****BuScAdOrEs D'aGoSt****
Re: ****BuScAdOrEs D'aGoSt****
Aix nenes em trobo super mal, no sé que em passa però tinc unes ganes de vomitar
no he menjat res que em pugui haver caigut malament... m'estic rallant!!!
-
lir l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. nov. 06, 2011 11:37 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- crisàlide
- :: zebra

- Entrades: 1350
- Membre des de: dv. oct. 22, 2010 2:00 pm
- Ubicació: Barcelona-Sant Andreu
- Contacta:
Ai Arasal, tant de bo sigui un símptoma de panxona...!!
I parlant de quilos i panxes, jo sempre he estat força prima però en l'últim any o any i mig m'he engreixat força i sobretot m'ha sortit una panxa que fa que quasi cada setmana algú em prengunti si estic embarassada, així que imagineu la meva decepció: d'una banda perque no puc dir que sí -que és el que voldria-, i per l'altra banda perque m'estan dient que foto una panxa de cal déu!
Ai perdoneu eh, però és que em fot una ràbia...!

I parlant de quilos i panxes, jo sempre he estat força prima però en l'últim any o any i mig m'he engreixat força i sobretot m'ha sortit una panxa que fa que quasi cada setmana algú em prengunti si estic embarassada, així que imagineu la meva decepció: d'una banda perque no puc dir que sí -que és el que voldria-, i per l'altra banda perque m'estan dient que foto una panxa de cal déu!
Ai perdoneu eh, però és que em fot una ràbia...!

Comencem la cerca al juliol del 2011.... Aviam quan ve el cigru
My Ovulation Chart
BessonadaPacte de panxulina: Sephora
, Crisàlide, Mimi, Eliboni
, Gemma
, Llina
, Isa31
i Lacuca
!!!

My Ovulation Chart
BessonadaPacte de panxulina: Sephora
, Crisàlide, Mimi, Eliboni
, Gemma
, Llina
, Isa31
i Lacuca
!!!

crisàlide ha escrit:Ai Arasal, tant de bo sigui un símptoma de panxona...!!![]()
I parlant de quilos i panxes, jo sempre he estat força prima però en l'últim any o any i mig m'he engreixat força i sobretot m'ha sortit una panxa que fa que quasi cada setmana algú em prengunti si estic embarassada, així que imagineu la meva decepció: d'una banda perque no puc dir que sí -que és el que voldria-, i per l'altra banda perque m'estan dient que foto una panxa de cal déu!![]()
Ai perdoneu eh, però és que em fot una ràbia...!![]()
![]()
Doncs jo igual que tu, fa cosa de mig any que he deixat de fumar tot i que no fumava gaire, doncs estava bastant prima i ara m'ha sortit una panxa que abans no tenia, aquest estiu a la platja tota la familia em mirava la panxa , fins i tot una veina de l'apartament que feia des de l'any passat que no em veia em va dir: ja s'et nota la panxa ehhh??
i jo que em miro el llino i li dic :què li haig de dir jo ara en aquesta??? li vaig dir no no tot marxant ràpid, sempre que puc quan sóc a la platja i veig que algu em mira la panxa faig l'esforç de posar-la endins!!! Tinc unes ganes de no tenir que amagar la panxa ...i dir :: donc si estic
Com ens em de veure......
Doncs si fa ràbia.
BessonadaPacte de panxulina: Sephora, Crisàlide, Mimi, Eliboni , Gemma , Llina, Isa31 i Lacuca!!!
lir ha escrit:aRaSaL ha escrit:Aix nenes em trobo super mal, no sé que em passa però tinc unes ganes de vomitarno he menjat res que em pugui haver caigut malament... m'estic rallant!!!
?
Em sap greu que tet trobis malament, però això té una bona pinta!!!!

BessonadaPacte de panxulina: Sephora, Crisàlide, Mimi, Eliboni , Gemma , Llina, Isa31 i Lacuca!!!
lir ha escrit:aRaSaL ha escrit:Aix nenes em trobo super mal, no sé que em passa però tinc unes ganes de vomitarno he menjat res que em pugui haver caigut malament... m'estic rallant!!!
?
mmmm... és sospitós no?
?Re: ****BuScAdOrEs D'aGoSt****
pituka25 ha escrit:lir ha escrit:aRaSaL ha escrit:Aix nenes em trobo super mal, no sé que em passa però tinc unes ganes de vomitarno he menjat res que em pugui haver caigut malament... m'estic rallant!!!
?
mmmm... és sospitós no??
mmmmm
molta sort 
http://www.fertilityfriend.com/home/399c3a
*P A C T E ** D E ** B A L A N C E T E S* : Vesnà - Ventureta - Fancy - Giss
No puc llegir-ho tot.... així que vaig al grà...
Molta molta sort (i paciència per a la fase de desesperar) a :
aurora84 ha escrit:- 13 d'Agost: ABM79
- 14 d'Agost: TINTIN
- 17 d'Agost: CRIS20
- 25 d'Agost: LLUNES
- 27 d'Agost: ANIA
- 29 d'agost: MARTABV
- 29 d'agost: WISHCAKE
- 30 d'Agost: ARASAL
- 31 d'Agost: GEMMA81
Buscant germanet/a des de setbr 2008. Ja portem quasi 10 anys....
Després de quatre IAs sense èxit,... amb cada cop menys paciència, ho seguim intentant per la via natural...

Després de quatre IAs sense èxit,... amb cada cop menys paciència, ho seguim intentant per la via natural...

Vinga nenes, que demà ja és l'última dia del mes i l'Aurora encara té veu per cantar més positius!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

- ninetapetita
- :: zebra

- Entrades: 1398
- Membre des de: ds. juny 12, 2010 8:06 am
Arasal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! quins nervis !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AIXÒ OLORA A POSITIU !!!!
AIXÒ OLORA A POSITIU !!!!
- lluneta2011
- :: papallona

- Entrades: 144
- Membre des de: dl. jul. 11, 2011 9:30 pm
airenm ha escrit:Mof ha escrit:Per cert, aquests dies hem estat parlant el meu marit i jo i he descobert que en té tantes ganes com jo! Bé, ja ho sabia però m'encanta veure-ho! I em cau la baba quan penso com serà fent de papa: amb nen en braços, canviant-li el bolquer, banyant-lo... Bé, vaig al gra. La qüestió que us volia comentar és sobre els regals que la gent et fa quan has tingut un fill. Potser les noies que han tingut nens ens en podrien parlar! Nosaltres hem pensat que farem una LLISTA DE NAIXEMENT (probablement a Prénatal) perquè la gent triï d'entre les coses que nosaltres volem. Així evitaríem que ens regalin 30 ossets i 50 xumets quan en realitat el que necessitem és un robot d'aquells de cuina, un vestidet concret, una pipa concreta i no qualsevol o un joc de llençols, per posar uns quants exemples. Hi heu pensat mai?
Nosaltres hem anat a conèixer pocs nens de fora de la família però quan hi anat li hem portem sempre coses útils: bolquers, crema pel culet, xampú per nens, etc. I un tovalló per aixugar-nos la baba quan veiem una coseta petitona amb tanta vida per davant! Uiiiii, és que me'ls menjaria quan són tan petitons!!!!![]()
![]()
![]()
Trobo que es una bona idea el tema de la llista de naixement! I tens tota la raó, sempre es millor regalar coses utils o coses per quan sigui una mica més gran..
A mi lo que hem dona por es com s'ho podia pendre la familia i amics els obligar-lis a comprar en un lloc determinat, en aquestes coses cada persona també te les seves preferencies.. No se, aixó ja es veurà quan sigui el moment (que espero que sigui aviat!!))
Per cert, ara estava duxantme i es que tinc una panxa horrible, sento dir-ho aixi pero es que m'he vist i no estic res a gust amb aquesta sensació. Sempre he tingut panxa i a més he agafat més pes per la medicació que prenia i deixar de fumar, pero es que ultimament no puc ni aguantar la tripa cap endins...![]()
Ostres, tot això ès molt sospitos...no voldria donar-te falses esperances però no veig l'hora de que et diguin l resultat de l'analitica perquè tot plegat és molt sospitos! Bé podria ser que la teva concentracio d'hormona estiguéès per sota el llindar de deteccio dels test casolans, però que estigui per sota només vol di que aquests mètodes no son prou sensibles a aquestes oncentracions i no pas que no hi hagi l'hormona...ja saps mentre no vingui la impresentable no podem no dir blat!

- lluneta2011
- :: papallona

- Entrades: 144
- Membre des de: dl. jul. 11, 2011 9:30 pm
pituka25 ha escrit:lir ha escrit:aRaSaL ha escrit:Aix nenes em trobo super mal, no sé que em passa però tinc unes ganes de vomitarno he menjat res que em pugui haver caigut malament... m'estic rallant!!!
?
mmmm... és sospitós no??
Si que és molt sospitós... una més pel post de maig?

Bona nit!
A veure si demà tenim notícies de l'aRaSal i també de totes aquestes noies que falten...
Que dormiu molt bé... zzzzz
A veure si demà tenim notícies de l'aRaSal i també de totes aquestes noies que falten...
Que dormiu molt bé... zzzzz

Bon dia boniques!!!
Com tenim aquests positius????

Com tenim aquests positius????

Bon dia a totes!!!!
Com es presenta l'últim dia de mes?
Felicitats a les que heu aconseguit el vospre
i molta sort per a totes les que repetim al setembre (que serà el nostre mes!)
Arasal, alguna novetat que donar-nos???
I alguna més de les que desesperava?
Lo de la panxa a la platja és un rotllo! El millor estiu és quan estàs embarassada (encara que sigui de pocs mesos), perquè no t'importa gens, i la llueixes sense cap preocupació! I, a més a més, la gent que et mira, ho fa amb cara d'alegria, d'il·lusió,... la veuen súper bonica! i ja no iimporta si et sobren 2 kilos, 10 o 15!
I sobre lo de fer llistes de naixement, a mi em sembla bona idea. De fet, ho vaig fer quan vaig tenir el meu fill. Així, la gent et regala allò que vols o necessites, i sempre hi ha alguna cosa que s'ajusta al pressupost de tothom. I així tampoc t'ajuntes a casa amb coses repetides, o que no t'agraden. I la gent que et visita per compromís i/o no vol fer res de la llista, igualment et pot comprar qualsevol altre cosa: un pijamet, pitets,...
Com es presenta l'últim dia de mes?
Felicitats a les que heu aconseguit el vospre
i molta sort per a totes les que repetim al setembre (que serà el nostre mes!)
Arasal, alguna novetat que donar-nos???
I alguna més de les que desesperava?
Lo de la panxa a la platja és un rotllo! El millor estiu és quan estàs embarassada (encara que sigui de pocs mesos), perquè no t'importa gens, i la llueixes sense cap preocupació! I, a més a més, la gent que et mira, ho fa amb cara d'alegria, d'il·lusió,... la veuen súper bonica! i ja no iimporta si et sobren 2 kilos, 10 o 15!
I sobre lo de fer llistes de naixement, a mi em sembla bona idea. De fet, ho vaig fer quan vaig tenir el meu fill. Així, la gent et regala allò que vols o necessites, i sempre hi ha alguna cosa que s'ajusta al pressupost de tothom. I així tampoc t'ajuntes a casa amb coses repetides, o que no t'agraden. I la gent que et visita per compromís i/o no vol fer res de la llista, igualment et pot comprar qualsevol altre cosa: un pijamet, pitets,...
Bon dia!
Últim dia de mes, on estàs aquests positiu tímids!

Últim dia de mes, on estàs aquests positiu tímids!

http://www.fertilityfriend.com/home/399c3a
Bon dia!!!!
Estic moooolllttt contenta
encara no ha aparegut la indesitjable!!!!
ja no tinc nàusees com ahir a la nit (de moment) em trobo molt bé, no em fa mal res tampoc... crec que quan ets molt puntual és inevitable fer-te il·lusions, ja veureu la hòstia que em pegaré jejeje
Estic moooolllttt contenta
encara no ha aparegut la indesitjable!!!!
ja no tinc nàusees com ahir a la nit (de moment) em trobo molt bé, no em fa mal res tampoc... crec que quan ets molt puntual és inevitable fer-te il·lusions, ja veureu la hòstia que em pegaré jejejeQui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

Madrona Brunadenit Nivaira NidiaGi Mama2010 Bombolla Gegar Pimpam Anoa Ninetapetita Martavila Brownie