Collit i LM: com ho feu amb el segon pit?

Tria el pit o el biberó.

Toia
:: tortuga
Entrades: 306
Membre des de: ds. març 06, 2010 9:13 pm

Collit i LM: com ho feu amb el segon pit?

EntradaAutor: Toia » dc. set. 21, 2011 11:56 am

Hola noies!
Potser és un dubte absurd, però no sé com solucionar-ho... tinc una nena d'un mes i mig, i com que li costa poc desvetllar-se quan mama a la nit, he optat pel collit. El meu company dorm a un altre llit, i la nena i jo al de matrimoni. La poso a ella al mig del llit, i jo vaig canviant de banda segons el pit que toca. Vaja, que és tot un xou, però si la moc a ella enlloc de moure'm jo, em fa por desvetllar-la. Ahir vaig llegir que es pot fer sempre des de la mateixa banda, simplement inclinant-te un pèl més sobre la criatura i que pugui mamar del segon pit, del que no queda arran del llit (m'enteneu, no? és q costa d'explicar-ho...). Aquesta nit ho he provat i m'ha semblat q m'anava bé, però al matí he vist q no m'havia buidat bé el pit i tenia tota una banda dura com una pedra... vaja, que aquesta opció tampoc em convenç (m'he passat mig matí amb escalfor i massatges per aconseguir treure el bony del pit...).
Com ho feu vosaltres? Accepto suggeriments! :love:
ll*ll
Helia
:: girafa
Entrades: 2289
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 12:37 pm

Re: Collit i LM: com ho feu amb el segon pit?

EntradaAutor: Helia » dc. set. 21, 2011 12:06 pm

A mi això d'ajupir-me més per donar-li el segon pit no em va bé, m'haig de tombar molt i no és gens còmode si vull continuar dormint... Jo sempre l'he canviat a ella de banda... sí, és un pal, i més ara que pesa 12 kg... jeje... però no es desvetlla (total, continua mamant i dormint! :r) ). És la millor solució que he trobat! :ok:
ImatgeImatge
Imatge
patufa
:: peixet
Entrades: 281
Membre des de: ds. juny 04, 2011 11:38 am

EntradaAutor: patufa » dc. set. 21, 2011 12:14 pm

A mi això d´inclinarme més no em va bé. Jo el que feia (depenent del dia) era o em canviava jo o el canviava a ell. Depenent de com tenia el son d´agafat
Ponioleta
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

EntradaAutor: Ponioleta » dc. set. 21, 2011 12:23 pm

Jo faig això de girar-me jo i deixar-lo a ell quiet. Potser els primers 5 o 6 dies el movia, o potser menys i tot. Jo crec que a mi em va bé perquè tinc els pits grans i ell hi arriba més bé sense que jo hagi d'adoptar una postura gens estranya (vull dir que m'adormo i tot i ell mamant) o-o:) o-o:)

I tema llit, jo recomano, quan puguis, (i dominis la tècnica de no moure'l) que tu i el teu company dormiu al llit de matrimoni i el teu fill al llit enganxat. Nosaltres ho fem així i tot i que a mi a vegades em toca posar-me just a la "frontera" dels dos llits, comparteixes llit amb la teva parella, que també és important! :ok:
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Mireia Comas
Entrades: 260
Membre des de: dj. feb. 10, 2011 5:47 pm

EntradaAutor: Mireia Comas » dc. set. 21, 2011 12:44 pm

Jo també l'he canviat sempre a ella de banda i la veritat es que no es desvetlla, i si ho fa com que segueix mamant de seguida es torna a adormir
Silka
Entrades: 272
Membre des de: dt. ago. 09, 2011 8:42 am

EntradaAutor: Silka » dc. set. 21, 2011 2:48 pm

Jo el q feia , enlloc d'agafar-la i canviar-la de banda, era abraçarla i rodolar amb ella sobre meu... No se si m, explico.. Aixo no es mou gaire perque l, agafes apretantla contra tu
ariadna
Entrades: 2483
Membre des de: dj. ago. 31, 2006 3:38 pm

EntradaAutor: ariadna » dc. set. 21, 2011 4:28 pm

Ponioleta ha escrit:Jo faig això de girar-me jo i deixar-lo a ell quiet. Potser els primers 5 o 6 dies el movia, o potser menys i tot. Jo crec que a mi em va bé perquè tinc els pits grans i ell hi arriba més bé sense que jo hagi d'adoptar una postura gens estranya (vull dir que m'adormo i tot i ell mamant) o-o:) o-o:)

I tema llit, jo recomano, quan puguis, (i dominis la tècnica de no moure'l) que tu i el teu company dormiu al llit de matrimoni i el teu fill al llit enganxat. Nosaltres ho fem així i tot i que a mi a vegades em toca posar-me just a la "frontera" dels dos llits, comparteixes llit amb la teva parella, que també és important! :ok:

+1 :ok:
2010 & 2016
trea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 358
Membre des de: dv. març 28, 2008 1:06 pm

EntradaAutor: trea » dj. set. 22, 2011 10:15 am

Hola

Jo també la moc a ella. Jo li poso un tros de roba sota la nena perque així si es mulla o fa glopades, nomes em cal rentar això, llavors quan es desperta que vol popar l'arrossego amb la roba per no haver-la de remenar tant, la canvio de costat i a popar i tornar a dormir de seguida.

Jo us vull fer una altra pregunta. Nosaltres també fem collit, dormim tots tres junts al llit. Es un llit de 1'50m. Però cada mati m'aixeco amb un mal a la ronyonada que costa que em passi. Entre que m'adormo mentre popa i no se si estic amb bona postura i la nena que belluga i casi no em deixa puesto. Ja no se que fer. A vosaltres també us passa?
Imatge

Imatge
Mama
Entrades: 4
Membre des de: ds. oct. 01, 2011 6:06 am

EntradaAutor: Mama » dj. nov. 17, 2011 9:08 am

El mal d'esquena no he aconseguit d'evitar-lo. Sempre hi ha algun dia que dormim "raro" i m'aixeco fatal. Ara, millor això que llevar-me i anar a l'habitació del costat.
Pel que fa al segon pit, jo a partir del tercer/quart mes no li donava a la nit. La poso a dormir després de donar-li aquest pit i tiro la resta de la nit amb l'altra. Al principi, però, s'ha d'anar en compte que no se't carregui massa el pit, amb el perill de les obstruccions, mastitis, etc. Això ja depèn de cadascuna de nosaltres, com tantes coses en el món aquest de la lactància.
La meva nena té ara dos anys i mig i seguim amb el sistema. Sí, a les nits encara demana teta. Una o dues vegades. Però els pits ja s'adapten a tot pobrets!
ninoneta
:: rateta
:: rateta
Entrades: 167
Membre des de: dl. nov. 29, 2010 2:23 pm

EntradaAutor: ninoneta » dj. nov. 17, 2011 9:00 pm

Jo, al principi, em movia jo, però era un rollo, em desvetllava. Després la movia a ella agafant-la i fent-la rodolar damunt meu com t'han dit. Més endavant, i fins ara continuem igual, la majoria de les vegades que es desperta intento no moure-la del seu llitet acoplat al nostre, i si em toca l'altre pit m'inclino una mica damunt seu. També és cert que ja és més gran i mama més ràpid, en pocs minuts ja ha acabat. Potser la teva és molt petita perquè et buidi ràpid el pit...
Imatge
cuqueta
Entrades: 4991
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
Contacta:

EntradaAutor: cuqueta » dv. nov. 18, 2011 10:29 am

Jo també sóc de les que es mou a cada toma, el Jan el deixo més o menys quiet, només el faig rodolar una mica i jo vaig de banda a banda :ok:
Pel mal d'esquena a mi el que em va molt bé és posar-me el coixí de lactància darrere l'esquena mentre el Jan mama (tinc d'aquells allargats, no en forma de ferradura) i he notat bastanta millora.
trea jo també faig el teu sistema, li poso una tovallola de tocador a sota del capet i així si s'embruta la canvio i llestos :ok:
Imatge
Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Toia
Entrades: 306
Membre des de: ds. març 06, 2010 9:13 pm

EntradaAutor: Toia » ds. nov. 19, 2011 8:30 am

Gràcies per les respostes, noies! Ara la meva nena ja té més de 3 mesos, i ja fa més d'un mes que vam deixar de fer collit... Un dia vam provar de fer-la dormir al bressol, i sorpresa! vam veure que allà es desvetllava molt menys! No m'estranya, dormir amb mi és complicat... Em moc molt, em giro, vaig a fer pipí, em moco, estornudo, em torno a mocar, em torno a girar... No sóc fàcil...
Als matins i a les migdiades encara la poso al nostre llit, perquè m'agrada tenir-la tan a propet, però dormim poc. Un dia que no aconseguia que s'adormís de cap manera, em vaig aixecar un moment i quan vaig tornar s'havia adormit. Deu ser dels pocs nens que s'estimen més dormir sols que amb la seva marona!
Per cert, com que fa glopades sovint, a sota li poso un llençol de sota-empapador de moisès. Primer li posava una tovallola, però a vegades traspassava igualment...

Gràcies per les respostes! Sort en tenim del socpetit! Ara a les nits, com que li dono de mamar asseguda i no puc dormir, m'entretinc llegint coses del fòrum amb el mòbil...
ll*ll

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::