un tercer fill

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
llumer
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3140
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
Ubicació: el vallès occidental

Re: un tercer fill

EntradaAutor: llumer » dj. set. 15, 2011 4:35 am

no sé si ja ho heu vist per aqui, pero... de moment ja no hi ha 3er. La biopsia de corion ha sortit malament. Molts animsa totes, lo nostre era algo que sabiem que podia passar. Amb la segona va sortir totbé, pero ara no...
Nima
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. març 31, 2010 10:37 am
Ubicació: Girona

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Nima » dj. set. 15, 2011 8:32 am

llumer bonica molts petons i ànims :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Es durillo passar per aquests moment però no et guardis res... expressa el teu ànim que sino costa molt de passar-ho i si estàs trista o necessites petar la xerradeta ja ho saps estem aquí per ajudar-te en tot el que poguem.

Molts petons i abraçades :-()-) :-()-)
Vivint una vida d'aventura amb tres fills :-)
Avatar de l’usuari
sònia-2
:: tigre
:: tigre
Entrades: 770
Membre des de: dc. nov. 05, 2008 9:54 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: sònia-2 » dj. set. 15, 2011 1:10 pm

Vaja lila!!! em sap greu. Deixar-les així et fa sentir fatal. Hauràs de deixar passar el temps a veure si de mica en mica es van adaptant.
Però mentrestant és durillo no?

La Aran ahir va venir molt contenta. Va coincidir al menjador amb un nen de la classe i avui ja preguntava per ell. Per tant tema dinar per ara també superat.
Entra contenta tot i que quan entren a l'escola, entren fent un trenet, com els nens del voltant ploren, s'ho mira una mica afectada.
Per ara aguanta sense plorar i quan li dic adéu riu.

La Núria avui ha anat de 9h a 12h i quan l'hem deixat ha plorat :ufs: però la profe ens ha dit que s'ha calmat desseguida. Però que ara observa molt, no es vol relacionar gaire, ho mira tot des de la distància. Quan l'hem anat a buscar estava més animada que ahir.

En fi, de mica en mica. Molts ànims lila!!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Dana81
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 301
Membre des de: dg. abr. 25, 2010 8:53 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Dana81 » dj. set. 15, 2011 8:59 pm

llumer ha escrit:no sé si ja ho heu vist per aqui, pero... de moment ja no hi ha 3er. La biopsia de corion ha sortit malament. Molts animsa totes, lo nostre era algo que sabiem que podia passar. Amb la segona va sortir totbé, pero ara no...


Vaja Llumer, em sap greu. Molts ànims per passar aquest mal tràngol.
Una abraçada i esperem rebre bones notícies teves ben aviat!! Petons
Mama del 2008, 2011 i 2015
Avatar de l’usuari
sònia-2
:: tigre
:: tigre
Entrades: 770
Membre des de: dc. nov. 05, 2008 9:54 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: sònia-2 » dj. set. 15, 2011 9:26 pm

llumer ho sento molt. Ara és que passi aquest mal moment i mirar endavant. Em sap molt de greu. Una abraçada ben forta!!! :-()-)
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Yaiza202
:: lleona
:: lleona
Entrades: 939
Membre des de: dl. set. 22, 2008 2:45 pm
Contacta:

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Yaiza202 » dv. set. 16, 2011 2:31 pm

Hola.

Jo soc mare de dues nenes de 5 i 3anys, d'aqui a no res ens posarem a buscar el 3º, encara que em dona una mica de por perq tinc dues innecesareas i estic buscant alguna llevadora que em pugui acompanyar al part, pero estem molts contents d'anar a buscar al 3er
Avatar de l’usuari
sònia-2
:: tigre
:: tigre
Entrades: 770
Membre des de: dc. nov. 05, 2008 9:54 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: sònia-2 » dv. set. 16, 2011 9:38 pm

Hola Yaiza202 !!!

Me n'alegro molt a que aneu aviat a pel tercer. Ja ens informaràs les noves notícies!!! ;-)
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
sònia-2
:: tigre
:: tigre
Entrades: 770
Membre des de: dc. nov. 05, 2008 9:54 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: sònia-2 » dv. set. 16, 2011 9:48 pm

Nosaltres ara com ara em sembla que res de res. Fins que no canviïn una mica les coses... ara porto uns dies que ho estic intentant portar millor, perquè no podia ser, cada dia em sentia fatal i com a culpant al meu home.
Però si ell també vol!!! però ara no podem.

Estic intentant mentalitzar-me.

Ahir estava mirant roba de la gran per veure què puc aprofitar per la petita, i com ho tenia tot barrejat, ho vaig tornar a endreçar en bosses per mesos, i pensava: "val la pena que ho endreci? potser ja la podria donar?..." em va agafar una enyorança i tristesa.
Però ho he guardat classificat. ;-)

Per ara no vull llençar la tovallola. He d'acceptar que no serà com jo havia imaginat, però no passa res. Potser és que ha de ser així.

Per tant, l'esperança hi és i intentarem que es pugui fer realitat. I mentrestant a gaudir de les nenes!!!

Sona bonic eh? i és el que em vull plantejar a partir d'ara. Canviar el xip.

Tot i que confesso que quan veig una panxolina o un bebè molt petitó em vénen tots els dessitjos... en fi...

I vosaltres com esteu?

I tu llumer?, em sap greu aquests dies tant dificíls, t'entenc una mica perquè entre les dues vaig tenir un avortament a les 11 setmanes.
Una abraçada ben forta!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
llumer
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3140
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
Ubicació: el vallès occidental

Re: un tercer fill

EntradaAutor: llumer » ds. set. 17, 2011 5:12 am

gracies sonia, sembla que ja estic millor. El pijot va ser trobar el procediment adecuat per la ILE. Em van fer donar tantes voltes... de 8 del mati a 7 de la tarda per diferentes hospitals!!!!

Ara ja tinc programat per dilluns i tinc ganes que acabi tot i em donin llum verda p tornar-ho a intentar... espero que no em facin esperar massa...

graices a totes. us mantindre informades
Avatar de l’usuari
xasevi09
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1075
Membre des de: dl. ago. 24, 2009 10:56 am

Re: un tercer fill

EntradaAutor: xasevi09 » ds. set. 17, 2011 6:32 am

Hola boniques,

Llumer, vaig llegir en un altre post que ha estat una odissea trobar un centre de cara i ulls on et facin la ILE. Si ho entès bé, us heu hagut de buscar vosaltres el centre? Si es així ho trobo vergonyòs que en un moment tant dur com aquest no t'assessorin i t'acompanyin des del teu centre de salut. El meu primer embaràs va ser un ou buit però no hovam saber fins a la setmana 10, finalment hem van fer un raspat perquè el meu cos noera capaç d'expulsar-ho.... a naltres ens van recomanar esperar 2 cicles a donar-nos llum verda. Molts ànims, sigues vañenta i deixa't cuidar molt per la gent que t'estima.

Sònia, tot arribarà... hi ha la dita aquella de quien la sigue la consigne... si tens tantes ganes de tornar a ser mare segur que el final podeu arribar a un acord amb el teu marit, com bé dius, falta trobar el moment.

Yaiza202, benvinguda i esperem que la cerca sigui curteta!!!
Imatge

Imatge

Imatge
Nima
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. març 31, 2010 10:37 am
Ubicació: Girona

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Nima » dl. set. 19, 2011 8:00 am

Com t'entec Sònia-2 jo també sento anyorança quan veig una panxolina o l'altre dia que vaig poder agafar a la meva neboda petita i no deixava de fer-li petonets al cap i cabell... amb aquella olor que tenen els bebes <snif>

Per ara vaig venent i donant el que tinc de quan eren petits, potser així m'acabo fent a la ideia :-:) :-:)
Haurien de canviar molt les coses per poder-me tirar de caps però hem de ser realistes oi?

Llumer molt petons i una abraçada super-super forta, si et puc ajudar amb alguna cosa ja ho saps.... sé per experiència que no ès facil passar per aquest trangul, no em va passar el mateix que tú pero he patit dos raspats estant de 9 i 11 setmanes.

A les demes, molta sort amb tot :-()-) :-()-)
Vivint una vida d'aventura amb tres fills :-)
Avatar de l’usuari
Yaiza202
:: lleona
:: lleona
Entrades: 939
Membre des de: dl. set. 22, 2008 2:45 pm
Contacta:

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Yaiza202 » dc. set. 21, 2011 2:47 pm

nosaltres ja estem mans a l'obra, habeure si hi ha sort i em quedo a la primera..........vinga wapes molts animssss
Avatar de l’usuari
Brossi
:: granota
:: granota
Entrades: 202
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 3:25 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Brossi » dc. set. 21, 2011 2:59 pm

Llumer , molts ànims segur que aviat podràs posar-t'hi. :-()-)
Yaiza202, benvinguda i esperem que la cerca sigui curteta

Sonia2, jo t'entenc perfectament, jo també volia un tercer, però el meu home deia que no ja pensava que no podria canviar d'opinió així que no vaig insistir per deixar passar un temps i no agovia amb el tema així que hem vaig començar a prendre pastilles i als 2 mesos hem va dir que les deixes i que ho provaríem. Jo vaig flipar.

Ara estic a l'espera de que no vingui la warry, hem tocava ahir, quins nervis. :-o00m :-o00m
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Yaiza202
:: lleona
:: lleona
Entrades: 939
Membre des de: dl. set. 22, 2008 2:45 pm
Contacta:

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Yaiza202 » dc. set. 21, 2011 3:05 pm

Els homes son aixi.............el meu marit per anar a per la segona va ser complicadillo!!! pero ho vaig aconseguir jejejeje, i amb aquesta nova busqueda va sortir el tema al dos ens venia de gust de formar una familia nombrosa aixi q super contenta!!!! Al final sempre acaben cedint, o si no dius res mes sobre el tema son ells que el treuen.

Brossi Espero que ens posis el teu positiuuuuuuuuuuuuu, ojala!!!!!
Avatar de l’usuari
sònia-2
:: tigre
:: tigre
Entrades: 770
Membre des de: dc. nov. 05, 2008 9:54 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: sònia-2 » dc. set. 21, 2011 9:54 pm

Yaiza i Brossi molta sort!!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Yaiza202
:: lleona
:: lleona
Entrades: 939
Membre des de: dl. set. 22, 2008 2:45 pm
Contacta:

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Yaiza202 » dg. set. 25, 2011 7:16 am

Graciesssss, igualment Sonia.

Com aneu noies????
Avatar de l’usuari
sònia-2
:: tigre
:: tigre
Entrades: 770
Membre des de: dc. nov. 05, 2008 9:54 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: sònia-2 » dg. set. 25, 2011 9:21 pm

Hola noies!!!
Com esteu?

Jo segueixo com sempre. Hi ha moments que ho porto fatal això de resignar-me a res de res. Sobretot el dia que em ve la regla, com avui, estic una mica trista perquè penso "un altre mes que passa...." (i mira que no busquem, per desgràcia)

Ahir vam quedar amb uns amics que també tenen dos nenes i es porten més o menys igual que les nostres i vam parlar del tercer fill. Ells també els hi agradava la idea però no ho veuen factible, perquè diuen que a nivell logístic no ho veuen possible (tema pis, cotxe...)

Jo tinc clar que sí, el cotxe sí l'hauríem de canviar perquè no hi caben 3 cadiretes, però a males, jo em poso a darrera al mig i al davant el peque que vingués. Ja penso en tot!!
I pis, evidentment m'agradaria un més gran, però ja m'agradaria ara per a que les nenes poguessin estar millor, però crec que ens adaptem al que tenim. Elles dormen juntes i l'altre habitació restant l'hem fet de jugar per elles. Si vingués un tercer segurament desapareixeria l'habitació de jugar.
Però jo vaig tenir una habitació molt petita, on dormia, jugava, estudiava i no passava res. Érem 4 a casa i només teníem un wc i no passava res.
Per tant que en relació en aquest tema tampoc ho veig un problema.
Tema feina, està clar que se'n té més, però també crec que no es nota tan de canvi com d'1 a 2.
Bé, ja veieu que tot ho miro superpositiu per autoconvèncer que síiiii

Però per ara ha passat un altre mes que res de res.... jo que volia que nasqués abans de l'estiu o principis d'estiu...

No paro de veure embarassades, conegudes que s'embarassen... intento portar-ho diferent però hi ha dies que em costa molt.

L'altre dia vaig treure la roba dels calaixos per agafar lo d'hivern de la Aran de 18m a 2 anys a veure què podia aprofitar per la Núria aquest hivern.
I com ho tenia tot barrejat, vaig tornar-ho a classificar per edats i mentre guardava la roba de 3mesos, 9mesos... vaig pensar: "val la pena que ho guardi?" però ho vaig fer. Però em va agafar un moment de veure aquella robeta que potser l'hauré de donar definitivament...

Perdoneu és que entre que la gran porta uns dies que mare meva!!! i que hi ha moments que aquest tema no el canalitzo gaire bé... tenia ganes de desfogar-me, ho sento.

I vosaltres com esteu? Espero que no us encomani aquest sentiment tristot. ;-) :-()-)
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Yaiza202
:: lleona
:: lleona
Entrades: 939
Membre des de: dl. set. 22, 2008 2:45 pm
Contacta:

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Yaiza202 » dl. set. 26, 2011 7:02 am

Hola!!!!!
Mira jo visc en un pis petitó de 2habitacions, i el dia que ens quedem embarrassats el bebe també anira a l'habitació amb les nenes, tenim una cama tren amb un altre llit (o sigui 3), com la idea es d'aqui uns anys cambiarnos de pis, pues no hi ha problema, el cotxe es 5places, la gran porta l'elevador, i la petita la cadireta del grup 1,2,3, aixi que de moment ens apanyarem. Com diuen - Donde caben 2 caben 3 - Pues ja esta!!!!
Jo estic a dies, hi ha dies que penso que be, de tinde un altre peke y d'altres que em dona por, pero com tot.

No et desanimis Sonia,jo en tindria un tercer, no pensis en els demes, mira la meva Sogra tenia 5 nens, 4 dormien a la mateixa habitació (nens) i la nena a una habitació sola. I tots perfectes.

Vinga animsssssssssss
Nima
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. març 31, 2010 10:37 am
Ubicació: Girona

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Nima » dt. set. 27, 2011 8:29 am

Com t'entenc Sònia-2 ja fas bé de desfogar-te...
També guardo part de la roba dels nens i no sé si val la pena o no i mira que jo tinc molt més un NO que el SI :ufs: :ufs:

Un petó ben gros :-()-) :-()-) :-()-) ànims i paciència :ok: :ok:
Vivint una vida d'aventura amb tres fills :-)
Avatar de l’usuari
Yaiza202
:: lleona
:: lleona
Entrades: 939
Membre des de: dl. set. 22, 2008 2:45 pm
Contacta:

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Yaiza202 » dc. set. 28, 2011 6:25 pm

Pue jo vaig tirar tota la roba perque en aquell moment, tenia molt clar que no volia repetir, dos nenes amb dues innecesareas, pues no volia passar per allo, ademes de que amb la segona tenia casi 20anys i no m'ho platejaba de nou, pero ara amb 24 si i aqui estem intentant fer diana, i aqui si que ens plantem.

Molta sort!!!!
Esteu beeeeeeeeeee?

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::