Noms de NENA
- nuralb
- :: lleona

- Entrades: 990
- Membre des de: dv. nov. 24, 2006 12:59 pm
- Ubicació: Sitges/Sant Pere de Ribes
Re: Noms de NENA
primerenca34 ha escrit:Hola noies!
A mi no em sembla que quedin malament Arnau i Aran, i són dos nom preciosos, la veritat!
Pel que fa a Giulieta, també em sembla ben bonic i gens gens sentit, un nom amb molt de caràcter!
Nosaltres també esperem una nena i ens està costant moltíssim decidir-nos... finalment tenim un candidat en ferm, és un nom que va dir el meu company i que des de llavors no em puc treure del cap (tot i que mai me l'havia plantejat), és Valèria! I a la meva família no agrada gaire però s'hi hauran d'acostumar, clar!
a nosaltres tb ens encanta Valeria,...si es una nena s'hi dirà!
Hola, maques:
estem esperant la nostra segona filla i estem rumiant el nom. Un dels que hem pensat com a possible nom és Ariadna. Què us sembla? El trobeu bonic?
estem esperant la nostra segona filla i estem rumiant el nom. Un dels que hem pensat com a possible nom és Ariadna. Què us sembla? El trobeu bonic?
magrana ha escrit:Hola, maques:
Mgrana! Una altra nena!!
felicitats!!A mi ariadna m,agrada.. És molt sonor i dolç..
smile! ;)
★ Glinda, Mara17 i Rela ★
★ Glinda, Mara17 i Rela ★
Sí, rela!! Una altra noieta!!! Estem encantats de la vida!!
Ara tenim la feina de trobar nom, que ens està costant un munt! I aquest és un dels pocs en què coincidim...
Espero que tot et vagi molt i molt bé!!
Un petonàs ben gros!!
Ara tenim la feina de trobar nom, que ens està costant un munt! I aquest és un dels pocs en què coincidim...
Espero que tot et vagi molt i molt bé!!
Un petonàs ben gros!!
- primerenca34
- :: peixet

- Entrades: 289
- Membre des de: dg. jul. 10, 2011 9:38 pm
Hola!
Magrana, Ariadna és un nom preciós! La meva neboda se'n diu i li diem Ari (a mi també m'agrada el diminutiu!).
Nuralb, una altra Valèria, que bé! Nosaltres encara no ho hem decidit del tot, però a mi cada dia m'agrada més
Magrana, Ariadna és un nom preciós! La meva neboda se'n diu i li diem Ari (a mi també m'agrada el diminutiu!).
Nuralb, una altra Valèria, que bé! Nosaltres encara no ho hem decidit del tot, però a mi cada dia m'agrada més

Entro un momentet per dir-li a la meva compi de post, Magrana, que Ariadna és un nom molt bonic i el trobo molt dolç.
I aprofito per dir a la primerenca34 que Valèria/Valeria també és un nom preciós, i és el que li posarem a la nostra nena!!!! Teniem una llista força llarga de nena, però el primer era Valeria, i només sortit de la eco els altres ja han quedat descartats!
I aprofito per dir a la primerenca34 que Valèria/Valeria també és un nom preciós, i és el que li posarem a la nostra nena!!!! Teniem una llista força llarga de nena, però el primer era Valeria, i només sortit de la eco els altres ja han quedat descartats!

1/5/12 TE+dia de la mare, gràcies per aquest regal!
5/1/12 El dia més feliç de les nostres vides, el teu naixement!
17/5/15 TE + un@ germanet@ per la nostra princesa!
5/1/12 El dia més feliç de les nostres vides, el teu naixement!
17/5/15 TE + un@ germanet@ per la nostra princesa!
- primerenca34

Hola a tothom, sóc nova per aquí i just necessito ajuda amb la tria del nom de la meva segona filla. Us explico i us demano si us plau que m'ajudeu a decidir. A veure què en penseu:
La primera es diu NOA. Per la segona ens decantem entre MIA i LIA.
Us poso una mica d'informació dels dos perquè ho pugueu valorar i si us plau doneu-nos la vostra opinió perquè ja estem fets un embolic de tant donar-li voltes.
MIA – nom propi que deriva de Maria i utilitzat sobretot en països escandinaus, Holanda i Alemanya.
LIA – nom propi hebreu, esposa de Jacob (original hebreu Leah). En català va així sense accent.
Gràcies per endavant.
La primera es diu NOA. Per la segona ens decantem entre MIA i LIA.
Us poso una mica d'informació dels dos perquè ho pugueu valorar i si us plau doneu-nos la vostra opinió perquè ja estem fets un embolic de tant donar-li voltes.
MIA – nom propi que deriva de Maria i utilitzat sobretot en països escandinaus, Holanda i Alemanya.
LIA – nom propi hebreu, esposa de Jacob (original hebreu Leah). En català va així sense accent.
Gràcies per endavant.
magrana ha escrit:Hola, maques:
M'encanta! És molt femení, i té força i personalitat!
- primerenca34

Hola!
Triarnom, a mi m'agrada més Lia, potser perquè en conec una de 5 anyets moníssima i encantadora, jejeje! Tot i que Mia també és molt original.
Triarnom, a mi m'agrada més Lia, potser perquè en conec una de 5 anyets moníssima i encantadora, jejeje! Tot i que Mia també és molt original.
Guapes,
gràcies per la vostra opinió!!
De moment Ariadna és a la llista, però encara ens hem d'acabar de decidir... N'hem d'acabar de parlar. Com costa, mare meva!
Triarnom: a mi m'agrada més MIA. Una professora meva se'n deia i sempre he trobat que és un nom molt dolç.
gràcies per la vostra opinió!!
De moment Ariadna és a la llista, però encara ens hem d'acabar de decidir... N'hem d'acabar de parlar. Com costa, mare meva!Triarnom: a mi m'agrada més MIA. Una professora meva se'n deia i sempre he trobat que és un nom molt dolç.
Jajaja, Triarnom, no t'estem ajudant gaire, no? Crec que les opinions estan en un 50%... Sé que sembla tonto, però tanca els ulls i sigues sincera amb tu mateixa, jo crec que en el fons saps quin nom t'agrada més, només has de visualitzar-lo!!

Danu ha escrit:Jajaja, Triarnom, no t'estem ajudant gaire, no? Crec que les opinions estan en un 50%... Sé que sembla tonto, però tanca els ulls i sigues sincera amb tu mateixa, jo crec que en el fons saps quin nom t'agrada més, només has de visualitzar-lo!!![]()
Però si vols votacions penso que m'agrada més Mia! Bé, no, m'agraden igual, però no conec cap Mia i em sembla un pelet més original!
ay senyor!!! què complicat! El cert Danu és que sí que m'ajudeu però és difícil decidir-se. Ja ho intento això de ser sincera amb mi mateixa i triar però un dia trio un i al següent l'altre! O sigui... que no ho tinc clar (i el meu marit ajuda poc! és més indecís que jo!), així que ... seguiré demanant opinió aquesta setmana i a veure si el finde decidim finalment.
Gràcies a tothom.
Magrana: Ariadna és un nom maco però jo sóc de noms més curts. Segurament li acabareu dient Ari (en conec diversos casos que passa això). Sort amb la tria.
Gràcies a tothom.
Magrana: Ariadna és un nom maco però jo sóc de noms més curts. Segurament li acabareu dient Ari (en conec diversos casos que passa això). Sort amb la tria.
Triarnom, et passo dos enllaços amb l'origen, significat, història, estadístiques... dels noms Mia i Lia. Segurament ja ho hauràs llegit, però no sé, per si d'acàs... Sempre us pot ajudar a decidir-vos!!
Sort!!!!
Lia: http://www.sellamara.com/nombre/lia
Mia: http://nombresbebe.blogspot.com/2010/07 ... e-mia.html
Sort!!!!
Lia: http://www.sellamara.com/nombre/lia
Mia: http://nombresbebe.blogspot.com/2010/07 ... e-mia.html
- annaiesteve
- :: rateta

- Entrades: 196
- Membre des de: dt. abr. 07, 2009 11:57 am
- Ubicació: Sant Quirze del Valles
Nosaltres ho tenim molt clar si es nena : BERTA
http://lbyf.lilypie.com/eMPMp1.png
26/6/10: El nostre casament .
28/3/12: El día mes important de la nostra vida .
26/6/10: El nostre casament .
28/3/12: El día mes important de la nostra vida .
Jo en tinc molts de noms a la llista i de moment sembla que son dues nenes, o això van dir l'altre dia.
M'agraden noms com Ona, Íria, Noa, Mar, Laia, Nahia o Naia, Nina, Abril,...
I dos que també m'agraden molt és Ivet i Bet, però , com s'escriuen? Ivette, Ivet o Iveth ? Bet o Beth?
M'agraden noms com Ona, Íria, Noa, Mar, Laia, Nahia o Naia, Nina, Abril,...
I dos que també m'agraden molt és Ivet i Bet, però , com s'escriuen? Ivette, Ivet o Iveth ? Bet o Beth?
sflorez ha escrit:Beky, amb català l'escriuren IVET i BET
Moltes mercès per resoldrem el dubte!
Bon dia guapes, potser encara es una mica aviat per capficar-me, dons estic de molt poquet i encara no se si sera nen o nena, pero si es nena em pensat amb el nom de Queralt. Que en penseu d'aquest nom vull opinions sinceres, las meus sogres no els agrada 
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |