TREBALL DE RECERCA!:)
- nuria_gc_17
- Entrades: 3
- Membre des de: dv. set. 09, 2011 10:27 am
TREBALL DE RECERCA!:)
Em presento, em dic Núria i sóc una estudiant de 2n de Batxillerat de Súria. Estic elaborant el treball de recerca, el meu tracta sobre les adopcions. Concretament sobre el certificat d'idoneïtat.
He realitzat una entrevista per parelles que ja han adoptat per tal que m'expliquin com va ser el seu procés d'idoneïtat.
Si algú me la pogués contestar estaria molt agraïda.
Gràcies per a la seva atenció! :)
Nom de cada membre de la parella (cognoms no cal si no es vol):
Edat de cada membre quan vau decidir adoptar:
Municipi:
Associació amb la qual vau dur a terme tot el procés:
Per què vau decidir adoptar?
Per quin país us vau decantar?
En les sessions informatives de quina manera us havien descrit el certificat d'idoneïtat? Què us havien explicat sobre ell?
Com va ser el procés de valoració (entrevistes, visites a domicili...)? [llarg/curt, angoixós/bastant tranquil ...] Quan temps va durar?
Què us van demanar durant les entrevistes?
Com va ser la visita al domicili?
Quins criteris creieu que segueixen per determinar la idoneïtat o la no-idoneïtat? Anomeneu-ne algun. (per exemple: estabilitat en la relació de parella)
Creieu que la persona encarregada de dur a terme el vostre procés de valoració va tenir una actitud adequada en cada cas, és a dir, va ser comprensiva, oberta... ?
Vau trobar alguna dificultat durant el procés d'idoneïtat?
La resolució quan temps va tardar en sortir?
Us van donar la no-idoneïtat? En cas afirmatiu, quan temps vau tardar en tornar a passar per tot el procés?
He realitzat una entrevista per parelles que ja han adoptat per tal que m'expliquin com va ser el seu procés d'idoneïtat.
Si algú me la pogués contestar estaria molt agraïda.
Gràcies per a la seva atenció! :)
Nom de cada membre de la parella (cognoms no cal si no es vol):
Edat de cada membre quan vau decidir adoptar:
Municipi:
Associació amb la qual vau dur a terme tot el procés:
Per què vau decidir adoptar?
Per quin país us vau decantar?
En les sessions informatives de quina manera us havien descrit el certificat d'idoneïtat? Què us havien explicat sobre ell?
Com va ser el procés de valoració (entrevistes, visites a domicili...)? [llarg/curt, angoixós/bastant tranquil ...] Quan temps va durar?
Què us van demanar durant les entrevistes?
Com va ser la visita al domicili?
Quins criteris creieu que segueixen per determinar la idoneïtat o la no-idoneïtat? Anomeneu-ne algun. (per exemple: estabilitat en la relació de parella)
Creieu que la persona encarregada de dur a terme el vostre procés de valoració va tenir una actitud adequada en cada cas, és a dir, va ser comprensiva, oberta... ?
Vau trobar alguna dificultat durant el procés d'idoneïtat?
La resolució quan temps va tardar en sortir?
Us van donar la no-idoneïtat? En cas afirmatiu, quan temps vau tardar en tornar a passar per tot el procés?
- nuria_gc_17
Re: TREBALL DE RECERCA!:)
La última pregunta li falta una part. Seria:
Us van donar la no-idoneïtat? En cas afirmatiu, quins van ser els motius i quan temps vau tardar en tornar a passar per tot el procés?
Us van donar la no-idoneïtat? En cas afirmatiu, quins van ser els motius i quan temps vau tardar en tornar a passar per tot el procés?
- lupitafriend
- :: zebra

- Entrades: 1685
- Membre des de: dg. març 01, 2009 12:03 pm
crec q hauries de donar una adreça de correu o demanar q t'enviessin un MP a les persones q et vulguin respondre.
molta sort en el treball!!! es dur el TR pero al final te la seva recompensa!!!
molta sort en el treball!!! es dur el TR pero al final te la seva recompensa!!!
Hola Núria, jo no et puc ajudar en aquest tema ja que no he fet cap procés d'adopció però et passo un web on explica tot el procés d'una adopció, a veure si et serveix o et pots posar en contacte amb la noia, tot i que ara està atrafagada que en dues o tres setmanes li entregaràn a la seva filla.
http://camidafrica.blogspot.com/
SORT i et felicito per ser tant original i sensible en la tria del tema per fer aquest treball!!

http://camidafrica.blogspot.com/
SORT i et felicito per ser tant original i sensible en la tria del tema per fer aquest treball!!

1
laucob l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. feb. 14, 2026 4:50 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- nuria_gc_17
Hola a tots!:)
No és necessari que ja tingueu el nen a casa, només que hagueu pogut realitzar el Certificat d'Idoneïtat
Si algú vol respondre l'entrevista, me la podeu enviar a nurietta_3@hotmail.com
Ho sento per no haver contestat fins ara, estic bastant ocupada!!:)
Gràcies a tots!!:D
No és necessari que ja tingueu el nen a casa, només que hagueu pogut realitzar el Certificat d'Idoneïtat
Si algú vol respondre l'entrevista, me la podeu enviar a nurietta_3@hotmail.com
Ho sento per no haver contestat fins ara, estic bastant ocupada!!:)
Gràcies a tots!!:D
Torna a “Adopcions i acolliments”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |