Noms poc comuns

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Laura84
Entrades: 1
Membre des de: dj. gen. 27, 2011 6:24 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: Laura84 » dj. gen. 27, 2011 6:28 pm

-hola!!
La veritat és que jo tinc el -mateix problema que vosaltres. Sóc mestra i n'estic una mica tipa de sentir nos i associar-los a nens i nenes de l'escola. Jo no en conec gaires de noms, però us puc dirs els que m'agraden a mi. Tot i que els de nena el meu marit i jo estem d'acord, els de nen no el convencen, però bé, què hi farem aquí te'ls deixo.
Nena: Martina, Arlet, Júlia
Nen: Roc, Blai, Guiu, Om
Espero servir d'ajuda!!
Petonets!
Avatar de l’usuari
ada82
:: tigre
:: tigre
Entrades: 723
Membre des de: dg. gen. 09, 2011 7:22 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: ada82 » dj. gen. 27, 2011 7:03 pm

Hola noies,

A mi també m'agraden molt els noms poc sentits perquè jo em dic ADA i només conec una nena molt més petita que jo que se'n diu i l'escriptora en català. A mi m'agrada molt el meu nom perquè és curt i perquè no és gens sentit.
La meva mare tenia tota una altra llista de noms rars que li agradaven com Sígrid, Magalí, Iris, etc.
A vera què trobaré jo. A mi per nena m'agrada molt Lia però no sé què tindré encara. I per nen, no en tinc gaires però Ael (bretó) que vol dir Àngel té molts punts.
ImatgeImatge

03/08/2011: És un NEN!

ImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Ninetaa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dc. des. 29, 2010 5:39 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: Ninetaa » dj. gen. 27, 2011 7:37 pm

de noms poc comuns he sentit
Nen: Amai, Ot (en català)= Otto (els he sentit els dos),Guerau,
Nena: Arboló, Ulia,
Imatge

11/02/13 1a Fiv negativa
05/05/2014 2a fiv negativa
22/07/14 transfer 2 congeladets.
1/08/14 POSITIU!!! 11/09/2014 Legrat.
05/04/2015 Positiu beta 422! Seguiu lluitant petits!!


Imatge
Avatar de l’usuari
irisolda
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1122
Membre des de: dt. maig 24, 2011 9:40 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: irisolda » dt. juny 21, 2011 9:31 pm

Acabo de descobrir aquest post,
És fantàstic!
Hi col.laboro amb el nom del meu peque llúria, prové de Roger de Llúria que és també un poble d'itàlia :love:
On n'hi caben quatre n'hi caben cinc
Avatar de l’usuari
bruixeta85
:: pantera
:: pantera
Entrades: 888
Membre des de: dc. juny 22, 2011 8:01 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: bruixeta85 » dc. juny 22, 2011 8:06 pm

Hola noies!! com va? bé, soc nova al forum i os estava llegint...i jo també soc mestra d'una llar d'infants i tenim uns quants noms pocs comuns però que trobo bonics.
per nen: GUIM, OLAU, URIEL, OTGER, NOAH (que crec que també pot ser de nena)
per nena: BRUNA, ETNA, ELNA.
Imatge
Avatar de l’usuari
tuixeta
:: rateta
:: rateta
Entrades: 183
Membre des de: dl. maig 16, 2011 7:55 pm
Ubicació: osona

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: tuixeta » ds. juny 25, 2011 3:35 pm

a mi de nen m'agrada Galdric, Roc i Berenguer

de nena Carlota, Arlet i Cecília.
8-11-11 Primera IAD a Fecunmed
24-11-11 TE negatiu

6-12-11 Segona IAD a Fecunmed
24-12-11 TE POSITIU!!!!!!!!!!
Primera visita al gine 11-1-12 fa sis mil.límitres i se li sent el cor!

Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Dimecres
:: rateta
:: rateta
Entrades: 189
Membre des de: dt. març 01, 2011 7:38 am

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: Dimecres » ds. juny 25, 2011 7:06 pm

A mi de nena també m'agraden noms pocs comuns. Aurora m'encanta, també Martina i Violeta!!! Ja veieu que m'agraden llargs. De nen sóc més clàssica i no n'hi ha cap que m'agradi tant com Jaume. Ara gairebé no es posa, però!
: lasito : z2:-)
https://youtu.be/OBfqq32ZpK8
Cançons tendres per nens i nenes petits
andaira.94
Entrades: 1
Membre des de: dj. jul. 07, 2011 12:06 am

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: andaira.94 » dj. jul. 07, 2011 12:16 am

hola! <:-) em dic ariadna i jo no estic esperant cap fill (més aviat es podria dir que encara em falta, que només tinc 17anys) però es podria dir que me'n estic creant un: estic escrivint un llibre i necessitava noms únics per als personatges. només volia dir que moltes gràcies per donar-me tant bones idees (ja sé que no anaven dirigides a mi però és igual).

Ariadna, estic d'acord amb tu en el fet de que Annibal no és un nom molt bonic, que diguem, A mi, n'hi ha un que m'agrada molt : Alec. S'assembla a Alex i no té diminutiu. Amés, és original, curt i no s'hi poden fer molts jocs de paraules.
Avatar de l’usuari
mimi82
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1532
Membre des de: dl. ago. 08, 2011 6:06 pm
Ubicació: Lleida

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: mimi82 » dv. ago. 26, 2011 9:14 pm

Bona nit!!!
Un nom de nen mooolt bonic i molt poc comú (i que funciona! :ok: ) ARMAND!!!!
jO m'ho plantejo pq és el nom del pare del meu futur fill/a, però... a mi m'encanta!!! :love:
Tenim ganes de tu, petit@...Maig 2011
4 IA's :ufs: 2na transfer, 2na FIV desembre 2014 :ok:
12/08/2015 --> Benviguda princesa!!!!
**BessonadaPacte de panxu: crisàlide :-()) ,mimi , isa31**

Imatge
Avatar de l’usuari
mimi82
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1532
Membre des de: dl. ago. 08, 2011 6:06 pm
Ubicació: Lleida

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: mimi82 » dv. ago. 26, 2011 9:17 pm

I no tant original però que tampoc n'hi ha massa i que també m'agrada molt, el meu, MIREIA
Soc poc original, potser, pero crec que son noms molt macos!!!!!

Bona nit maques!!! >.-<: >.-<:
Tenim ganes de tu, petit@...Maig 2011
4 IA's :ufs: 2na transfer, 2na FIV desembre 2014 :ok:
12/08/2015 --> Benviguda princesa!!!!
**BessonadaPacte de panxu: crisàlide :-()) ,mimi , isa31**

Imatge
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: Momo » dv. ago. 26, 2011 11:41 pm

andaira.94 ha escrit:hola! <:-) em dic ariadna i jo no estic esperant cap fill (més aviat es podria dir que encara em falta, que només tinc 17anys) però es podria dir que me'n estic creant un: estic escrivint un llibre i necessitava noms únics per als personatges. només volia dir que moltes gràcies per donar-me tant bones idees (ja sé que no anaven dirigides a mi però és igual).

Ariadna, estic d'acord amb tu en el fet de que Annibal no és un nom molt bonic, que diguem, A mi, n'hi ha un que m'agrada molt : Alec. S'assembla a Alex i no té diminutiu. Amés, és original, curt i no s'hi poden fer molts jocs de paraules.


Alec és Aleix en anglés. :ok:
Sí que te diminutiu, Al. :ok:
Avatar de l’usuari
montses
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1522
Membre des de: dt. abr. 10, 2007 3:09 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: montses » ds. ago. 27, 2011 8:57 am

Eix, jo potser soc de noms mes tradicionals, pero aquest estiu he estat a una casa rural i els nens de la familia es diuen Ada la nena i Noe el nen...els vaig trobar super-originals.

I també me`n recordo d'un company de feina que la seva nena es diu Mia i el seu fill Roc.

Al parc, hi ha una nena super-carinyosa i es diu Dúnia (jo no ho havia sentit mai) i una altre que es diu Henar!!!

I ala guarde, una profe esta embaraçada i ara no me'n recordo del nom del nen...si me'n recordo us ho dic!!!Se que comença per A...
La botiga de la fertilitat, l'embaràs i el bebè: http://www.betbebe.es/ca/
Segueix-nos a Facebook: http://www.facebook.com/pages/BETbeb%C3%A9/135873629845800
Avatar de l’usuari
aral
:: peixet
:: peixet
Entrades: 262
Membre des de: dg. març 06, 2011 7:20 am
Ubicació: VIC

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: aral » ds. ago. 27, 2011 9:05 am

Jo coneixo una noia que al seu fill li ha posat Maiol, el trobo molt original, jo no l'havia sentit mai.
ImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
tolinso
:: dinosaure
Entrades: 5961
Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
Ubicació: Philadelphia, EEUU

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: tolinso » ds. ago. 27, 2011 6:24 pm

HENAR es el nom d'una verge segoviana. La familia del meu home son d'alla i una cosina se'n diu. A mi es un nom que m'agrada molt :ok:
Avatar de l’usuari
yuyu
:: dinosaure
Entrades: 7623
Membre des de: dg. gen. 27, 2008 7:45 pm
Ubicació: Mataro

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: yuyu » dg. ago. 28, 2011 11:12 am

Dons un nom que vaig sentir ahir i em va agradar es PIA.... Es curter i el trobo maco!!! De nen m'agrada SIMO.... Que tampoc es massa vist!
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: Momo » dg. ago. 28, 2011 6:19 pm

Una amiga li va posar al nen Maià.
Avatar de l’usuari
montses
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1522
Membre des de: dt. abr. 10, 2007 3:09 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: montses » dg. ago. 28, 2011 7:13 pm

Ja m'en recordo el nom del nen: Aralt, ptoser ja ho heu comentat, pero per mi era la primera vegada que o sentia!
La botiga de la fertilitat, l'embaràs i el bebè: http://www.betbebe.es/ca/
Segueix-nos a Facebook: http://www.facebook.com/pages/BETbeb%C3%A9/135873629845800
Avatar de l’usuari
montses
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1522
Membre des de: dt. abr. 10, 2007 3:09 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: montses » dg. ago. 28, 2011 7:15 pm

tolinso ha escrit:HENAR es el nom d'una verge segoviana. La familia del meu home son d'alla i una cosina se'n diu. A mi es un nom que m'agrada molt :ok:


Fantàtic, sempre estic aprenent coses!
La botiga de la fertilitat, l'embaràs i el bebè: http://www.betbebe.es/ca/
Segueix-nos a Facebook: http://www.facebook.com/pages/BETbeb%C3%A9/135873629845800
Avatar de l’usuari
petitona28
:: gosset
:: gosset
Entrades: 456
Membre des de: dl. maig 30, 2011 10:19 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: petitona28 » dg. ago. 28, 2011 9:06 pm

hola wapes!!, jo soc més tradicional, pero tinc unes conegudes que tenen uns noms que no havia sentit mai, una es diu Queralt i l'altre es diu Hecate , ah i després tinc una cosina que a la seva nena li ha posat Anaïs.
A mi aixi més fora de lo normal, per a nen m'agrada Mario i de nena Agueda,Delia, Macarena....
Imatge
Avatar de l’usuari
irisolda
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1122
Membre des de: dt. maig 24, 2011 9:40 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: irisolda » dt. ago. 30, 2011 7:35 pm

Una amiga va posar al seu fill Aran, per la Vall d'Aran, i unaltre va posar Naia, a la nena, va agafar Laia i va canviar la l per la n

Dúnia i Vinyet són típics de la zona on vivim
On n'hi caben quatre n'hi caben cinc

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::