L'hora del bany...grrrrrrrrrrrrrrrr!!
L'hora del bany...grrrrrrrrrrrrrrrr!!
Hola mamis guapis! Mireu, tinc un dubte o un problema…ja no sé com descriure-ho!
En Julen va fer diumenge 2 mesets i l’hora del bany és…una odissea! El banyem un dia si i un dia no, jo ho faria cada dia però és que és entrar al bany i començar a plorar desesperat…ho he provat tot…tenim una banyereta de l Ikea que posem dins la nostra banyera (per allò de no omplir la banyera gran, que gasta massa aigua…) i dins la banyereta una hamaca d’aquelles perquè no caigi…bé, he provat de canviar la temperatura de l aigua, de treure l hamaqueta i fer-ho amb els meus braços o d en Litiman, però plora desconsolat, crida…en fi…un drama!
A alguna us ha passat? I sempre serà igual? Gràcies reines!!

En Julen va fer diumenge 2 mesets i l’hora del bany és…una odissea! El banyem un dia si i un dia no, jo ho faria cada dia però és que és entrar al bany i començar a plorar desesperat…ho he provat tot…tenim una banyereta de l Ikea que posem dins la nostra banyera (per allò de no omplir la banyera gran, que gasta massa aigua…) i dins la banyereta una hamaca d’aquelles perquè no caigi…bé, he provat de canviar la temperatura de l aigua, de treure l hamaqueta i fer-ho amb els meus braços o d en Litiman, però plora desconsolat, crida…en fi…un drama!
A alguna us ha passat? I sempre serà igual? Gràcies reines!!

- petitaemma
- :: girafa

- Entrades: 2229
- Membre des de: dc. març 19, 2008 8:54 pm
Re: L'hora del bany...grrrrrrrrrrrrrrrr!!
Nosaltres també vam tenir problemes amb l'Abril, era olorar la banyereta i ficar-se a plorar; de fet, la típica foto recien sortida del bany amb la tovallola de caputxa que té tothom, ella la té però abans del bany!
Al gra, nosaltres tb vam provar vàries coses, inclús canviar el bany de la nit cap al matí; quan vam ficar un calefactor al lavabo, en el seu cas, se li van acabar els problemes
Al gra, nosaltres tb vam provar vàries coses, inclús canviar el bany de la nit cap al matí; quan vam ficar un calefactor al lavabo, en el seu cas, se li van acabar els problemes

L'Ariadna i l'Abril us agraeixen els ànims que els heu donat des del primer dia de vida. Moltes gràcies!
El nostre post:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15825
Petites coses GRANS: viewtopic.php?f=25&t=18803 Esperem la teva aportació diària!
- petazetas
- :: girafa

- Entrades: 2418
- Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
- Ubicació: Badalona - Barcelona
la meva va estar plorant fins als 4-5 mesos, que va descobrir que podia esquitxar i llavors ja va ser un jolgorio! 
La Lia ja és tota una princesa!
El meu també va plorar fins quasibé els 3 mesos, després d'un dia per l'altre va canviar i va començar a passar-ho pipa al bany!!!!! 
El Bernat els primers mesos plorava moltíssim només que li sucava un peu a la banyera. Vam provar de tot, i semblava que el que menys terrible era era dutxar-nos amb ell en braços, però tot i això plorava sobretot quan es mullava el cap. Tant drama feia que el banyàvem potser cada 5 dies (no cal que el banyis cada dia quan són tant petits!). Amb el temps li va començar a agradar la banyera (el posàvem amb una hamaqueta dins una banyera petita) i ara li encanta i no vol sortir!! paciència!! 
La Júlia al principi sempre plorava en els banys, tot va acabar quan la vam començar a mullar amb aigua de la banyera abans de posar-la dins. Des que ho fem així li encanta l'hora del bany i quan s'apropa l'hora es posa neguitosa fins q la fiquem a la banyera i es relaxa i riu.

Hola noia! no et preocuis gens! això li passarà! ja veuràs!
has provat de posar-lo a la banyereta abans de que aquesta estigui plena d'aigua? vull dir, posar-lo primer i anar-li oplint la banyereta un cop ell ja és a dins.. poc a poc.. mentre li vas remullant amb la teva ma... ala Nerea li funciona i no plora!
has provat de posar-lo a la banyereta abans de que aquesta estigui plena d'aigua? vull dir, posar-lo primer i anar-li oplint la banyereta un cop ell ja és a dins.. poc a poc.. mentre li vas remullant amb la teva ma... ala Nerea li funciona i no plora!
petazetas ha escrit:la meva va estar plorant fins als 4-5 mesos, que va descobrir que podia esquitxar i llavors ja va ser un jolgorio!

Goga...el meu, t ho be juro que no es relaxa!
Ara l acabem de banyar i a final no ha plorat tant...l'he vestit i plorava molt! ara s'ha quedat "planxat" a l'hamaquita...
Gràcies noies, aniré probant tot el que em dieu!!
Ara l acabem de banyar i a final no ha plorat tant...l'he vestit i plorava molt! ara s'ha quedat "planxat" a l'hamaquita...
Gràcies noies, aniré probant tot el que em dieu!!

Goga ha escrit:Aquest és un altre dels tòpics sobre bebès que es diuen i que quan parles amb gent normal es desmunten: que el bany els relaxa. Sí, sí...Els meus plorar al bany de nadons no els ha passat, però sí que sortien esberats de la banyera que no vegis, i encara ara els hi passa! Per això quan veig anuncis de sabó de bany que anuncien pomposos "Estimula sensaciones" penso "Mama por".
Fins i tot ara que la peque és "gran" fins fa poc els banyavàvem els dos junts per estalviar aigua i temps, però la sessió banyera es convertia en una autèntica fiessshhhta, embogien, sortien passats de revolucions, i ara els tornem a banyar per separat altra vegada...
Ídem! i ho tenim comprovadíssim!! Aquest estiu que arribavam cansats de piscina+parc+sopar a la fresca i es clar, l'haviam de banyar, que arribava brutíssima a casa (entre el cloro i la sorra del parc...) però també cansada, que els ullets li queien de tanta son que tenia... era banyar-la i............ festaaaaaaaaaaaaaaa....... ja la tornavam a tenir activa per un parell d'hores més!!!!!!!!!!!!!!
I quan era bebé igual.
- Lesmansdelapètal
- :: conillet

- Entrades: 365
- Membre des de: dt. oct. 04, 2011 1:09 pm
El meu gran es posava tot tieso i vermell de tant plorar i un dia li va començar a agradar l'aigua i ja es va acabar tot.
el meu (si no té gana) és més aviat un peixitu i plora quan el treiem de l'aigua, però havia pensat que potser el pots posar a la banyera sense aigua i a l'hamaqueta (mullada amb aigua calenta abans perquè estigui a temperatura agradable) i anar-lo rentant amb una esponja, i de fet si ho he entès bé ja t'ho ha comentat algú però jo no m'encaparraria a omplir la banyera, ho faria amb una esponja i sabó i prou.
Jo l'he rentat així algun dia que no hi havia el pare perquè al principi no em veia en cor de fer el bany tota sola, em feia por que em rellisqués. Em posava una palangana al costat amb l'aigua a una temperatura bona i anava sucant allà l'esponja, queda igualment net o potser més i tot perquè el pots fregar a la perfecció!
L'altra cosa que he pensat és preguntar-te si heu probat de posar la banyera a un altre lloc més elevat (a un banc, sobre una taula..). M'ha semblat entendre que ho feu dins la vostra banyera. D'una banda la vostra esquena us ho agrairà (no us fa molt mal ajupint-vos? i d'altra banda potser si us veu a la seva alçada potser no s'agovia tant. Nosaltres tenim la flexibath que és superfashion però vam probar un dia una d'aquestes amb potes que també són un canviador (molt lletja, ens la van donar i l'anavem a portar a casa els avis perquè tinguéssin canviador), doncs li va encantar i a nosaltres també, hem guardat la flexibath per quan sigui més gran i ara fem servir aquesta amb potes.
Goga al meu fill trobo que també el posa molt content l'hora del bany, (de fet a mi una dutxa al vespre em desperta molt) i he llegit no sé on que hi ha nens que és millor banyar-los o dutxar-los pel matí... nosaltres algun dia que el veiem molt relaxat o arribem tard perquè hem sortit no el banyem per la nit, ens esperem al matí següent (o no el banyem, que com ha dit la Ponioleta tampoc cal fer-ho cada dia). En el nostre cas el bany no el relaxa però penso que es queda bastant a gust després d'esquitxar-nos a tort i a dret, el que el tranquilitza molt és el massatget que li fem abans de posar el pijama...
Jo l'he rentat així algun dia que no hi havia el pare perquè al principi no em veia en cor de fer el bany tota sola, em feia por que em rellisqués. Em posava una palangana al costat amb l'aigua a una temperatura bona i anava sucant allà l'esponja, queda igualment net o potser més i tot perquè el pots fregar a la perfecció!
L'altra cosa que he pensat és preguntar-te si heu probat de posar la banyera a un altre lloc més elevat (a un banc, sobre una taula..). M'ha semblat entendre que ho feu dins la vostra banyera. D'una banda la vostra esquena us ho agrairà (no us fa molt mal ajupint-vos? i d'altra banda potser si us veu a la seva alçada potser no s'agovia tant. Nosaltres tenim la flexibath que és superfashion però vam probar un dia una d'aquestes amb potes que també són un canviador (molt lletja, ens la van donar i l'anavem a portar a casa els avis perquè tinguéssin canviador), doncs li va encantar i a nosaltres també, hem guardat la flexibath per quan sigui més gran i ara fem servir aquesta amb potes.
Goga al meu fill trobo que també el posa molt content l'hora del bany, (de fet a mi una dutxa al vespre em desperta molt) i he llegit no sé on que hi ha nens que és millor banyar-los o dutxar-los pel matí... nosaltres algun dia que el veiem molt relaxat o arribem tard perquè hem sortit no el banyem per la nit, ens esperem al matí següent (o no el banyem, que com ha dit la Ponioleta tampoc cal fer-ho cada dia). En el nostre cas el bany no el relaxa però penso que es queda bastant a gust després d'esquitxar-nos a tort i a dret, el que el tranquilitza molt és el massatget que li fem abans de posar el pijama...
Si Lalona si, ens hi deixem l'esquena literalment...
Jo també he pensat que pot ser això que dius, provaré de posar la banyera damunt d'una taula i poder si ens veu a la seva alçada...serà qüestió d'anar provant diferents modalitats!!!

Jo també he pensat que pot ser això que dius, provaré de posar la banyera damunt d'una taula i poder si ens veu a la seva alçada...serà qüestió d'anar provant diferents modalitats!!!

A veure si va millor així, ja ens ho explicaràs!! 
A la meva nena tampoc li agrada el bany!! Ara té dos mesos i mig. Jo em pensava que era un bitxo raro ja que tothom et diu que als seus nadons els hi encanta i els relaxa. Ella plora tant que es posa com una moto. A vegades tenim sort i estar tant cansada de plorar que s'adorm, però no seria la solució.
Em diuen que amb el temps es passa i que cada vegada els agrada més, de moment no avancem. Nosaltres la banyem en una banyera gran de plàstic d'aquestes que tenen potes que es pleguen. Té un seient per nadons però ens hem adonat que no la hi podem posar, és aleshores quan arrenca a plorar. Es veu que no li agrada el contacte amb el plàstic. Una vegada li vaig posar una toballola, una mica millor potser, però sempre acabem plorant.
També la banyem dia si dia no, però penso que potser si ho fessim cada dia si acostumaria més i cada vegada ho portaria millor. No sé si seria una solució, però m'encantaria que li agradés i m'aniria bé banyar-la al vespre que és quan el Silo hi és.
Paciència i anar provant!! Sort!!

Em diuen que amb el temps es passa i que cada vegada els agrada més, de moment no avancem. Nosaltres la banyem en una banyera gran de plàstic d'aquestes que tenen potes que es pleguen. Té un seient per nadons però ens hem adonat que no la hi podem posar, és aleshores quan arrenca a plorar. Es veu que no li agrada el contacte amb el plàstic. Una vegada li vaig posar una toballola, una mica millor potser, però sempre acabem plorant.
També la banyem dia si dia no, però penso que potser si ho fessim cada dia si acostumaria més i cada vegada ho portaria millor. No sé si seria una solució, però m'encantaria que li agradés i m'aniria bé banyar-la al vespre que és quan el Silo hi és.
Paciència i anar provant!! Sort!!

El post de la Laia: viewtopic.php?f=91&t=23764
El dia 27-7-2011 a les 11.00h neix la nostra Laia. Ha nescut a les 41 setmanes. Pesa 3.160 kg i fa 49 cm. És la coseta més bonica que hem fet mai!!

El dia 27-7-2011 a les 11.00h neix la nostra Laia. Ha nescut a les 41 setmanes. Pesa 3.160 kg i fa 49 cm. És la coseta més bonica que hem fet mai!!

Bon dia guapis! Bé, ahir al vespre varem banyar al peque i vam posar en pràctica el que ens va dir la lalona, varem posar la banyera sobre una taula així estem tots a la mateixa alçada, va començar plorant però a mida que pesaven els minuts va deixar de fer-ho!! Quina alegria!! No sé si va ser casualitat eh, però sembla que estava més tranquil!
Gràcies a totes pels vostres consells i ajuda!!

Gràcies a totes pels vostres consells i ajuda!!
que bé! me'n alegro molt!! i la vostra esquena també us ho agraïrà!
una altra cosa que fem nosaltres és posar-li música (relaxant), però això ja no és perquè no plori sinó per costum, nosaltres també sempre escoltem música o la ràdio mentre ens dutxem i vam pensar que sent fill nostre també li agradaria!
una altra cosa que fem nosaltres és posar-li música (relaxant), però això ja no és perquè no plori sinó per costum, nosaltres també sempre escoltem música o la ràdio mentre ens dutxem i vam pensar que sent fill nostre també li agradaria!

Nosaltres vam començar a banyar-lo amb una tummy tub, que queda sentat en posició fetal i no hi va plorar mai, el problema va ser quan als 6 mesos ja no hi va cabre, que vam intentar en una s'aquestes que tenen forma i queden semi estirats i no vegis quins plors.
La solucio va ser fer servir una del ikea pero sense hamaqueta, directament sentat. Es veu que no li agradava estar ajagut.
Jo et recomanaria les tummy els primers mesos, o una shantala, que son una mica mes grans i duren mes mesos. No valen gaires diners, be no son els 5 eur de l'ikea pero 25, tampoc es tant. I després ho pots fer servir de palangana per rentar roba!
La solucio va ser fer servir una del ikea pero sense hamaqueta, directament sentat. Es veu que no li agradava estar ajagut.
Jo et recomanaria les tummy els primers mesos, o una shantala, que son una mica mes grans i duren mes mesos. No valen gaires diners, be no son els 5 eur de l'ikea pero 25, tampoc es tant. I després ho pots fer servir de palangana per rentar roba!

El post de l'Aran
Nova llista mares desembre pàg. 380; http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=85&t=15845&p=1055116#p1055116
Me n'alegro que aixi sigui millor.
Jo amb al Xavi principi o feia aixi tambe, a la banyera tampoc li agradava, asi que m'ho preparava tot a la taula del menjador, la banyereta, y al costat el cambiador amb les seva crema, pijama... la llum no molt forta, y una musiqueta agradable, (i que no fagi fred al menjador esclar) i era un moment molt agradable, ara ja li haig de posar a la banyera perque esquitxa, y no para quiet per cambiarlo i posar-li la crema, pero por ja no li en fa cap.
Jo amb al Xavi principi o feia aixi tambe, a la banyera tampoc li agradava, asi que m'ho preparava tot a la taula del menjador, la banyereta, y al costat el cambiador amb les seva crema, pijama... la llum no molt forta, y una musiqueta agradable, (i que no fagi fred al menjador esclar) i era un moment molt agradable, ara ja li haig de posar a la banyera perque esquitxa, y no para quiet per cambiarlo i posar-li la crema, pero por ja no li en fa cap.
Noies, la meva Laia continua sense apasionar-li la hora del bany. Hem provat alguns truquets dels que heu comentat però té pànic a l'hora del bany. L'haurieu de veure la carona de por que fa, li tremola tota la boca i alça els braços com si es sentís insegura. Mira que l'agafem entre els dos, l'abracem i acaronem, cantem, la mullem molt poc a poc, ... però res ens ha servit.
Finalment hem trobat una solució, bé de moment ho és per acostumar-la i fer-li perdre la por. La banyem amb una samarreta posada i poc a poc a mida que l'anem mullant mentre li parlem i li cantem li anem treient, primer la descordem de l'esquena, la rentem, després un braçet... després l'altra i li deixem amb pit. Al final li treiem per fer la última esbandida, i aconseguim que tot no encantar-li no plori i fins i tot algun somriure ens ha regalat. És una solució una mica estranya i poc pràctica, però a nosaltres ens està servint, és una idea perquè proveu, mai se sap!!
Finalment hem trobat una solució, bé de moment ho és per acostumar-la i fer-li perdre la por. La banyem amb una samarreta posada i poc a poc a mida que l'anem mullant mentre li parlem i li cantem li anem treient, primer la descordem de l'esquena, la rentem, després un braçet... després l'altra i li deixem amb pit. Al final li treiem per fer la última esbandida, i aconseguim que tot no encantar-li no plori i fins i tot algun somriure ens ha regalat. És una solució una mica estranya i poc pràctica, però a nosaltres ens està servint, és una idea perquè proveu, mai se sap!!
El post de la Laia: viewtopic.php?f=91&t=23764

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |