Quirón: cesaria : grapes o cosit?
Quirón: cesaria : grapes o cosit?
Hola noies!
tinc una pregunteta per les que us han fet cesaria aquí a la Quiron i vau portar el vostre embaràs amb l'equip del Dr Cabero...
Em podrieu dir com us van fer la vostra cesaria? us la van cosir o grapar?
És que prefereixo que em cusin com l'altre vegada! això de les grapes no em fa gens de gràcia jeje i aquest dijous m'indueixen el part i com que sé que a vegades acaba sent cesàrea (ja seria la segona) prefereixo anar mentalitzada si m'han de posar grapes!!
Gràcies!
tinc una pregunteta per les que us han fet cesaria aquí a la Quiron i vau portar el vostre embaràs amb l'equip del Dr Cabero...
Em podrieu dir com us van fer la vostra cesaria? us la van cosir o grapar?
És que prefereixo que em cusin com l'altre vegada! això de les grapes no em fa gens de gràcia jeje i aquest dijous m'indueixen el part i com que sé que a vegades acaba sent cesàrea (ja seria la segona) prefereixo anar mentalitzada si m'han de posar grapes!!
Gràcies!
- heaven25baby
- :: girafa

- Entrades: 2050
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
- Contacta:
Re: Quirón: cesaria : grapes o cosit?
Jo a les 2 cesarees grapes i vaig sortir als 5 dies de la clínica sense ja, hem van possar d'aquestes de tirita per anar a casa i a la setmana te les treuen. Molt i molt bé!!! 
a mi en van fercesaria fa un mes l'equip del cabero i va ser cosit amb ub fil continu que no es veu res, pasa per dins i a setmana tel treuen i no fa gens de mal. es una pasada tinc una cicatriu petita i super fina es increible.
en 30 minuts ya estas gesta entre que entres et posen la epidural et tallen et treuen el bebito et cosen i fora es una pasada i al moment amb la meva nena et tot moment
en 30 minuts ya estas gesta entre que entres et posen la epidural et tallen et treuen el bebito et cosen i fora es una pasada i al moment amb la meva nena et tot moment
Gràcies noies!
Laurita.. així t'ho van fer com em van cosir a mi amb l'altre part... !!! jo ho prefereixo a les grapes!!!
Laurita.. així t'ho van fer com em van cosir a mi amb l'altre part... !!! jo ho prefereixo a les grapes!!!
- marta sfdc
- :: granota

- Entrades: 225
- Membre des de: dl. abr. 21, 2008 10:28 am
- Contacta:
HOLA!
Jo he tingut 2 cessareas a la primera em van cosir pero amb fil d'aquell que ho absorveix el cos no vaig haver d'anar a treire'm elspunts ni res... no en tenia per fora es veia la pell junta i prou i molt be i a la segona em van possar grapes i la veritat es mes incomode perque tiren més que els punts de l'altre vegada aixo si quan me les van treure ni em vaig enterar.
Jo he tingut 2 cessareas a la primera em van cosir pero amb fil d'aquell que ho absorveix el cos no vaig haver d'anar a treire'm elspunts ni res... no en tenia per fora es veia la pell junta i prou i molt be i a la segona em van possar grapes i la veritat es mes incomode perque tiren més que els punts de l'altre vegada aixo si quan me les van treure ni em vaig enterar.
Gràcies guapes!! demà li preguntaré a la meva gine.. a veure què em diu.. espero que no m'hagin de posar grapes!!!!
Una altra pregunta... sabeu si hi ha wifi gratuita a les habitacions? o s'ha de pagar? i en aquest darrer cas.. quan?
gràcies!!
Una altra pregunta... sabeu si hi ha wifi gratuita a les habitacions? o s'ha de pagar? i en aquest darrer cas.. quan?
gràcies!!
- marta sfdc
- :: granota

- Entrades: 225
- Membre des de: dl. abr. 21, 2008 10:28 am
- Contacta:
la wi-fi de l'habitació es paga crec que eren uns 5€ al dia i la TV també uns 10€ també.
Gràcies Marta!!
és un robo!! però val la pena si t'hi has d'estar horetes allà...
és un robo!! però val la pena si t'hi has d'estar horetes allà...
em sembla que faig tard en contestar però bé, a mi em van fer el cosit amb un sol fil i me'l van treure el mateix dia de marxar cap a casa. i la veritat és que treure'l no va costar gens, ni ho vaig notar!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |