Interrupció d'embaras
- llumer
- :: dofí

- Entrades: 3140
- Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
- Ubicació: el vallès occidental
Interrupció d'embaras
Bona tarda noies.
Avui m'han donat la mala noticia. El meu bebe esta afectat per una malaltia, i hem d'interrompre l'embaras. Estic de 14 setmanes. algú hi ha passat. Em podeu explicar com us ho van fer, i com esteu?
Tinc dues nenes, i elles m'ajudaran a superar-ho (junt amb el meu marit per suposat), i avui penso que voldre tornar-ho a intentar el mes aviat possible i fer la ultima intentona (hi ha un 25% de possibilitats que tingui la malaltia i un 75% que no), pero un cop hagi passat per la interrupcio... no sé si seré capaç de tornar a assumir tots aquests riscos i temps d'incertesa...
El temps ho dirà. Pero us agrairia els vostres testimonis...
Avui m'han donat la mala noticia. El meu bebe esta afectat per una malaltia, i hem d'interrompre l'embaras. Estic de 14 setmanes. algú hi ha passat. Em podeu explicar com us ho van fer, i com esteu?
Tinc dues nenes, i elles m'ajudaran a superar-ho (junt amb el meu marit per suposat), i avui penso que voldre tornar-ho a intentar el mes aviat possible i fer la ultima intentona (hi ha un 25% de possibilitats que tingui la malaltia i un 75% que no), pero un cop hagi passat per la interrupcio... no sé si seré capaç de tornar a assumir tots aquests riscos i temps d'incertesa...
El temps ho dirà. Pero us agrairia els vostres testimonis...
Re: Interrupció d'embaras
LLumer , ho sento molt ,
, se que teniueu moltes il.lusió per aquest fill , en el meu cas va ser una mort fetal a les 33 setmanes i el proces va ser un part iduït de 18 hores , i el que ve desprès és el més dur , nesecites temps , per asumir tot això , plora , crida , no et deixis res a dins , només amb el temps sabràs si vols tornar a intentar-ho, nosaltres tambè ens vam plantejar si valia la pena tornar-ho a provar, tenint en compte que ja teniem dos nenas i que seria un embaraç ple de pors fins el últim dia , però finalment van tirar endavant i ara tinc el meu petit princep que´ens ha omplert de llum les nostres vides , t'envio una abraçada molt forta 
, se que teniueu moltes il.lusió per aquest fill , en el meu cas va ser una mort fetal a les 33 setmanes i el proces va ser un part iduït de 18 hores , i el que ve desprès és el més dur , nesecites temps , per asumir tot això , plora , crida , no et deixis res a dins , només amb el temps sabràs si vols tornar a intentar-ho, nosaltres tambè ens vam plantejar si valia la pena tornar-ho a provar, tenint en compte que ja teniem dos nenas i que seria un embaraç ple de pors fins el últim dia , però finalment van tirar endavant i ara tinc el meu petit princep que´ens ha omplert de llum les nostres vides , t'envio una abraçada molt forta 
- noviachuky
- :: dinosaure
- Entrades: 7535
- Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm
llumer poca cosa et puc dir, ho sento reina!!!!!! ho sento moltissim!!!!!!
no se que més dir-te només enviar-te un petó molt fort i una abraçada

no se que més dir-te només enviar-te un petó molt fort i una abraçada

llumer lo siento muchisimo, de corazon te lo digo lo siento.............
Ànims llumer!!Has de ser forta i pensar que al teu costat tens gent que t'estima!!!
Ostres llumer... ho sento moltíssim!!! No puc ni imaginar pel que esteu passant.
Sobre tornar-ho a intentar, crec que us heu de donar temps, quan tot hagi passat i ho hagueu paït ja ho decidireu.
Una forta abraçada!!

Sobre tornar-ho a intentar, crec que us heu de donar temps, quan tot hagi passat i ho hagueu paït ja ho decidireu.
Una forta abraçada!!

- Elidé

- Entrades: 3386
- Membre des de: dc. maig 02, 2007 10:00 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Vallès
Quan he llegit el títol del post no podia imaginar que l'havies obert tu... Em sap molt de greu, espero que pugueu superar aquest mal tràngol ben aviat

- Beatriz
- :: poltre

- Entrades: 662
- Membre des de: dg. ago. 29, 2010 6:54 pm
- Ubicació: Vila-seca (Tarragona)
Llumer carinyo... no se que dir, quan he vist el post i he vist que erets tu m'he emocionat. Ho sento moltíssim guapa, molts ànims, descansa en famíla i amb el temps ja us plantejareu que fer.
Tens dos solets a casa que com tu dius t'ajudaran molt, ara no és hora de prendre decisions... és hora de deixar-te estimar per la teva família i el temps dirà. Una abraçada ben forta.
Tens dos solets a casa que com tu dius t'ajudaran molt, ara no és hora de prendre decisions... és hora de deixar-te estimar per la teva família i el temps dirà. Una abraçada ben forta.
ho sento moltissim poques paraules puc escriure que et reconfortin, però com diu la Beatriz temps al temps, ja pensareu el que fareu ara deixat cuidar i les teves princesses t'ajudaràn molt!!
moltes abraçades estem aqui pel que necessitis!!! em sap molt greu de veritat.........
moltes abraçades estem aqui pel que necessitis!!! em sap molt greu de veritat.........
Llumer em sap molt de greu. És un moment molt dur. Espero que ho puguis superar amb l'ajut de la teva família. Molts ànims i molta força!
Llumer bonica, molts anims reina, ara deixat mimar per aquestes dues preciossisimes nenes que tens. Em sap molt de greu de veritat, nomes et puc dir que aquí estem per el que et faci falta.
Molts petons de part del Jan i segur que de tots el junyeros perque aixó ho superis rapid.
Molts petons de part del Jan i segur que de tots el junyeros perque aixó ho superis rapid.
- Castanyeta
- :: girafa

- Entrades: 2680
- Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:12 pm
- Ubicació: Barcelona
Llumer, em sap molt, molt de greu, i goso dir que t'entenc millor que ningú. De les tres dates que hi ha al final de la meva signatura, de del mig va ser una interrupció voluntària de l'embaràs a les 13 s. per un problema cromosòmic (síndrome d'edwards) detectat a l'ecografia de les 12 s. i confirmat amb una biòpsia de corion, així que he passat pel mateix que tu i més o menys per les mateixes dates d'embaràs.
Segurament, no caldrà que et facin parir, sinó un legrat, la qual cosa és molt menys traumàtica, almenys en el moment mateix de passar l'experiència: no hi ha res més penós que entrar en una sala de parts i passar per tot el procés i sortir-ne amb els braços buits (també parlo amb coneixement directe de causa, la tercera data de la meva signatura), tot i que, com ja t'ha comentat algú, el més fotut ve desrpés, ja que costa molt païr-ho, costa molt decidir si intentar tenir més fills o no, i costa molt gaudir de l'embaràs si finalment sí que n'hi ha un de posterior.
Dona't temps, crida, plora (jo encara me'n faig fats) i demana ajut aquí o a algun professional, si creus que et cal.
Si et puc donar suport d'alguna manera, compta amb mi, encara que no estic tampoc en els meus millors moments.
Una abraçada molt molt forta.
(Més avall hi ha un fil que tracta el tema de les interrupcions voluntàries de l'embaràs per problemes de la criatura: viewtopic.php?f=41&t=9298)
Segurament, no caldrà que et facin parir, sinó un legrat, la qual cosa és molt menys traumàtica, almenys en el moment mateix de passar l'experiència: no hi ha res més penós que entrar en una sala de parts i passar per tot el procés i sortir-ne amb els braços buits (també parlo amb coneixement directe de causa, la tercera data de la meva signatura), tot i que, com ja t'ha comentat algú, el més fotut ve desrpés, ja que costa molt païr-ho, costa molt decidir si intentar tenir més fills o no, i costa molt gaudir de l'embaràs si finalment sí que n'hi ha un de posterior.
Dona't temps, crida, plora (jo encara me'n faig fats) i demana ajut aquí o a algun professional, si creus que et cal.
Si et puc donar suport d'alguna manera, compta amb mi, encara que no estic tampoc en els meus millors moments.
Una abraçada molt molt forta.
(Més avall hi ha un fil que tracta el tema de les interrupcions voluntàries de l'embaràs per problemes de la criatura: viewtopic.php?f=41&t=9298)
+ + 2.11.2007 · 4.6.2008 · Joana, 26.5.2011 · 17.3.2012 + +
. 
. 
- Bombolla
- :: dragona

- Entrades: 4444
- Membre des de: dc. set. 10, 2008 9:25 am
- Ubicació: Mallorca (Amb el cor a Barcelona)
- Contacta:
LLUMER...ostres, quan he vist el missatge m'he quedat glaçada...ho sento molt, moltíssim. No sé què dir més que ànims,molts i molts ànims.

Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=35&t=9125
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=91&t=25741
Les Positives sempre estarem amb tu Brownie !
- tolinso
- Entrades: 5961
- Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
- Ubicació: Philadelphia, EEUU
Em sap molt greu Llumer!!!! jo no hi he passat, pero segur que aqui trobaras molt recolzament i moltes noies amb casos similars! espero que passi rapid tot plegat i aviat trobeu forces per tornar-ho a intentar. Un abracada molt forta!!
- angelina
- Entrades: 5461
- Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
- Ubicació: Poitiers, FRANÇA
LLumer reina! molts ànims! Quan he vist qe erets tu que escrivia m'he quedat de pedra!
Espero que altres noies com la Castanyeta et puguin ajudar en aquest tràngol! Només dir-te que no et quedis res per tu! si et diuen algo que et molesta dioga-ho si estas farta q diguin que passara envial's a pastar... fes neteja i cuida't molt! n'estic segura que la teva familia et recolzarà com toca en aquest procés!!! mil petons i abraçades!
Espero que altres noies com la Castanyeta et puguin ajudar en aquest tràngol! Només dir-te que no et quedis res per tu! si et diuen algo que et molesta dioga-ho si estas farta q diguin que passara envial's a pastar... fes neteja i cuida't molt! n'estic segura que la teva familia et recolzarà com toca en aquest procés!!! mil petons i abraçades!PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)

El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com
WALID & INÈS

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com
WALID & INÈS
- llumer

- Entrades: 3140
- Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
- Ubicació: el vallès occidental
moltes gracies noies. A totes per estar aqui, i a les que m'heu explicat el vostre cas, per reviure-ho per mi. No sabia quan tornaria a entrar al SP, i aqui estic. Son les 5 del mati i porto 1 hora desperta, i que faig... doncs el SP. Em fa recordar moltes coses, pero m'ajudeu molt. Gracies
Hola LLumer,
l'únic que puc dir-te és MOLTS i MOLTS ÀNIMS y MOLTA FORÇA BONIKA!
l'únic que puc dir-te és MOLTS i MOLTS ÀNIMS y MOLTA FORÇA BONIKA!
Torna a “Quan les coses no van bé”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |