UN DIA MOLT ESPECIAL I DOLÇ

Fills del cor.
Avatar de l’usuari
Evian
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dj. set. 06, 2007 12:10 am
Ubicació: Ripollet

EntradaAutor: Evian » dt. oct. 02, 2007 12:08 pm

Una historia preciosa!!, moltes felicitats!!
Cristina, mama de l'Èric i l'Emma
Imatge
Imatge
Daina
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1787
Membre des de: dg. des. 31, 2006 12:27 pm

EntradaAutor: Daina » dt. oct. 02, 2007 3:35 pm

moltes felicitats bitxet!!!! quin dia més especial!!!!!
Avatar de l’usuari
Anni
:: lleona
:: lleona
Entrades: 907
Membre des de: dt. ago. 08, 2006 10:37 am
Ubicació: BARCELONA

EntradaAutor: Anni » dc. oct. 03, 2007 1:11 pm

MOLTES FELICITATS PER LA TEVA "ARRIBADA" I TAMBÉ PER LA FAMILIA QUE TENS!!!!!!
Imatge

Imatge]
Avatar de l’usuari
Mònika
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2174
Membre des de: dc. oct. 18, 2006 10:48 pm

EntradaAutor: Mònika » dc. oct. 03, 2007 8:44 pm

FELICITATS BITXET!!! :pandi: :lleo: :elefant: :girafa: :lleo: :pandi:
<a><img src="http://lilypie.com/pic/080224/o987.jpg" alt="Lilypie Segundo Pic" width="100" height="80" border="0"><img src="http://b2.lilypie.com/MNxBp1.png" alt="Lilypie Segundo Ticker" border="0"></a>
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. oct. 03, 2007 10:23 pm

aix aix que vaig tard...

moltes felicitats Bitxet!!!!!!!!!!!!!!
:pandi: :girafa: :pandi: :girafa: :pandi: :girafa:
:globus: :globus: :globus: :globus: :globus: :globus:
Avatar de l’usuari
kitiara
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4192
Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
Ubicació: Viladecans
Contacta:

EntradaAutor: kitiara » dj. oct. 04, 2007 4:54 pm

Muchas, muchisimas felicidades!!!

Felicidades por tus 28 años! y Gracias por haber compartido 2 años con nosotros tu historia!!
Avatar de l’usuari
Cabirola
:: tigre
:: tigre
Entrades: 790
Membre des de: dl. ago. 20, 2007 6:36 pm

EntradaAutor: Cabirola » ds. oct. 06, 2007 3:24 pm

OSTRES BITXET, M'HAS FET PLORAR!!!!!!!!!!
Avatar de l’usuari
marchita
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2850
Membre des de: ds. set. 03, 2005 3:07 pm

EntradaAutor: marchita » ds. oct. 06, 2007 4:15 pm

FELICIDADES BITXET!!!!!!! FELICIDADES POR TUS 28 AÑOS EN CASA Y FELICIDADES POR TENER UNA FAMILIA TAN MARAVILLOSA!!!!! ESTOY SEGURA Q TU HIJA SERA IGUAL D EMARAVILLOSA Q VOSOTROS!!!!
<a><img src="http://b4.lilypie.com/rSTkp1.png" alt="Lilypie Cuarto Ticker" border="0"></a>
Avatar de l’usuari
mapa
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dc. jul. 16, 2008 11:03 am

EntradaAutor: mapa » dt. set. 30, 2008 8:50 pm

Hola,
Tot just estem començant a plantejar-nos el tema de l'adopció i he volgut mirar en el forum a veure si em trobava d'altres persones que m'animessin una mica. No pensava trobar-me el post de l'Olga, que n'es la part contraria, cel.lebrant el seu "aniversari" ara ja fa dos anys. M'ha emocionat i com que he vist que esta a punt de ser l'aniversari (quina casualitat) vull felicitar-la i dir-li que m'agradat molt trobar el seu punt de vista. Tambe em vull adreçar a tu i saber un parell de coses sino et molesta; una es si el teu germa es biologic o adoptat i l'altre saber de quin pais ets. Jo tinc un fill biologic i ara mateix no tinc clar de quin pais adoptaria en cas de tirar-ho endavant.
Felicitats anticipades!!
Avatar de l’usuari
suyoscar
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1449
Membre des de: dl. juny 08, 2009 12:32 pm
Ubicació: Barcelona-Blanes

Re: UN DIA MOLT ESPECIAL I DOLÇ

EntradaAutor: suyoscar » dj. des. 03, 2009 4:38 pm

que bonito el mensage!!!!
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
PETITS
:: gosset
:: gosset
Entrades: 422
Membre des de: dc. oct. 01, 2008 11:30 am

Re: UN DIA MOLT ESPECIAL I DOLÇ

EntradaAutor: PETITS » dj. des. 03, 2009 5:21 pm

Muchisimas felicidades Bitxet!! gràcies per compartir-lo amb nosaltres.
La pag de l'Ingrid: viewtopic.php?f=50&t=14170

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Lau
:: poltre
:: poltre
Entrades: 627
Membre des de: dc. nov. 11, 2009 4:27 pm

Re: UN DIA MOLT ESPECIAL I DOLÇ

EntradaAutor: Lau » dj. des. 03, 2009 6:36 pm

Veig que el teu missatge és de fa uns quants anys... però dir-te que com a futura mare adoptiva m'agrada moltíssim llegir experiències d'adults que van ser adoptats... m'ajuden a reflexionar.
Gràcies per compartir-ho.
Lau. :girafa:
Avatar de l’usuari
alba_rubiah
:: granota
:: granota
Entrades: 207
Membre des de: dj. des. 10, 2009 4:31 pm

Re: UN DIA MOLT ESPECIAL I DOLÇ

EntradaAutor: alba_rubiah » dc. des. 16, 2009 12:49 pm

moltes felicitats que boniccc
Avatar de l’usuari
_mim_
:: rateta
:: rateta
Entrades: 168
Membre des de: dj. ago. 06, 2009 11:42 am

Re: UN DIA MOLT ESPECIAL I DOLÇ

EntradaAutor: _mim_ » dl. des. 21, 2009 8:55 pm

Una història preciosa!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Felicitats Bitxet!!!!! :love: :ok:

Torna a “Adopcions i acolliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::