Moment idoni pel bany

Més qüestions.
txari
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dt. jul. 26, 2011 9:41 am

Moment idoni pel bany

EntradaAutor: txari » ds. oct. 01, 2011 8:37 am

Hola noies!!

La Núria va néixer el passat 13 de setembre. Tot va anar i està anant força bé. Els primers dies van ser una mica difícils, però ara sembla que poc a poc ja ens anem entenent millor.

M'agradaria que m'aconsellessiu sobre un dubte que tinc: el moment del bany. Preferiria banyar-la al vespre i la meva mare m'ha dit que ho faci abans de que sopi. Si ho faig així, l'he de despertar i sovint s'enfada perquè el què vol és menjar. Però tampoc ho vull fer després de sopar, perquè tinc por de que em tregui tot el que ha menjat...

Què m'aconselleu??

Moltes gràcies per endavant!!
Violeta
:: girafa
Entrades: 2218
Membre des de: dt. set. 30, 2008 11:06 am
Ubicació: Barcelona

Re: Moment idoni pel bany

EntradaAutor: Violeta » ds. oct. 01, 2011 8:40 am

Hola Txari,

Jo, si no recordo malament, el despertava per banyar-lo, perquè si deixava que es despertés ell ja tenia massa gana i no disfrutava del bany. Però això els primers dies, després aprofitava qualsevol moment que estava despert i el banyava, i després teta i a dormir...pensa que en principi tampoc suen, o sigui que si un dia no el banyes no passa res! :ok:
La vida amb un somriure és més bonica...

Imatge
La gràfica del positiu!! http://www.fertilityfriend.com/home/26c1ea

El post del Jan!!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=14107

Imatge
mica77
:: peixet
:: peixet
Entrades: 293
Membre des de: dl. maig 03, 2010 2:25 pm

EntradaAutor: mica77 » ds. oct. 01, 2011 9:18 am

Jo t tenia el mateix dubte.
La meva mini experiència mha dit que si està afamada no disfruta el bany ni ella ni jo.
Vaig consultar a la pediatra i diu que si la temperatura de l'aigua està a la del seu cos no hi ha cap problema de fer-ho després de menjar...
espero que et serveixi!
sivi
:: zebra
Entrades: 1803
Membre des de: dt. juny 29, 2010 10:08 am
Ubicació: girona

EntradaAutor: sivi » ds. oct. 01, 2011 10:03 am

Jo hem vaig acostumar, que mes o menys cap a les 7:30 la banyava, si estava dormida la despertava, un cop posada la crema i bestida amb el pijama li donava el pit i a tornar a dormir, i ara que ja te vuit mesos continuem igual i la veritat es que ens va molt be, ella s'ha acostumat així i si un dia per arrivar tart no banyem tampoc passa res.
M'ha anat be marcar-li aquests horaris, ja que així a les vuit/un quart de nou ja es a dormir i jo puc fer el sopar i sopar tranquilament.
També hem vaig acostumar a tenir el pijama sobre el radiador i la toballola també, així quan hi ha la calefacció engegada, ella troba la toballola i llavors el pijama calento. Quan era acabada de neixer tenia un potet on i posava la crema que utilitzaria i també sobre el radiador, així també trobava la cremeta calenta. Ara no, que ja prou calor, però quan comenci a refrescar li tornaré a deixar, així com que la calefacció s'engega una estona avanç, quan es hora de banyar ja està tot calentó.
Imatge

Imatge
sivi

EntradaAutor: sivi » ds. oct. 01, 2011 11:22 am

A mi la meva pediatre, hem va dir que fes: si la setmana te set dies, tres amb sabó i la resta només aigua sola, no es pel fet de que vagin bruts, si no perque els relaxa l'aigua. Així també tens l'excusa per posar-los crema al cos, que això si que s'hauria de fer cada dia.
Imatge

Imatge
Menudeta
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 541
Membre des de: dt. ago. 31, 2010 9:44 am

EntradaAutor: Menudeta » ds. oct. 01, 2011 12:03 pm

i si la banyes al matí? nosaltres la banyem o dutxem quan en va bé a nosaltres podriem dir, ja que tampoc hem comprovat que a la nit la relaxi (si fos així sí que ho fariem la veritat).Al matí, a migdia, si no la banyem doncs no passa res. El que si que fem molts cops es que quan el seu pare es dutxa l'agafa, jo li passo l'esponja amb sabó, ell l'esbandeix amb aigua i la torno a agafar. La nena no va bruta i a més estalviem aigua (que poca n'hi ha). Jo he sentit a molts llocs que no passa res per banyar-se després de menjar (ara possar-se a nedar a sac no és massa aconsellable).

noslatres no la vam banyar fins el mes i mig quasi pq no li queia el melic, en tenia unes ganes! i ara molts cops em fa una mandra......
sivi

EntradaAutor: sivi » ds. oct. 01, 2011 2:16 pm

cosma_shiva ha escrit:hi ha moltes opinions al respecte. Jo tinc entes que crema no sels hi ha de posar. I si es vol fer un massatget amb un oli de bebes, fantastic, pero la crema tapona els porus de la pell i no la deixa respirar. S'ha d'anar amb compte amb tots els productes que ens volen vendre

Jo li faig un massatget cada dia després de banyar i avanç del bibi amb oli de bebes o crema de la wedwlla que es molt natural, i per sort la relaxa molt i mai hem tingut cap problema amb la seva pell. La meva filla es un nervi i es la única manera que es relaxi i dormi unes quantes hores seguides. El dia que per presses no ho fem li costa molt adormir-se i es desperta mes sovint.
Imatge

Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » ds. oct. 01, 2011 2:20 pm

Jo quan era tant petita no la banyava mai en cap hora establerta, quan veia que estava més activa, desperta i no tenia gana, doncs la banyava. Però no cal cada dia, amb un parell o tres de dies a la setmana ja n'hi ha prou (un dia si i un dia no, per exemple i moltes vegades amb aigua sola). No va ser fins que no va tenir uns 4 o 5 mesos que la vaig començar a banyar als vespres, abans de sopar.
heaven25baby
Entrades: 2050
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
Contacta:

EntradaAutor: heaven25baby » ds. oct. 01, 2011 4:25 pm

Jo desde ben petitets vam establir la rutina de cap a les 19.30h bany, crema, sopar i a dormir... Això si quan són tant petits no fa falta banyar-los cada dia i amn poquet sabó. <:-<
Imatge
Imatge

ImatgeImatge
txari
Entrades: 15
Membre des de: dt. jul. 26, 2011 9:41 am

EntradaAutor: txari » ds. oct. 01, 2011 6:00 pm

Hola noies!

Moltes gràcies a totes pels vostres consells. Veig que no anava tan desencaminada. De fet, alguns dies l'hem banyat al matí perquè és quan està desperta, i li ha agradat, però jo volia fer-ho al vespre per relaxar-la més i que dormís una mica més.

La banyem poc amb sabó. Em van aconsellar un cop o dos per setmana. La resta de dies, ho fem amb civada. Posem un parell de cullerades de civada en un bol amb aigua ben calenta i la deixem una estona. El líquid que en surt (com una llet) el posem a la banyera. Sembla ser que va molt bé per la pell.
charito
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

EntradaAutor: charito » ds. oct. 01, 2011 8:03 pm

Hola, jo vaig trigar una mica a trobar el moment, pero el banyo despres de sopar, perque com dius sempre se'ns fa l'hora de sopar i li entra la histeria i aleshores posar-me a banyar-lo doncs que no relaxa gaire.

Aixi que sopa a les 19 i a les 20 bany, bibe i a dormir.

Sort i anims!

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::