**La BaNqUeTa (Un KitKat en la recerca) **

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Mof
:: zebra
Entrades: 1395
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 3:57 pm

**La BaNqUeTa (Un KitKat en la recerca) **

EntradaAutor: Mof » ds. set. 17, 2011 1:43 pm

*****Necessiteu parar de buscar perquè us ho ha aconsellat el metge?*****
*****Heu de fer una pausa forçada per motius de feina?*****
*****Preferiu desconnectar de la recerca durant un temps perquè esteu farte de TOs i càlculs?*****

Aquí podem compartir els sentiments que ens provoca haver hagut de deixar de buscar i també podem ajudar-nos les unes a les altres per preparar el nostre cos (i la nostra ment) per quan ens hi tornem a posar! La pausa no té per què un temps totalment perdut! Es poden fer moltes coses per la futura :-()) !!!!

En el meu cas faig posar-me en "standby" al juliol perquè si calculava la DPP se n'anaven enlaire algunes feines que necessitava fer. Per això vaig pensar que des de llavors i fins a l'octubre era millor deixar la recerca. Apa, tornem-hi amb els preservatius! Uffff, fa una mandra horrorosa! I a sobre el cos i l'instint et demana deixar-lo estar i fer-ho a pèl. Però no! M'he sabut controlar i ara ja falta poquet...

Quin és el vostre cas?

Representa que nosaltres no formem part del post de buscadores però tampoc del d'embarassades... Doncs bé, aquí tenim el nostre propi espai!

Benvingudes al Club de les KitKateres!
>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Mof l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. set. 17, 2011 1:56 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

ImatgeImatge
Mof

Re: **La BaNqUeTa (Un KitKat en la recerca) **

EntradaAutor: Mof » ds. set. 17, 2011 1:44 pm

Llista de KitKateres:

:camio: :camio: :camio: :camio: :camio: :camio: :camio: :camio:

Airun5 (desembre de 2011)
Lluneta2011 (finals d'octubre de 2011)
Miranda (setembre 2012)
Mof (finals d'octubre de 2011)
Montses (què poso?)
Penny (febrer 2012)

:camio: :camio: :camio: :camio: :camio: :camio: :camio: :camio:

Cosetes a fer mentre dura la pausa:

Dieta(per perdre pes o per guanyar-ne però sobretot per menjar més sa!)
Exercici(La piscina és moooolt recomenable)
Cursets (per distreure'ns i perquè quan tinguem <:-< tindrem menys temps)
Vinga proposeu, proposeu!
Mof l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. set. 18, 2011 12:02 pm, en total s’ha editat 6 vegades.
Imatge

ImatgeImatge
llunetallunetona
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 302
Membre des de: dv. feb. 18, 2011 7:54 am

EntradaAutor: llunetallunetona » ds. set. 17, 2011 3:50 pm

mooolt xulo mof!!!!! kitkateres... moolt acertat jejeje :ok:
montses
Entrades: 1522
Membre des de: dt. abr. 10, 2007 3:09 pm

EntradaAutor: montses » ds. set. 17, 2011 4:42 pm

Ei! la idea d'aquest post esta molt bé!! efectivament hi ha un buit per les que no estem en plena busqueda!!

El meu cas es que ja tinc un nen i encara que jo tinc moltes ganes d'un segon, de vegades crec que el meu marit no tant...i no penso fer la gran errada de pensar que una vegada que neixés tot seria millor...així que de moment m'estic donant un temps....

el cas es que ell diu que si que en vol un segon, pero no amb tantes ganes com amb el primer, bé, que vol buscar pero sense pressions. En principi vaig veure-ho bé, perque esperava estar :-()) en poc temps, pero ara, amb tant de temps de busqueda sense resultats, i practicament obligant-li a fer-se un espermiograma (que va sortir fatal) doncs em començat a discutir bastant sovint (sobretot aquest estiu).

Ara per ara, encara que com a parella estem millor (ell diu que se sent fora de la "familia" en molts casos, i es cert que el meu fill, el Víctor em reclama moooooolt...em parlat força i ho tenim molt mes controlat. El cas es que de moment estic deixant passar un temps per veure si aquestes discusions realment han sigut un tema puntual i ara ja està solucionat i realment té moltes ganes de tornar a ser pare. Quan ho tinqui més clar, tornarem a la búsueda amb mes ganes.

Seguiré tot el que pugui aquest post, encar que espero poder tornar aviat a la búsqueda!!!
La botiga de la fertilitat, l'embaràs i el bebè: http://www.betbebe.es/ca/
Segueix-nos a Facebook: http://www.facebook.com/pages/BETbeb%C3%A9/135873629845800
Twix
:: girafa
Entrades: 2194
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 11:51 am

EntradaAutor: Twix » ds. set. 17, 2011 4:49 pm

Eis! una altra kitkatera a la llista! Mof, ja m'hi pots apuntar de cap! :love:
lluneta2011
:: papallona
Entrades: 144
Membre des de: dl. jul. 11, 2011 9:30 pm

EntradaAutor: lluneta2011 » ds. set. 17, 2011 6:54 pm

Molt bona idea MOF! Doncs sí la veritat és que es fa estrany estar en post de cercadores perquè no estàs en la mateixa situació i en el meu cas em sento una mica alien! :p-)
Jo estic en Kitkat perquè aquest serà el meu tercer any a l'EOI i per tant tinc exàmen de certificat oficial al juny. Si em quedés ara la meva DPP seria al juny que és precisament quan es farà l'examen. M'ha costat molt prendre aquesta decisió, però pensant-ho fredament (cosa que costa moltíssim) no passa res perquè ens estiguem un mes sense buscar!!! De fet ni que estiguéssim tres mesos en pausa, però reconec que per estar-ho més d'un mes hauria de tenir una raó més de pes que això. Bé el cas és que si pel part em salto l'exàmen no veig clar poder-lo repetir l'any que vé amb un petitó reclamant-me tota l'estona :-)(-: :-)(-: !
Aquest temps d'espera aprofitaré per desconnectar una miqueta i prendre-m'ho amb una mica de distància tot això que em començava a obsessionar! També aprofitaré per fer més vida de parella sense estar constantment pensant en :-()) !
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » ds. set. 17, 2011 8:11 pm

Doncs si senyor!! em sembla ideal el post!!!

Ara no estic a la banqueta, sino que en plena búsqueda (esperem que curta) però en l'últim any he saltat de la banqueta al terreny de joc i a l'inversa múltiples vegades i els motius han sigut del tot diversos: infecció a la boca per culpa d'un queixal del seny, problemes seriosos familiars (no de parella), acomiadament del meu marit, infecció vaginal, dubtes diversos si ens en podrem sortir amb un altre fill (inclús va durar una temporada que ens estavam plantejant seriosament tancar la paradeta i que la Neus sigui filla única)... ufff!! em sembla que no hem fet dos mesos seguits de búsqueda i hem anat a la tun-tun...

Per tant, estem una mica amb mig peu aquí i mig peu al post de cercadores del segon, sense presses ni pressions, si arriba benvingut serà i si no... doncs, que hi farem!!
miranda
:: cèrvol
Entrades: 568
Membre des de: dv. des. 11, 2009 5:18 pm
Ubicació: Maresme

EntradaAutor: miranda » ds. set. 17, 2011 10:24 pm

Hola noies!!!

M'encanta aquest post!!! ||*||

Jo per problemes mèdics ara mateix no puc buscar, a més, torno a estudiar i ara per ara tampoc entra a curt termini en els nostres plans. Encara em considero jove (27 anys acabats de fer) i com m'he casat fa poquet (juliol), encara volem gaudir una miqueta!!!jijijiji!!!!
Així que em tindreu per aquest post una temporadeta llargaaaa!!! :-)

Petonetssss
Imatge

A la recerca des de l'Octubre 2010
27/04/2012: TE Positiu!
Mof

EntradaAutor: Mof » ds. set. 17, 2011 10:34 pm

Molt bé, noies! Aquest post va agafant vida!

Lluneta2011 i Airun5, ja us he apuntat! Em sabeu dir una data aproximada de quan us hi tornareu a posar? Tipus "finals d'octubre" o "mitjans de 2012". O sigui no cal una data concreta, només faltaria... hehe

Miranda, vols que t'apunti doncs?

Expliqueu kitkateres: esteu fent alguna cosa per la futura panxu ara que esteu fent pausa?

Que dormiu molt bé! zz:-) zz:-) zz:-) zz:-)
Imatge

ImatgeImatge
Twix

EntradaAutor: Twix » ds. set. 17, 2011 11:22 pm

Mof, jo no en tinc ni idea de quan tornarem a tenir llum verda... però entre que m'operen, em recupero i tot.. diria que cap al desembre, ojalá sigui abans!!! :love:
Miranda: estic contenta de tornar-te a llegir!! Amb 27 encara ets moooolt jove!! hi ha temps per a tot!! :-()-)
miranda

EntradaAutor: miranda » dg. set. 18, 2011 4:31 am

Mof ha escrit:Molt bé, noies! Aquest post va agafant vida!

Lluneta2011 i Airun5, ja us he apuntat! Em sabeu dir una data aproximada de quan us hi tornareu a posar? Tipus "finals d'octubre" o "mitjans de 2012". O sigui no cal una data concreta, només faltaria... hehe

Miranda, vols que t'apunti doncs?

Expliqueu kitkateres: esteu fent alguna cosa per la futura panxu ara que esteu fent pausa?

Que dormiu molt bé! zz:-) zz:-) zz:-) zz:-)

I tant Mof que em pots apuntar!!! :-)
Això si, jo tinc per temps aquí a la banqueta...almenys un anyet si les coses continuen com ara i no hi ha canvis de plans...que això mai se sap!!!
Imatge

miranda

EntradaAutor: miranda » dg. set. 18, 2011 4:32 am

airun5 ha escrit:Mof, jo no en tinc ni idea de quan tornarem a tenir llum verda... però entre que m'operen, em recupero i tot.. diria que cap al desembre, ojalá sigui abans!!! :love:
Miranda: estic contenta de tornar-te a llegir!! Amb 27 encara ets moooolt jove!! hi ha temps per a tot!! :-()-)

Airun, a mi m'encanta tornar a compartir post amb tú perquè les 2 em passat un any fotudet...però ja veuràs con el 2012 es el nostre any!!! >.-<:
Imatge

Mof

EntradaAutor: Mof » dg. set. 18, 2011 11:25 am

Molt bon diumenge, kitkateres!

Aquí a Sevilla fa sol, per variar. :***: :***: :***: A Catalunya també?

Ara posaré les dates aproximades que m'heu donat, noies. Digueu-me si us van bé o preferiu que les tregui o les canviï. Vull fer-ho el millor possible!

PREGUNTA GENERAL: podeu dir si esteu fent alguna cosa durant la pausa? Per exemple: jo estic fent dieta perquè necessito perdre uns quants kilos i menjar més fruita i verdura. També m'he apuntat a la piscina perquè va molt bé per la salut i fins i tot es pot fer quan ja tens :-()) , en canvi la gimnàstica normal potser no és tan recomenable per la panxu...

Seguiu prenent àcid fòlic?

M'agradaria escriure una llista de coses que es poden fer per ajudar a totes les Kitkateres (encara que de moment som poques :ok: ) a passar millor el temps de pausa i a sentir-nos més "útils" en aquest temps.

Vinga, animeu-vos a escriure!!!!!
Imatge

ImatgeImatge
Penny
:: lleona
:: lleona
Entrades: 996
Membre des de: dv. nov. 13, 2009 9:31 am

EntradaAutor: Penny » dg. set. 18, 2011 11:45 am

Hola noies!!!!!! em feu un "huec"?? :-)

Jo també estic en kit-kat, tot i que és una mica diferent del vostre. En el meu cas, estic esperant per començar un tractament de reproducció assistida. L'únic motiu per esperar és que, en els propers mesos, hi haurà canvis grans a la meva feina (sóc funcionària i he de passar "vulguesnovulgues" per un procés. I no vull que se'm sumin les dues coses. Així que aquí estic, esperant... el més fotut és que no sé exactament FINS QUAN hauré d'esperar!! :ufs: potser novembre? desembre? febrer???

Per passar millor l'espera els propers mesos faré el següent :-)

- amb el meu home ens hem proposat anar al teatre un cop al mes
- m'he apuntat a 2 cursets de manualitats que sempre havia volgut fer i estic pendent d'un tercer (és que penso que és "ara o mai"... quan tingui canalla s'acabaran els hobbies almenys durant força temps)
- m'he apuntat a un curs de gimnàstica hipopressiva per preparar el meu cos i perquè així ja sabré fer els exercicis quan estigui en el post-part
- m'apuntaré a natació
- la setmana vinent començo a fer dieta, em fa una falta.......... :-D :-D :-D

també m'hauria de treure el carnet de conduir, però em fa molta por i ho vaig deixant... : lasito :

ah! l'àcid fòlic l'he deixat... la gine em va dir que quan comencem els papeleos per la medicació (un mes i mig abans de començar el tractament en sí) llavors me'l torni a prendre.
Imatge
lluneta2011
Entrades: 144
Membre des de: dl. jul. 11, 2011 9:30 pm

EntradaAutor: lluneta2011 » dg. set. 18, 2011 12:20 pm

Bon dia reines!!

Doncs aquí fa núvol i sembla que plourà i comença fer un aire fresquet que val a dir què ja era hora!!!

Abans estava pensant i de fet aquesta és el nostre segon kitkat. El primer va ser just quan ens vem decidir a principis d'any, així que no vem poder ni començar. Em van fer un tac al cap perquè tinc migranyes i tot i que es veu que no hi ha estudis que ho demostrin el metge de capçalera em va recomanar esperar uns 4 mesos per si de cas, que si fos ell així ho faria.
Bé i que faré mentres espero....

-hauria de perdre un parell de kilets i fer una mica d'esport però la veritat ho veig dificil...

-aprofitaré per beure vi i cerveseta!!!! No és que jo sigui de beure molt, de fet abans de buscar només bevia mig gotet de vi sopant. Era com dir s'ha acabta el dia ara ja et pots relaxar! A més els metges ho recomanen per les seves propietats cardiovasculars! :love: Doncs el primer cicle no vaig ni tastar l'alcohol, però després vaig pensar que era una tonteria, així que ara el que feia ere beure normal fins la ovulació i després fer bondat fins la regla.

-continuo sense menjar peix i carn crus o embotits crus. Vaig llegir en un post que era millor haver passat la toxo molt abans de quedar-te, així que no em vull arriscar a passar-la durant el mes de pausa...

-intentaré ordenar la meva vida que després ja serà prou caòtica! Estem mirant de reformar el bany i vull fer neteja de trastos que hi ha per casa per tenir més espai.

- vull contemplar la situació en perspectiva per no obsessionar-me quan hi tornem.

- vull reforçar la relació de parella per tenir una relació encara més sòlida quan arribi el petitó.

- encara continuo prenent àcid fòlic, no crec que per un mes calgui deixar-ho.

Jo espero la regla l'11 d'octubre, així que el kitkat el deixarem de fer cap al 15. Tinc moltes ganes de disfrutar-ho aquest cop, no només perquè ha de ser maco sino també perquè a finals d'octubre farem un any de casats!! Per``o per fer-ho abans haig de fer neteja mental i tocar de peus a terra! o-o:)
Twix

EntradaAutor: Twix » dg. set. 18, 2011 1:13 pm

Bon dia!! Com he dormit avui!!!11 hores seguides!!! ;-))) ho necessitava!! i a veure si plou, que fa un dia raro raro i sembla que no s'acaba de decidir...

Això que dieu de fer coses mentre estem a la banqueta.. doncs jo no m'he proposat res de res... :ufs: bé, sí, potser engreixar-me una mica per poder tenir el cos fort i preparat per a la panxa. Però tampoc sé com fer-ho.. el mal de l'endometriosi em té molt limitada i no em permet fer vida normal. Així que si m'apuntés al gimnàs o a alguna classe d'algo, tampoc sé si hi podria anar amb regularitat, pq ja us dic, el punyetero mal fa que m'estigui dues setmanes anant del sofà al llit i poca cosa més... :-((
l'àcid fòlic ja el vaig deixar fa temps. el metge em va dir que amb els 5 mesos que me'l vaig estar prenent el meu cos ja en tenia prou, aixi que fins que no tornem a la càrrega, no el prendré més.

Mof: estava pensant que hi ha un post que es diu "Mentre esperem passem l'estona" o algo així, i també va d'això mateix, de les noies que estan a la banqueta. de fet, jo hi vaig participar durant força temps!
Mof

EntradaAutor: Mof » dg. set. 18, 2011 1:24 pm

airun5 ha escrit:bé, sí, potser engreixar-me una mica per poder tenir el cos fort i preparat per a la panxa. Però tampoc sé com fer-ho...

Quina sort! Doncs si vols et passo uns quants kilos!!! :miko: :miko: :miko:

airun5 ha escrit: Mof: estava pensant que hi ha un post que es diu "Mentre esperem passem l'estona" o algo així, i també va d'això mateix, de les noies que estan a la banqueta. de fet, jo hi vaig participar durant força temps!

Ah, sí? Uuiiii, ara vaig a llegir-lo! Ostres!!!
Imatge

ImatgeImatge
Twix

EntradaAutor: Twix » dg. set. 18, 2011 1:28 pm

Mof ha escrit:
Ah, sí? Uuiiii, ara vaig a llegir-lo! Ostres!!!

sí... estic una mica a la parra, jo... :love: potser podem unificar els dos posts, no?
Mof

EntradaAutor: Mof » dg. set. 18, 2011 1:30 pm

Uf, no me n'havia adonat! Parla exactament del mateix!!! I ara què fem? Com es poden unificar els dos posts?
Imatge

ImatgeImatge
Twix

EntradaAutor: Twix » dg. set. 18, 2011 1:33 pm

Mof ha escrit:Uf, no me n'havia adonat! Parla exactament del mateix!!! I ara què fem? Com es poden unificar els dos posts?

ni idea... potser podem copiar el que tu vas escriure, per fer una breu explicació.. i a partir d'ara escriure allà, no? I potser avisar el Toni i dir-li que es pot eliminar aquest post.. nu sé eh!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::