Es desperta sempre plorant

Els hàbits de dormir.
petitjoel
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dt. juny 28, 2011 10:35 am
Ubicació: Gràcia (Barcelona)
Contacta:

Es desperta sempre plorant

EntradaAutor: petitjoel » dc. set. 07, 2011 2:48 pm

Hola mares!

Tinc un dubte sobre si això és normal, però és que des que va nèixer en Joel, i ara ja té 10 mesos, sempre es desperta plorant, ja sigui migdiada o no. Jo ho interpreto com que és la seva manera de "cridar-me", de dir "ep! que ja estic despert!". Però el fet que sempre sigui plorant... no sé... pensava que amb el temps coneixeria que hi vaig de seguida i que sempre l'agafo en braços (llavors deixa de plorar), que no ha de patir i que no cal que plori!

Com es desperten els vostres petitons i petitones?
Imatge
Imatge
Botiga de Joguines i Jocs de Fusta
http://www.petitjoel.com
miriam&sergio
:: zebra
Entrades: 1383
Membre des de: dg. ago. 02, 2009 12:24 pm

Re: Es desperta sempre plorant

EntradaAutor: miriam&sergio » dc. set. 07, 2011 4:25 pm

Hola!

La Jana desde aquest mes d'agost que li va comneçar a sortir un queixal fa el mateix.Pero ara ja li ha sortit i ho continua fent.Jo li explico que ha de cridar a la mama o al papa,pero clar,nomes te 13 mesos i em sembla que no m'enten!

A veure si alguna mami ens explica alguna cosa!

Petons
Imatge
pesol
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2106
Membre des de: dl. juny 29, 2009 3:15 pm

EntradaAutor: pesol » dc. set. 07, 2011 9:05 pm

El meu (d'edat molt similar al teu) també havia fet sempre això, però ara fa cosa d'una setmana que m'adono que s'ha despertat perquè fa sorollets, vaig cap allà i està amb els ulls oberts, sense fer res. Fa una gràcia! acostumada a que es desperti plorant!

Aquest canvi l'ha fet sense més ni més, vull dir, no hem canviat res perquè ho fes, tot igual. O sigui que deu ser qüestió de temps!
Silka
:: peixet
:: peixet
Entrades: 272
Membre des de: dt. ago. 09, 2011 8:42 am

EntradaAutor: Silka » dc. set. 07, 2011 9:26 pm

La meva tambe spre s,ha desertat plorant. Pero ultimament, i ara te 16 mesos , a vegades es desperta dient cosetes en veu baixa fins q s, animani acava rondinant perque vagis a buscar.la. Si plora fort de cop es perque deu haver tingut algun malson o algu, perque ja li noto q ella no vol aixecar.se, plora amb els ulls tancats...
Pero ja et dic q aixo potser en l, ultim mes. Jo crec q es normal q es llevi plorant.. Esta sol.. I mes si encara no parla
nuco
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 329
Membre des de: dt. gen. 12, 2010 9:10 am

EntradaAutor: nuco » dt. set. 13, 2011 12:49 pm

La Júlia té 14 mesos i sempre es desperta plorant. A vegades també hem pregunto si és normal? :-:)
Jo penso que potser es desperta i no fa soroll i al cap d'una estona com que ningú hi va doncs es posa a plorar per dir-nos que ja no dorm! A la que l'agafem a coll també calla al moment.
Hem faria una ilusió enorme que es despertes i crides mama o papa :p-) . Bé, suposo que algun dia o fará
ImatgeImatge
petitjoel
Entrades: 38
Membre des de: dt. juny 28, 2011 10:35 am
Ubicació: Gràcia (Barcelona)
Contacta:

EntradaAutor: petitjoel » dt. set. 13, 2011 9:05 pm

Hola noies, gràcies per les vostres respostes. Veig que no sóm els únics i suposo que com tot, serà qüestió de temps que els nostres petitons i petitones puguin cridar-nos amb un fantàstic mama o papa quan es despertin :)
A mi el que sobretot em té mosca és que sabent que el temps que dorm, jo ja m'estic al costat del bressol esperant que es desperti perquè vegi que jo estic allà, però res... plora igualment. Aaaiiix...
Imatge
Imatge
Botiga de Joguines i Jocs de Fusta
http://www.petitjoel.com
silviapml
Entrades: 1767
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 7:18 pm

EntradaAutor: silviapml » dt. set. 13, 2011 10:43 pm

La bitxi es despert plorant quan no veu a ningú a l'habitació. Les becaines les fa a la seva habitació, però de nit dorm a la nostra habitació (com es desperta sovint per fer teti, a mi em resulta més còmode). Durant el dia quan es desperta sol ser plorant, però quan em, veu al passadís comença a riure. Jo crec que és perquè no li agrada estar sola. Per la nit quan es desperta, normalment es posa dreta al bressol i comença a parlar o "cantar" i si em faig la "remolona" comença a cridar com si digués "mama, què no em sents??" :love:
El post de la bitxi: viewtopic.php?f=71&t=18573

Soc donant de llet materna!!

Imatge

Imatge
emanens
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4595
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 6:50 pm

EntradaAutor: emanens » dc. set. 14, 2011 1:15 pm

silviapml ha escrit: Per la nit quan es desperta, normalment es posa dreta al bressol i comença a parlar o "cantar" i si em faig la "remolona" comença a cridar com si digués "mama, què no em sents??" :love:

jajajjaja que guapa és l'Aroa :love: :love: :love: :love:
Imatge
CRÒNICA:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=18535
La nostra princeseta va néixer el 5 d'octubre de 2010 a les 7:50h

MERCADILLO:
https://picasaweb.google.com/105865966059035089930
silviapml
Entrades: 1767
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 7:18 pm