Inflamació al coll de l'uter
Inflamació al coll de l'uter
Hola !!!
Hem van fer una citología la setmana pasada i m'han trucat avui per dir-me que he de tornar al gine per que tinc una inflamació al coll de l'uter i m'han de ficar un tractament i que en principi ja estava.... però estic asustadísima ..... a alguna de vosaltres li ha passat?
Moltes gracies
Hem van fer una citología la setmana pasada i m'han trucat avui per dir-me que he de tornar al gine per que tinc una inflamació al coll de l'uter i m'han de ficar un tractament i que en principi ja estava.... però estic asustadísima ..... a alguna de vosaltres li ha passat?
Moltes gracies
Re: Inflamació al coll de l'uter
Hola arlet!
No es el mateix pero jo tb em vaig fer una citologia i dijous passat vaig anar a buscar els resultats i em
va dir que tinc una fisura al coll de l'uter i em va tornar a fer una altre citologia i estic en espera dels
resultats per saber quin tipus de fisura es......em va dir que tranquila pero fa dos mesets que estem
buscant baby i estic intranquila. Fins el dia 10 no sabre res......
Aveure si algu ens treu de dubtes.
Anims Wapa!!
No es el mateix pero jo tb em vaig fer una citologia i dijous passat vaig anar a buscar els resultats i em
va dir que tinc una fisura al coll de l'uter i em va tornar a fer una altre citologia i estic en espera dels
resultats per saber quin tipus de fisura es......em va dir que tranquila pero fa dos mesets que estem
buscant baby i estic intranquila. Fins el dia 10 no sabre res......
Aveure si algu ens treu de dubtes.
Anims Wapa!!
Re: Inflamació al coll de l'uter
naiara que tal ? que t'han dit?
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 48 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |