****BuScAdOrEs D'aGoSt****
****BuScAdOrEs D'aGoSt****
AQUEST ESTIU... CADA UNA AMB EL SEU POSITIU
Per fi el nostre tan desitjat agost:
El mes de les vacances, la tranquil·litat, la caloreta, els matins de platja a la mar fresqueta, les postes de sol, els viatges de somni amb les nostres parelles,... Els dies més desitjats de l’any, on tot té un to blau i groc: el mar, el sol. El mes propici per fer els nostres desigs una realitat.

El camí d’algunes de nosaltres no ha estat fàcil, mentre esperàvem hem vist com queien les fulles, com les muntanyes es feien blanques, com la verdor es tornava de colors i com de nou, el sol sortia per anunciar-nos que l’estiu havia arribat. D’altres empreneu una nova aventura, una nova etapa que suposo que recordarem amb un somriure als llavis quan cada una de nosaltres tingui als braços el tresor més estimat, el tresor més desitjat.

La meva mare des de ben petita m’ha dit i repetit una frase: “tot arriba Aurora” i sí noies, n’estic plenament convençuda: TOT ARRIBA. Més tard o més d’hora els nostres somnis seran realitats.

L’any passat a dia 1 d’agost un positiu va arribar a la meva vida, em va dur molta sort. M’encantaria que totes vosaltres tinguéssiu aquest positiu i ho poguéssiu celebrar com nosaltres ho vam fer. Per mi aquest post és un petit homenatge al pesolet que no he vist néixer i espero que ens porti molta sort a totes.

Bé... i ara noies... ENERGIA POSITIVA!!!! Que la cigonya arribi a casa nostra ben aviat!!!!

Adéu petit angelet... La teva vida ha sigut molt curteta, però sempre formaràs part de mi... 6/9/2010
http://www.fertilityfriend.com/home/365884
11 juliol 2011- Torna la menstruació, tornem a començar!
5 setembre - Visita ginecòloga per solucionar problema FL
Re: ****BuScAdOrEs D'aGoSt****
I aquí tenim la llista de futures mamis d'aquest agost!!!
Esperava la no warry pel juliol però... ha donat positiu:
- 2 d'agost: XICAAA ------ 1r POSITIU
De l'1 al 7 d'Agost
- 1 d'Agost: MARTABV ---- Tens una segona oportunitat!!!
- 2 d'Agost: VIROLAI ---- Tens una segona oportunitat!!!
- 5 d'Agost: IZASCUN79 ---- Sort pel proper cicle!!
- 5 d'Agost: GISS ---- Sort pel proper cicle!!
- 6 d'Agost: GEMMA81 ---- Tens una segona oportunitat!!!
Del 8 al 14 d'Agost
- 8 d'Agost: ALEHOP
- 8 d'Agost: AURORA84 ---- Tens una segona oportunitat!!!
- 9 d'Agost: LABANDA ---- 5è POSITIU
- 10 d'Agost: MQA ---- 3r POSITIU
- 12 d'Agost: VESNÀ ---- Sort pel proper cicle!!!
- 13 d'Agost: ABM79
- 13 d'Agost: RENOC ---- Sort pel proper cicle!!
- 13 d'Agost: ENLA ---- Sort pel proper cicle!!
- 14 d'Agost: ARASAL---- Tens una segona oportunitat!!!!
- 14 d'Agost: ISABCN ---- Sort pel proper cicle!!
- 14 d'Agost: TINTIN
Del 15 al 21 d'Agost
- 15 d'Agost: PEUETA ---- Sort pel proper cicle!!
- 15 d'Agost: LABRISADELMAR ---- Sort pel proper cicle!!
- 15 d'Agost: MIMIZARAGOZA ---- Sort pel proper cicle!!
- 15 d'Agost: INDA ---- 4t POSITIU
- 16 d'Agost: NINAMUIXA ---- 6è POSITIU
- 16 d'Agost: ILONA ---- Sort pel proper cicle!!!
- 17 d'Agost: KUKILUS ---- Sort pel proper cicle!!
- 17 d'Agost: PAM ---- 7è POSITIU
- 17 d'Agost: MANETA ---- Sort pel proper cicle!!
- 17 d'Agost: CRIS20
- 17 d'Agost: NEKI ---- Sort pel proper cicle!!
- 20 d'Agost: PETITONA28 ---- Sort pel proper cicle!!
- 20 d'Agost: LLUNETA2011 ---- Sort pel proper cicle!!
- 20 d'Agost: LLINA ---- Sort pel proper cicle!!
- 20 d'Agost: LIR ---- Sort pel proper cicle!!
- 20 d'Agost: ZENIA ---- SOrt pel proper cicle!!
Del 22 al 28 d'Agost
- 22 d'Agost: AIRENM ---- Sort pel proper cicle!!
- 22 d'Agost: ESCAUNA ----- Sort pel proper cicle!!
- 23 d'Agost: MINA2010 ---- Sort pel proper cicle!!
- 25 d'Agost: LLUNES
- 25 d'Agost: MERISC ---- Sort pel proper cicle!!
- 25 d'Agost: VIROLAI ---- 8è POSITIU
- 25 d'Agost: FANCY ---- Sort pel proper cicle!!
- 26 d'Agost: PITUKA25 ---- Sort pel proper cicle!!
- 26 d'Agost: NIGTHYGT ---- Sort pel proper cicle!!
- 27 d'Agost: ANIA
- 28 d'Agost: CRISÀLIDE ---- Sort pel proper cicle!!
- 28 d'Agost: NINETAA (és el teu aniversari! FELICITATS) ---- Sort pel proper cicle!!
Del 29 al 31 d'Agost
DESESPERANT 
- 29 d'agost: MARTABV
- 29 d'agost: WISHCAKE
- 30 d'Agost: ARASAL
- 30 d'Agost: PINGUINA ----- 2n POSITIU
- 31 d'Agost: MONTSES ---- Sort pel proper cicle!!
- 31 d'Agost: ELIBONI ---- Sort pel proper cicle!!
- 31 d'Agost: GEMMA81
A l banqueta... Torneu aviat noies!
- AIRUN5
- MOF
Esperava la no warry pel juliol però... ha donat positiu:
- 2 d'agost: XICAAA ------ 1r POSITIU
De l'1 al 7 d'Agost
- 1 d'Agost: MARTABV ---- Tens una segona oportunitat!!!
- 2 d'Agost: VIROLAI ---- Tens una segona oportunitat!!!
- 5 d'Agost: IZASCUN79 ---- Sort pel proper cicle!!
- 5 d'Agost: GISS ---- Sort pel proper cicle!!
- 6 d'Agost: GEMMA81 ---- Tens una segona oportunitat!!!
Del 8 al 14 d'Agost
- 8 d'Agost: ALEHOP
- 8 d'Agost: AURORA84 ---- Tens una segona oportunitat!!!
- 9 d'Agost: LABANDA ---- 5è POSITIU
- 10 d'Agost: MQA ---- 3r POSITIU
- 12 d'Agost: VESNÀ ---- Sort pel proper cicle!!!
- 13 d'Agost: ABM79
- 13 d'Agost: RENOC ---- Sort pel proper cicle!!
- 13 d'Agost: ENLA ---- Sort pel proper cicle!!
- 14 d'Agost: ARASAL---- Tens una segona oportunitat!!!!
- 14 d'Agost: ISABCN ---- Sort pel proper cicle!!
- 14 d'Agost: TINTIN
Del 15 al 21 d'Agost
- 15 d'Agost: PEUETA ---- Sort pel proper cicle!!
- 15 d'Agost: LABRISADELMAR ---- Sort pel proper cicle!!
- 15 d'Agost: MIMIZARAGOZA ---- Sort pel proper cicle!!
- 15 d'Agost: INDA ---- 4t POSITIU
- 16 d'Agost: NINAMUIXA ---- 6è POSITIU
- 16 d'Agost: ILONA ---- Sort pel proper cicle!!!
- 17 d'Agost: KUKILUS ---- Sort pel proper cicle!!
- 17 d'Agost: PAM ---- 7è POSITIU
- 17 d'Agost: MANETA ---- Sort pel proper cicle!!
- 17 d'Agost: CRIS20
- 17 d'Agost: NEKI ---- Sort pel proper cicle!!
- 20 d'Agost: PETITONA28 ---- Sort pel proper cicle!!
- 20 d'Agost: LLUNETA2011 ---- Sort pel proper cicle!!
- 20 d'Agost: LLINA ---- Sort pel proper cicle!!
- 20 d'Agost: LIR ---- Sort pel proper cicle!!
- 20 d'Agost: ZENIA ---- SOrt pel proper cicle!!
Del 22 al 28 d'Agost
- 22 d'Agost: AIRENM ---- Sort pel proper cicle!!
- 22 d'Agost: ESCAUNA ----- Sort pel proper cicle!!
- 23 d'Agost: MINA2010 ---- Sort pel proper cicle!!
- 25 d'Agost: LLUNES
- 25 d'Agost: MERISC ---- Sort pel proper cicle!!
- 25 d'Agost: VIROLAI ---- 8è POSITIU
- 25 d'Agost: FANCY ---- Sort pel proper cicle!!
- 26 d'Agost: PITUKA25 ---- Sort pel proper cicle!!
- 26 d'Agost: NIGTHYGT ---- Sort pel proper cicle!!
- 27 d'Agost: ANIA
- 28 d'Agost: CRISÀLIDE ---- Sort pel proper cicle!!
- 28 d'Agost: NINETAA (és el teu aniversari! FELICITATS) ---- Sort pel proper cicle!!
Del 29 al 31 d'Agost
DESESPERANT 
- 29 d'agost: MARTABV
- 29 d'agost: WISHCAKE
- 30 d'Agost: ARASAL
- 30 d'Agost: PINGUINA ----- 2n POSITIU
- 31 d'Agost: MONTSES ---- Sort pel proper cicle!!
- 31 d'Agost: ELIBONI ---- Sort pel proper cicle!!
- 31 d'Agost: GEMMA81
A l banqueta... Torneu aviat noies!
- AIRUN5
- MOF
aurora84 l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. ago. 28, 2011 8:26 am, en total s’ha editat 69 vegades.
Adéu petit angelet... La teva vida ha sigut molt curteta, però sempre formaràs part de mi... 6/9/2010
Espero ser una bona jefa de post i portar-vos moltíssima sort a totes!!!!!
Ja em podeu anar dient dates de NO WARRY!!!
1 petonàs!
I ara... una cançó que m'encanta... BE MY BABY!!
Ja em podeu anar dient dates de NO WARRY!!!
1 petonàs!
I ara... una cançó que m'encanta... BE MY BABY!!
Jefa d'agost! Et passo el relleu! Ja veuràs que ho faràs molt bé!
Petons!
M'has de superar en positius eh! (i cantar el meu si pot ser
)
Ja em pots apuntar per el 23
Petons!
M'has de superar en positius eh! (i cantar el meu si pot ser
)Ja em pots apuntar per el 23
- petitona28
- :: gosset

- Entrades: 456
- Membre des de: dl. maig 30, 2011 10:19 pm
Aurora84, el post esta chulissim, segur que ho farás molt i molt bé i com t'he dit a l'altre post, desitjo que et porti sort i trobis el teu positiu també aquest mes.
Apunta'm per el 16, a veure si a la tercera va la vençuda,jeje, sort a totes les agosteres!!

Apunta'm per el 16, a veure si a la tercera va la vençuda,jeje, sort a totes les agosteres!!

Hola nenes!
Que xulo t'ha quedat el post Aurora!!! apunta'm si us plau pel 14 d'agost a veure si en tinc sort!
perdoneu que no estigui gaire alegre però no tinc una bona setmana i no vull contagiar-vos el meu mal rotllo
Molts petons a totes!
Que xulo t'ha quedat el post Aurora!!! apunta'm si us plau pel 14 d'agost a veure si en tinc sort!
perdoneu que no estigui gaire alegre però no tinc una bona setmana i no vull contagiar-vos el meu mal rotllo
Molts petons a totes!
- lluneta2011
- :: papallona

- Entrades: 144
- Membre des de: dl. jul. 11, 2011 9:30 pm
Aurora doncs si no m'he descomptat a mi em pots apuntar pel 20!
Amb mi tindràs dificil cantar un positiu aquest mes. Aquest agost no tinc moltes esperances més que res perquè serà molt dificil fer deures! Si us ho explico entendreu per què. Doncs resulat que en lluneto és italià i com la meva sogra i la seva àvia fa temps que els hi diuen als meus pares que vagin uns dies cap allà i tota la pesca. Total que aquest any ha tocat i marxarem amb ells a casa la mare d'en lluneto per les vacances. Sort que al voltant dels dies que crec que haig d'ovular marxem un parell de dies d'excursio i estarem en un hotel (tindrem una mica d'intimitat vaja
!) perquè sino ja em veia passant directament a setembre!
Bé doncs farem el que podrem, però com veus no serà geeeeeeeeeeeeeens fàcil!
Espero que puguis cantar molts
positius aquest mes el teu inclòs!
Amb mi tindràs dificil cantar un positiu aquest mes. Aquest agost no tinc moltes esperances més que res perquè serà molt dificil fer deures! Si us ho explico entendreu per què. Doncs resulat que en lluneto és italià i com la meva sogra i la seva àvia fa temps que els hi diuen als meus pares que vagin uns dies cap allà i tota la pesca. Total que aquest any ha tocat i marxarem amb ells a casa la mare d'en lluneto per les vacances. Sort que al voltant dels dies que crec que haig d'ovular marxem un parell de dies d'excursio i estarem en un hotel (tindrem una mica d'intimitat vaja
!) perquè sino ja em veia passant directament a setembre!

Espero que puguis cantar molts
positius aquest mes el teu inclòs!Re: ****BuScAdOrEs D'aGoSt****
Aurora, m'apuntes pel 2 d'agost? El mes passat no em vaig voler apuntar, però què carai, si el neguit de l'espera ja hi és, almenys així el comparteixo!
Sort a totes, i sobretot, positivisme, noies! Jo cada dia, així que obro els ulls, faig un somriure i penso en els òrgans del meu cos i els hi dedico el somriure, amb una atenció especial a la matriu i els ovaris… (això del somriure interior i d'agrair la feina als òrgans és de tai-txi, no són estranyeses meves). Així començo el dia contenta!
Sort a totes, i sobretot, positivisme, noies! Jo cada dia, així que obro els ulls, faig un somriure i penso en els òrgans del meu cos i els hi dedico el somriure, amb una atenció especial a la matriu i els ovaris… (això del somriure interior i d'agrair la feina als òrgans és de tai-txi, no són estranyeses meves). Així començo el dia contenta!
jefaaaaaaaaaaaa!!! quina il.lusió!!! seràs la millor jefa del món perquè només amb les boniques paraules del post ja podem plorar! plorar d'emoció!!! perquè sento el positivisme que transmets i m'agrada veure que encares aquesta nova etapa d la millor manera... ai! quanta raó té la teva mami amb aquesta frase... i quan en aquestes paraules haurem de pensar!!! però ens ho passarem molt bé en aquest viatge! ja vuràs nina!
vinga noies... que l'agost sigui un mes molt POSITIU!!! jo crec que sí , perquè va ser el mes que em vaig casar i tot va anar molt bé!!! és un dels millors mesos de l'any, la veritat.... tots qui més qui menys anhelem aquest mes quan no hi som oi??????
a mi ja em pots apuntar a la mateixa setmana que tu, pel dia 9. mmmm i estaré de vacances a Menorca... mmmm, a veure a veure....
be maques, vaig a fer cosetes!
vinga noies... que l'agost sigui un mes molt POSITIU!!! jo crec que sí , perquè va ser el mes que em vaig casar i tot va anar molt bé!!! és un dels millors mesos de l'any, la veritat.... tots qui més qui menys anhelem aquest mes quan no hi som oi??????a mi ja em pots apuntar a la mateixa setmana que tu, pel dia 9. mmmm i estaré de vacances a Menorca... mmmm, a veure a veure....
be maques, vaig a fer cosetes!
Aurora,el post es xulissim!!!! Serás una jefa estupenda i ens portaras molta sort a totes!!!!
Apunta'm amb tu,al día 8! Aviam si cantem a duo el positiu!!
L'agost es un mes genial...la meva princesa hi va neixer l'any passat,o sigui que ha de ser bo per força!!!
Mooooolts ànims per totes les buscadores i petons per totes!!!
Apunta'm amb tu,al día 8! Aviam si cantem a duo el positiu!!
L'agost es un mes genial...la meva princesa hi va neixer l'any passat,o sigui que ha de ser bo per força!!!
Mooooolts ànims per totes les buscadores i petons per totes!!!
lluneta2011 ha escrit:Aurora doncs si no m'he descomptat a mi em pots apuntar pel 20!
Amb mi tindràs dificil cantar un positiu aquest mes. Aquest agost no tinc moltes esperances més que res perquè serà molt dificil fer deures! Si us ho explico entendreu per què. Doncs resulat que en lluneto és italià i com la meva sogra i la seva àvia fa temps que els hi diuen als meus pares que vagin uns dies cap allà i tota la pesca. Total que aquest any ha tocat i marxarem amb ells a casa la mare d'en lluneto per les vacances. Sort que al voltant dels dies que crec que haig d'ovular marxem un parell de dies d'excursio i estarem en un hotel (tindrem una mica d'intimitat vaja!) perquè sino ja em veia passant directament a setembre!
![]()
Espero que puguis cantar moltspositius aquest mes el teu inclòs!
va lluneta!! que segur que tindreu algun momentet sota "el sol de la Toscana!" jejejejejeje, m'ha inspirat al dir que el lluneto és italià... (i potser és del sud i no del nord!!)

Mare meva Aurora com t'ho curres!!!
M'ha encantat el post!!!es súper bonic!
A veure si tinc sort i no m'haig d'apuntar Per. L'agost ejjejeje.
Petonsss i molta sort a totes!!!
M'ha encantat el post!!!es súper bonic!
A veure si tinc sort i no m'haig d'apuntar Per. L'agost ejjejeje.
Petonsss i molta sort a totes!!!
Molta sort agosteres!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tant de bò aquest mes sigui el nostre....
Aurora, desitjo que posis molts i molts positius.....
Tant de bò aquest mes sigui el nostre....
Aurora, desitjo que posis molts i molts positius.....
Buscant germanet/a des de setbr 2008. Ja portem quasi 10 anys....
Després de quatre IAs sense èxit,... amb cada cop menys paciència, ho seguim intentant per la via natural...

Després de quatre IAs sense èxit,... amb cada cop menys paciència, ho seguim intentant per la via natural...

Hola noietes!!!
Ostres estic amb una llagrimeta als ulls amb totes les vostres paraules.
Estic d'un bleda... jajajajajaja ais, quines bones vibracions em doneu.
VAig a actualitzar la llista, sopo i personalitzo!!!
Espero portar-vos molta sort boniques.
Ostres estic amb una llagrimeta als ulls amb totes les vostres paraules.
Estic d'un bleda... jajajajajaja ais, quines bones vibracions em doneu.VAig a actualitzar la llista, sopo i personalitzo!!!
Espero portar-vos molta sort boniques.
Es un post tan maco, que m'he decidit encara que tinc cicles super-irregulars!!! Com que avui m'ha vingut la marranota
passo a ser buscadora d'agost oficialment!!! Aurora84 espero que ens donis molta sort
!!! Apunta'm quan puguis per 31 d'agost de moment...potse ovulu tard i passo a setembre, però espero que no!!!
Besazos a totes les futures mamis
!!

passo a ser buscadora d'agost oficialment!!! Aurora84 espero que ens donis molta sort
!!! Apunta'm quan puguis per 31 d'agost de moment...potse ovulu tard i passo a setembre, però espero que no!!!Besazos a totes les futures mamis
!!

La botiga de la fertilitat, l'embaràs i el bebè: http://www.betbebe.es/ca/
Segueix-nos a Facebook: http://www.facebook.com/pages/BETbeb%C3%A9/135873629845800
Segueix-nos a Facebook: http://www.facebook.com/pages/BETbeb%C3%A9/135873629845800
- lluneta2011
- :: papallona

- Entrades: 144
- Membre des de: dl. jul. 11, 2011 9:30 pm
LABANDA ha escrit:lluneta2011 ha escrit:Aurora doncs si no m'he descomptat a mi em pots apuntar pel 20!
Amb mi tindràs dificil cantar un positiu aquest mes. Aquest agost no tinc moltes esperances més que res perquè serà molt dificil fer deures! Si us ho explico entendreu per què. Doncs resulat que en lluneto és italià i com la meva sogra i la seva àvia fa temps que els hi diuen als meus pares que vagin uns dies cap allà i tota la pesca. Total que aquest any ha tocat i marxarem amb ells a casa la mare d'en lluneto per les vacances. Sort que al voltant dels dies que crec que haig d'ovular marxem un parell de dies d'excursio i estarem en un hotel (tindrem una mica d'intimitat vaja!) perquè sino ja em veia passant directament a setembre!
![]()
va lluneta!! que segur que tindreu algun momentet sota "el sol de la Toscana!" jejejejejeje, m'ha inspirat al dir que el lluneto és italià... (i potser és del sud i no del nord!!)
Vaja gairebé l'endevines! De fet ès del nord de Roma , perà anirem un parell de dies a la Toscana
durant la setmana sexi! A veure si hi ha sort!Re: ****BuScAdOrEs D'aGoSt****
lluneta2011 ha escrit:LABANDA ha escrit:lluneta2011 ha escrit:Aurora doncs si no m'he descomptat a mi em pots apuntar pel 20!
![]()
![]()
![]()
![]()
Jejejejeje....pues ja saps...a donar-ho tot "bajo el sol de la Toscana"!!!! Quina sexy week mes romántica!!!!
Vaja gairebé l'endevines! De fet ès del nord de Roma , perà anirem un parell de dies a la Toscanadurant la setmana sexi! A veure si hi ha sort!
aurora84
molt bonic! m'has fet saltar una llagrimeta. Apunta'm pel dia 1, a veure si puc cantar també el meu +.
molt bonic! m'has fet saltar una llagrimeta. Apunta'm pel dia 1, a veure si puc cantar també el meu +.Re: ****BuScAdOrEs D'aGoSt****
Primer de tot: BENVINGUDES!!! Espero que en aquest post us trobeu com a casa i que sobretot poguem celebrar molts positius i bones notícies.
Ara que tinc una estona, mentre veiem Españoles en el mundo de fons us escric a cada una unes parauletes!
Mina2010 t'agafo el relleu amb molta il·lusió!! Espero cantar tants positius com tú ho has fet i, tan de bo entre ells hi hagi el teu!!!
Petitona28 t'ho torno a dir: mil gràcies per deixar-me obrir el post. Tan de bo et porti molta sort i no hagis d'obrir tú el de setembre, voldrà dir que tens una super panxu!!!
Arasal carinyet, encara no et coneixia. Et noto molt paxuxilla, qualsevol cosa que necessitis aquí estic. TAn de bo l'agost et porti una bona notícia. Ja ho diuen, a vegades es tanca una porta però s'obre una finestra. Fa poc m'ho va dir una amiga per aquí el fòrum i penso que té tota la raó.
Lluneta2011 aquests dies italians han de donar els seus fruiiiiits!!!! Com et diu la Labanda el sol de la Toscana us ha d'inspirar i fer que el capgros del teu marit agafi les costms dels italians i es lligui el teu òvul ben lligat!!
Virolai clar que sí dona!! apunta't que entre totes això és més fàcil! i, per cert, m'ha encantat això que expliques de somriure als òrgans. Potser que ho comenci a fer. A mi, el meu aparell reproductor m'ha donat tan pel sac que li havia arribat a agafar una mica de mania jajajaja
LABANDA ai carinyet... No et fas la mínima idea de la il·lusió que em fa tenir-te aquí!!! Sempre amb una paraula bonica per dir, sempre donant aquests ànims. Dels preparatius de la boda i les nostres xerrades foreres al GN recordo amb molt carinyo la teva cerca de vestit. NT'he conegut un dia, de refilada, a la boda de la Judit, però només aquests instants i totes les hores de teclat m'han servit per veure la gran persona que ets. Tan de bo la teva cerca sigui curteta. No saps el que significaria per mi cantar el teu positiu!!! I si el poguessim cantar juntes... bueno, sense paraules!!!
Alehop benvinguda a tu també!! Així que ja tens una princeseta?? Té post?? Hauré de passar a conèixer-la!!! A veure si cantem el positiu a la vegada. Quina il·lusió!!
Xicaaa tinc l'esperança de no haver-te d'apuntar així que... NO EM FALLIS!!!
IsaBCN guapa, ja em diràs la data!!! Espero portar-te sort guapa. Vam començar aquest viatge quasi a la vegada. A veure si l'acabem juntes! I sinó... positivisme al canto! Com deiaa... TOT ARRIBA
Montses t'apuntoo! I tant!! Vinga que potsl'agost et porta sort! Gràcies pels piropillus al post.
Martabv ja saps el què et toca!!! Estrenar el post d'agost!!!! Hauràs de ser la primera en portar bones notícies!
A TOTES.... TOTA LA SORT DEL MÓN!!!

Ara que tinc una estona, mentre veiem Españoles en el mundo de fons us escric a cada una unes parauletes!
Mina2010 t'agafo el relleu amb molta il·lusió!! Espero cantar tants positius com tú ho has fet i, tan de bo entre ells hi hagi el teu!!!
Petitona28 t'ho torno a dir: mil gràcies per deixar-me obrir el post. Tan de bo et porti molta sort i no hagis d'obrir tú el de setembre, voldrà dir que tens una super panxu!!!
Arasal carinyet, encara no et coneixia. Et noto molt paxuxilla, qualsevol cosa que necessitis aquí estic. TAn de bo l'agost et porti una bona notícia. Ja ho diuen, a vegades es tanca una porta però s'obre una finestra. Fa poc m'ho va dir una amiga per aquí el fòrum i penso que té tota la raó.
Lluneta2011 aquests dies italians han de donar els seus fruiiiiits!!!! Com et diu la Labanda el sol de la Toscana us ha d'inspirar i fer que el capgros del teu marit agafi les costms dels italians i es lligui el teu òvul ben lligat!!
Virolai clar que sí dona!! apunta't que entre totes això és més fàcil! i, per cert, m'ha encantat això que expliques de somriure als òrgans. Potser que ho comenci a fer. A mi, el meu aparell reproductor m'ha donat tan pel sac que li havia arribat a agafar una mica de mania jajajaja
LABANDA ai carinyet... No et fas la mínima idea de la il·lusió que em fa tenir-te aquí!!! Sempre amb una paraula bonica per dir, sempre donant aquests ànims. Dels preparatius de la boda i les nostres xerrades foreres al GN recordo amb molt carinyo la teva cerca de vestit. NT'he conegut un dia, de refilada, a la boda de la Judit, però només aquests instants i totes les hores de teclat m'han servit per veure la gran persona que ets. Tan de bo la teva cerca sigui curteta. No saps el que significaria per mi cantar el teu positiu!!! I si el poguessim cantar juntes... bueno, sense paraules!!!
Alehop benvinguda a tu també!! Així que ja tens una princeseta?? Té post?? Hauré de passar a conèixer-la!!! A veure si cantem el positiu a la vegada. Quina il·lusió!!
Xicaaa tinc l'esperança de no haver-te d'apuntar així que... NO EM FALLIS!!!
IsaBCN guapa, ja em diràs la data!!! Espero portar-te sort guapa. Vam començar aquest viatge quasi a la vegada. A veure si l'acabem juntes! I sinó... positivisme al canto! Com deiaa... TOT ARRIBA
Montses t'apuntoo! I tant!! Vinga que potsl'agost et porta sort! Gràcies pels piropillus al post.
Martabv ja saps el què et toca!!! Estrenar el post d'agost!!!! Hauràs de ser la primera en portar bones notícies!
A TOTES.... TOTA LA SORT DEL MÓN!!!

Hola Aurora!!! Aviam si les teves bones vibracions ens ajuden a totes i pots cantar tants positius com els que hi ha en el post de juliol... porten una marxa...
Per desgràcia al juliol no va poder ser per mi o sigui que ho tornem a intentar aquest mes. Apunta'm pel 10. Aquest mes serà el meu segon intent aviam si tinc sort.
Espero que moltes de vosaltres pugueu tenirm molta sort en aquest mes.
Anims!!!
Per desgràcia al juliol no va poder ser per mi o sigui que ho tornem a intentar aquest mes. Apunta'm pel 10. Aquest mes serà el meu segon intent aviam si tinc sort.
Espero que moltes de vosaltres pugueu tenirm molta sort en aquest mes.
Anims!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 227 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |