HISTEROSALPINGOGRAFIA
- Gasteiztik
- :: zebra

- Entrades: 1275
- Membre des de: dc. oct. 11, 2006 3:39 pm
- Gasteiztik
- :: zebra

- Entrades: 1275
- Membre des de: dc. oct. 11, 2006 3:39 pm
Dreilha, tu tranqui guapa. T explico, és que no volia fotre el rotllo a tothom, però igual ajuda així que allá voy:
- De preparatius només m´he hagut de prendre un nolotil 1 hora abans, un enema rectal la nit abans i estar 6 hores en dejú.
- Primer et fan una radiografia normal i corrent de la pelvis.
- Després et posen un espéculo (és com un ferro que segur que ja t´han posat al anar al gine altres vegades) per a poder veure millor l´úter.
- Després et fiquen dos tubos, com a dos sondes, amb una cosa gorda a la punta. Al ficar-t´ho fa com una mica de dolor de regla a la panxa (desagradable, però suportable)
- Després et van ficant líquid amb dos xiringues, van apretant i et van fer radiografies.
- Després t´ho treuen tot. I jo em moria de ganes d´anar al lavabo.
La veritat és que quan em ficaven el líquid hi ha hagut 4-5 minuts que m´ha fet molt de mal, sobretot el costat dret. No t´enganyaré, és molest, m´ha caigut alguna llagrimeta, però són com a molt 4 minuts.
També t´haig de dir que el costat esquerra no m´ha fet gens de mal, així que potser m´ha fet mal perquè el costat dret no el tinc bé (és el costat on tinc els quistes a l´ovari).El dolor era com una pressió-cremor, molt desagradable, però durava moooolt poquet
El meu marit diu que no sap perquè vaig al metge si jo ja em faig el diagnòstic, je, je...
No pateixis si t´ho han de fer, jo em pensava que seria pitjor. No t´enganyo, fa una miqueta de mal, almenys a mi, però és molt poqueta estona!!!!!
Nolts ànims!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I ja sabeu, cada dia, estem més apropet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
El dijous em donen els resultats, ja us epxlicaré...
- De preparatius només m´he hagut de prendre un nolotil 1 hora abans, un enema rectal la nit abans i estar 6 hores en dejú.
- Primer et fan una radiografia normal i corrent de la pelvis.
- Després et posen un espéculo (és com un ferro que segur que ja t´han posat al anar al gine altres vegades) per a poder veure millor l´úter.
- Després et fiquen dos tubos, com a dos sondes, amb una cosa gorda a la punta. Al ficar-t´ho fa com una mica de dolor de regla a la panxa (desagradable, però suportable)
- Després et van ficant líquid amb dos xiringues, van apretant i et van fer radiografies.
- Després t´ho treuen tot. I jo em moria de ganes d´anar al lavabo.
La veritat és que quan em ficaven el líquid hi ha hagut 4-5 minuts que m´ha fet molt de mal, sobretot el costat dret. No t´enganyaré, és molest, m´ha caigut alguna llagrimeta, però són com a molt 4 minuts.
També t´haig de dir que el costat esquerra no m´ha fet gens de mal, així que potser m´ha fet mal perquè el costat dret no el tinc bé (és el costat on tinc els quistes a l´ovari).El dolor era com una pressió-cremor, molt desagradable, però durava moooolt poquet
El meu marit diu que no sap perquè vaig al metge si jo ja em faig el diagnòstic, je, je...
No pateixis si t´ho han de fer, jo em pensava que seria pitjor. No t´enganyo, fa una miqueta de mal, almenys a mi, però és molt poqueta estona!!!!!
Nolts ànims!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I ja sabeu, cada dia, estem més apropet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
El dijous em donen els resultats, ja us epxlicaré...
- Gasteiztik
- :: zebra

- Entrades: 1275
- Membre des de: dc. oct. 11, 2006 3:39 pm
Quan sàpigues alguna cosa, ens ho dius, eh? Entenc tant la teva impaciència!!!
Al final, malgrat mútua i S.S., doncs hem decidit que ja n'estem fins al capdmunt i la setmana vinent tenim hora en una privada pagant. Ja no podem estar més amb aquesta incertesa i si així ens ho solucionen ràpid i ens donen com a mínim alguna resposta, doncs ja està. És trist que hagi de ser així, però així va el país!
Ja us aniré explicant. Ho sento noies sempre per la meva tabarra, però penso que aquí com a mínim algú em pot entendre!
Al final, malgrat mútua i S.S., doncs hem decidit que ja n'estem fins al capdmunt i la setmana vinent tenim hora en una privada pagant. Ja no podem estar més amb aquesta incertesa i si així ens ho solucionen ràpid i ens donen com a mínim alguna resposta, doncs ja està. És trist que hagi de ser així, però així va el país!
Ja us aniré explicant. Ho sento noies sempre per la meva tabarra, però penso que aquí com a mínim algú em pot entendre!

- Gasteiztik
- :: zebra

- Entrades: 1275
- Membre des de: dc. oct. 11, 2006 3:39 pm
Bon dia guapes!!!!!
Ja tinc els resultats, i la veritat és que estic ben desanimada.
Resulta que tinc una trompa obstruïda, o mirat del altre cantó, una trompa em funciona. Això ja ho sabia, perquè segons la doctora, si he estat un cop embarassada, almenys una m´ha de funcionar.
Però és clar, intento no desanimar-me, però si faig recompte resulta que:
- Tinc utero bicorne unicolis. M´haig d´operar.
- Tinc la prolactina molt alta. M´haig de medicar
-tinc ovaris políquistics. M´haig de medicar
- Tinc una trompa malament. Em penso que no puc fer-hi res.
I em desanimo, perqué em passa de tot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Haig de ser positiva i penso que de moment tot el que m´han trobat, sembla que té sol·lució, és a dir, ningú m´ha dit encara NO HI HA SOL·LUCIÓ. Però si us sóc sincera, estic bastant tocadeta....només tinc ganes de plorar.
Moltes gràcies per escoltar-me!!!!!!!
Ja tinc els resultats, i la veritat és que estic ben desanimada.
Resulta que tinc una trompa obstruïda, o mirat del altre cantó, una trompa em funciona. Això ja ho sabia, perquè segons la doctora, si he estat un cop embarassada, almenys una m´ha de funcionar.
Però és clar, intento no desanimar-me, però si faig recompte resulta que:
- Tinc utero bicorne unicolis. M´haig d´operar.
- Tinc la prolactina molt alta. M´haig de medicar
-tinc ovaris políquistics. M´haig de medicar
- Tinc una trompa malament. Em penso que no puc fer-hi res.
I em desanimo, perqué em passa de tot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Haig de ser positiva i penso que de moment tot el que m´han trobat, sembla que té sol·lució, és a dir, ningú m´ha dit encara NO HI HA SOL·LUCIÓ. Però si us sóc sincera, estic bastant tocadeta....només tinc ganes de plorar.
Moltes gràcies per escoltar-me!!!!!!!
buf, gaste, quin panorama!!! són molts pals a les rodes... però mica en mica els anirem traient, no??!!!
la qüestió és que si tu tens prou ganes i ànims de passar per tot això per tenir una criatura... i em sembla que la resposta és clara, no????
pensa en la teva maternitat com un trencaclosques... fins que no tinguis totes les peces i a punt, no t'hi podràs posar... però aleshores el resoldràs de seguida!!!
vinga, guapa, ara ja saps a què atenir-te i per on atacar!!!
un petó!!!

la qüestió és que si tu tens prou ganes i ànims de passar per tot això per tenir una criatura... i em sembla que la resposta és clara, no????
pensa en la teva maternitat com un trencaclosques... fins que no tinguis totes les peces i a punt, no t'hi podràs posar... però aleshores el resoldràs de seguida!!!
vinga, guapa, ara ja saps a què atenir-te i per on atacar!!!
un petó!!!
-
VisitantVi
Gaste guapi! quin panorama! però com diu la creueta es qüestió de que les peces vagin encaixant!
Mira, això de la prolactina li passava també a la buscantabril (ara esperantabril, jeje) i sé que ho va regular amb homeopatia. Igual li pots fer un privi o algo i a veure què t'explica (es que ja que t'has de medicar per tantes coses, almenys una que es pot solucionar d'una manera més "natural" potser t'ajuda).
Però sobretot no perdis l'esperança eh? tot arribarà!! de veritat!
Mira, això de la prolactina li passava també a la buscantabril (ara esperantabril, jeje) i sé que ho va regular amb homeopatia. Igual li pots fer un privi o algo i a veure què t'explica (es que ja que t'has de medicar per tantes coses, almenys una que es pot solucionar d'una manera més "natural" potser t'ajuda).
Però sobretot no perdis l'esperança eh? tot arribarà!! de veritat!
Gaste,..., tot té solució i això és el més important!!! Ànims amunt!!
Ahir em van explicar el cas d'una noia que tenia les dues trompes obstruides... i s'ha quedat embarassada!!! I això que sols tenia una possibilitat!!!
Vinga guapa que segur que encara que sigui més tard del que voldries... ho aconseguiràs!!
Una abraçada
Ahir em van explicar el cas d'una noia que tenia les dues trompes obstruides... i s'ha quedat embarassada!!! I això que sols tenia una possibilitat!!!
Vinga guapa que segur que encara que sigui més tard del que voldries... ho aconseguiràs!!
Una abraçada
- kitiara
- :: dragona

- Entrades: 4192
- Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
- Ubicació: Viladecans
- Contacta:
Animos guapa!
http://www.flickr.com/photos/kipe/
http://www.kitpe.com
http://mestmanualidades.blogspot.com
http://www.kitpe.com
http://mestmanualidades.blogspot.com
Molts ànims! Ara no pots decaure! Has de ser forta i lluitar. Crec que si t'hi vas quedar un cop amb el que tens sense saber-ho, imagina't com anirà quan hagis solucionat part de l'assumpte. Has de tirar endavant i com tu mateixa dius, no t'han pas dit que no hi hagi solució, doncs això ja és un punt al teu favor! Vinga, ànims i amunt! Serem akí per ajudar-te!
Una abraçada bonica!
Una abraçada bonica!
Hola Gaste, primer de tot moooolts ànims i molta forca (ups!..no puc escriure la c trencada), ... als problemes solucions, així que amunt els ànims guapa
I per cert , moltes mercés per l'explicar-ho (lo de la histo..), a mi també m'ha anat molt bé, sapiguer com funciona....tot i que encara no sé si me l'hauran de fer, de moment estem amb les primeres proves.
Una abracada ben forta.
I per cert , moltes mercés per l'explicar-ho (lo de la histo..), a mi també m'ha anat molt bé, sapiguer com funciona....tot i que encara no sé si me l'hauran de fer, de moment estem amb les primeres proves.
Una abracada ben forta.
- Gasteiztik
- :: zebra

- Entrades: 1275
- Membre des de: dc. oct. 11, 2006 3:39 pm
Ai, guapes!!!!!!!!!!!!!!!!!!No sabeu com ajuden els vostres missatges!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Moltes gràcies pels ànims, de debò, no sabeu com s´agraeixen!!!!!!!!!!!!!!!!
Avui estic una mica més animada, perquè ja tinc data d´operació: segurament el 22 d´octubre, que no queda res!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Així que de mica en mica, avançant!!!!!
., ja t´he felicitat en una altre post, però ZORIONAK!!!!!!!!!!!!!!!!
Amanita, qualsevol dubte que tinguis, pregunta, que jo estic fent un máster de proves vàries!!!!!M´estic tornant una experta,...i li dic el meu marit que tinc el "potorro" més vist d´Euskadi, que estem de gira, je, je...
Moltes gràcies per tot, sou uns solets!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Moltes gràcies pels ànims, de debò, no sabeu com s´agraeixen!!!!!!!!!!!!!!!!
Avui estic una mica més animada, perquè ja tinc data d´operació: segurament el 22 d´octubre, que no queda res!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Així que de mica en mica, avançant!!!!!
., ja t´he felicitat en una altre post, però ZORIONAK!!!!!!!!!!!!!!!!
Amanita, qualsevol dubte que tinguis, pregunta, que jo estic fent un máster de proves vàries!!!!!M´estic tornant una experta,...i li dic el meu marit que tinc el "potorro" més vist d´Euskadi, que estem de gira, je, je...
Moltes gràcies per tot, sou uns solets!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
VisitantVi
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |












