Experiències de l'Hospital de Barcelona...

Experiències i pors del moment més desitjat.

PETRI
:: formigueta
Entrades: 73
Membre des de: dt. maig 17, 2011 6:31 pm

Experiències de l'Hospital de Barcelona...

EntradaAutor: PETRI » dv. set. 23, 2011 5:28 pm

Hola Noies...

D'aqui a menys de dues setmanes arribare a la DPP... i el part serà a l'Hospital de Barcelona.... donat que sóc primerenca tant en el tema del part com en intervencions... algu que hagi passat per l'Hospital de Barcelona em pot explicar com va ser l'experiència?? I si algú te alguna recomanació, de ben segur que em pot ser d'utilitat...

Espero no demanar informació que estigui en un altre post... de fet no ho he sabut trobar...

Gràcies!

Petri </;-)
kabbisa
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

Re: Experiències de l'Hospital de Barcelona...

EntradaAutor: kabbisa » dv. set. 23, 2011 6:37 pm

Petri, aquí vam parlar una micona de l'hospital de Barcelona: viewtopic.php?f=12&t=23072, per si vols pasar-t'hi.

de tota manera, t'explico la meva experiència, que va ser, en global, positiva (pots llegir la crònica del meu part, al link que tinc a la signatura)

Divideixo l'estada en dos:
- durant el part, tothom es va portar genial: ràpides, efectives, cap cara rara o frase fora de lloc, em van fer sentir que tot el que feien era perquè jo estigués més a gust,... des del guàrdia de la recepció, fins a l'anestessista, passant per l'infermer d'urgències i l'infermera que ens va atendre a la secció de maternitat.
- després del part, les enfermeres eren molt simpàtiques i tendres (totes, les "meves" i les de la zona de nido), inclus la pediatra era maca, però crec que amb mi es van precipitar...

Vaig parir de matinada, el primer dilluns de setembre. Si em van fer preguntes ("com t'han sortit els cultius"), però en cap moment em van demanar els anàlisis per mirar-ho elles. La qüestió és que ningú em va preguntar i jo no vaig dir que vaig tenir diabetis gestacional, fins gairebé dilluns al migdia. Llavors va ser un "corre-m'hi tots" amb el tema de la glucosa i la llet i el calostre i el suplement i la mugronera i ...
Vull dir que en fred, elles van portar-se bé, però ho van fer malament... Entraven tres cops al dia a medir-li la glucosa (normalment coincidia amb moments en que començava a donar-li de mamar -o d'intentar-ho-) i com que el veien baix, em venien amb el suplement, amb les presses, amb les bronques, amb les pors...
El Marcel estava tot el dia dormit, i no demanava mai... excepte de nit, que llavors plorava de gana. El cas és qeu al no demanar, i estar adormit, no mamava, i al no mamar, no tenia força i al no tenir força, s'adormia... vaja, tot un cercle viciós!

Crec que a una primerenca, el que havien d'haver fet, és venir cada tant a comprovar que li estava donant pit (o intentant-ho), en comptes de venir només tres cops al dia per donar-li el suplement.
Sí, ja ho sé, soc grandeta, i hauria d'estar pel nen jo sense ningú al darrera, però... no sé... trobo que hagués sigut millor pel nen, per mi i per prevenir possibles mals.

Que no t'espanti, que va ser la meva experiència, amb un nen amb la glucosa que no pujava. En tot cas, totes van ser amables bàsicament tota l'estona.
kabbisa l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. set. 27, 2011 3:49 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Lisa_Cat
:: peixet
Entrades: 286
Membre des de: dj. maig 20, 2010 6:04 pm
Ubicació: Vallès Occidental

EntradaAutor: Lisa_Cat » dv. set. 23, 2011 9:27 pm

Hola!
jo també vaig parir a l'hospital de Barcelona i la meva experiència va ser molt bona.
mira't aquest post si tens una estoneta: viewtopic.php?f=11&t=20471, hi ha més noies que hi havien de tenir la criatura, potser també et poden dir alguna cosa!
Lisa ||*||

Imatge
Imatge
PETRI

EntradaAutor: PETRI » dg. set. 25, 2011 8:46 pm

Hola noies,

Moltes gràcies per la informació... la veritat és que volia saber com havieu passat l'experiència a l'Hospital de Barcelona.... demà hi trucaré per veure si encara som a temps per fer la visita....

Gràcies per les vostres aportacions...

Una abraçada..

Petri..
</;-)
MIX99
:: papallona
Entrades: 146
Membre des de: dv. maig 08, 2009 10:59 am

EntradaAutor: MIX99 » dl. set. 26, 2011 2:42 pm

Jo vaig tenir-hi el meu fill el passat 2 de setembre... i la veritat és que tot va anar d'allò més bé...

Tothom m'explicava en tot moment, què és el que m'anaven a fer, tot i que jo vaig arribar a l'hospital molt aprensiva per tot el que m'havien explicat...

La veritat és que en 3 hores i mitja vaig passar de trencar aigües a casa sense tenir apenes contraccions a tenir el Biel entre els meus braços... a més vaig tenir la possibilitat de veure néixer el meu fill ja que em van posar un mirall on jo veia tot el que em feien.

Després un cop a planta, sempre que vaig trucar a les infermeres per dubtes van venir i ens van atendre perfectament... vam sortir de l'hospital que el petit ja s'estava recuperant de pes i de moment puc dir que he aconseguit alletar durant 23 dies... i espero aguantar molt més!!!!

Que tinguis molta sort!!!
Imatge

Imatge

Imatge
PETRI

EntradaAutor: PETRI » dl. set. 26, 2011 7:20 pm

Hola Noies....

Mix99... gràcies per explicar-me la teva experiència..... no sé si alguna de vosaltres va anar a fer una visita abans del part a l'Hospital... em sembla que hi ha l'opció pero no ho he preguntat... es que hi ha temes que m'agradaria saber ( des de coses tant "tontes" com si he d'entrar per urgències o per la porta principal, o bé coses mes rellevants del part).... i no sé si encara pot ser d'utilitat anar a fer una visita... Algu de vosaltres hi va anar? Us van aclarir dubtes?

Gràcies de nou...

Petri </;-)
Lisa_Cat
Entrades: 286
Membre des de: dj. maig 20, 2010 6:04 pm
Ubicació: Vallès Occidental

EntradaAutor: Lisa_Cat » dt. set. 27, 2011 8:55 pm

Hola, jo no vaig anar abans a l'hospital i vaig entrar per urgències (eren les 3 de la nit...)
en teoria havia d'ingressar el mati següent per que em fessin una cessària programada i pensava anar al mostrador principal.
però si vas de part, entra per urgències, no?
Lisa ||*||

Imatge
Imatge
PETRI

EntradaAutor: PETRI » dc. set. 28, 2011 12:24 pm

Hola!!

Lisa-cat.. Gràcies per la informació...entenc que estàs contenta d'haver tingut el petit allà, no?
Be, avui entro a la setmana 39... Cada cop queda menys, tot i que no se si en soc realment conscient....

Gràcies de nou!

Petri
</;-)
MIX99
Entrades: 146
Membre des de: dv. maig 08, 2009 10:59 am

EntradaAutor: MIX99 » dc. set. 28, 2011 9:49 pm

Jo vaig trencar aigües a casa a les 8.15 del matí i vaig entrar per la porta normal... em van dir que havia d'anar a admissions i jo amb tot el pantaló xop... perquè era com una font en continu... allí al veure'm apurada ja em van dir que pugéssim a urgències ginecològiques que no recordo a quina planta són, però a admissions ja t'ho diran i que després el meu marit baixés per fer la paperassa mentre a mi m'anaven preparant... posant les corretges, vias corresponents... etc...

La veritat és que jo no hi havia pensat gens en com hauriem de fer-ho en el moment del part, però allà t'ajuden (o almenys a mi) a que no et sentis estranya i tinguis nervis per algun motiu diferent al de veure néixer el teu fill.

Jo en vaig quedar encantada!
Imatge

Imatge

Imatge
PETRI

EntradaAutor: PETRI » dj. set. 29, 2011 6:56 am

Hola!

Gràcies per compartir la vostra experiència... Ja us explicaré com ha anat la meva!!

Una abraçada!!!

Petri </;-)
anna09
Entrades: 108
Membre des de: ds. nov. 08, 2008 8:23 pm

EntradaAutor: anna09 » dg. oct. 02, 2011 2:07 pm

Hola Petri,

Potser ja has anat de part.
Jo vaig tenir la meva primera filla a l'hospital de Barcelona, tot molt bé i molt comode, et tracten molt bé i cuiden el màxim detall.
També està be tenir la teva habitació x tu i el marit.
Si vols et quedes al bebe a l'habitació o se l'emporten durant la nit
PETRI

EntradaAutor: PETRI » dl. oct. 03, 2011 10:28 pm

Hola noies...

De moment cap novetat, així que encara no us puc explicar la meva experiència...

Gràcies x compartir les vostres... Veig que la majoria n'esteu contentes...

Una abraçada!

Petri
</;-)
anna09

EntradaAutor: anna09 » dt. oct. 04, 2011 10:34 am

anims!!!
una hora curta!!!
PETRI

EntradaAutor: PETRI » dt. oct. 04, 2011 12:55 pm

MOLTES GRÀCIES!!!

Una abraçada!

Petri
</;-)
anna09

EntradaAutor: anna09 » dt. oct. 04, 2011 2:00 pm

De res!!
I disfruta del part!!
PETRI

EntradaAutor: PETRI » dj. oct. 13, 2011 7:29 pm

hola noies!!!!

Avui fa vuit dies que vaig donar a llum a l'Hospital de Barcelona.... i la veritat és que genial!!!!! tot molt be... l'assistencia al part, el personal de planta, les instal:lacions, tot... tenieu raó... Ho recomano....

Una abraçada!

Petri
</;-)
annaiesteve
:: rateta
Entrades: 196
Membre des de: dt. abr. 07, 2009 11:57 am
Ubicació: Sant Quirze del Valles

EntradaAutor: annaiesteve » dj. des. 01, 2011 11:49 am

Hola guapes,

aqui una futura mami q vol tenir a la seva petita al HOSPITAL DE BCN , el q hem passa q el meu ginecoleg només aten parts a la clinica Delfos, peró jo allà no el vull tenir.
q hem podrieu donar algun nom dels vostres gines , en conec dos o tres q man comentat aqui al SP , q es diuen DR.ARGACHA I DR.LEIRA, els coneixeu? o quins van ser els vostres ?

merci si hem podeu ajudar . : lasito :
http://lbyf.lilypie.com/eMPMp1.png

26/6/10: El nostre casament .
28/3/12: El día mes important de la nostra vida .
xenia1979
Entrades: 163
Membre des de: dj. ago. 23, 2012 11:47 am

EntradaAutor: xenia1979 » dg. oct. 21, 2012 9:16 am

Hola noies!!

Jo estic pensant en tenir el meu cigronet alla... Tot i que encara em queda, pero al principi era molt reacia perque m'havien dit que estava una mica desfasat en cuan a les instalacions. Veig que en aquest post no comenteu res al respecte, i la majoria teniu un bon record...

Que em podeu comentar les que ja hi heumpassat o l'heu vist?
Imatge
kabbisa
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

EntradaAutor: kabbisa » dl. oct. 22, 2012 2:29 am

El q sí q es nota és a les habitacions : el llit de l'acompanyant és bastant cutre i la iluminació escassa.

Per la resta, no puc comparar. Sí q em va sorprendre una habitació d'espera molt petita (on em van fer canviar x veure si realment estava de part i esperar al ginecolec,etc), pero ni idea de si es o no normal!
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::