S'ennuega quan popa
S'ennuega quan popa
Hola!!
Potser es una consulta una mica 'tonta' però es que el meu petit, quan popa, s'ennuega pq es un ansia popant... he provat a posarlo mes recte, li dono el pit tan bon punt noto elprimer sintoma de gana, però tinc un dels dos pits que la llet hem surt a xorro i es amb el k es sol ennuegar, però tb s'ennuega amb l'altre... quan al principi feiem Lactancia mixta, tb s'ennuegava amb el bibi... i clar, es posa tot vermell, sense respirar i jo passo un ensurt!!
Algun consell? es algo que li passarà amb el temps?
Potser es una consulta una mica 'tonta' però es que el meu petit, quan popa, s'ennuega pq es un ansia popant... he provat a posarlo mes recte, li dono el pit tan bon punt noto elprimer sintoma de gana, però tinc un dels dos pits que la llet hem surt a xorro i es amb el k es sol ennuegar, però tb s'ennuega amb l'altre... quan al principi feiem Lactancia mixta, tb s'ennuegava amb el bibi... i clar, es posa tot vermell, sense respirar i jo passo un ensurt!!
Algun consell? es algo que li passarà amb el temps?

Gràfica de la Giuliette
14/11/10 TE+
12/07/11 Ja tenim l'Àlex aquí!!!

El Post de l'Àlex: viewtopic.php?f=91&t=23467
Us convido a visitar el meu blog de reposteria:
www.lagormanderia.blogspot.com
- mundotueris
- :: formigueta

- Entrades: 90
- Membre des de: dt. gen. 11, 2011 10:27 pm
- Contacta:
Re: S'ennuega quan popa
Només se m'acut que et buidis una mica manualment el pit abans de la toma, el mínim perqué sorti els primers xorros que dius amb tanta pressió.
I tema bibi buscar una tetina amb el forat més petit.
Una abraçada
I tema bibi buscar una tetina amb el forat més petit.
Una abraçada
Merci guapa... el que passa que s'ennuega igual al principi que al final de la toma... cada vegada es va ennuegant menys, però clar.. el susto ens l'emportem! segons la pediatre.. es que es massa golafre!

Gràfica de la Giuliette
14/11/10 TE+

hehehe! Em recorda al meu!
Encara és molt petit i no dominen gaire el tema d'empassar, retenir la llet a la boca, mamar... i a vegades es fan un embolic. Al meu també li passava perquè és un golafre. A vegades encara ara s'ennuega perquè mama més del que després pot empassar. És un golafre com el teu
No t'amoInis, ja s'anirà regularitzant ell sol!
Petons!
Encara és molt petit i no dominen gaire el tema d'empassar, retenir la llet a la boca, mamar... i a vegades es fan un embolic. Al meu també li passava perquè és un golafre. A vegades encara ara s'ennuega perquè mama més del que després pot empassar. És un golafre com el teu
No t'amoInis, ja s'anirà regularitzant ell sol!
Petons!
la Clara de vegades també s'ennuega... és una ànsies!! 

28/09/2010: TE +!
17/01/2011: ÉS UNA NENA!!
02/06/2011: La Clara ja és aquí!!
El post de la Clara!! viewtopic.php?f=91&t=22771
leta ha escrit:la Clara de vegades també s'ennuega... és una ànsies!!
A en Julen li passa igual, agafa la teta amb tanta ànsiaaa que s'ennuega...
giuliette ha escrit:Merci guapa... el que passa que s'ennuega igual al principi que al final de la toma... cada vegada es va ennuegant menys, però clar.. el susto ens l'emportem! segons la pediatre.. es que es massa golafre!
Quan llegia el teu primer missatge, he pensat igual que les altres... que és molt golafre... però amb això darrer que dius també pot ser una altra cosa. Li hauries de fer mirar si té el tel de la llengua curt... si el té, és més fàcil que s'ennuegui.
Mira't aquest enllaç: http://albalactanciamaterna.org/lactanc ... uiloglosia
- alba padró arocas
- :: puça

- Entrades: 16
- Membre des de: ds. set. 24, 2011 8:27 am
Hola;
Com bé et diuen podria ser un tel lingual que estigués perturbant la seva deglució. Es poden pujar fotos???? jeje és que sóc nova!
Com bé et diuen podria ser un tel lingual que estigués perturbant la seva deglució. Es poden pujar fotos???? jeje és que sóc nova!

alba padró arocas ha escrit:Hola;
Hola Alba! Benvinguda!
No sé si pots pujar fotos, el que si sé és que si no tens 100 missatges i 30 dies des de la data d'alta, tu no les podràs veure.
Prova-ho
Segueixo molt el teu bloc... m'encanta!
Hola! Doncs ara ja portem millor el tema de l'ennuegament, de tota manera, ho comentaré a la infermera pq la pediatra no hem va fer cas...però no crec, pq ara ja us dic, que popa força bé!!
Gràcies a totes per les respostes, alba, jo tb segueixo el teu blog!! per pujar fotos, ara no podras desde el SOCPETIT, però pots anar a imageshack per exemple, la pujes allà i aquí ens poses l'enllaç i també ho veurem!
Petons!
Gràcies a totes per les respostes, alba, jo tb segueixo el teu blog!! per pujar fotos, ara no podras desde el SOCPETIT, però pots anar a imageshack per exemple, la pujes allà i aquí ens poses l'enllaç i també ho veurem!
Petons!

Gràfica de la Giuliette
14/11/10 TE+

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |