OBJECTIU 2012

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
petita83
:: conillet
Entrades: 390
Membre des de: dl. oct. 03, 2011 10:38 pm

OBJECTIU 2012

EntradaAutor: petita83 » dl. oct. 03, 2011 10:56 pm

Hola a totes,
tot i que em sembla que està encara molt lluny...hem parlat amb el meu marit i si tot va bé -a tots els nivells- l'any que ve comencem a ampliar la família. Només queden 3 mesos per acabar l'any, per això us volia preguntar:
sóc de Sanites des de fa 20 anys, però he de canviar les condicions de la meva pólissa abans de final d'any pq el pagament el fem anual, i vull anar preparant aquests temes.
Teniu referències en quant els serveis de Sanitas??? Alguna mútua més que em pogueu recomanar???
Què extrany se'm fa un any després d'estar pel GuiaNupcial passar al SócPetit...^^

Un petó
Imatge

S'han apagat 4 estrelles però brillaran sempre al nostre cor.

http://www.todoporunbebe.blogspot.com.es/
miranda
:: cèrvol
Entrades: 568
Membre des de: dv. des. 11, 2009 5:18 pm
Ubicació: Maresme

Re: OBJECTIU 2012

EntradaAutor: miranda » dt. oct. 04, 2011 2:38 am

petita83 ha escrit:Hola a totes,
tot i que em sembla que està encara molt lluny...hem parlat amb el meu marit i si tot va bé -a tots els nivells- l'any que ve comencem a ampliar la família. Només queden 3 mesos per acabar l'any, per això us volia preguntar:
sóc de Sanites des de fa 20 anys, però he de canviar les condicions de la meva pólissa abans de final d'any pq el pagament el fem anual, i vull anar preparant aquests temes.
Teniu referències en quant els serveis de Sanitas??? Alguna mútua més que em pogueu recomanar???
Què extrany se'm fa un any després d'estar pel GuiaNupcial passar al SócPetit...^^

Un petó

Hola Petita83!!!
Et conec del guianupcial, vaig llegir la teva crònica al Mas de Sant Llei!!! Jo sóc de Juliol d'aquest any i volem començar si tot va bé al gener!!! >.-<:
No entenc ben bé la teva pregunta, perquè vols canviar de Sanitas? Si portes 20 anys jo no marxaria, perquè tens molta antiguitat i Sanitas té un pla ben complert tant de metges com hospitals...
Imatge

A la recerca des de l'Octubre 2010
27/04/2012: TE Positiu!
Xaina
Entrades: 352
Membre des de: dv. maig 14, 2010 12:11 pm

EntradaAutor: Xaina » dt. oct. 04, 2011 8:29 am

Hola,

Jo era d'adeslas i ara m'han canviat a Sanitas...la mutua me la paga l'empresa.
Amb les dues estic contenta. Jo vaig al ginecòleg a la Clínica Corachan i allà vaig tenir al meu peque que ara te un any. També el porto al pediatre allà.....en fi que per a mi la Corachan es un santuari. Sempre m'han atès super bé...i essent mami novata a vegades he anat a urgencies per cada parida ...... . Tant adeslas com sanitas m'ho han cobert tot i mai no he tingut cap problema!

Espero que tingueu sort amb la cerca i que aviat ens dongueu bones noticies!
Imatge
url=http://lilypie.com]Imatge[/url]
Ventureta
:: lleona
Entrades: 902
Membre des de: dt. set. 27, 2011 11:31 am

EntradaAutor: Ventureta » dt. oct. 04, 2011 10:03 am

miranda ha escrit:
petita83 ha escrit:Hola a totes,

Un petó

Hola Petita83!!!
Et conec del guianupcial, vaig llegir la teva crònica al Mas de Sant Llei!!! Jo sóc de Juliol d'aquest any i volem començar si tot va bé al gener!!! >.-<:
No entenc ben bé la teva pregunta, perquè vols canviar de Sanitas? Si portes 20 anys jo no marxaria, perquè tens molta antiguitat i Sanitas té un pla ben complert tant de metges com hospitals...

Miranda i Petita83 Jo estic com vosaltres!! Esperant al gener per posar-nos a la feina. De moment estic al post de les banqueteres, fent temps, fins que arribi el moment... No em passen les setmanes, sembla que des que ho vam decidir cada dia passa a càmera lenta. Ainnns! Jo també he començat a preparar alguna coseta, avui vaig a la metgesa de capçalera i li comentaré (no sé si ja em receptarà l'àcid fòlic) i el mes vinent vaig a la llevadora.
Del tema que comentes de Sanitas no et puc ajudar ja que jo tinc clar que pariré per la SS, però si fa tants any que hi estàs i estàs contenta del tracte jo tampoc em canviaria.
Bueno noies, espero que ens veiem al post de Buscadores de Gener!!! Quina il.lu!
La meva gràfica: http://www.fertilityfriend.com/home/38c4e4
Imatge
P A C T E ** D E ** B A L A N C E T E S: Vesnà <:-< - Ventureta <:-< <:-< - Fancy - Giss
Xaina

EntradaAutor: Xaina » dt. oct. 04, 2011 12:37 pm

Noies....
Disculpeu si la pregunta es agosarada pero perquè espereu el Gener per començar a fer feina???
sort a totes
Imatge
miranda

EntradaAutor: miranda » dt. oct. 04, 2011 12:46 pm

Xaina ha escrit:Noies....
Disculpeu si la pregunta es agosarada pero perquè espereu el Gener per començar a fer feina???
sort a totes

Perquè tinc un problema ginecològic i no puc abans, a més que prenc encara anticonceptives i he de solucionar temes personals.
Imatge

Ventureta

EntradaAutor: Ventureta » dt. oct. 04, 2011 1:18 pm

sort a totes

Nosaltres per varis motius:
- Volia deixar de fumar 2-3 mesos abans de posar-nos per no patir ansietats un cop :-()) . Ara just fa 10 dies que ho he deixat, així que de moment vaig complint objectius.
- He d'anar al dentista a fer-me un control.
- Estic amb el tema de la depilació làser i vull fer 2 sessions més abans de :-()) . És per un tema del contracte que tinc amb la clínica.
- Per temes laborals em va millor parir a partir de l'octubre del 2012.
- Vull pendre l'àcid fòlic els 2-3 mesets abans.

Tot i això, em moro per posar-m'hi!
Imatge
P A C T E ** D E ** B A L A N C E T E S: Vesnà <:-< - Ventureta <:-< <:-< - Fancy - Giss
petita83

EntradaAutor: petita83 » dt. oct. 04, 2011 10:03 pm

sort a totes

Hola Xaina!

Doncs sobretot, sobretot, vull esperar a Gener perquè estic pendent de fer el canvi de característiques amb la mútua -ampliar la cobertura doncs el tema de l'embaràs, llevadora, hospital, etc, no el tinc complert- donar-me temps per a prendre l'àcid fólic i demés complements i la revisió al gine, i perquè realment reconec que per feina els mesos de menys feina, i que per a mi seria ideal parir, són cap a final d'any.
Imatge

Xaina

EntradaAutor: Xaina » dc. oct. 05, 2011 10:16 am

Aishhh ara em sap greu haver-ho preguntat....es molta xafarderia.....

Només es que em va sorprendre que totes esperessiu al Gener!!!!! lo de fumar es un martiri......... jo la veritat es que no ho vaig aconseguir mai del tot.

Res noies molta sort i segur que ens trobem per aqui sovint!!!!
Imatge
Ventureta

EntradaAutor: Ventureta » dc. oct. 05, 2011 10:39 am

Xaina ha escrit:Aishhh ara em sap greu haver-ho preguntat....es molta xafarderia.....

Només es que em va sorprendre que totes esperessiu al Gener!!!!! lo de fumar es un martiri......... jo la veritat es que no ho vaig aconseguir mai del tot.

Què va Xania!! No t'ha de saber gens de greu... És simple curiositat! :ok:

I sí, lo del fumeteo... No me'n parlis, costa bastant, però aquí estem, portant-ho lo millor que podem. :-o00m :-o00m
Imatge
petita83

EntradaAutor: petita83 » dj. oct. 06, 2011 10:45 pm

Xaina ha escrit:Aishhh ara em sap greu haver-ho preguntat....es molta xafarderia.....

Don't worry wapi!!! No et sàpiga greu perquè no has dit res fora de lloc ^^

Jo sóc la primera que no m'imaginava mai que per a buscar descendència m'arribaria a posar dates, calcular millors èpoques i mil històries més..Oo
Imatge

BlackDalia
:: tortuga
Entrades: 314
Membre des de: dc. juny 09, 2010 7:30 pm

EntradaAutor: BlackDalia » ds. oct. 08, 2011 8:34 pm

Hola noies!!

Jo també estic, com algunes de vosaltres, a la banqueta.

Les que ja em coneixeu, ja sabeu que nosaltres ens esperem fins al maig, així q encara ho veig més lluny q vosaltres!!

Nosaltres esperem tb, en part, pel tema de la depilació làser. Tot just he agafat un bonus de 3 anys i vull esperar a portar 4 o 5 sesions (cap al maig o juliol, tot i q segur q serà al maig xq em moro de ganes!!). Per contracte, si em quedés prenyi, paren de comptar temps del bonus durant 12 mesos, així q no problem, però com ja ho he pagat tot de cop, doncs ja aprofito xq crec q amb 4 o 5 sesions ja es notarà bastant el canvi (de fet amb una que porto només, ho he notat molt). M'ha reconfortat veure que no sóc la única amb aquest motiu per esperar!! jajaja

També ens esperem ja que estem arreglant la casa, estem fent algunes reformes i vull que estigui tot ok abans de començar, a més de que volem aprofitar aquests mesos per fer un parell de viatges i caps de setmana fora, ja que tenim que esperar, doncs almenys aprofitem per fer coses que després estarem un temps sense poder fer!!

En principi i si tot va bé, cap al març començaré amb l'àcid fòlic (que al juny ja me'l va receptar la gine) i al cap d'un mes de començar aniré a fer revisió al gine + analítica i si tot està bé doncs cap al maig ens hi posarem!! sembla una eternitat, oi??

No res, anem parlant pel post de la banqueta o per aquí, a veure si així se'ns fa menys llarga l'espera!!!

Petonets!
Imatge

Imatge
Ventureta

EntradaAutor: Ventureta » dg. oct. 09, 2011 6:44 pm

BlackDalia: Quina gràcia lo de la depilació làser!! Jo també vaig agafar el bonus aquest de 3 anys (a veure si estem anant al mateix lloc??)... Vaig començar ara fa un any però com et fan esperar bastant entre sessió i sessió només m'ha donat temps a fer-ne 4 i per això vull fer-ne dues més abans de posar-nos al tema.

Vaja un parell de frívoles que devem semblar :-D :-D :-D !!!
Imatge
FloR
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

EntradaAutor: FloR » dg. oct. 09, 2011 6:50 pm

Petita?? Petitaaaaa???
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
BlackDalia

EntradaAutor: BlackDalia » dg. oct. 09, 2011 8:45 pm

Ventureta ha escrit:BlackDalia: Quina gràcia lo de la depilació làser!! Jo també vaig agafar el bonus aquest de 3 anys (a veure si estem anant al mateix lloc??)... Vaig començar ara fa un any però com et fan esperar bastant entre sessió i sessió només m'ha donat temps a fer-ne 4 i per això vull fer-ne dues més abans de posar-nos al tema.

Vaja un parell de frívoles que devem semblar :-D :-D :-D !!!

Sip, on vaig jo (en altres posts ho he dit, és un centre que està al Corte Inglés, jeje) em fan esperar 2 mesos i mig entre sessió i sessió, la segona la tinc a meitats de novembre, per tant la tercer la tindré al febrer i la 4ta a meitats d'abril. La idea és començar a buscar al maig i com que això porta temps, segurament podré fer la sesió del juliol i segons com doncs tb les posteriors.. com que no se sap mai!! primer deia d'esperar-me al juliol per començar, però després vaig pensar que segurament trigarem uns mesos en quedar-nos embarassats, així que segurament començarem al maig i que sigui lo que tingui que ser!!

Potser si que semblem una mica frívoles.. però mira, feia temps que volia fer lo de la depilació làser i vaig pensar que aguantaria bñe no començar fins el 2012 però ara... em costa molt!!! cada día entro al SP i vaig seguint el post de les buscadores i bufff, penso, jo tb vull ser buscadora!! però bé, intentarem aguantar, xq almenys hem d'acabar amb les obres de la casa i estalviar una micona, jeje.

Petons!!
Imatge

Imatge
petita83

EntradaAutor: petita83 » dl. oct. 10, 2011 6:20 pm

Bones!!!

Noies, per què heu de semblar frívoles? Aleshores jo sóc una més al club! En part estic quadrant quant començar a buscar el peque perquè el part coincideixi amb l'època que tinc menys feina a la consulta, sóc autònoma i ja se sap com van aquestes coses..., a part de voler fer algunes escapadetes més amb el meu marit,...no sé, ara tenim un temps que quan siguem un més a la família ja no serà exclusivament nostre...i tampoc trobo mal dedicar-nos-el.

^^ Per cert, ja tinc el tema de la mútua lligat, a falta d'enviar a finals del proper mes la fulla de la modificació per a tenir dret a la cobertura més complerta ^^

Ara tocarà lligar altres temes amb calma :P
Imatge

Ventureta

EntradaAutor: Ventureta » dt. oct. 11, 2011 9:15 pm

Hola noies!!
BlackDalia, veig que no anem al mateix centre de depilació, però en tot cas, les condicions són les mateixes, a mi tb em fan esperar 2,5 mesos entre sessió i sessió. Està bé que ja que és el primer any que ho contractes ho aprofitis una miqueta, la veritat és que amb 3 sessions es comença a notar bastant...
A mi tb em passa com a tu, un cop ho hem decidit m'està costant un món esperar-me al gener. També segueixo el post de buscadores i em fan una enveja!!! Per altra banda penso "Ostres nena, aprofita ara aquests mesets per fer les coses que dp no podràs" ... Però no hi ha manera, jo erre que erre tot el dia amb la mateixa cançoneta al cap!!!

Bufff, no sé que em passa però ultimament se me'n refot tot! Tot el que no tingui a veure amb ser mare. Els problemes de la feina, de la vida diària, etc em semblen begenades. Ara ho penso i no puc entendre com he viscut tants anys sense la necessitat de ser mare, quan ara em sento amb un buit enorme... És com si hagués tingut una revelació!!jajajaja Res, que deu ser allò del "rellotge biològic", perque si no, no m'ho explico.

Per cert! Vosaltres l'hi heu explicat a algú les vostres intencions? Nosaltres n'hem parlat i hem decidit que no, més que res per no sentir-nos pressionats quan arribi el moment. De fet, la idea és no dir res fins a les 9 setmanes d'embaraç, a veure si aguantem!!

Ah! I de frívoles res de res! Era broma!
Imatge
petita83

EntradaAutor: petita83 » dt. oct. 11, 2011 9:54 pm

Ventureta ha escrit:Hola noies!!
BlackDalia, veig que no anem al mateix centre de depilació, però en tot cas, les condicions són les mateixes, a mi tb em fan esperar 2,5 mesos entre sessió i sessió. Està bé que ja que és el primer any que ho contractes ho aprofitis una miqueta, la veritat és que amb 3 sessions es comença a notar bastant...
A mi tb em passa com a tu, un cop ho hem decidit m'està costant un món esperar-me al gener. També segueixo el post de buscadores i em fan una enveja!!! Per altra banda penso "Ostres nena, aprofita ara aquests mesets per fer les coses que dp no podràs" ... Però no hi ha manera, jo erre que erre tot el dia amb la mateixa cançoneta al cap!!!

Bufff, no sé que em passa però ultimament se me'n refot tot! Tot el que no tingui a veure amb ser mare. Els problemes de la feina, de la vida diària, etc em semblen begenades. Ara ho penso i no puc entendre com he viscut tants anys sense la necessitat de ser mare, quan ara em sento amb un buit enorme... És com si hagués tingut una revelació!!jajajaja Res, que deu ser allò del "rellotge biològic", perque si no, no m'ho explico.

Per cert! Vosaltres l'hi heu explicat a algú les vostres intencions? Nosaltres n'hem parlat i hem decidit que no, més que res per no sentir-nos pressionats quan arribi el moment. De fet, la idea és no dir res fins a les 9 setmanes d'embaraç, a veure si aguantem!!

Ventureta, com t'entenc amb això de no voler dir res a la gent...nosaltres, si més no jo, ja ho hem comentat per sobre a la família i no cal que t'expliqui com segueix la història...
No vull ni pensar com podrem aguantar el dia que realment estiguem esperant un petit o petita...
Imatge

BlackDalia

EntradaAutor: BlackDalia » dt. oct. 11, 2011 10:06 pm

Ventureta ha escrit:Hola noies!!

A mi tb em passa!! penso igual que tu, q hem d'aprofitar per fer tot lo q després no podrem.. però res!! tot el dia amb el tema al cap, i cada vegada que veig un positiu, o els desesperos, tot.. em fa una enveja sanaaaaaaaaaaa, penso que a veure quane staré jo en recerca activa! a més, tinc moltes pors, xq penso q trigarem a quedar-nos i que potser no ens hauriem d'esperar.. però en el fons penso que, amb 27 anys que tinc, em puc esperar perfectament al maig i que sigui lo que tingui que ser, això no ho saps fins que ho intentes, oi??

A mi tb em passa, això de la revelació.. tot i que encara em preocupen una mica algunes coses, tinc claríssim que serà el que em preocuparà un cop em quedi prenyi (si ho aconseguim!) i no seran ni els probemes de la feina ni aquestes tonteries a les que a vegades donem molta més importància de la que en realitat tenen..

Tema explicar, nosaltres quan ens pregunten, fins ara deiem que no res, que no anava amb nosaltres aquest tema de moment.. ara ja cada vegada més em costa no dir un "l'any que vé potser en hi posem.." però lo que tinc clar, és que no ho direm d'entrada en plan oficial, ja que no m'agradaria que m'estiguessin a sobre amb el tema.. a mi m'agradaria anar fent, i si em quedo doncs llavors esperar com a mínim a veure el metge per dir algo a la família més propera i llavors ja esperar a què passi el 1er trimestre per començar a dir-ho. Però vaja, com tot en aquesta vida, fins que no ens hi trobem, en realitat no sabem mai com reaccionarem!!

Petonets!
Imatge

Imatge
miranda

EntradaAutor: miranda » dt. oct. 11, 2011 10:32 pm

Hola!!!

Jo tinc clar que no ho diré a ningú fins que estigui :-()) , perquè pot passar poc temps o molt mesos i no vull agobiar a ningú i que ningú hem molesti a mi amb les típiques preguntes!!!

Espero i desitjo no trigar gaire a tenir panxeta!!! :content:
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::