Com banyeu els nens les q teniu dutxa?

Més qüestions.
Antonia78
:: tigre
Entrades: 724
Membre des de: ds. ago. 14, 2010 9:57 am

Com banyeu els nens les q teniu dutxa?

EntradaAutor: Antonia78 » dg. oct. 09, 2011 5:24 pm

Hola noies!

Tinc un nadó de vuit mesos que ja no m'hi cap a la banyera de plàstic que tenim. Fins ara el banyava a la seva habitació en aquesta banyera amb potes que us comento. El problema és que l'he de posar ja a la dutxa perquè no tinc banyera al cuarto de bany. Però a mi m'agradaria que en comptes de dutxar-lo es pogués estar una miqueta en remull jugant amb els ninos de plàstic i tot això, ja sabeu. EM van regalar un aro d'aquests que s'enganxen al terra de la dutxa però clar, amb això estem igual, que no es pot banyar. Com ho feu? Teniu alguna idea meravellosa?? Moltes gràcies!!!
Imatge
Charliemi
Entrades: 747
Membre des de: dt. juny 23, 2009 4:08 pm

Re: Com banyeu els nens les q teniu dutxa?

EntradaAutor: Charliemi » dg. oct. 09, 2011 5:32 pm

Jo tinc la flexibath, una banyera plegable, però a aquestes alçades ja no te la recomano perquè et quedarà petita de seguida, però n'hi ha d'altres també plegables que son més grans i et podrien anar bé. No fa gaire en un post una noia em parlava d'una de la Jané que té molt bona pinta.
Alexia77
:: zebra
Entrades: 1226
Membre des de: dg. maig 15, 2011 9:14 am

EntradaAutor: Alexia77 » dg. oct. 09, 2011 6:48 pm

Hola, el seient de bany de Bebedue et podria anar bé. Nosaltres tenim banyera però a vegades no l'hem omplert, i hem banyat al nen amb la dutxa. És aquest:
http://www.bebedue.com/esp/novedades_cont.php?id=17
Imatge

Imatge
Naylacris
:: dinosaure
Entrades: 12234
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
Ubicació: Barcelona
Contacta:

EntradaAutor: Naylacris » dg. oct. 09, 2011 7:24 pm

Esto es genial!!!!
Te lo recomiendo 100% http://www.bibabath.com/es/index.html
ImatgeImatge
Carla tomó teti durante 38 meses
ImatgeImatge
Ana tomó teti durante 22 meses
ImatgeImatgeImatge ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
BertaPuntí
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: ds. gen. 15, 2011 8:15 pm

EntradaAutor: BertaPuntí » dg. oct. 09, 2011 7:59 pm

A nosaltres també ens van regalar la bebedue i va de conya!! De moment ens durarà fins que en Quim pesi els 15 kg, i llavors ja veurem!!!
neustp
:: gosset
:: gosset
Entrades: 415
Membre des de: dg. març 07, 2010 4:03 pm

EntradaAutor: neustp » dg. oct. 09, 2011 8:33 pm

Jo també et recomano la bibabaño, com la Naylacris! És una de les millors compres que he fet. És cara però val la pena, perquè s'amortitza molt. Jo tinc bessons, ara tenen 3 anys i mig i em va de conya. Els banyo a tots dos junts i encara sobra lloc. Encara la penso utilitzar durant mooooolt de temps.
Imatge
barrufet
Entrades: 12
Membre des de: dc. nov. 04, 2009 6:21 pm

EntradaAutor: barrufet » dg. oct. 09, 2011 8:52 pm

També et recomano la bibabaño , és genial
charito
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

EntradaAutor: charito » dg. oct. 09, 2011 9:21 pm

Doncs jo tambe tinc dutxa i des del dia 0 l'he banyat amb aquesta:

http://productos.parabebes.com/banera-ergonomica-amplitude-azul-bebe-confort_cp2a354.html

Ventatges:
Es molt compacte i cap a la dutxa, hi ha altres que son molt llargues.
Es amplia pq ara encara hi cap perfectament i juga ben ample, si et dic que s'estira i apoya els peus a l'altra punta, fa una fila... en canvi la flexibath per exemple que la tenim no hi cap practicament.
Com l'omplo fins dalt fins l'any encara s'anava cap als costats o es posava de peu i queia aixi que li posava el aro de la Jané dintre i m'anava la mar de be. Ara ja no cal.

No se, a mi m'ha anat de fabula, pq aquestes tipus "piscina" son molt xules pero quan sigui mes gran.
SUSOV
:: rateta
:: rateta
Entrades: 189
Membre des de: dg. oct. 07, 2007 9:38 pm

EntradaAutor: SUSOV » dg. oct. 09, 2011 9:57 pm

i jo utilitzo un metode super barat: una piscina de plastic de platja dels xinos, de diametre aprox. 50 cm.
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
petitaemma
Entrades: 2229
Membre des de: dc. març 19, 2008 8:54 pm

EntradaAutor: petitaemma » dg. oct. 09, 2011 11:57 pm

SUSOV ha escrit:i jo utilitzo un metode super barat: una piscina de plastic de platja dels xinos, de diametre aprox. 50 cm.

Nosaltres hem fet servir una amb cap de pato umflable de 2a mà, fins que es va punxar :-:) i després una del Carrefour de 12€, després encara la vaig veure per 6€ :-((
Ara vaig a veure les que heu ficat
ImatgeImatge
L'Ariadna i l'Abril us agraeixen els ànims que els heu donat des del primer dia de vida. Moltes gràcies!
El nostre post:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15825
Petites coses GRANS: viewtopic.php?f=25&t=18803 Esperem la teva aportació diària!
nona
Entrades: 1073
Membre des de: dt. juny 09, 2009 8:20 am

EntradaAutor: nona » dl. oct. 10, 2011 7:52 am

A mi em va passar el mateix i jo tinc aquesta que t'adjunta la OK BABY OPLA, o algo així. Ens va molt bé perquè la petita queda ben asseguda al seient incorporat i no es gasta gaire aigua!!! Crec recordar que no es gaire cara.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

Imatge
bada
Entrades: 743
Membre des de: dv. set. 02, 2011 1:50 pm

EntradaAutor: bada » dl. oct. 10, 2011 9:14 am

Noies, i la Flexibath? Jo encara no en tinc, però estic començant a pensar què comprarem. A mi aquesta m'agrada molt, i a més es plega, amb el que mentre no la utilitzes ocupa poquíssim! He llegit una opinió al ciao, d'una persona que la fa servir a la dutxa i està contentíssima! No sé si alguna de vosaltre la té i ens pot ajudar a totes...
http://www.flexibath.co.uk/index.html
Jo una inflable no ho vaig gaire clar, perque inflar-la cada dia, no és una mica engorrós? i tenir-la per allà al mig inflada menys encara...
No sé, per això fa temps que vaig veure aquesta en una botiga i em va agradar molt!
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

EntradaAutor: Ponioleta » dl. oct. 10, 2011 10:11 am

Nosaltres estem en el mateix cas i tenim la banyera de l'ikea, super barata i serveix! I també hi ha dies que el dutxo... l'assec al terra (he comprat una mena d'alfombreta perquè no rellisqui) i li deixo les joguines i tal i el dutxo amb la dutxa. Anem combinant.
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
SweetHope
:: poltre
:: poltre
Entrades: 698
Membre des de: dt. oct. 13, 2009 11:51 pm

EntradaAutor: SweetHope » dl. oct. 10, 2011 11:25 am

Antonia, jo tinc per vendre la banyera plegable Saro, que ve amb unes barnilles i la pots guardar amb una funda. La venc perquè la teniem per marxar a l'estiu però no la vam fer servir...
Si vols ja ho saps viewtopic.php?f=58&t=25090
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

Imatge
Charliemi
Entrades: 747
Membre des de: dt. juny 23, 2009 4:08 pm

EntradaAutor: Charliemi » dl. oct. 10, 2011 4:23 pm

bada ha escrit:Noies, i la Flexibath? Jo encara no en tinc, però estic començant a pensar què comprarem. A mi aquesta m'agrada molt, i a més es plega, amb el que mentre no la utilitzes ocupa poquíssim! He llegit una opinió al ciao, d'una persona que la fa servir a la dutxa i està contentíssima! No sé si alguna de vosaltre la té i ens pot ajudar a totes...
http://www.flexibath.co.uk/index.html
Jo una inflable no ho vaig gaire clar, perque inflar-la cada dia, no és una mica engorrós? i tenir-la per allà al mig inflada menys encara...
No sé, per això fa temps que vaig veure aquesta en una botiga i em va agradar molt!

Jo n'estic contenta de la Flexibath, el que més m'agrada és que es plegui perquè no m'agrada tenir sempre un trasto per allà en mig, però, sí que és cert que ara estem en una época una mica "rotllo" perquè estirada amb l'hamaqueta li va justa i com que no s'aguanta asseguda l'he d'aguantar jo tota l'estona i no m'és molt còmode, per això he de mirar si hi ha algún aro d'aquests per aguantar-los q em serveixi però ho veig difícil... També t'he de dir que posa que és fins als 4 anys i jo crec que se'ns quedarà petita moooooooolt abans.
charito
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

EntradaAutor: charito » dl. oct. 10, 2011 7:35 pm

Ui la Flexibath fins als 4 anys ni de conya! El Quim ja quasi no cap, i com dius tu Charliemi es molt rotllo pq amb l'hamaqueta va molt justa, pero "sueltos" rellisquen tota l'estona. Les de plastic inflable em fa por que rellisqui, en teniem una aquest estiu i l'haviem de posar amb chancles.

Tant la que us vaig posar com la de l'Ikea tenen interior antilliscant que es mooooolt practic.

La de l'Ikea la tenen els meus pares i hi cap perfectament, te una relació qualitat preu increible, per 5 € es millor que moltes mes cares, l'unic que es mes baixeta de laterals.

Jo el que faig amb la de plastic es que em vaig comprar uns ganxos als xinos i la penjo de la mampara, no fa gens de nosa.
heaven25baby
Entrades: 2050
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
Contacta:

EntradaAutor: heaven25baby » dc. oct. 12, 2011 9:48 pm

Jo tinc la mateixa banyera que la nona i va de conya... Els meus 2 tressors es banyen i gaudeixen molt, a mès jo estic tranquil-la ja que té seient i com no l'omplim molt no esquitxen molt ni es poden ofegar... jejeje : ptito :
Imatge
Imatge

ImatgeImatge
NYITUS
:: lleona
Entrades: 958
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 4:39 pm

EntradaAutor: NYITUS » dj. oct. 13, 2011 8:56 am

Hola
Nosaltres també em de comprar banyera per la dutxa i estic entre la de la Nona i la flexibath que m'agradava força el Jan diumenje fara 10 mesos, ara no ser que fer quina em recomeneu????
ImatgeImatgeImatge
NYITUS
Entrades: 958
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 4:39 pm

EntradaAutor: NYITUS » dj. oct. 13, 2011 8:58 am

Amb la de la Nona no agafen fred a la panxeta/esquena????
A la botiga em van recomanar aquesta però no tenien la flexibath
ImatgeImatgeImatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::