Com es nota que sóc novata en això de l'escola jejej, fins ara ha estat amb els avis i ara que jo estic de permís maternal pel petit amb mi. A veure com anirà tot!
La veritat és que el cognom no és habitual, així que igual opto per la inicial més el cognom...
Per cert abm79 quan costa aquest tampó?. Sembla una bona idea per la roba, i sobretot ràpid. El problema el veig per la roba que sigui fosca, potser el millor és demanar-lo d'un color llampant com vermell oi?. Els altres estris que ens demanen com el got, i la bossa per les mudes es pot fer amb un retulador permanent perque aquí diuen que ha de ser el nom ben gran...
Com es nota que sóc novata en això de l'escola jejej, fins ara ha estat amb els avis i ara que jo estic de permís maternal pel petit amb mi. A veure com anirà tot!
Hola,
tampo em va costar uns 15-20 euros, pero et ben aseeguro que ho amortitzes i despres compres càrregues. jo el tinc negre i la roba fodca el que faig es marcar-la a la etiqueta!!!
els gots i tot lo altre amb retolador permanent!!!!
fins aviat!!!
tampo em va costar uns 15-20 euros, pero et ben aseeguro que ho amortitzes i despres compres càrregues. jo el tinc negre i la roba fodca el que faig es marcar-la a la etiqueta!!!
els gots i tot lo altre amb retolador permanent!!!!
fins aviat!!!
Jo posaria sense problemes la inicial i el cognom!!
Ja et vaig ensyar el que vaig fer servir jo pel Nil, va molt i molt bé!!
Ja et vaig ensyar el que vaig fer servir jo pel Nil, va molt i molt bé!!
Nuria!! soc l'ariana!! jajajaja desde que m'ho vas dir aquesta web que m'ho miro i participo!! jejeje
que vas fer servir tu per el nil???? es per saber mes cosetes!!!!
un peto
que vas fer servir tu per el nil???? es per saber mes cosetes!!!!
un peto
Jajajaja, ja veig que no vas veure el meu missatge en el post de les escoles!! Ja ho veig, ja, que t'has animat, està molt bé el Sóc Petit!!
Jo faig servir les etiquetes d'etic etac i van molt i molt bé!!
Jo faig servir les etiquetes d'etic etac i van molt i molt bé!!
- thankyou78

Abm79 el rpoblema que tinc és que jo tallo totes les etiquetes de la roba perque li molesten molt i a més he estat mirant i la roba que té no és de colors molt clars que diguem
. Així que suposo que agafaré això que comenta la Nurdeu de "l'etic etac" que me les va ensenyar i són molt xules, i igual demano un segell perque per la roba interior sí la té més clara i ho trobo molt pràctic.
. Així que suposo que agafaré això que comenta la Nurdeu de "l'etic etac" que me les va ensenyar i són molt xules, i igual demano un segell perque per la roba interior sí la té més clara i ho trobo molt pràctic.- Santandria
- :: peixet

- Entrades: 268
- Membre des de: dg. abr. 20, 2008 8:31 pm
nurdeu ha escrit: Jo faig servir les etiquetes d'etic etac i van molt i molt bé!!
Jo també!!! me les va recomanar una amiga i van de conya!!
eixx explique-me que es això del etic etac que m'ho mirare!!!on es troben????
a mi el sagell em va molt be pero per saber si es millor!!!!!
ja em dieu!!!!
si nuria mira ara m'ho miro i si puc ajudar o donar consells!!!!
merci
a mi el sagell em va molt be pero per saber si es millor!!!!!
ja em dieu!!!!
si nuria mira ara m'ho miro i si puc ajudar o donar consells!!!!
merci
Jo també he fet servir les d'aquesta web i amb els dos cognoms i prou així ara tota la roba que ja tinc marcada de la gran em serveix per la peque.... si que a vegades després d'unes rentades aquestes etiquetes es desenganxen una mica...
uixxx ja he mirat la web pero segueixo pensant que lo del tampo es més facil i ràpid i la veritat es que va be!!!!!
jo vaig posar-ne d'aquest tipus i era laborios i alguna es desenganxava!!!
bueno s'ha de probar!!!
jo vaig posar-ne d'aquest tipus i era laborios i alguna es desenganxava!!!
bueno s'ha de probar!!!
- Santandria
- :: peixet

- Entrades: 268
- Membre des de: dg. abr. 20, 2008 8:31 pm
Pensa que no són etiquetes normals. Són com una enganxina, de manera que queda com "incrustat" en la roba. Jo utilitzava altres etiquetes i queien de seguida, aquestes van super bé.
Però vaja! hem de buscar el que més ens convenci
Però vaja! hem de buscar el que més ens convenci
Aquest any estem fent servir etiquetes d'Etic-Etac i la veritat és que molt bé, però avui he descobert una nova botiga que surten més econòmiques i és el mateix sistema. Us deixo aquí l'enllaç per si us pot interessar. Les despeses són gratuïtes, així que crec que faré una comanda per a provar-les i, sinó, sempre puc tornar a comprar a Etic-Etac.
És aquesta: http://www.stikets.com/
- tombarella
- :: girafa

- Entrades: 2036
- Membre des de: dc. gen. 20, 2010 10:48 pm
Takita ha escrit:Aquest any estem fent servir etiquetes d'Etic-Etac i la veritat és que molt bé, però avui he descobert una nova botiga que surten més econòmiques i és el mateix sistema. Us deixo aquí l'enllaç per si us pot interessar. Les despeses són gratuïtes, així que crec que faré una comanda per a provar-les i, sinó, sempre puc tornar a comprar a Etic-Etac.
Gràcies, Takita!
De moment, comencem bé. El web està disponible en català.

tombarella ha escrit:
Gràcies, Takita!
De moment, comencem bé. El web està disponible en català.![]()
Sí, sí, em va sorprendre gratament

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |