Retencio de liquids?
Retencio de liquids?
Hola marones!
Tot justet fa 3 dies que he parit i tinc una retencio de liquids bestial. Tinc els turmells que semblen potes d'elefant
. Ni al final de l'embaras vaig fer tanta retenció..
A alguna més li ha passat?? em podeu dir remeis o cosas que pugui fer per ajudar a drenar??
Tinc una episio important i nar al wc a fer pipi sovint em costa, suposo que es psicologic...
Gracies de per endavant!
Tot justet fa 3 dies que he parit i tinc una retencio de liquids bestial. Tinc els turmells que semblen potes d'elefant
A alguna més li ha passat?? em podeu dir remeis o cosas que pugui fer per ajudar a drenar??
Tinc una episio important i nar al wc a fer pipi sovint em costa, suposo que es psicologic...
Gracies de per endavant!
05/09/2011 Neix l'Arnau!
- BertaPuntí
- :: puça

- Entrades: 46
- Membre des de: ds. gen. 15, 2011 8:15 pm
Re: Retencio de liquids?
Hola Vera, a mi em va passar al final del embaràs i de remeis pocs en vaig trobar. A més de la retenció tenia les mans amb un formigeig i que feia que desprès de parir em costava agafar en Quim!!!! Tranquila, passa a mi em va anar bé caminar. Buff! Paciència!
Vera jo també vaig patir amb la retenció de líquids. Intenta posar les cames una mica ne alt i si tens algún gel per cames cansades també t'aniria molt bé per calmar.
Però tinc uan bona noticia: d'aquí 4 dies desapareixerà com per art de màgia. Diràs que me vegut l'enteniment però és així. A mi em va dir la ginecòloga que als 7 dies de parir se n'aniria i de cop va passar. Vaig recuperar els meus peus i no m'enrecordava que fossin tan primets.
D'aquí 4 dies espero que m'ho confirmis (i no sóc bruixeta, eh!)
Però tinc uan bona noticia: d'aquí 4 dies desapareixerà com per art de màgia. Diràs que me vegut l'enteniment però és així. A mi em va dir la ginecòloga que als 7 dies de parir se n'aniria i de cop va passar. Vaig recuperar els meus peus i no m'enrecordava que fossin tan primets.
D'aquí 4 dies espero que m'ho confirmis (i no sóc bruixeta, eh!)
Vera jo estava igual, de sobte vaig començar a fer pipis (duia una cesària i seure i aixecar-me del wc era una odisea), pren força aigua.
Un truquet per l'episio i pels punts és que quan t'asseguis al wc no ho facis en la postura que ho has fet sempre, sinó que t'has de tirar una mica endavant, com si t'aixequessis del wc, això ajuda a que el pipí no vagi a l'episio, no s'embruti tot tant i no haver-te d'eixugar.
I com t'han dit, en pocs dies i per art de màgia la retenció desapereixerà!
Un truquet per l'episio i pels punts és que quan t'asseguis al wc no ho facis en la postura que ho has fet sempre, sinó que t'has de tirar una mica endavant, com si t'aixequessis del wc, això ajuda a que el pipí no vagi a l'episio, no s'embruti tot tant i no haver-te d'eixugar.
I com t'han dit, en pocs dies i per art de màgia la retenció desapereixerà!
A mi em va passar igual!! Jo també flipava amb els meus peus i turmells però com diuen per aquí tot passa!! Recomenacions: beure aigua, anar al lavabo, no prendre aliments salats que la sal fomenta molt la retenció, en quant puguis sortir anar a passejar i caminar estonetes i a casa sempre que puguis tenir els peus en alt. Jo això últim m'ho notava força. Ànims i enhorabona pel nadó!
- noviachuky
- :: dinosaure
- Entrades: 7535
- Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm
crec que es generalitzat després de parir.
a part de caminar, posar les cames en alt, alguna crema fresca pero de productes naturals, també estaria bé beure mooooooooooolta aigua, a mi la que em va molt bé per fer pipis és la bezoya, no és barata pero ho he notat molt, desde que faig servir akesta marca vaig al w.c. molts més cops
a part de caminar, posar les cames en alt, alguna crema fresca pero de productes naturals, també estaria bé beure mooooooooooolta aigua, a mi la que em va molt bé per fer pipis és la bezoya, no és barata pero ho he notat molt, desde que faig servir akesta marca vaig al w.c. molts més cops
Vera, estigues tranquila. Com diuen totes tot passa!! A mi també em va sorprendre els turmells i les cames unflades que tenia, però de sobte va desaparèixer en pocs dies. No sé dir-te ben bé quan, però sobre la setmana. Jo no vaig fer res, no tenia el cap ni temps per preocupar-me d'això, hehe. Simplement el meu cos els va començar a eliminar per si sols.
Un petonet i moltes felicitats!!
Un petonet i moltes felicitats!!

El post de la Laia: viewtopic.php?f=91&t=23764
El dia 27-7-2011 a les 11.00h neix la nostra Laia. Ha nescut a les 41 setmanes. Pesa 3.160 kg i fa 49 cm. És la coseta més bonica que hem fet mai!!

El dia 27-7-2011 a les 11.00h neix la nostra Laia. Ha nescut a les 41 setmanes. Pesa 3.160 kg i fa 49 cm. És la coseta més bonica que hem fet mai!!

Encara no m'havia pogut passar, però us vaig poder llegir i només puc dir gracies! quanta raó tenieu!!
Prop d'una setmana dsp de parir vaig començar a atisbar de nou els meus turmells, al menys a primera hora del matí
. Ara ja torno a tenir turmells 100% "estilitzats", kin descans! 
Prop d'una setmana dsp de parir vaig començar a atisbar de nou els meus turmells, al menys a primera hora del matí
. Ara ja torno a tenir turmells 100% "estilitzats", kin descans! 
05/09/2011 Neix l'Arnau!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |