un tercer fill

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
gemma08
:: tigre
:: tigre
Entrades: 761
Membre des de: dc. feb. 27, 2008 5:29 pm
Ubicació: Lleida

Re: un tercer fill

EntradaAutor: gemma08 » dc. ago. 24, 2011 8:56 am

Hola noies!!
Quina gracia aquest post! Com ja veureu acabem de ser pares del nostre segon fill,fa tot just 1 mes i mig i sembla de bojos però no paro de donar voltes a la possibilitat de tenir un tercer fill.Tenia molt clar que amb el Gerard i el Guim ja en teniem prou però no `sé perquè no paro de donar-hi voltes (les hormones??!!).LLumer moltissimes felicitats pel teu nou embaràs.Com èstas??
La veritar és que pensar que has tancat l'etaoa de tornar a estar embarassda i sentir un fill dins teu costa d'assumis,no?
Bé,anirem meditant...Com aneu??amb els vostres pensaments??
:-()-) :-()-)
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Dana81
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 301
Membre des de: dg. abr. 25, 2010 8:53 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Dana81 » dj. ago. 25, 2011 10:32 pm

jajajajaja Gemma! A mi em va passar el mateix, estava al paritori amb el segon nen als braços i li dic el meu marit; .... aquest no és l'ultim, ehhhhhh!! Encara riu ara el llevador (sí, heu llegit bé).

Llumer, espero que et trobis bé! El 3r és semblant al 2n embaraç a nivell de cansament, malestar, etc....?

Lila, quin ensurt...... :content: Una cosa és prendre'ns el luxe d'anar-ho rumiant i l'altra és topar-t'hi de cop.... jo no sé què faria, si passés ara.

Escauna, ja ens aniràs explicant... et tinc enveja sana.

I a la resta ànims!!!!!!!! Jo tinc claríssim que el tercer caurà.... ara la moda és tenir dos i quan dius que vols 3 et miren amb cara de tu estàs boja o ets una conilla... quina ràbia!!! Totes a pel tercer Lilypie al fòrum!!!!!!
Mama del 2008, 2011 i 2015
Avatar de l’usuari
gemma08
:: tigre
:: tigre
Entrades: 761
Membre des de: dc. feb. 27, 2008 5:29 pm
Ubicació: Lleida

Re: un tercer fill

EntradaAutor: gemma08 » dv. ago. 26, 2011 9:57 am

Bon dia!

Si,si Dana es fort que ens surti aquesta vena maternal,no?? Ahir amb el meu home fent broma amb uns veins que ens deien que ara hem d'anar per la nena (quina mania la gent amb àixo) jo estic molt feliç amb els meus nens!1 be,doncs fent broma els hi diu:si. Vol una altre fill s'haurà de buscar qui li faci!! El tinc espantat ,el pobre :-) :-) :-D

Però no descarto res.......l'unic que em frena és l'edat,tinc 37 anys!

Com esteu?' LLumer com et trobes??
Imatge
Imatge
Imatge
Nima
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. març 31, 2010 10:37 am
Ubicació: Girona

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Nima » dv. ago. 26, 2011 6:56 pm

Que valentes totes... us felicito i endavant :b-))) :b-)))
Vivint una vida d'aventura amb tres fills :-)
Avatar de l’usuari
towanda
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1381
Membre des de: dt. març 31, 2009 9:08 am
Ubicació: girona

Re: un tercer fill

EntradaAutor: towanda » dv. ago. 26, 2011 7:26 pm

Hola guapes;

Ostres veig que hi ha molta gent animada a tenir un tercer !!! jo us puc dir que tot i que tres porta molta feina estic molt feliç amb la meva famila nombrosa , de veritat que si esteu pensant en tenir tres us animo , tot es qüestió d'organització i de tenir moltes ganes de mainada :-D , jo també m'he trobat amb els típics comentaris , que per que volem tres, que si ha vingut sense esparar-ho , i clar com que vaig tenir dues pérdues abans de tenir el tercer , la gent em deia que ja tenia prou amb dos , que per que em capficava en tenir tres , sabeu que ? passo olímpicament de tots aquest comentaris , principalment perquè no tenen resposta , no té perquè haver una raó per tenir un fill , tenim fills perquè és el que volem fer i punt , també està el punt de vista econòmic clar, no és qüestió de anant tenint nens i no poder mantenir-los , però és qüestió de ser pràctics i no comprar res que no sigui absolutament necessari.

Llumer moltes felicitats !!!!!

vinga , qui serà la pròxima ?
ImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
sònia-2
:: tigre
:: tigre
Entrades: 770
Membre des de: dc. nov. 05, 2008 9:54 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: sònia-2 » ds. ago. 27, 2011 2:42 pm

Hola noies!!!

Ostres Towanda, llegint el que expliques amb aquesta energia, aix!!! que difícil!!! Nosaltres en tenim moltes ganes però el meu home diu que per ara no pot ser.

Jo últimament estic mig "resignada" però penso que no em puc queixar i he d'estar orgullosa pel fet de tenir dues nenes precioses, però per l'altre em sento "incomplerta" pel fet que vull donar-lis un altre germanet/a perquè crec que seria una experiència meravellosa per tota la família.

Ara estic una mica xof perquè com ja m'havia fet tots els plànings mentals que cap a l'estiu aniríem a buscar el tercer, i veig que els mesos passen i se m'ha desmuntat tota la pel·lícula, doncs clar, m'entristeix una mica.
Intento prendre-m'ho d'una altra manera, perquè hi penso cada dia i no pot ser... em consumeix.

A més una amiga que els nostres peques anaven junts a la llar i té 2 nens de la mateixa edat que les meves nenes i sempre parlàvem de tenir un tercer fill, doncs pel febrer tindrà el seu tercer fill, estic contenta però tinc enveja "sana" i ara a temps que no la veig i quan la vegi amb panxolina, que em fa molta il·lusió, també em farà una mica d'enyorança...

És esperar a veure si de mica en mica podem canviar la cosa... i sinó, pensar que ja en tenim 2 de meravelloses i que és una sort.

I vosaltres com esteu?

I tu llumer, com va? Com es porta un embaràs amb 2 pekes a casa? creix encara més ràpid la panxolina que amb el segon? Ja has tingut visita?

Espero que estigueu bé!!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
llumer
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3140
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
Ubicació: el vallès occidental

Re: un tercer fill

EntradaAutor: llumer » dg. ago. 28, 2011 7:16 am

Ai noies, no us tinc oblidades eh!!!
Em trobo molt bé, pero MOOOLT cansada sobretot als vespres (que era quan em conectava...)
La veritat es que tot i que m'he aprimat un Kg, la panxa se m'ha disparat, i estic de 11 setmanes!!!
L'embaras es una mica mes molest que es segon (tot i que jo tinc uns embarassos fantastics), pero suposo que es pel cansanci que porten una nena de 4 anys i una de 15 mesos!!!!
Molts petons per totes!!!
Ah, la eco molt bé. Tenim un cigronet de 3,3 cm i ara a esperar al dia 6 que em fan una biopsia de corion per confirmar que tot esta bé i... sabrem si es cigronet o cigroneta!!!
Avatar de l’usuari
sònia-2
:: tigre
:: tigre
Entrades: 770
Membre des de: dc. nov. 05, 2008 9:54 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: sònia-2 » dg. ago. 28, 2011 1:33 pm

llumer me n'alegro tot vagi bé malgrat el cansament.

La calor també deu ajudar, ara quan arribi la fresqueta i comencis segon trimestre a veure si recuperes energia, si es pot!

Què és la Biopsia de Corion? Perquè es fa?

Molts ànims i ja informaràs!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
llumer
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3140
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
Ubicació: el vallès occidental

Re: un tercer fill

EntradaAutor: llumer » dg. ago. 28, 2011 7:57 pm

es semblant a la amnio i es fa x descartar malalties congenites...
Avatar de l’usuari
xasevi09
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1075
Membre des de: dl. ago. 24, 2009 10:56 am

Re: un tercer fill

EntradaAutor: xasevi09 » dl. ago. 29, 2011 1:54 pm

Hola noies!!

Avui aquest migdia he tingut un moment crític, els dos s'ha posat a plorar durant gairbé una hora i no hi havia manera de calmar la situació. Tinc els cabell llisos però crec que passada aquesta hora els tenia arrissats i els nervis a flor de pell. Quan finalment s'ha adormit els dos m'he posat a fregar tot el pis per descarregar una mica!!

I jo em pregunto, i amb tres com es deuen portar aquests situacions?? perquè si amb dos ja m'han faltat mans amb tres no m'ho imagino.

La veritat és que tinc ganes de què sigui divendres, comencin l'esola bressol, jo comenci a treballar i es normalitzin les rutines a casa...

uff, ja m'he desfogat...

Llumer, sembla que tot va la mar de bé... el cansament a mi sempre m'ha passat durant el primer trimestre de l'embaràs!! Ànims que d'aquí no res ja arribes al segon semestre (que ràpid passen els embarassos dels altres!!!)

Sònia, a veure si al final aconsegueixes que el teu home es decideixi. Jo en canvi al meu li he de parar els peus, per ell si posaria ja... a mi m'agradaria esperar que el petit fes l'anyet!
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
xasevi09
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1075
Membre des de: dl. ago. 24, 2009 10:56 am

Re: un tercer fill

EntradaAutor: xasevi09 » dl. ago. 29, 2011 1:54 pm

Hola noies!!

Avui aquest migdia he tingut un moment crític, els dos s'ha posat a plorar durant gairbé una hora i no hi havia manera de calmar la situació. Tinc els cabell llisos però crec que passada aquesta hora els tenia arrissats i els nervis a flor de pell. Quan finalment s'ha adormit els dos m'he posat a fregar tot el pis per descarregar una mica!!

I jo em pregunto, i amb tres com es deuen portar aquests situacions?? perquè si amb dos ja m'han faltat mans amb tres no m'ho imagino.

La veritat és que tinc ganes de què sigui divendres, comencin l'esola bressol, jo comenci a treballar i es normalitzin les rutines a casa...

uff, ja m'he desfogat...

Llumer, sembla que tot va la mar de bé... el cansament a mi sempre m'ha passat durant el primer trimestre de l'embaràs!! Ànims que d'aquí no res ja arribes al segon semestre (que ràpid passen els embarassos dels altres!!!)

Sònia, a veure si al final aconsegueixes que el teu home es decideixi. Jo en canvi al meu li he de parar els peus, per ell si posaria ja... a mi m'agradaria esperar que el petit fes l'anyet!
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Dana81
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 301
Membre des de: dg. abr. 25, 2010 8:53 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Dana81 » dl. ago. 29, 2011 4:39 pm

Jajajaja Xasevi, jo també tinc dubtes. Quan tinguin els 3 el dia tonto, quan es posin malalts, quan necessitem un cangur, quan anem a sopar fora, a casa els avis.... anar amb 3 crios pel món és una moguda i demanar favors per a que te'ls cuidin també.

I a la feina com ens organitzarem? Jo ja pateixo amb 2... se'm fa una muntanya.

L'altre dia ens asseiem al sofà a les 23.30 després de banyar a un , sopar l'altre, ara tinc caca, ara el conte, ara el petit es desperta, vull aigua, mama estira't una estona amb mi..... vam acabar tardíssim i el meu home em diu: Dana, amb 3 ens superaran en número, seran majoria i podran més que nosaltres! jajajaja em va fer riure perquè estavem rebentats.

Però tot i així m'he guardat la roba pre-mamà a "buen recaudo" perquè tornaré a tenir panxeta. :-D
Mama del 2008, 2011 i 2015
Avatar de l’usuari
sònia-2
:: tigre
:: tigre
Entrades: 770
Membre des de: dc. nov. 05, 2008 9:54 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: sònia-2 » dj. set. 01, 2011 9:42 pm

Hola noies!!!

Com esteu?

Veig que comenteu el canvi que deu ser el pas de 2 a 3. Suposo que ja no només a nivell logístic: cotxe, habitacions, cotxets... sinó psicològic!!

Però jo hem quedo amb la part positiva. Parlant amb gent que conec que té 3 fills i a més, força seguits en general em comentaven que sí que és feina però em deien que es nota més el canvi d'1 a 2 que no pas de 2 a 3, o sigui que aquesta part ja la tenim superada o almenys ho intentem, jeje :r)

I una mare l'altre dia també em va dir que és diferent, perquè quan has d'estar pel 3er, com els atres dos ja són més grans i són dos, es distreuen molta estona jugant entre ells, que és el problema que tenim ara, quan estem pel 2on l'altre es queda penjat. Per tant, no està tant xungo no? jeje
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
llumer
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3140
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
Ubicació: el vallès occidental

Re: un tercer fill

EntradaAutor: llumer » ds. set. 03, 2011 5:29 am

jo tb ESPERO i DESSITJO que sigui com diu la majoria de gent que te tres fills. El pas de 1 a 2... es molt dur perque la feina es multiplica mes del doble, pero que de 2 a 3... no es nota tant!!! Jo em trobo bé, esperant amb ganes fer la biopsia i comançar a disfrutar de l'embaras i fer-ho public!!!! A part del SP... poca gent ho sap!!!!!
Nima
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. març 31, 2010 10:37 am
Ubicació: Girona

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Nima » ds. set. 03, 2011 9:49 am

Llumer espero que la biopsia vagi bé, ja ens explicaràs. Segur que podras disfrutar de l'embaràs ben aviat.

I pel que dieu teniu molta raó la gent té la tendència a dir i a dir i hauriem d'apendre a passar una mica més de tot. Recordo el dia que vaig dir-li al meu germà que estaba embarassada del tercer i que no anava bé i que tenia programat un raspat, doncs la seva resposta va ser... "millor dóna que tenir tres es complicat"... tomaya !!!! ?-) ?-) ?-) Evidentment em vaig quedar sense resposta !!!

En fi... que sort per totes les valentes que us animeu que desitjo de tot cor que tot vagi molt bé i sobretot felicitat oi?

Records :-()-) :-()-) :-()-)
Vivint una vida d'aventura amb tres fills :-)
Avatar de l’usuari
Brossi
:: granota
:: granota
Entrades: 202
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 3:25 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Brossi » ds. set. 03, 2011 2:54 pm

hola a totes, encara no he pogut llegir tot el que heu anat dient en el post, l'he començat i en seguida he tingut ganes d'explicar-vos el que sento.

Jo tinc dos fills, un de 4 anys i l'altra de 20 mesos, jo sempre havia dit que en volia 3 però el meu marit que sempre és més realista i toca més de peus a terra hem deia que amb dos estava bé. Quina ha estat la meva sorpresa quan fa uns 10 dies hem va dir: podem buscar el tercer, jo hem vaig quedar una mica sorpresa i pensava que no ho deia hem serio però als pocs dies ho va tornar a dir, així que ja estic super engrescada i una mica espantada de pensar amb tres...

Bé ja us aniré explicant de moment hem posaré al dia.
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
sònia-2
:: tigre
:: tigre
Entrades: 770
Membre des de: dc. nov. 05, 2008 9:54 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: sònia-2 » ds. set. 03, 2011 3:21 pm

Brossi, quina gran notícia. Me n'alegro molt. Ara és fer-se a la idea de que podeu tirar endavant a pel tercer.

El meu desig és sentir la frase que et va dir el teu home, l'ha digi el meu. Veig que pot ser possible.

Espero que la recerca sigui breu ;-)
Imatge
Imatge
Escauna
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dg. jul. 31, 2011 9:23 am

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Escauna » ds. set. 03, 2011 9:01 pm

Hola a totes,

Llumer moltes felicitats!!! espero que ja estiguis millor.

Nosaltres seguim buscant pero em sembla que em perdut la punteria!!! Tot i que hi ha vegades que encara tinc dubtes de si estem fent el correcte. Ara començarem a mirar cotxes mes grans a veure que trobem...

Anims a totes, i a per la familia numerosa!!!!
Avatar de l’usuari
sònia-2
:: tigre
:: tigre
Entrades: 770
Membre des de: dc. nov. 05, 2008 9:54 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: sònia-2 » dt. set. 13, 2011 9:09 pm

Ei noies com els hi va l'entrada a l'escola dels vostres petits?

Nosaltres per ara han començat bé P-1 i P-3. A veure com evoluciona...
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
lila
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: lila » dc. set. 14, 2011 9:39 pm

Doncs les meves, sònia, fatal: tant la petita com la gran!

A la gran ja li va costar molt l'any passat, el P2, i de fet a final de curs encara hi havia dies que plorava.

I la petita, que està fent l'adaptació i només hi va una hora, em diu la mestra que se la passa pràcticament plorant...

Uf! És un rotllo... perquè em passo el dia patint... però no hi puc fer massa res més... i els pobres avis amunt i avall...

Espero que el tema evolucioni favorablement!
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::