CELEBRACIÓ NAIXEMENT

Més qüestions.
mmaritacp
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dg. abr. 17, 2011 8:05 pm

CELEBRACIÓ NAIXEMENT

EntradaAutor: mmaritacp » dl. oct. 03, 2011 3:35 pm

Hola noies!
Tot i que no batejarem en Martí ens agradaria celebrar el seu naixement amb la família i volem fer un dinar en alguna masia del Maresme. Alguna recomanació? Teniu alguna idea original per fer? Gràcies!
Sibil·la
:: dofí
Entrades: 3876
Membre des de: dj. set. 29, 2005 11:06 am

Re: CELEBRACIÓ NAIXEMENT

EntradaAutor: Sibil·la » dt. oct. 04, 2011 2:02 pm

Hola! Jo no he batejat els meus fills i el que vam fer va ser un dinar de benvinguda que vam fer coincidir amb el primer aniversari.
No som de celebrar l'aniversari amb amics i tota la pesca mentre són petits i no s'enteren. Així que vam aprofitar.

Amb la nena vam anar a un restaurant vora mar perquè era estiu i amb el nen en un que és una antiga masia, perquè ja entràvem a la tardor (de fet ens va caure el diluvi universal).
Vam convidar els nostres pares, germans amb cunyades, i els avis de part del meu home, que són els que queden.

Com que sí que vam anomenar "padrins" perquè som creients però no practicants ni comulgants amb l'església però sí que som molt de tradicions i costums, i com que els costums van lligats a la religió i s'han de poder explicar, doncs conservem, evidentment, Nadals i Pasqües, i Festes Majors. Per això, els padrins.

Doncs vam fer detallets de record amb l'etiqueta que posava: Nacut el dia tal, celebrat el dia qual, padrins fulanito i menganita
També vam fer menús així casolans i fets a mà, el pastís
I pels padrins vam fer un escrit imprès sobre un paper on hi havia les empremtes dels nens.

De fet vam celebrar el naixement i el primer any en família, més que no pas una festa de benvinguda, que sé de gent que l'ha feta i vindria a ser més una presentació del nadó entre amics i familiars. Sé d'uns amics que van fer una festeta a l'estiu (la nena era nascuda al desembre). Van fer pica-pica i recordatoris i van convidar amics i algun familiar
mmaritacp
Entrades: 8
Membre des de: dg. abr. 17, 2011 8:05 pm

EntradaAutor: mmaritacp » dt. oct. 04, 2011 8:35 pm

Moltes gràcies Sibil.la! Em pots donar el nom de la masia on ho vas celebrar? Merci
Sibil·la
Entrades: 3876
Membre des de: dj. set. 29, 2005 11:06 am

EntradaAutor: Sibil·la » dt. oct. 04, 2011 10:20 pm

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::