Pot ser?

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
vanebcn79
:: rateta
Entrades: 167
Membre des de: dg. jul. 31, 2011 3:10 pm
Ubicació: Bages

Pot ser?

EntradaAutor: vanebcn79 » ds. set. 17, 2011 10:28 pm

Hola a totes!

Volia fer una pregunta a vere si algu li ha passat o be es normal q passi o que no: es posible que et vingui normal la regla i al mes següent sapigues que estas embarassada? No se si podria donar-se aquest cas...
Vaig una mica perduda....

Una abraçada!!!
Imatge
Lalona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1279
Membre des de: dt. oct. 26, 2010 11:43 pm

Re: Pot ser?

EntradaAutor: Lalona » ds. set. 17, 2011 11:24 pm

Hola vane, la teva consulta no s'entén. Vols dir que si és normal tenir la regla estant embarassada? Jo de tu aniria al metge, potser són pèrdues que no tenen per què ser dolentes però no està de menys fer-hi una ullada! :ok:
Imatge
Imatge
el mes de setembre al Club de lectura llegirem "Suite francesa", d'Irène Némirovsky! T'apuntes?
Corda
Entrades: 153
Membre des de: dj. oct. 12, 2006 9:35 pm

EntradaAutor: Corda » dg. set. 18, 2011 7:36 am

Doncs, és possible. A mi em va passar, quan vem anar a buscar el segon hem va venir la regla, (una relga normal com sempre de 5 dies) i al cap d'uns 10 dies vaig tacar i em vaig extranyar molt, i al cap d'un parell de dies igual, llavors em va pujar la mosca al nas, em vaig fer la prova i estava embarassada de 7 setmanes... però ja l'estava perdent. Davant del dubte fes-te la prova o ves al metge.
dym
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3147
Membre des de: dj. maig 28, 2009 3:14 pm

EntradaAutor: dym » dg. set. 18, 2011 8:45 am

Kukaaa!!!! que vols dir??? pero no t'havia vingut be???? que has tornat a tacar??? millor que vagis al metge reina!!!

No et vull espantar, pero per si les mosques... Ens veiem demaaa! :-()-)
Imatge

Imatge
vanebcn79

EntradaAutor: vanebcn79 » dg. set. 18, 2011 9:19 am

Doncs es mes o menys com comentes Corda, perque jo vaig tenir la regla normal i ja quan em toca que em vingui no ho ha fet...no se, esperare a dema a vere si no ja si que em faria una prova a vere...
Gràcies per les vostres respostes noies!!

Una abraçada!! :)

Corda ha escrit:Doncs, és possible. A mi em va passar, quan vem anar a buscar el segon hem va venir la regla, (una relga normal com sempre de 5 dies) i al cap d'uns 10 dies vaig tacar i em vaig extranyar molt, i al cap d'un parell de dies igual, llavors em va pujar la mosca al nas, em vaig fer la prova i estava embarassada de 7 setmanes... però ja l'estava perdent. Davant del dubte fes-te la prova o ves al metge.
Imatge
vanebcn79

EntradaAutor: vanebcn79 » dg. set. 18, 2011 9:23 am

Eiss...jejeje Hola Dym!!!

Doncs si, m´havia vingut be pero ara em toca i no hi apareix..nu se, tot pot ser..jajaja Esperarem a vere, encara q tbe estic molt ben acostumada a tenir-la super quadrada i ara pot ser dia amunt dia avall...Una cosina meva li va passar aixo, q li va venir normal i al mes seguernt s´adona q esta embarassada..m´ho va explicar aquest estiu....deu n´hi do...
En fi..us mantindre informades! ;)

Moltes petonets!! Ens veiem demaaaa compiii :D

dym ha escrit:Kukaaa!!!! que vols dir??? pero no t'havia vingut be???? que has tornat a tacar??? millor que vagis al metge reina!!!

No et vull espantar, pero per si les mosques... Ens veiem demaaa! :-()-)
Imatge
mestra1981
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 71
Membre des de: dt. jul. 20, 2010 8:16 pm

EntradaAutor: mestra1981 » dg. set. 18, 2011 12:06 pm

Hola noies!
A mi aquest mes m'està passant alguna cosa rara. Em va venir la regla el dia 3 d'aquest mes (em va durar 5 dies) i el 11 vaig tacar marró i rosat amb bastant quantitat de fluxe. Des de llavors m'han fet mal els ovaris i com punxades. Algú li ha passat això? encara em falten uns quants dies per la propera no warry. Podria ser un embaràs? Per què quan busques el cos et comença a fer coses rares? Gràcies
Ànims vanebcn79, ja ens explicaràs com acaba tot.
ter10
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. set. 03, 2010 2:48 pm

EntradaAutor: ter10 » dg. set. 18, 2011 2:27 pm

Potser que aquest fluxe marró sigui símptoma d'ovulació o implantació, sobretot tu mestra1981 que sembla que estas a mig cicle. A veure si teniu sort :ok:
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge ImatgeImatgeImatge
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 84 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::