Festa Major d’estiu al post de GRAFIQUERES D'AGOST!!
Re: Festa Major d’estiu al post de GRAFIQUERES D'AGOST!!
Hola nenes! bon dia.... veo q algunes estem com el temps....
Aurora maka!! anims amunt! no soc precisament avui la alegria de la huerta, però crec q necessites animar-te dona! fa 2 dies estaves molt pitjor i ara això q tens guanyat... potser si ho comentes amb la gine i et dóna vitamines o el q sigui, ho podem solucionar... ànims cuca!
phosqui nenita sí q volem el teu positiu! a ver què paxa...i si la warryns no et ve durant el finde deportivo.... jo crec q vaig d la teva mà....i avui no estic del tot animadeta... ara em renyareu però ahir vaig tenir un dia d bajon a la nuit... amb plorera inclosa..... juas es q ahir em notava els ovaris....i al fer pipí vaig veure un filet molt petit rosadet.... i li vaig dir a l'atreBo..... q jooooh ja portem mooolt!!! ell m va dir q haviem d tenir paciència q nhi ha q tarden més q altres.... i jo li vaig dir q valeeeee però q ja tardavem massa.... q ara li tocava a una altre parella.... q jo ja havia esperat prou..... (ja sé q es egoista...peròm no hi ha dret....).... avui no estic gaire més animadota... perquè me la veo venir....(avui he baixat tempe....)...men aniré d pet al setembre...
Ostres no vaig llegir ho d la Maneta! a ver si entra i ens diu com es troba....
Lyuba benvinguda! en plena sexy week ehhh deus tenir el lyubo contento! jajaja i eso eso diga-li a la meva pactera Greys q es passi a saludar! q aki la trobem a faltar!!!
Vesnà ,aca ja ens diràs algo del metge...q vagi molt bé!
Izascum , giss petonets pel desespero....
La resta molts besitus tb!!
Aurora maka!! anims amunt! no soc precisament avui la alegria de la huerta, però crec q necessites animar-te dona! fa 2 dies estaves molt pitjor i ara això q tens guanyat... potser si ho comentes amb la gine i et dóna vitamines o el q sigui, ho podem solucionar... ànims cuca!
phosqui nenita sí q volem el teu positiu! a ver què paxa...i si la warryns no et ve durant el finde deportivo.... jo crec q vaig d la teva mà....i avui no estic del tot animadeta... ara em renyareu però ahir vaig tenir un dia d bajon a la nuit... amb plorera inclosa..... juas es q ahir em notava els ovaris....i al fer pipí vaig veure un filet molt petit rosadet.... i li vaig dir a l'atreBo..... q jooooh ja portem mooolt!!! ell m va dir q haviem d tenir paciència q nhi ha q tarden més q altres.... i jo li vaig dir q valeeeee però q ja tardavem massa.... q ara li tocava a una altre parella.... q jo ja havia esperat prou..... (ja sé q es egoista...peròm no hi ha dret....).... avui no estic gaire més animadota... perquè me la veo venir....(avui he baixat tempe....)...men aniré d pet al setembre...
Ostres no vaig llegir ho d la Maneta! a ver si entra i ens diu com es troba....
Lyuba benvinguda! en plena sexy week ehhh deus tenir el lyubo contento! jajaja i eso eso diga-li a la meva pactera Greys q es passi a saludar! q aki la trobem a faltar!!!
Vesnà ,aca ja ens diràs algo del metge...q vagi molt bé!
Izascum , giss petonets pel desespero....
La resta molts besitus tb!!
http://www.fertilityfriend.com/home/32f53d
Panxupacte 2011: Atreb+, Mina2010, Greys --> el meu ja està, us espero!!!
DUR 05 Setembre
DPP 12 Juny!
DUR 05 Setembre
DPP 12 Juny!
Hola nenes!!!
Vesnà! Aix… a veure què et diu la gine!!! Ja ens informaràs!
Phosqui! Sort!!! A veure què passa… ens tens en vilo!
Atreb, guapa, no et desanimis… amb lo forta que ets tu! Ja sé que és dur… molt dur… però ho aconseguiràs, no en tinc cap dubte… Molts petonets!
Maneta, com va la pneumonia? Espero que et vagis recuperant i aviat et veiem per aki! Petonets!
Mimizgza, tu ves fent deures! Aprofita! Jiji
izascun, com va el desespero? jo estic desitjant que passi ràpid la setmana! Per cert, la meva data de no warry és la mateixa que tu... el 3 de setembre! va que cantarem juntetes!!! jiji
Vesnà! Aix… a veure què et diu la gine!!! Ja ens informaràs!
Phosqui! Sort!!! A veure què passa… ens tens en vilo!
Atreb, guapa, no et desanimis… amb lo forta que ets tu! Ja sé que és dur… molt dur… però ho aconseguiràs, no en tinc cap dubte… Molts petonets!
Maneta, com va la pneumonia? Espero que et vagis recuperant i aviat et veiem per aki! Petonets!
Mimizgza, tu ves fent deures! Aprofita! Jiji
izascun, com va el desespero? jo estic desitjant que passi ràpid la setmana! Per cert, la meva data de no warry és la mateixa que tu... el 3 de setembre! va que cantarem juntetes!!! jiji
Hola grafiqueres, grafiperres i grafipanxis!!!!
Giss... ànims amb el desespero. Passa-ho super bé per Astúries. Quin dia tornes? El dia 3 encara ets allà??? A veure si tornes amb una gran notícia!!!! Què fort que l’esperem pel mateix dia, no??
Doncs sí... aquests dies no es pot fallar, que és el que ens passa a l’izascuno i a mi... ànims i a disfrutar-ho!!!! Ja ens explicaràs què fa el teu ovulito...
Dona, si és així quasi millor li cedeixo l’honor a algu altre, que jo segur que no el canto, el meu positiu...
Doncs amb cicles de 27 dies crec que seria més o menys això. Fins que no sàpigues del cert de quants dies són les teves fases lúties no podrem estar segures però, per una FL de 13 dies, que és l’estandard, hauries d’ovular diumenge, com diu el ticker... Estarem pendents!!!!!
Phosqui, noia... no siguis tan negativa. Tu com et trobes? Potser aquest serà el mes!!! Una baixada de tempes pot ser conseqüència de moltes coses...
atreB, carinyet... sento el baixons, de tempes i d’ànims... un mes més la cosa no ha quallat... esperem que qualsevol dia d’aquests ens donis la notícia...
I si has de plorar, fes-ho... no et quedis res a dins. Aquí ens tens pel que necessitis.
Lyuba!!! A fer deures, eh???
A les que em deixo, perdoneu-me... no tinc temps de res, avui... vaig de bòlit!!!!!!!!!!!!
Giss... ànims amb el desespero. Passa-ho super bé per Astúries. Quin dia tornes? El dia 3 encara ets allà??? A veure si tornes amb una gran notícia!!!! Què fort que l’esperem pel mateix dia, no??
Vesnà ha escrit:Si després de fer setmana sexi durant tot el mes resulta que fallem els dies clau, serà per donar-nos un premi...
Doncs sí... aquests dies no es pot fallar, que és el que ens passa a l’izascuno i a mi... ànims i a disfrutar-ho!!!! Ja ens explicaràs què fa el teu ovulito...Vesnà ha escrit:Tenim jefa per al mes que ve? La jefa de setembre de l'any passat va cantar el seu positiu... hehe Només ho dic per acabar-vos d'animar. Izascun, tu ja tens un bon currículum en llocs de responsabilitat... Jo et donaria la feina.
Dona, si és així quasi millor li cedeixo l’honor a algu altre, que jo segur que no el canto, el meu positiu...
mimizaragoza ha escrit:Per cert Izascun, els meus cicles són de 27 dies, i si mires la signatura del Lilypie em marca que ovularia el diumenge.... nu se!!!!!
Doncs amb cicles de 27 dies crec que seria més o menys això. Fins que no sàpigues del cert de quants dies són les teves fases lúties no podrem estar segures però, per una FL de 13 dies, que és l’estandard, hauries d’ovular diumenge, com diu el ticker... Estarem pendents!!!!!
Phosqui, noia... no siguis tan negativa. Tu com et trobes? Potser aquest serà el mes!!! Una baixada de tempes pot ser conseqüència de moltes coses...
atreB, carinyet... sento el baixons, de tempes i d’ànims... un mes més la cosa no ha quallat... esperem que qualsevol dia d’aquests ens donis la notícia...
I si has de plorar, fes-ho... no et quedis res a dins. Aquí ens tens pel que necessitis.Lyuba!!! A fer deures, eh???
A les que em deixo, perdoneu-me... no tinc temps de res, avui... vaig de bòlit!!!!!!!!!!!!
Izascun, torno d'Astúries justament el dia 3!!!! em passaré tot el viatge ratllada... axi aix a veure què passa!
Petonets, m'en vaig a treballar i quan surti ja estaré oficialment de vacances!!!

Petonets, m'en vaig a treballar i quan surti ja estaré oficialment de vacances!!!

Hola noies!
Una pregunteta a totes, que sou unes expertes en gràfiques... : us podeu mirar la meva gràfica i dir-me de quants dies creieu que serà el meu cicle? vull dir que quant em vindrà la regla?
És que és el primer mes que faig gràfica, i no sé quant dura la fase lútea. Es suposa que m'ha de venir la regla un dia d'aquets, no? com a molt, a començaments de la setmana vinent, si és que vaig ovular el 16 d'agost, no?
Ja sé que és difícil, perquè cadascuna som diferents. Però, encara que sigui aproximat, és per fer-me a la idea.
Gràcies!
Una pregunteta a totes, que sou unes expertes en gràfiques... : us podeu mirar la meva gràfica i dir-me de quants dies creieu que serà el meu cicle? vull dir que quant em vindrà la regla?
És que és el primer mes que faig gràfica, i no sé quant dura la fase lútea. Es suposa que m'ha de venir la regla un dia d'aquets, no? com a molt, a començaments de la setmana vinent, si és que vaig ovular el 16 d'agost, no?
Ja sé que és difícil, perquè cadascuna som diferents. Però, encara que sigui aproximat, és per fer-me a la idea.
Gràcies!
Izascum mercy pels anims.... farem el q podrem...jeje
giss nena kina enveja... d vacances.... juaS! kina sort!!! i no no...d vacances desconnecting... a part set passarà rapidissim el desespero.... jejeje q tinguis sort!
Nightygt necessitem més info nena... has marcat ovulació el 18 i depen d quants dies és el teu cicle?? vull dir si ets regular.... jo ho unic q tinc regular, almenys fins ara es la fase lutea q son de 16 dies.... po pots tenir de 14 o d 18.... resta si ets regular....35-18= fase lutea de 17 dies... nu sep...po sent la primera grafica...es dificil...
Pa muaaaaak i bon finde...
giss nena kina enveja... d vacances.... juaS! kina sort!!! i no no...d vacances desconnecting... a part set passarà rapidissim el desespero.... jejeje q tinguis sort!
Nightygt necessitem més info nena... has marcat ovulació el 18 i depen d quants dies és el teu cicle?? vull dir si ets regular.... jo ho unic q tinc regular, almenys fins ara es la fase lutea q son de 16 dies.... po pots tenir de 14 o d 18.... resta si ets regular....35-18= fase lutea de 17 dies... nu sep...po sent la primera grafica...es dificil...
Pa muaaaaak i bon finde...
http://www.fertilityfriend.com/home/32f53d
DUR 05 Setembre
DPP 12 Juny!
DUR 05 Setembre
DPP 12 Juny!
Giss ha escrit:Izascun, torno d'Astúries justament el dia 3!!!! em passaré tot el viatge ratllada... axi aix a veure què passa!
Petonets, m'en vaig a treballar i quan surti ja estaré oficialment de vacances!!!![]()
![]()
![]()
ueeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ! molt bones vacances guapa!

Grafiqueres meves!!
La jefa s'escaqueja... Al final he anat de cul tot el dia. I demà marxem d'hora i serem fora fins diumenge. O sigui que deixaré el post abandonat fins dilluns.
Aix... em sap greu, no tinc temps ni per llegir-vos!!
Jo he anat al gine, i bé!! Tinc un fol·licle la mar de maco de 24 mm a punt de petar. M'ha dit que ataquem a fons avui i diumenge. Així ho farem. No m'ho puc creure.... jo ovulant abans del dia 20! Això és una meravella!!!
O sigui que me'n vaig a fer la maleta... que quan s'acabi el Barça tenim feina!!
Que tingueu un bon cap de setmana!!
La jefa s'escaqueja... Al final he anat de cul tot el dia. I demà marxem d'hora i serem fora fins diumenge. O sigui que deixaré el post abandonat fins dilluns.
Aix... em sap greu, no tinc temps ni per llegir-vos!!
Jo he anat al gine, i bé!! Tinc un fol·licle la mar de maco de 24 mm a punt de petar. M'ha dit que ataquem a fons avui i diumenge. Així ho farem. No m'ho puc creure.... jo ovulant abans del dia 20! Això és una meravella!!!
O sigui que me'n vaig a fer la maleta... que quan s'acabi el Barça tenim feina!!
Que tingueu un bon cap de setmana!!
MOLTA SORT JEFA!!!!!! 
Bon dia precioses,
Algú em pot ajudar?? Mireu la meva gràfica... no entenc res... Què faig a 36.9? No tinc aquesta temperatura des que estava prenyi fa un any!! El cos està fent de les seves. PAraré boja us ho ben juro. Algú troba una explicació a això? A alguna li ha passat?
Estic cansada d'històries rareees!!
Dia 5 al la gine... tinc unes ganes que arribi...
Aquest agost ha estat fluixet de positius, un mes raro. Tot es raro!! jajajajajajaajajajajajaj
Molts petonets de bon dia.
Algú em pot ajudar?? Mireu la meva gràfica... no entenc res... Què faig a 36.9? No tinc aquesta temperatura des que estava prenyi fa un any!! El cos està fent de les seves. PAraré boja us ho ben juro. Algú troba una explicació a això? A alguna li ha passat?
Estic cansada d'històries rareees!!
Dia 5 al la gine... tinc unes ganes que arribi...
Aquest agost ha estat fluixet de positius, un mes raro. Tot es raro!! jajajajajajaajajajajajaj
Molts petonets de bon dia.
Adéu petit angelet... La teva vida ha sigut molt curteta, però sempre formaràs part de mi... 6/9/2010
http://www.fertilityfriend.com/home/365884
11 juliol 2011- Torna la menstruació, tornem a començar!
5 setembre - Visita ginecòloga per solucionar problema FL
http://www.fertilityfriend.com/home/365884
11 juliol 2011- Torna la menstruació, tornem a començar!
5 setembre - Visita ginecòloga per solucionar problema FL
Bon diumenge a totes!!
Si no us fa res us parlaré un xic de mi
Per començar moltes gràcies noies per preguntar, sou uns
.
Bé, com ja sabeu estic amb pneumonia, com que aquesta setmana m'he trobat bé, dins les meves dificultats de respirar, he aprofitat per fer coses amb en Maneto, pobret li he espatllat les vacances
n'ha fet 3 setmanes i jo em vaig posar malalta al primer dimarts, 6 dies de llit, una setmana amb moltes dificultats de respirar i la resta cansant-me molt fàcilment
.
Que consti... us he anat llegint
Qui m'havia de dir que es podien agafar pneumonies a l'Agost!!! Es que sóc rara de c***ns
. Pel mig s'ha barrejat que una amiga meva ens ha anunciat que està
i m'ho vaig prendre molt malament, com dieu sempre contenta per ella i pensant que soc egoista perquè no me'n he alegrat del tot... ho va anunciar pel FB, m'ho he pres tant malament que no he estat capaç de felicitar-la ni tan sols li he dit la noticia a en Maneto
Suposo que m'entenu
Ara estic finalitzant la sexy week, aquest mes ni tempes ni TO's ni res... amb els deures força ben fets Quina "fase tetorres" m'espera!!! Com dir-ho... l'ovulito irradiat amb el respirador autonom ha sortit en busca del
perfecte, el qual ha hagut de posar-se un vestit antiradiació i superar numerosos terretremols (tos). Suposo que ara que el meu ovulitu és fosforescent els
el veuran amb facilitat, encara que quan el vegin amb el respirador... marxan corrents
Es entretingut això de
sense poder respirar correctament
A la mínima començo a tossir i tot entra en combulsions
Bé noietes m'estan manant la pressa per anar a la platgeta
Ens veiem demà
A totes

Si no us fa res us parlaré un xic de mi
Per començar moltes gràcies noies per preguntar, sou uns
. Bé, com ja sabeu estic amb pneumonia, com que aquesta setmana m'he trobat bé, dins les meves dificultats de respirar, he aprofitat per fer coses amb en Maneto, pobret li he espatllat les vacances
Que consti... us he anat llegint
. Pel mig s'ha barrejat que una amiga meva ens ha anunciat que està
i m'ho vaig prendre molt malament, com dieu sempre contenta per ella i pensant que soc egoista perquè no me'n he alegrat del tot... ho va anunciar pel FB, m'ho he pres tant malament que no he estat capaç de felicitar-la ni tan sols li he dit la noticia a en Maneto
Ara estic finalitzant la sexy week, aquest mes ni tempes ni TO's ni res... amb els deures força ben fets Quina "fase tetorres" m'espera!!! Com dir-ho... l'ovulito irradiat amb el respirador autonom ha sortit en busca del
perfecte, el qual ha hagut de posar-se un vestit antiradiació i superar numerosos terretremols (tos). Suposo que ara que el meu ovulitu és fosforescent els
el veuran amb facilitat, encara que quan el vegin amb el respirador... marxan corrents
Es entretingut això de
sense poder respirar correctament
A la mínima començo a tossir i tot entra en combulsions
Bé noietes m'estan manant la pressa per anar a la platgeta
Ens veiem demà
A totes

Bon dia grafiqueres!!
AtreB, Nighty, veig que heu tingut visita, em sap greu.
Phosqui, com ha anat el cap de setmana?
Maneta, a veure com ha anat la setmana sexi...
Aurora, ahir potser no estaves del tot fina i per això et va pujar la tempe. Ja veig que avui és normal...
Jo no estic gaire animada... El divendres tenia un fol·licle molt gros. El gine em va dir que segurament sortiria imminentment, però que no es podia assegurar que no hagués sortit ja (perquè també podria ser el forat). Doncs bé... tres dies després encara no ha sortit. I tampoc no és bo que creixin massa... I ha marxat la claraweb...
Jo diria que aquest mes no sortirà cap òvul.
Després entro amb més calma...
Izascun, jefa de setembre!! Com estàs?
AtreB, Nighty, veig que heu tingut visita, em sap greu.
Phosqui, com ha anat el cap de setmana?
Maneta, a veure com ha anat la setmana sexi...
Aurora, ahir potser no estaves del tot fina i per això et va pujar la tempe. Ja veig que avui és normal...
Jo no estic gaire animada... El divendres tenia un fol·licle molt gros. El gine em va dir que segurament sortiria imminentment, però que no es podia assegurar que no hagués sortit ja (perquè també podria ser el forat). Doncs bé... tres dies després encara no ha sortit. I tampoc no és bo que creixin massa... I ha marxat la claraweb...
Jo diria que aquest mes no sortirà cap òvul.
Després entro amb més calma...
Izascun, jefa de setembre!! Com estàs?
Hola guapes!!!
Ja estic de tornada
primer dia de feina
....
No us he llegit, a veure si ho puc fer al migdia.
Tot bé, regla com sempre, vacances guays!
I..... m'ha arribat la carta de repro asistida de la vall d'hebron, anirem demà, a veure que ens expliquen, suposo que serà per tenir el nostre expedinet i donar-nos un nº de llista d'espera.
Com han anat aquestes grafis???

Ja estic de tornada
primer dia de feina
....No us he llegit, a veure si ho puc fer al migdia.
Tot bé, regla com sempre, vacances guays!
I..... m'ha arribat la carta de repro asistida de la vall d'hebron, anirem demà, a veure que ens expliquen, suposo que serà per tenir el nostre expedinet i donar-nos un nº de llista d'espera.
Com han anat aquestes grafis???

Bon dia boniques, ja hem tornat del cap de setmana a cambrils inclós port aventura, esgotador!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jo estic al principi de la sexy week, a veure que en treurem de bo.
Jo estic al principi de la sexy week, a veure que en treurem de bo.
Bon dia noies!!! Com ha provat el cap de setmana??? I com afrontem el dilluns????
Merisc!! Al ataque amb la sexy week!!
A veure si surten bé i cantes el teu positiu a mitjans de setembre!!!!
Necessito llegir positius a la de jaaa!!!!!!!
Greys guapeta meva!!! Rebenvinguda al SP!! Et trobavem a faltar...
A veure què us diuen demà a RA i a partir d'aquí ja fil i agulla a toope per d'aquí poquet ser 3 a la familia ok???!!!
Vesnà, carinyet, sento que al final l'ovul no hagi volgut sortir, li haurem de donar pam pam
al culet!!! SI et serveix de consol, jo crec que tampoc he ovulat, molts deures, molta aplicació, però ni pujada de tempe quan tocaba ni clara web...res de res....Segur que el nostre cos s'està preparant per el setembre jejejej. Ànimus guapa!!!!
Maneta, guapi, no saps com m'he identificat amb tu quan dius que una amiga teva ha anunciat que estava embarassada i malgrat estàs contenta per ella...a la vegada t'ha sentat fatal. A mi la setmana que vaig estar de vacances uns amics ens van trucar per dir-nos de quedar i tal i com fa uns mesos ja havien tingut un abort vam dir-lis: esteu embarassats? i ens van dir que si, que gairebé de 3 mesos. No saps que malament m'ho vaig prendre...vaig estar més de 10 minuts plorant, i amb un disgust tot els dia...impressionant. He de dir que dijous passat vam aconseguir quedar tota la colla després de les vacances i quan vaig veure la seva panxeta, i ens van dir que era un nen em vaig alegrar moltisssim, està tan guapa...però coi, el cor se'm va fer una mica més petit. Dos intents i en tots dos si queda. (És cert que el primer no va sortir bé- i ho vaig passar malament-, però després del legrat i els dos mesos de descans...al primer intent -després de mirar quin dia ovularia en una pàgina d'internet-fan deures i si torna a quedar.) Culleres!!!! Jo tb vull coi!!!!!!!!!!!!!!!! En ho mereixem oi noies????
Atreb, Nighty...a escalfar motors que volem veure les noves gràfiques ben amunt!!!! Petonets guapes..un nou cicle...noves oportunitats!!!
Gisss
a tope amb el desepero i a disfrutar de les terres del nosrd que a la tornada..potser hagi hagut sort i ja no tinguis tranquilitat absoluta en 9 mesets!!!!! Petonicos!!!!!
Phosqui, Izascun com esteu????? Volem saber de vosaltres!!!!
Merisc!! Al ataque amb la sexy week!!
A veure si surten bé i cantes el teu positiu a mitjans de setembre!!!!
Necessito llegir positius a la de jaaa!!!!!!!Greys guapeta meva!!! Rebenvinguda al SP!! Et trobavem a faltar...
A veure què us diuen demà a RA i a partir d'aquí ja fil i agulla a toope per d'aquí poquet ser 3 a la familia ok???!!!
Vesnà, carinyet, sento que al final l'ovul no hagi volgut sortir, li haurem de donar pam pam
al culet!!! SI et serveix de consol, jo crec que tampoc he ovulat, molts deures, molta aplicació, però ni pujada de tempe quan tocaba ni clara web...res de res....Segur que el nostre cos s'està preparant per el setembre jejejej. Ànimus guapa!!!!
Maneta, guapi, no saps com m'he identificat amb tu quan dius que una amiga teva ha anunciat que estava embarassada i malgrat estàs contenta per ella...a la vegada t'ha sentat fatal. A mi la setmana que vaig estar de vacances uns amics ens van trucar per dir-nos de quedar i tal i com fa uns mesos ja havien tingut un abort vam dir-lis: esteu embarassats? i ens van dir que si, que gairebé de 3 mesos. No saps que malament m'ho vaig prendre...vaig estar més de 10 minuts plorant, i amb un disgust tot els dia...impressionant. He de dir que dijous passat vam aconseguir quedar tota la colla després de les vacances i quan vaig veure la seva panxeta, i ens van dir que era un nen em vaig alegrar moltisssim, està tan guapa...però coi, el cor se'm va fer una mica més petit. Dos intents i en tots dos si queda. (És cert que el primer no va sortir bé- i ho vaig passar malament-, però després del legrat i els dos mesos de descans...al primer intent -després de mirar quin dia ovularia en una pàgina d'internet-fan deures i si torna a quedar.) Culleres!!!! Jo tb vull coi!!!!!!!!!!!!!!!! En ho mereixem oi noies????
Atreb, Nighty...a escalfar motors que volem veure les noves gràfiques ben amunt!!!! Petonets guapes..un nou cicle...noves oportunitats!!!
Gisss
a tope amb el desepero i a disfrutar de les terres del nosrd que a la tornada..potser hagi hagut sort i ja no tinguis tranquilitat absoluta en 9 mesets!!!!! Petonicos!!!!!Phosqui, Izascun com esteu????? Volem saber de vosaltres!!!!
4a FIV: Nov'17 CIRH: ++!! però embaràs ectòpic.
Transfers 2016: NEG.
Transfer Juny'14: ++!! AINA la nostra preciosa princesa!!!
17/12/13: Perdem l'Aleix i l'Adrià...sempre us durem al cor!
3a FIV. CIRH Juliol'13: +++!! Bessons! Gen i Feb '13: Transfers: NEG.
2a FIV. CIRH Abril'12: ++!! 24/08/12: Perdem el nostre angelet.
Transfers 2016: NEG.
Transfer Juny'14: ++!! AINA la nostra preciosa princesa!!!
17/12/13: Perdem l'Aleix i l'Adrià...sempre us durem al cor!
3a FIV. CIRH Juliol'13: +++!! Bessons! Gen i Feb '13: Transfers: NEG.
2a FIV. CIRH Abril'12: ++!! 24/08/12: Perdem el nostre angelet.
Bon dia guapissimes!
Vaig llegir q la la meva compi pactera i la super Izaskun preguntaven per mi, així q aqui estic! ja sé q no passo molt x aqui, però tot i q us llegeixo quan puc i penso en vosaltres, em noto + traqnuil.la i no tan pendent de tot plegat si no estic tan pendent del SP, tot i així, no cal q us digui q estic pendent de vosaltres, i de tant en quan us llegeixo per veure com esteu
Izaskun em sap greu q estiguis passant x aq moments, pq sé q quan no buscaveu estaveu molt + traqnuils, m'agradaria q no haguéssis de passar x aq etapa, però almenys espero q la sàpigues gestionar i sigui curteta!
En el meu cas, et puc dir q el Pecunio si q s'estressava quan li deia q començavem sexy week, però això era al començament, dp d'un any, però, la cosa ha canviat molt, i ara quan li dic, està content de tornar a tenir la oportunitat de intentar-ho, suposo q quan passa + temps, ho veus diferent, i el q abans l'atabalava, ara ja no està per "tonteries" i intentem aprofitar al màxim. Però per això ha hagut de passar un any, així q espero q vosaltres ho pogueu solucionar abans i és clar, q t'hi quédis abans! Però penso q si q estaria bé q no li diguis q esteu en sexy week, tu ataca'l + quan hi estigueu, i si ell et diu algo, doncs no tens pq mentir-li, però a vegades no cal parlar x entendre-us, i potser només el fet de verbalitzar-ho ja li posa pressió damunt...
Ufff, quin rotllo q t'he fotut!
Maneta guapa, em sap greu lo de la pneumonia
En quan a lo de l'amiga
dir-te q totes hi hem passat; la meva millor amiga, des q vaig tenir l'abort l'any passat al maig, amb un any, van decidir quedar-se
van quedar-se
i ja l'han tingut... per mi és molt frustant, però la vida té això, q és igual com et sentis, ella va fent igual... i tu vas adaptant-te, i ara sempre q puc vaig a veure-la.
És normal q et costi estar contenta, però amb el temps tot es posa al seu lloc
AtreB+ guapi, em sap greu q estiguis pochita, jo intento interioritzar la frase q hi ha al meu ticker "Qui dia passa any empeny"
Vesnà pq dius q no has ovulat? NO pot ser q et marqui la ovulació + tard? quan la temperatura no es mantingui tan constant? A mi aq mes em va passar el mateix, vaig anar a la gine x fer-me una eco, i com se m'han acabat els TO, vaig preguntar-li com estava tot plegat, (estava a 19 de cicle) em va dir q tenia un foícle la mar de maco a punt de sortir, o sigui q estava ovulant i q en 24-36h la cosa ja estava, nosaltres portavem fent deures el 13-15-17 i vam fer-ne el 19-21, però no sé quan hauria d'haver ovulat, el 19 mateix? O el 20? Jo conto q em vingui entre el 2 i el 3, pq normalment tinc una FL de 13 dies...
Jo porto un encostipat... q si s'havien trobat per una casualitat el meu òvul i el
del pecunio, amb els esternut q arribo a fer, jo crec q s'haura desenganxat...
El q aq mes, porto des de 7 o 8 DPO (contant q ovulés el 19 -20) amb dolor premenstrual, porto dos dies amb paracetamols, i ahir a la tarda em vaig trobar fatal, un dolor... no als ovaris, sino sota el melic, i a la nit, m'he despertat dues vegades del dolor, horrible, i no ho entenc pq primer q a mi normalment no em fa mal, una miqueta però no aq bestialitat de retorçar-me de dolor, i segon, q quan m'ha fet mal, és el dia abans de venir-me, o el primer dia, però encara em falten uns dies
Així q res, cada mes em passa una cosa diferent, però amb aq dolor, no crec q pugui ser molt simptoma d'
(normalment he llegit i a mi em va passar, q tens el típic dolor premenstrual, però no aq mal tan fort) així q res, el divendres q ve vaig a la gine de la SS, q ja tindran els resultats del semino del Pecunio, i a veure q ens diu, almenys, el fil a l'agulla ja està posat...
Molts petons a la resta!!! Penso en vosaltres!!!
Vaig llegir q la la meva compi pactera i la super Izaskun preguntaven per mi, així q aqui estic! ja sé q no passo molt x aqui, però tot i q us llegeixo quan puc i penso en vosaltres, em noto + traqnuil.la i no tan pendent de tot plegat si no estic tan pendent del SP, tot i així, no cal q us digui q estic pendent de vosaltres, i de tant en quan us llegeixo per veure com esteu
Izaskun em sap greu q estiguis passant x aq moments, pq sé q quan no buscaveu estaveu molt + traqnuils, m'agradaria q no haguéssis de passar x aq etapa, però almenys espero q la sàpigues gestionar i sigui curteta!
Maneta guapa, em sap greu lo de la pneumonia
En quan a lo de l'amiga
dir-te q totes hi hem passat; la meva millor amiga, des q vaig tenir l'abort l'any passat al maig, amb un any, van decidir quedar-se
van quedar-se
i ja l'han tingut... per mi és molt frustant, però la vida té això, q és igual com et sentis, ella va fent igual... i tu vas adaptant-te, i ara sempre q puc vaig a veure-la.
És normal q et costi estar contenta, però amb el temps tot es posa al seu lloc
AtreB+ guapi, em sap greu q estiguis pochita, jo intento interioritzar la frase q hi ha al meu ticker "Qui dia passa any empeny"
Vesnà pq dius q no has ovulat? NO pot ser q et marqui la ovulació + tard? quan la temperatura no es mantingui tan constant? A mi aq mes em va passar el mateix, vaig anar a la gine x fer-me una eco, i com se m'han acabat els TO, vaig preguntar-li com estava tot plegat, (estava a 19 de cicle) em va dir q tenia un foícle la mar de maco a punt de sortir, o sigui q estava ovulant i q en 24-36h la cosa ja estava, nosaltres portavem fent deures el 13-15-17 i vam fer-ne el 19-21, però no sé quan hauria d'haver ovulat, el 19 mateix? O el 20? Jo conto q em vingui entre el 2 i el 3, pq normalment tinc una FL de 13 dies...
Jo porto un encostipat... q si s'havien trobat per una casualitat el meu òvul i el
del pecunio, amb els esternut q arribo a fer, jo crec q s'haura desenganxat...
El q aq mes, porto des de 7 o 8 DPO (contant q ovulés el 19 -20) amb dolor premenstrual, porto dos dies amb paracetamols, i ahir a la tarda em vaig trobar fatal, un dolor... no als ovaris, sino sota el melic, i a la nit, m'he despertat dues vegades del dolor, horrible, i no ho entenc pq primer q a mi normalment no em fa mal, una miqueta però no aq bestialitat de retorçar-me de dolor, i segon, q quan m'ha fet mal, és el dia abans de venir-me, o el primer dia, però encara em falten uns dies
Així q res, cada mes em passa una cosa diferent, però amb aq dolor, no crec q pugui ser molt simptoma d'
(normalment he llegit i a mi em va passar, q tens el típic dolor premenstrual, però no aq mal tan fort) així q res, el divendres q ve vaig a la gine de la SS, q ja tindran els resultats del semino del Pecunio, i a veure q ens diu, almenys, el fil a l'agulla ja està posat...Molts petons a la resta!!! Penso en vosaltres!!!

Bon dia noies!!!!
Greys!!!! Quina il•lusió llegir-te!!!!!! De tornada a la realitat, oi? Molts ànims!!! I ja ens explicaràs que tal la visita a la Vall d’Hebron!!!!
atreB, carinyet... com estàs??? Més animadeta??
Vesnà!!!! Com ha anat el finde¿?¿? Molts deures??? A veure si aquest cop sí que sí!!!!
Ains, Giss... sé que ja no ens llegiràs, però estarem pendents de tu!!!!!!! Dissabte esperem bones notícies!!
Aurora, reina... no t’amuinis. Ara ja és fàcil dir-ho vista la tempe d’avui, però una temperatura alta pot ser conseqüència d’una mala nit, simplement. A mi a vegades em passa... esperarem al dilluns, a veure què diu la gine!!!! Ànims!
Maneta!!! Què bé veure’t per aquí!!!!!!!! M’alegro que ja estiguis millor. Això de l’amiga prenyi, trobo molt fort que ho anunciï per facebook, no??? Per altra banda, entenc perfectament el teu sentiment. Crec que l’hem tingut totes, i com més temps portes amb la cerca més forta és la sensació d’injustícia i incomprensió. Parla-ho amb el maneto. Ell t’animarà i et sentiràs millor pel simple fet de compartir-ho amb ell. Que entengui com et sents, és molt important. Sempre he pensat que la comunicació és la base de tot plegat...
Nighty! Sento la visita, preciosa... a veure si el proper és el teu mes.
Phosqui, nena... com ha anat el finde esportiu? Has tingut visita o tenim les esperances ben altes???
Vesnà!!! No desesperis, dona... segurament sortirà demà!!!! Vinga, ànims amunt, que l’ovulito no pot notar que estàs fluixa de moral... igual així sí que decideix quedar-se dins!!!!
Merisc! Molts ànims amb la sexy week... al setembre tenim examens de recuperació, eh??
Nenes... que vaig dir molt fresca que podria ser la jefa de setembre però només si ningú altre ho volia. Jo vaig a tope de feina i no podré dedicar-li tot el temps que m’agradaria. Ni tan sols sé quan prepararé el post pq m’espera una setmana d’infart... ho podria fer avui a la mitja part del partit, però no prometo res...
Ningú vol ser jefa del setembre?? Mireu que la jefa de l’any passat va cantar el seu propi positiu!!!!!
Vaig super estresada. Sort que aquest mes no tinc cap mena d’esperança de tenir panxona, que si no sortira un bebé d’aquests hiperactius... he estat tot el finde sense poder dormir. És posar-me al llit i començar a pensar en la feina de por que m’espera aquesta setmana...
Bé, us deixo, que ja he perdut massa temps (ja m’enteneu, eh? Que escriure a les meves grafiqueres no és pas perdre el temps!!!!)
Petonets a totes les que em deixo!!!!!!!!!

PD: Ay Lyuba, que ara et llegeixo: mare meva, i tant que ens mereixem la nostra panxeta... algunes més que d’altres, que no sabem ni com es fan els deures!!!! Vinga, wapíssima... has passat una època xungui però veuràs que en res vosaltres també sereu 3!!!!
Greys!!!! Quina il•lusió llegir-te!!!!!! De tornada a la realitat, oi? Molts ànims!!! I ja ens explicaràs que tal la visita a la Vall d’Hebron!!!!
atreB, carinyet... com estàs??? Més animadeta??
Vesnà!!!! Com ha anat el finde¿?¿? Molts deures??? A veure si aquest cop sí que sí!!!!
Ains, Giss... sé que ja no ens llegiràs, però estarem pendents de tu!!!!!!! Dissabte esperem bones notícies!!
Aurora, reina... no t’amuinis. Ara ja és fàcil dir-ho vista la tempe d’avui, però una temperatura alta pot ser conseqüència d’una mala nit, simplement. A mi a vegades em passa... esperarem al dilluns, a veure què diu la gine!!!! Ànims!
Maneta!!! Què bé veure’t per aquí!!!!!!!! M’alegro que ja estiguis millor. Això de l’amiga prenyi, trobo molt fort que ho anunciï per facebook, no??? Per altra banda, entenc perfectament el teu sentiment. Crec que l’hem tingut totes, i com més temps portes amb la cerca més forta és la sensació d’injustícia i incomprensió. Parla-ho amb el maneto. Ell t’animarà i et sentiràs millor pel simple fet de compartir-ho amb ell. Que entengui com et sents, és molt important. Sempre he pensat que la comunicació és la base de tot plegat...
Nighty! Sento la visita, preciosa... a veure si el proper és el teu mes.
Phosqui, nena... com ha anat el finde esportiu? Has tingut visita o tenim les esperances ben altes???
Vesnà!!! No desesperis, dona... segurament sortirà demà!!!! Vinga, ànims amunt, que l’ovulito no pot notar que estàs fluixa de moral... igual així sí que decideix quedar-se dins!!!!
Merisc! Molts ànims amb la sexy week... al setembre tenim examens de recuperació, eh??
Nenes... que vaig dir molt fresca que podria ser la jefa de setembre però només si ningú altre ho volia. Jo vaig a tope de feina i no podré dedicar-li tot el temps que m’agradaria. Ni tan sols sé quan prepararé el post pq m’espera una setmana d’infart... ho podria fer avui a la mitja part del partit, però no prometo res...
Ningú vol ser jefa del setembre?? Mireu que la jefa de l’any passat va cantar el seu propi positiu!!!!!
Vaig super estresada. Sort que aquest mes no tinc cap mena d’esperança de tenir panxona, que si no sortira un bebé d’aquests hiperactius... he estat tot el finde sense poder dormir. És posar-me al llit i començar a pensar en la feina de por que m’espera aquesta setmana...
Bé, us deixo, que ja he perdut massa temps (ja m’enteneu, eh? Que escriure a les meves grafiqueres no és pas perdre el temps!!!!)
Petonets a totes les que em deixo!!!!!!!!!

PD: Ay Lyuba, que ara et llegeixo: mare meva, i tant que ens mereixem la nostra panxeta... algunes més que d’altres, que no sabem ni com es fan els deures!!!! Vinga, wapíssima... has passat una època xungui però veuràs que en res vosaltres també sereu 3!!!!
Pecunia ha escrit:Izaskun em sap greu q estiguis passant x aq moments, pq sé q quan no buscaveu estaveu molt + traqnuils, m'agradaria q no haguéssis de passar x aq etapa, però almenys espero q la sàpigues gestionar i sigui curteta! En el meu cas, et puc dir q el Pecunio si q s'estressava quan li deia q començavem sexy week, però això era al començament, dp d'un any, però, la cosa ha canviat molt, i ara quan li dic, està content de tornar a tenir la oportunitat de intentar-ho, suposo q quan passa + temps, ho veus diferent, i el q abans l'atabalava, ara ja no està per "tonteries" i intentem aprofitar al màxim. Però per això ha hagut de passar un any, així q espero q vosaltres ho pogueu solucionar abans i és clar, q t'hi quédis abans! Però penso q si q estaria bé q no li diguis q esteu en sexy week, tu ataca'l + quan hi estigueu, i si ell et diu algo, doncs no tens pq mentir-li, però a vegades no cal parlar x entendre-us, i potser només el fet de verbalitzar-ho ja li posa pressió damunt...
Pecu, preciosa!!!! Quina il•lusió llegir-te per aquí... i a sobre dedicant-me tant de temps! Moltes gràcies per les teves paraules. La veritat és que no és un gran moment per la nostra relació sesual. Després del desastre de l’últim dia és com si no ens vingués de gust fer res... sé que hauria de ser jo que l’animés, pq imagino que està una mica frustrat, i estic segura que li aniria molt bé per veure que tot segueix la mar de normal, però hem estat el cap de setmana a casa els meus pares i tampoc hem tingut oportunitat. A veure si avui guanya el Barça i tenim celebració a “lo grande”! jejejejejje En el fons és dur, dit així, però anima saber que no som només nosaltres els que estem passant per això. La teva experiència (com la de la Giss) ajuden a veure-ho des de fora i ser capaç de racionalitzar-ho tot plegat. Gràcies, de debó!!!!
A més, veig que arribes per la porta gran... a quatre dies de la no warry i amb símptomes estranys (no diré res, de si són d’
o de warry, però diferents al normal sí que són). A veure si tenim sort!!!! I no et preocupis pels esternuts, dona... això quan s’agafa, s’agafa ben fort!!!!Re: Festa Major d’estiu al post de GRAFIQUERES D'AGOST!!
Hola noies! i bon inici de setmana per a totes!!! Com va?
Izascun, jo crec que seràs una gran jefa de Setembre, i et desitjo que tinguis tanta sort com la de l'any passat, i també puguis cantar el teu
!
Doncs sí, vaig rebre la visita aquest dissabte. Però tot i la decepió de no estar prenyi, em va fer molta il·lusió comprovar que havia tingut un cicle molt regular, de durada estàndard: 28 dies!!! Què bé! Em vaig posar tant i tant contenta...
I ara, doncs a esperar al Setembre... i que la caiguda de les fulles ens porti moltíssima sort i tantes altres alegries!
Izascun, jo crec que seràs una gran jefa de Setembre, i et desitjo que tinguis tanta sort com la de l'any passat, i també puguis cantar el teu
!Doncs sí, vaig rebre la visita aquest dissabte. Però tot i la decepió de no estar prenyi, em va fer molta il·lusió comprovar que havia tingut un cicle molt regular, de durada estàndard: 28 dies!!! Què bé! Em vaig posar tant i tant contenta...
I ara, doncs a esperar al Setembre... i que la caiguda de les fulles ens porti moltíssima sort i tantes altres alegries!
Bona tarda!!
Sento no haber dit res ahir, però no he estat a casa en tot el cap de setmana... i avui ja he notat molt "la vuelta al cole" a la feina... a veure com em puc conectar aquests dies, perquè ja torno a no tenir massa temps!
No he pogut prendre'm la tempe, però bueno ara actualitzaré la gràfica. Dissabte ben puntual va arribar a la seva cita. Avui dilluns ja no taco gens, així que com a mínim es pot dir que tinc sort, ja que em dura poc i no em fa gens de mal.
Ara a pensar en la diada de Catalunya!
que la propera sexy week cau per allà!!! ji jij hi!
Per mi no patiu que estic bé! Amb el Phosco ho portem força bé malgrat els moments de "bajón" que patim totes. ja desitjant anar també al metge de RA per sentir que estàs fent algo més.
Us he llegit en diagonal, avui no puc fer més!
giss com va el desespero??
greys
Holaaaa!! Benvinguda! ja ens diràs que tal la visita i com et diuen, poc a poc anem fent camí!
Pecu compi!
Que bé llegir-te! Tan de bó aquests dolors no siguin res, i si ho han de ser que sigui per una bona causa!!
Izascun a celebrar el barça s'ha dit!!
I tranqui que segur que portaràs el post super bé! Setembreee... allà vamos!!
Aurora jo també m'esperaria a veure q ue te fa la tempe aquests dies per saber si hi ha algo extrany. Molts ànims!!
maneta poc a poc i anar fent net. A veure que passa amb aquest ovulito!
Atreb vinga que ens menjem el setembre! Ara que començes a tenir cicles més curtets, com a mínim podràs coneixer millor els dies claus!
Vesnà a veure que passa amb la tempe aquests dies, però encara és aviat per dir res,no? A quin ritme creixen els folis? I com de gran ha de ser per no ser bó? Tu ataca aquests dies que mai se sap!
merisc a fer feina toca!!
Lyuba i tamt que ens ho mereixem!! I ho aconseguirem!!!
Nightygt tu com jo, aquest mes anem iguals! Ànims en aquest cicle que comences!
Bueno nenes, vaig a treballar una mica
Petonicus per totes!!
Sento no haber dit res ahir, però no he estat a casa en tot el cap de setmana... i avui ja he notat molt "la vuelta al cole" a la feina... a veure com em puc conectar aquests dies, perquè ja torno a no tenir massa temps!
No he pogut prendre'm la tempe, però bueno ara actualitzaré la gràfica. Dissabte ben puntual va arribar a la seva cita. Avui dilluns ja no taco gens, així que com a mínim es pot dir que tinc sort, ja que em dura poc i no em fa gens de mal.
Ara a pensar en la diada de Catalunya!
que la propera sexy week cau per allà!!! ji jij hi!Per mi no patiu que estic bé! Amb el Phosco ho portem força bé malgrat els moments de "bajón" que patim totes. ja desitjant anar també al metge de RA per sentir que estàs fent algo més.
Us he llegit en diagonal, avui no puc fer més!
giss com va el desespero??
greys
Holaaaa!! Benvinguda! ja ens diràs que tal la visita i com et diuen, poc a poc anem fent camí!Pecu compi!
Que bé llegir-te! Tan de bó aquests dolors no siguin res, i si ho han de ser que sigui per una bona causa!! Izascun a celebrar el barça s'ha dit!!
I tranqui que segur que portaràs el post super bé! Setembreee... allà vamos!!
Aurora jo també m'esperaria a veure q ue te fa la tempe aquests dies per saber si hi ha algo extrany. Molts ànims!!
maneta poc a poc i anar fent net. A veure que passa amb aquest ovulito!
Atreb vinga que ens menjem el setembre! Ara que començes a tenir cicles més curtets, com a mínim podràs coneixer millor els dies claus!
Vesnà a veure que passa amb la tempe aquests dies, però encara és aviat per dir res,no? A quin ritme creixen els folis? I com de gran ha de ser per no ser bó? Tu ataca aquests dies que mai se sap!
merisc a fer feina toca!!
Lyuba i tamt que ens ho mereixem!! I ho aconseguirem!!!
Nightygt tu com jo, aquest mes anem iguals! Ànims en aquest cicle que comences!
Bueno nenes, vaig a treballar una mica
Petonicus per totes!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 66 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |