Estora de peces de puzle.

Més qüestions.
Charliemi
:: tigre
Entrades: 747
Membre des de: dt. juny 23, 2009 4:08 pm

Estora de peces de puzle.

EntradaAutor: Charliemi » ds. ago. 27, 2011 8:17 am

Hola, la Judit ja va passant estonetes a terra i li agrada estar-s'hi, a més ja ha aprés a girar-se pero de cap per avall a cap per amunt no controla gaire i, tot i que te estores d'aquestes de jocs no son gaire gruixudes i sempre s'acava donant un "coco" i plorant. He pensat mirar de comprar o demanar als reis una estora d'aqueste de puzle també de cara a quan comenci a gatejar. Algú la té? Va bé? On la venen?
Moltes gràcies :-()-) !
Odolly
:: poltre
:: poltre
Entrades: 699
Membre des de: dc. ago. 11, 2010 12:38 pm

Re: Estora de peces de puzle.

EntradaAutor: Odolly » ds. ago. 27, 2011 8:42 am

Hola CHARLIEMI, jo la he fet anar pels dos nens i m'ha anat molt bé, és força gruixuda i evita els "xixons".
Jo la vaig comprar en una botiga de "tot a 100"
ara s'entreté a desmuntar les peces, ja ha aprés que es treuen i es distreu molt estirant-les!
Imatge
Imatge
Imatge
heaven25baby
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2050
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
Contacta:

EntradaAutor: heaven25baby » ds. ago. 27, 2011 9:11 am

Jo la vaig comprar dels personatges de Barrio Sesamo al Carrefour. Va molt bé la veritat. :ok:
Imatge
Imatge

ImatgeImatge
Silka
:: peixet
:: peixet
Entrades: 272
Membre des de: dt. ago. 09, 2011 8:42 am

EntradaAutor: Silka » ds. ago. 27, 2011 9:56 am

Si q va be. Tambe les venen al abacus. Imagino q tambe al corte ingles. Als xinos tambe n,hi han
wendell
:: zebra
Entrades: 1047
Membre des de: dc. ago. 18, 2010 10:34 pm

EntradaAutor: wendell » ds. ago. 27, 2011 2:06 pm

A nosaltres ens va molt bé!
També li poso sota de la manteta de jocs i així sempre queda més protegit contra "cocos" al terra! Jejeje!
Jo la vaig comprar al Outlet de joguines de La Roca Village (no se si et queda aprop). I era 9 peces a 8 euros.
És la típica que hi ha lletres de colors diferents.
A l'Abacus també està bé de preu, si no m'equivoco crec que em van dir 30 peces 27 euros.

:ok:
Alexia77
Entrades: 1226
Membre des de: dg. maig 15, 2011 9:14 am

EntradaAutor: Alexia77 » ds. ago. 27, 2011 2:49 pm

Jo la vaig comprar al Corte Ingles, de 20 peces i em va costar 70 euros. M'agrada, i veig que el petit està molt bé al terra. :ok: Al principi posava la manta de jocs al damunt, perquè em sabia greu els cops que es donava el nen, però ara ja no hi poso res. El nen es gira i va movent-se per l'estora, arrossegant-se perquè encara no gateja. :r)

És aquesta:
http://www.skiphop.com/product/242000.html
Imatge

Imatge
mamamimos
:: papallona
:: papallona
Entrades: 107
Membre des de: dt. ago. 02, 2011 6:05 pm
Contacta:

EntradaAutor: mamamimos » ds. ago. 27, 2011 7:16 pm

Hola!
Jo vaig comprar a una botiga de joguines unes peçes llises de puzzle de 50x50 cm, bastant gruixudes. N'hi van 4 per paquet i cada un costava 15euros. És el doble de gruix que les peces de puzzle petites. A mi les de puzzles que tenen peçes a dins que es poden treure no em feien el pes, i a més necessitava alguna cosa ràpida per muntar i desmuntar, o sigui que aquestes peçes tan grans em van anar de conya! Jo les vaig trobar al Joguiba (a manresa).
Mireia.

--- el meu blog --> http://www.mamamimos.blogspot.com

Imatge
ninoneta
:: rateta
:: rateta
Entrades: 167
Membre des de: dl. nov. 29, 2010 2:23 pm

EntradaAutor: ninoneta » ds. ago. 27, 2011 10:57 pm

Nosaltres vam tenir força mesos al terra del menjador un puzzle d'aquests de les lletres de l'abacus. Finalment el vaig treure, primer perquè no li anava bé per gatejar i segon perquè vaig llegir que els havien retirat a Bèlgica per contenir substàncies tòxiques, de fet a la bossa ja deia que no estava indicat per menors de 3 anys. A més la meva filla començava a mossegar les peces...

Us deixo un enllaç que en parla:

http://www.guiainfantil.com/blog/412/la ... ninos.html
Imatge
Alesta
Entrades: 1034
Membre des de: dl. març 21, 2011 6:55 pm
Ubicació: Al peu del Montseny

EntradaAutor: Alesta » ds. ago. 27, 2011 11:53 pm

Jo en tinc una de le de lletres i em va molt bé. Al principi li posava amb l'estoreta a sobre (als 6 mesos) i després ja li vaig treure. Ara anem bé, però va tenir uns mesos en que només volia desmuntar les peces i posar-se-les a la boca. En un descuit va trencar una de les pestanyes i quan la vaig veure ja la tenia tota dins la boca!!! Va ser un bon ensurt... La veritat és que n'estic força contenta, però si haguçés de comprar-la ara em miraria aquest altre tipus:
http://www.pequekanguro.com/alfombra-ju ... uctos.html
que com a mínim està homologat per bebés a partir de 10 mesos (els puzles comercials no estan recomanats per nens de 0 a 3 anys...) i sembla que tingui menys peces per posar-se a la boca...
També tinc una amiga que se'n va anar a l'Aki o al Leroy Merlin (ara no recordo quin dels dos em va dir...) i va comprar una mena d'hule gruixut que fa servir d'estora per terra per la nena. L'aventatge d'aquest hule és que no s'escola la pols entre les peces, que amb una fregona el pots rentar súperràpid i fàcilment i que si et fa nosa o l'has de treure (per escombrar o el que sigui) l'enrotlles en un moment i després el desenrotlles i el tornes a posar i no has de muntar i desmuntar peces...
Ja veus, hi ha vàreis opcions!!! :ok:
Itx77
:: gosset
:: gosset
Entrades: 431
Membre des de: dc. gen. 21, 2009 8:56 am

EntradaAutor: Itx77 » dg. ago. 28, 2011 9:47 am

Jo vais comprar la de letras a una tensa de novio es d'aquestes en plan cadena (ara no recordo si es Drim o Juguetoon...) i va costar-me menús de 20 eur... I he vist q ara al Carrefur en tenencia de peces mes grans, q potser es mes comode q anar colocant totes les lletres cada cop q el peque les desmunta o has de fregar...
Alexia77

EntradaAutor: Alexia77 » dg. ago. 28, 2011 11:35 am

El meu puzzle posa que és a partir de 10 mesos i està lliure de BPA, PHTHALATE i PVC. :ok:
Imatge

Imatge
Alesta

EntradaAutor: Alesta » dg. ago. 28, 2011 3:34 pm

Alexia77 ha escrit:El meu puzzle posa que és a partir de 10 mesos i està lliure de BPA, PHTHALATE i PVC. :ok:

Ei, ésla mateixa que deia jo!!!jejeje :ok: :ok: :ok: i va bé??? si mai en tinc un altre potserm'ho plantejo, encara que per preu pica una mica més que les altres, però almenys és més segura,no? Com t'ho fas quan has d'escombrar o fregar? ho has de desmuntar tot o es pot aixecar sense que es desmunti? ?-)
Alexia77

EntradaAutor: Alexia77 » dg. ago. 28, 2011 4:17 pm

Alesta, sempre la desmunto, només el que és la peça de puzzle (no la rodona de colors que hi ha dins de cada peça i que també és desmuntable), no he provat mai recollir-la d'una altra manera. Estic contenta, tot i que sigui més cara, perquè estic molt tranquil.la pel que fa a la seguretat (algun cop he llegit per Internet algú que s'ha trobat que els colors de l'estora acaben tacant al nen). I la veritat és que és molt xula! :-)
Imatge

Imatge
aixamb
Entrades: 749
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 6:21 pm

EntradaAutor: aixamb » dg. ago. 28, 2011 9:31 pm

Al catàleg dels Nadals passats de l'Imaginarium en tenien unes amb dibuixets molt xules i sé que són a partir dels 18 mesos.
I al Servei Estació l'altre dia en vaig veure d'aquests llisos, de peces grans, però no recordo el preu.
Imatge

Imatge
Alexia77

EntradaAutor: Alexia77 » dl. ago. 29, 2011 8:06 am

Alesta, ara he pogut obrir l'enllaç (ahir no ho vaig aconseguir) i he vist que efectivament és el mateix puzzle. :ok:
Ahir vaig intentar moure'l sencer i cauen tots els cercles interiors de les peces; millor desmuntar les peces de puzzle.
Imatge

Imatge
Alesta

EntradaAutor: Alesta » dl. ago. 29, 2011 10:15 am

Alexia77 ha escrit:Alesta, ara he pogut obrir l'enllaç (ahir no ho vaig aconseguir) i he vist que efectivament és el mateix puzzle. :ok:
Ahir vaig intentar moure'l sencer i cauen tots els cercles interiors de les peces; millor desmuntar les peces de puzzle.

Ok, gràcies... és que això que es desmunti tot és molt pesat!!! però millor que sigui testat a partir dels 10 mesos que dels 3 anys! :ok:
Charliemi

EntradaAutor: Charliemi » dl. ago. 29, 2011 11:01 am

Doncs pel q veig em sembla que comprarem aquesta d'skiphop o cap pq la peque és molt petitona y si son a partir de 3 anys... Als 10 mesos ja s'aproxima més per regalar-li pels nadals.
emanens
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4595
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 6:50 pm

EntradaAutor: emanens » dl. ago. 29, 2011 9:49 pm

La marca Skiphop és carissima, també fan bosses pel cotxet i són les més cares. Jo les peces de puzzle les vaig comprar al xino o bazar orinetal super barates..total pel temps que hi ha estat a sobre..ara mai s'hi vol estar perquè no para quieta i volta per casa amunt i avall
Imatge
CRÒNICA:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=18535
La nostra princeseta va néixer el 5 d'octubre de 2010 a les 7:50h

MERCADILLO:
https://picasaweb.google.com/105865966059035089930
Charliemi

EntradaAutor: Charliemi » dt. ago. 30, 2011 6:05 am

emanens ha escrit:La marca Skiphop és carissima, també fan bosses pel cotxet i són les més cares. Jo les peces de puzzle les vaig comprar al xino o bazar orinetal super barates..total pel temps que hi ha estat a sobre..ara mai s'hi vol estar perquè no para quieta i volta per casa amunt i avall

Ja ho he vist que és cara ja... per això m'esperaré a demanarla als reis o per nadal, la dels xinos no me'n refio la veritat, hi ha forces advertencies de l'organització de consumidors en contra. Potser si fos més grandeta, però ara ja ho llepa tot i anirà a més, prefereixo pagar-la més cara i estar tranquila, per estar patint millor em quedo amb les mantetes de jocs que tinc.
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dt. ago. 30, 2011 6:59 am

Charliemi, no sé què farà la teva nena, però el meu, als 10 mesos, ja no s'hi volia estar a sobre de l'estora. A nosaltres ens va anar molt bé quan no es movia gaire, però després, el que volia era gatejar i explorar. T'ho dic perquè potser si la demanes per Reis no l'aprofitaràs gaire; no sé, almenys és la meva experiència.

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::