No vull portar-lo més a l'escola bressol!
No vull portar-lo més a l'escola bressol!
Hola, quan vaig inscriure al nen a l'escola bressol estava molt convençuda, sabia que no tenia més remei. Ara estic buscant alternatives, perquè aquest mes ha estat fatal pel nen; sé que és normal que es posi malalt, però estic patint molt. No vull que el nen estigui prenent antibiotic cada dos per tres.
Algú ha tret al nen de l'escola bressol??
Algú ha tret al nen de l'escola bressol??
Re: No vull portar-lo més a l'escola bressol!
Bona tarda ja,
jo no he tret cap dels 2 nanos de la llar d'infants, però el cert és que si el gran i va anar és pq algú va renunciar a la seva plaça ja nosaltres ens haviem quedat fora i erem a la llista d'espera.
Si realment no vols dur-lo més, només ho has de comunicar al centre, així ells es podran posar en contacte amb algú de la llista d'espera.
De tota manera pensa que a cap de nosaltres ens fa il·lusió portar-los, millor que s'estiguin amb noslatres, però en molts casos és una necessitat i per l'experència que jo tinc, el primer trimestre està mes temps a casa que a la Llar, però després va encantat de la vida i s'ho passen molt bé.
jo no he tret cap dels 2 nanos de la llar d'infants, però el cert és que si el gran i va anar és pq algú va renunciar a la seva plaça ja nosaltres ens haviem quedat fora i erem a la llista d'espera.
Si realment no vols dur-lo més, només ho has de comunicar al centre, així ells es podran posar en contacte amb algú de la llista d'espera.
De tota manera pensa que a cap de nosaltres ens fa il·lusió portar-los, millor que s'estiguin amb noslatres, però en molts casos és una necessitat i per l'experència que jo tinc, el primer trimestre està mes temps a casa que a la Llar, però després va encantat de la vida i s'ho passen molt bé.
Sí, sé que és una necessitat. El vaig inscriure perquè no tenia més opcions, però ara sí les tinc, la meva mare es podrà fer càrrec del nen. I l'any que ve ja serà més gran. És que ara és tan petit... I veure'l malalt em supera.
Gràcies Nessy
Parlaré amb el centre.
Gràcies Nessy
- Martineta26
- :: zebra

- Entrades: 1067
- Membre des de: dc. març 03, 2010 10:55 am
Alexia77 estàs amb tot el dret de decidir si el treus o no de l'escola bressol, és el teu fill i millor que una mare no ho sap ningú el que li convé, jo només et dono la meva opinió com a mare i com a mestra que ha treballat a l'escola bressol.
Com t'han dit és normal que quan comencin l'escola bressol agafin virus i malaties, no tots els nens ho passen igual perquè el meu va començar amb 4 mesos i va passar un curs molt bo fora de 2 refredats, vull dir que hi ha nens que són més propicis agafar-ho que d'altres. Fet que pot ser que encara que no vagi a l'escola bressol es posi malalt igual a casa, o si va al parc, al mercat,... I el fet de treure'l i que el curs vinent torni a començar, encara que sigui més gran, haurà de tornar a passar pel mateix, vull dir que no per ser més gran t'agafarà menys coses.
TU has de decidir que és el millor pel teu fill.
Com t'han dit és normal que quan comencin l'escola bressol agafin virus i malaties, no tots els nens ho passen igual perquè el meu va començar amb 4 mesos i va passar un curs molt bo fora de 2 refredats, vull dir que hi ha nens que són més propicis agafar-ho que d'altres. Fet que pot ser que encara que no vagi a l'escola bressol es posi malalt igual a casa, o si va al parc, al mercat,... I el fet de treure'l i que el curs vinent torni a començar, encara que sigui més gran, haurà de tornar a passar pel mateix, vull dir que no per ser més gran t'agafarà menys coses.
TU has de decidir que és el millor pel teu fill.
Hola Alexia!!!
jo a la meva filla la vaig matricular a la llar d'infants ( pagant la matrícula i tot) i no li vaig arribar a portar mai perque cuan va arribar l'hora que hi anés ( tenia 9 mesos) vam canviar les nostres circumstancies i jo hem podia fer càrrec de la nena junt amb la meva sogra... de fet no va anar al cole fins a P3. Si en tingues un altre i pugues faria el mateix ... però és una opció molt personal , però si tu ho tens clar no tinguis cap remordiment en treure'l

jo a la meva filla la vaig matricular a la llar d'infants ( pagant la matrícula i tot) i no li vaig arribar a portar mai perque cuan va arribar l'hora que hi anés ( tenia 9 mesos) vam canviar les nostres circumstancies i jo hem podia fer càrrec de la nena junt amb la meva sogra... de fet no va anar al cole fins a P3. Si en tingues un altre i pugues faria el mateix ... però és una opció molt personal , però si tu ho tens clar no tinguis cap remordiment en treure'l

Martineta, tens raó que l'any vinent passarà el mateix, però al menys serà més gran, el seu sistema immunològic está més preparat que aquest any. Ara estem patint amb l'otitis, i quan ja està bé, el torno a portar dos dies i ja tornem a ser-hi. Veig qus el meu fill és dèbil, i no sé si influeix o no el fet que va ser prematur. Si ara m'ho plantejo és perquè no m'esperava que el nen ho passés tan malament, i d'altra banda, la meva mare, per motius de feina, podrà fer-se càrrec del nen, i l'any vinent ho tornarem a valorar.
Arlet, veig que cap problema en tirar-nos enrerre, no? És que la veritat és que em sap greu treure'l de l'escola bressol, perquè m'agrada el centre i les mestres són maquíssimes!
I bé, certament haig de ser jo qui prengui la decisió perquè és el meu fill, i després de valorar-ho, li deixaré a la meva mare que, coses de la vida, ara podrà cuidar-lo.
Gràcies per les respostes!
A vegades costa prendre certes decisions i està bé poder parlar-ho amb altres mares.
Arlet, veig que cap problema en tirar-nos enrerre, no? És que la veritat és que em sap greu treure'l de l'escola bressol, perquè m'agrada el centre i les mestres són maquíssimes!
I bé, certament haig de ser jo qui prengui la decisió perquè és el meu fill, i després de valorar-ho, li deixaré a la meva mare que, coses de la vida, ara podrà cuidar-lo.
Gràcies per les respostes!
A vegades costa prendre certes decisions i està bé poder parlar-ho amb altres mares.

Si se'n pot cuidar ta mare jo el treuria sense cap mena de dubte.
Jo conec vàris casos, alguns ja són adolescents que els han tret per recomenació del pediatre pq era un no parar!!
La meva opinió és que si tens opció que algú et cuidi el nen, no t'ho pensis més, l'any que ve, com dius, tindrà el sistema immonològic més madur i tot serà diferent.
La meva opinió és que si tens opció que algú et cuidi el nen, no t'ho pensis més, l'any que ve, com dius, tindrà el sistema immonològic més madur i tot serà diferent.
Jo tinc la sort de tenir les avies que poden cuidar de la nena i no la porto a la llar. Veig que tú també tens qui tingui el nen, així que jo de tú el treuria, tú mateixa dius que és un patir.
Et queda un altre any si el vols portar, i si no, doncs ja anirá al cole.
La meva germana va treure a la nena x que cada dos per tres estaba potxeta, ja tindrán temps de tot....
Et queda un altre any si el vols portar, i si no, doncs ja anirá al cole.
La meva germana va treure a la nena x que cada dos per tres estaba potxeta, ja tindrán temps de tot....
Jo crec que has pres la decisió correcta.
Jo crec que si es pot es millor portar-los a la guarde a partir de que caminin.
Jo també crec que fas bé.
Jo també crec que fas bé.
- BertaPuntí
- :: puça

- Entrades: 46
- Membre des de: ds. gen. 15, 2011 8:15 pm
Doncs nosaltres vam treure en Quim l'any passat de la llar!! Ens ho agafava tot i l'última va ser un rotavirus que ens el van ingressar al hospital i nomès tenia 7 mesos!! Com que nosaltres no tenim ajuda, per sort vam trobar una amiga que ens el va cuidar fins les vacances!
És una decisió molt personal i s'hi ho vols fer , no permetis que t'ho critiquin pq normalment qui ho fa és aquell que té molta ajuda familiar ! T'ho dic per experiència!!
Ara ha tornat a la guarderia ( una altre llar) i comptem amb l'ajuda d'una senyora jubilada que és un
que ens fa d'àvia ii el porta el matí a la guarde i jo el recullo a la tarda. Si està malalt se'l quedarà a casa. No vol dir que li evitis malalties, en Quim va agafar un virus de vòmit la setmana passada i ja no ha anat a la guarde un dia.
En resum: tu decideixes !
És una decisió molt personal i s'hi ho vols fer , no permetis que t'ho critiquin pq normalment qui ho fa és aquell que té molta ajuda familiar ! T'ho dic per experiència!!
Ara ha tornat a la guarderia ( una altre llar) i comptem amb l'ajuda d'una senyora jubilada que és un
que ens fa d'àvia ii el porta el matí a la guarde i jo el recullo a la tarda. Si està malalt se'l quedarà a casa. No vol dir que li evitis malalties, en Quim va agafar un virus de vòmit la setmana passada i ja no ha anat a la guarde un dia.En resum: tu decideixes !
Doncs els meus van a la guarde desde que tenien 4 mesos de vida i també ho han agafat tot (ademés va ser un any de mooooltes bronquitis els dos, amb antibiotic mes si, mes no) i no m'he plantejat mai el tema de treure'ls, la veritat. Els nanos estàn disfrutant del "cole", amb lo bo i dolent que aixó comporta. Jo soc del parer de que es sociabilitzin amb criatures de la seva estatura....a les avies, tiets i cangurs ja els podràn veure quan vulguin cada dia!! I ara estic encantadísima, i ells també!!

Les gràfiques amb el + !!
http://28dias.es/elbereth/wykresy/2009-03-17
http://www.fertilityfriend.com/home/261840
El nostre post: viewtopic.php?f=50&t=13662&start=0
- petitaemma
- :: girafa

- Entrades: 2229
- Membre des de: dc. març 19, 2008 8:54 pm
Doncs, nosaltres vam dubtar molt si portar-les a l'escola bressol, ja que elles van ser mooool prematures i no estava gens aconsellat, més aviat casi prohibit... però de fet, l'hivern pasat ja van pasar per vàries bronquitis, més bronquiolitis amb virus (metapneumovirus), més ingrés hospital, una setmana l'Ariadna i 12 dies l'Abril; però la veritat, jo crec que lo que puvuin ensenyar-lis o fer allà són coses que amb nosaltres no poden fer i les padrines tampoc, així que de moment, anem valorant una cosa i l'altra. Us diré que l'Abril fins fa poc s'arrossegava mooool poc i ara ja agafa posició de gateig i fa una parell de pasos abans d'esmorrar-se
i l'Ariadna ja intenta aguantar-se soleta, no sé, jo li trobo moltes coses positives... però cadascú ho veu de diferents maneres, així que si creus que estarà millor a casa endavant! i com t'han dit, potser trobaran plaça gent que no té més opció que portar-los.
i l'Ariadna ja intenta aguantar-se soleta, no sé, jo li trobo moltes coses positives... però cadascú ho veu de diferents maneres, així que si creus que estarà millor a casa endavant! i com t'han dit, potser trobaran plaça gent que no té més opció que portar-los.

L'Ariadna i l'Abril us agraeixen els ànims que els heu donat des del primer dia de vida. Moltes gràcies!
El nostre post:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15825
Petites coses GRANS: viewtopic.php?f=25&t=18803 Esperem la teva aportació diària!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |