Botigues Girona
Botigues Girona
Hola!
Algú sap de botigues a Girona (capital o provincia) on comprar roba de nadons per a bateig i accesoris pel coxet "de més vestir" ???
Gràcies!
Algú sap de botigues a Girona (capital o provincia) on comprar roba de nadons per a bateig i accesoris pel coxet "de més vestir" ???
Gràcies!
Re: Botigues Girona
Hola panucci,
Per la roba de bateig pots mirar al Petit Mirall que tenen coses molt xules, però un preu una mica caret, al carrer Santa Clara. també al mateix carrer hi ha la botiga Neck&Neck que tenen roba estil anglès i potser hi trobes alguna coseta xula. llavors també pots mirar al carrer Migdia hi ha una botiga que em sembla que es diu Imma, al costat de la Casa Claramunt, els preus piquen però tenen roba molt xula.
Per al que fa a coses pel cotxet, pots mirar a el Cuc (espai Gironés, plaça Catalunya o a darrera del carrer Migdia) i paral·lel al carrer de la Salle, on abans hi havia la Caseta també hi ha una altra botiga on pots trobar coses xules de mobiliari i per el cotxet.
Espero haver-te donat idees i em sembla que mooolta feina.
Per la roba de bateig pots mirar al Petit Mirall que tenen coses molt xules, però un preu una mica caret, al carrer Santa Clara. també al mateix carrer hi ha la botiga Neck&Neck que tenen roba estil anglès i potser hi trobes alguna coseta xula. llavors també pots mirar al carrer Migdia hi ha una botiga que em sembla que es diu Imma, al costat de la Casa Claramunt, els preus piquen però tenen roba molt xula.
Per al que fa a coses pel cotxet, pots mirar a el Cuc (espai Gironés, plaça Catalunya o a darrera del carrer Migdia) i paral·lel al carrer de la Salle, on abans hi havia la Caseta també hi ha una altra botiga on pots trobar coses xules de mobiliari i per el cotxet.
DEMETER ha escrit:Hola panucci,
Moltíssimes gràcies per la informació. M'ho miro tot avui i dissabte a la tarda i vaig!!!
També tens el Prenatal que tenint en compte que són italians tenen alguna robeta que està cuca, al carrer ultònia està. I el Catimi a la rambla està bé la roba i no és pas cara... Per cert, algú sap on és la botiga dreams? M'ho van dir però no sé on és, a internet em surt rda pare claret, què tal està la botiga, tenen material per a nadons? Estic mirant de comprar el parc infantil etc i només conec el Cuc, que està força bé encara que un pèl car. Gràcies!!
Gràcies Remença, al Prénatal no vaig anar (hi ha obres a la vora i m'anava malament) i la botiga Catimi l'apunto per la propera visita ;)
Al final vaig comprar un pelele de màniga curta de lli a "El petit mirall".
Al final vaig comprar un pelele de màniga curta de lli a "El petit mirall".
El dreams està darrere l'estació de tren. No recordo k hi hagi coses per nadons...
per coses per nadons tens:
joguines mili, és caret però hi ha de tot. i t'assessoren força bé, tot i k com a tot arreu et venen la moto jeje.
casa male, el de salt t'atenen fatal, almenys a mi pero el de girona no ho sé.
barrufets a salt tb. hi ha de tot.
Espero k t'ajudi ;)
per coses per nadons tens:
joguines mili, és caret però hi ha de tot. i t'assessoren força bé, tot i k com a tot arreu et venen la moto jeje.
casa male, el de salt t'atenen fatal, almenys a mi pero el de girona no ho sé.
barrufets a salt tb. hi ha de tot.
Espero k t'ajudi ;)
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |