GRAFIQUERES D’OCTUBRE, cauen les fulles, creixen panxes!

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
phosqui
:: tigre
Entrades: 745
Membre des de: dt. feb. 09, 2010 8:31 am

Re: GRAFIQUERES D’OCTUBRE, cauen les fulles, creixen panxes!

EntradaAutor: phosqui » dt. oct. 11, 2011 10:24 am

Hooola!!

Em paso a saludar!!

Com estem??

Vesnà ànims reina!! En som varies que ens pasa com tu... que pensem que nosaltres mai ens embarassarem, però SI que pasarà!! que si!!!
Un abraçada molt forta, que aquests dies són els pitjors, després ja ve la remuntada!!

Merisc ànims que no està tot perdut!

Maneta com va la desesperadora jefa?

Atre :-()-) :-()-) :-()-) Encara em costa de creure que ja estiguis a l'altre banda! Esperan''s que venim!! ( algún dia!)

Airun has vist que la nostre 1a pactera amb panxa ja va tenir la seva nena? La Luni va ser la 1a, després va la pecu, i ja només es qüestió de temps que hi anem nosaltres!

Nenea I tant que et desitjem mooooolta sort! Espero que aquest nou tractament et vagi molt molt bé!! Què faràs?

Giss moltes hem viscut aquesta mateixa situació! I tant que encara tens opció! Però i si no, gaudiu-ne igual!!! Per desgràcia a vegades aquet procés té efectes secundaris en la parella... i no pot ser!!

Benvinguda Bie!

Brisi ànims amb el desespero, els psicopsíntomes són el pitjor!

mimi desconecta i torna com nova!!

Greys, Lyuba, rela, tilda :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

SEgur que em deixo algu..

Una super abraçada!!!
Imatge
Imatge
Twix
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2194
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 11:51 am

EntradaAutor: Twix » dt. oct. 11, 2011 10:33 am

phosqui ha escrit:
Airun has vist que la nostre 1a pactera amb panxa ja va tenir la seva nena? La Luni va ser la 1a, després va la pecu, i ja només es qüestió de temps que hi anem nosaltres!

Phosqui!! :content: sí que ho he vist!!! que fooort, com passa el temps!! i ja veuràs, no ens enterarem i la Pecu ja estarà parint!! La propera seràs tu, n'estic segura!! :-()-)
maneta
:: cèrvol
Entrades: 588
Membre des de: dj. gen. 06, 2011 10:17 am

EntradaAutor: maneta » dt. oct. 11, 2011 10:36 am

Bon dia Grafiqueres meves!
Carai! avui ens hem aixecat grises...
Vesnà Molts ànims reina amb aquesta baixada... quin mal veure que la cosa va de cap a caigua. Això que tinc l'alzina ven agafada!!!
Giss TO + més discusió... aixxx... pensa que et va sortir ahir, cosa que significa que avui tens una altre oportunitat :love: i demà també... o-o:) Reconcilieu-vos de la millor forma que es pot fer... amb una panxeta >.-<:
Bie Benvinguda al món de les gràfiques... ara actualitzo i et poso a la llista... pel que veig en desespero :p-) :p-)
Nenea Ahir vas anar al gine, veritat? Què et va dir? Comences tractament? Carai, ara m'he perdut :-:)
Merisc No et desnimis que tampoc ha baixat tant! Encara pots tenir esperances ;-) Ja saps el lema... mentre no hi ha warry hi ha esperança!

Per part meva...
Sense notícies, la part final de la meva gràfica sembla la representació d'un hexà! Aquest matí m'he fet un TE al veure que estava a 37,0 i volia deixar de menjar-me el tarro... així que ha sortit blanc nuclear... pel que veig la regla no ha llegit la carta, s'ha despistat, és igual, igual que la seva mestressa!!! No tinc gens de ganes que m'acompanyi avui però crec que no em deixerà tranquila... El que em cabreja més és que no vol baixar la temperatura i fa que encara tingui esperances... ufff em cabrejo amb mi mateixa!

Bé noies, vaig a actualitzar!

A totes les grafiqueres :-()-)
Imatge
Bie
:: gosset
Entrades: 499
Membre des de: dc. maig 04, 2011 12:11 am

EntradaAutor: Bie » dt. oct. 11, 2011 10:57 am

gràcies phosqui i maneta

estic en desespero sí jaja, l'anterior fase lútea només em va durar 9 dies i el dia 7 ja tenia spotting :ufs: espero que aquesta vegada aguanti més!
Imatge

Imatge
atreB+
:: lleona
Entrades: 989
Membre des de: dj. maig 27, 2010 12:07 pm

EntradaAutor: atreB+ » dt. oct. 11, 2011 11:28 am

hola wapes pues jo bé! ahir tarda tenia una mena d punxadeta al costat del melic com si fossin flipades electrikes petitones... res per preocuparse ehh...i eren intermitents... duraven uns segons i paraven.... però res sensee importància...eren com uns mals x ferme recordar q estic prenyi! jijijii....no m puc keixar....

Maneta nena! anims! q ets la primera q dius q mentres no hi ha warry.... ya lo sabes! encara no ha baixat gaire la tempe asi q animus arriba avui encara no estem dol!....tha sortit negatiu el TE? pues potser es q es massa dhora encara! esperarem 2 dies més... si total desprès thauràs desperar 9 mesos! jaja 2 dies menos anda... vaaa wapi a ver si m'acompanyes....muak!

Phosquita! amore! quants dies!!! tu com la greys esteu del plan fantasma.... x kina fase stas? aisss nena si jo encara no mho crec.... fins la setmana q ve.... q vagi al metge.... res....
Avui no mhe pres ja la tempe.... si em baixava una mika estava patint i avui he decidit q ja no la prenc.... asi q x ara deixo el termòmetre.... jeje... i tret d'alguna fibladeta d tan en tant... res! no noto res...

Bé guapes ja us diré un besu
http://www.fertilityfriend.com/home/32f53d
Panxupacte 2011: Atreb+, Mina2010, Greys --> el meu ja està, us espero!!!

DUR 05 Setembre
DPP 12 Juny!
Brisi
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. ago. 30, 2011 8:15 am

EntradaAutor: Brisi » dt. oct. 11, 2011 1:07 pm

Ostres...quin desanim avui ;( Però a cap de les tres no us ha vingut la regla encara no?? Ara hem d'esperar a veure què passa... Molts d'ànims i un petonet!

Nenea espero qe vagin molt i molt bé els tractaments!

AltreB+ Totes volem acompanyar-te al juny!!! A veure si hi ha sort!!!!

petons a totes
*CangrePacte De Panxulines: Kukilus, Brisi, Piru-leta, Bruixeta85, Adg , Kuchi i Eni*

Imatge
nenea
Entrades: 820
Membre des de: dg. gen. 09, 2011 12:08 pm

EntradaAutor: nenea » dt. oct. 11, 2011 1:25 pm

MANETA encara hi ha esperança...ja saps que a moltes noies primer blanc nuclear i després +!!!! tens alta la tempe i avui t'havia de venir no? animat que això pinta bé bonica!!!!! com diu l'atrev+ nmés cal esperar dos dies perque després seran 9 mesets!!!! :-o00m :-o00m SORTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT

GRÀCIES pels anims gràcies!!!! A les que em pregunteu pel tractament...em pensava que ho havia explicat. Començo amb OMIFIN ( estimulació ovolació...fer que els foliculs siguin de major qualitat). Em va dir el gine que puc estar ovulant però que potser hi ha un mal funcionament de la hormona luteitzant i no activa prou la progesterona o els ovuls son de baixa qualitat.....sigui el que sigui amb aquest tractament podem millorar tot plegat i fer que el meu cicle sigui normal i no perdi a 5 dies de la regla. Una més que es posa a dopar els ovulets!!!! >.-<: JEJEJE A veure si fa efecte. Ho he de fer com a molt 4 mesos...però puc cantar :-()) abans...no estaria malament oi? creuem dits i deixem que la naturalesa i el dopatge facin la seva feina...jo miraré de desconectar i :-o00m :-o00m :-o00m Continuaré deixant tempes, To....m'ho ha recomanat. Doncs eso és!!!

Per cert vaig comentar-li tema Ovusitol...no ho coneixia...no em va saber dir si em podia anar bé....no ser que faré.

DONCS apa boniques anims i endavant!!! :-)(-: :-()-)
Vesnà
Entrades: 931
Membre des de: dv. març 26, 2010 10:25 am

EntradaAutor: Vesnà » dt. oct. 11, 2011 1:43 pm

Quin fàstic de dia!!

Gràcies pels ànims! :-()-)

Vinga Maneta, que potser encara hi haurà sort!

Bie, per què és l'oli de llavor de lli? I la progesterona tòpica? Vaig molt perduda...
http://www.fertilityfriend.com/home/332210
Imatge
... i tres foradets a l'ànima.
A la quarta va la vençuda!
Imatge
maneta

EntradaAutor: maneta » dt. oct. 11, 2011 2:26 pm

Bona tarda noies!
Què voleu que us digui... ja no sé què pensar... :-:) A moments em cabrejo :-(( altres em faig caqueta a les calcetes o salto d'alegria ... per si és un fals negatiu... uff quin dia més contradictori... bé, no gaire... tinc tots els símptomes de regla... cansada, pressió al baix ventre, mal de cap... EP! Ara que hi penso en falta un... on són les meves tetorres? s'ha perdut!!! :miko: Si que molesten però caben dins els sotens!
Voleu saber què és el que més m'emprenya... estar a CD30 i tenir el cos calent!! Això és el que fa que no pari de pensar-hi... a sobre ho nota tothom... només cal que fagi dos petons a algú perquè em digui... nena, que calenta estàs! vols dir que no tens febre?
Doncs què voleu que us digui... NO, NO tinc febre!! M'ha de venir la regla i no apareix!!! i a sobre em surt un TE - !!! Ara estic en fase cabreig!!

Vesnà ha escrit:Quin fàstic de dia!!

Gràcies pels ànims! :-()-)

Vinga Maneta, que potser encara hi haurà sort!

Bie, per què és l'oli de llavor de lli? I la progesterona tòpica? Vaig molt perduda...

Si noia avui és un fàstic de dia... sort que acabarà bé!!
Això, això... Bie explica...

A totes :-()-)
Imatge
izascun79
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1321
Membre des de: dv. gen. 08, 2010 11:13 am

EntradaAutor: izascun79 » dt. oct. 11, 2011 3:43 pm

Vesnà, bonica... molts ànims!
Merisc, encara hi ha esperança!!!! No desesperis, dona... a veure què fa la tempe demà... de totes maneres si ja estàs en el pitjor potser l’alegria posterior és més gran!!
Giss, bonica... no et preocupis que avui encara esteu a temps!!!!! Segurament ovulis demà així que aquesta nit esteu més que dins del termini!! :) Si aquest matí no ha funcionat ha estat pq les coses no es poden forçar, com tu dius... però mira, jo el mes d’agost vaig tenir una sexy week horrorosa i al final va resultar ser una panxa!!!
Maneta!!!! Nena! Què dimonis li ha passat al TE??? Potser no ha funcionat!!!! Aquestes tempes tenen molt i molt bon aspecte. No ho entenc. Què passa, que vols dibuixar les muntanyes de Montserrat ara que l’atreB ha marxat??? Però les teves són més altes! Això és l’Everest, tia!!!!!!!!!! I això de les tetorres desaparegudes, ja podria ser un símptoma!!!! Qualsevol cosa diferent a l’habitual podria ser una bona senyal! M’ha fet gràcia això que estàs tot el dia calentorra (perdona, ho he hagut d’adaptar)... m’imagino la gent petonejant-te i dien-te: tia, que calenta que vas, no?? ( ho sento, tinc el dia tonto, avui! Jejejeje)
nenea, preciosa... si comenceu amb l’Omifin suposo que prendre o no ovusitol no variarà massa, no??? Jo diria que l’omifin és molt més potent que l’ovusitol...
atreB... espero que et segueixis trobant bé durant tot l'embaràs!!!!!!!!! Quin descans, sense la regla, eh? Amb lo malament que ho passaves tu... >.-<: >.-<: >.-<:
Petonets a les que em deixo!
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Si et ve de gust, visita el meu bloc... http://cosetesnostres.wordpress.com
maneta

EntradaAutor: maneta » dt. oct. 11, 2011 6:10 pm

izascun79 ha escrit:Maneta!!!! Nena! Què dimonis li ha passat al TE??? Potser no ha funcionat!!!! Aquestes tempes tenen molt i molt bon aspecte. No ho entenc. Què passa, que vols dibuixar les muntanyes de Montserrat ara que l’atreB ha marxat??? Però les teves són més altes! Això és l’Everest, tia!!!!!!!!!! I això de les tetorres desaparegudes, ja podria ser un símptoma!!!! Qualsevol cosa diferent a l’habitual podria ser una bona senyal! M’ha fet gràcia això que estàs tot el dia calentorra (perdona, ho he hagut d’adaptar)... m’imagino la gent petonejant-te i dien-te: tia, que calenta que vas, no?? ( ho sento, tinc el dia tonto, avui! Jejejeje)

Izas Ja pots riure ja... els que em tenen més confiança em diuen... Nena! que en Maneto no et refreda?! ... si ho sabéssin!!!

Continuo sense notícies... quina ràbia em fa aquesta situació :sogra:
Imatge
atreB+

EntradaAutor: atreB+ » dt. oct. 11, 2011 6:46 pm

Maneta! guapi! molts anims! jo estic d'acord amb la Izas!! qualsevol sintoma diferent pot significar algo bo... dius q no tens les tetorres d cada mes? pues nena jo tampoc! abans amb la regla sempre em feien mal els pits i ara resulta q no...d debo q estic x ferme un altre TE xq x mi q potser l'altre mel vaig inventar (sort q vau veure la foto)... jajajaja...en serio es q em trobo millor ara q quan mha d venir la warry... (ara si q puc dir q es una WARRY! q mho fa passar fatal...)....

Nenea perfecte això d l'Omifin! i el dopatge... a ver com va i potser en menos d 4 mesos...patapam! :-()) i <:-< ... SORT!

Apa nenes jo ja marxu cap a casona q estic cansadeta.... i com demà es festa he aprofitat per kedarme un ratillu més....

MUAK a totes i q passeu u bon dia demà!!!

DUR 05 Setembre
DPP 12 Juny!
Giss
Entrades: 718
Membre des de: dt. nov. 23, 2010 7:57 pm

EntradaAutor: Giss » dt. oct. 11, 2011 9:02 pm

Nenes... feina feta! jijiji menos mal... M'he tornat a fer un clearblue per veure què passava i positiu... amb la ratlleta molt més marcada que ahir...
Al final hi ha hagut reconciliació amb final feliç! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: a veure si hi ha sort i els ..::·· o l' :p-) també es fan amics! jiji

Bie, està bé això del baby dance! Jejeje

Nenea, gràcies pels anims… la veritat és que hem parlat i ja estem com sempre… la mar de bé… aix! La pena és que hagi sigut en el dia clau… ja sabeu… Murphi fent de les seves… jejeje però la tempe avui no havia pujat així que suposo que he ovulat avui… o potser demà? A veure què fa demà la tempe. Lo del tractament què és, que comences amb l’omifin? Demà ens expliques k tal el gine!

Phosqui, guapa… com vas? En desespero no?

Maneta i tu? Disfruta a Sitges!!! Al final ha aparegut la maleïda??? Espero que no!

Brisi, ja queda menys!

Izascun
guapa! Tens raó… les coses no s’han de forçar… però quan saps que és el dia clau… bufff la pressió està… a veure si tinc la mateixa sort que tu i tot acaba en una panxu! :D

Atreb, què guay que et trobis tan rebé! Que duri!

A totes molts petonets i disfruteu del dia de demà!!! que es festa!!!! :p-) :p-) :p-) :p-) :p-)
Buscando desde Abril 2011 :o_o-o:
16/04/15 TE+!!!
Imatge
Imatge
Bie

EntradaAutor: Bie » dt. oct. 11, 2011 10:23 pm

nenea molta sort amb l'omifin! jo tinc molts números perquè me'l donin també, segurament al novembre o desembre, sobretot tenint en compte que amb les fases lútees que tinc l'ovulació deu ser de mala qualitat... jo crec que l'ovusitol et podria anar bé, total només son vitamines...

Vesnà, maneta, l'oli de llavor de lli diuen que allarga la fase lútea ja que es progestagen i fa augmentar la progesterona de forma natural. La progesterona tòpica és progesterona igual que la que es pren oralment o vaginalment doncs aquesta es percutània, a través de la pell. Ho faig perquè no me l'han receptada ni res i així és més suau i té menys efectes secundaris :ok:

Giss baby dance a tope! :b-)))
Imatge

Imatge
Brisi

EntradaAutor: Brisi » dc. oct. 12, 2011 9:13 am

Bon dia noies!!!! Avui no podia més amb el desespero i els psicosimptomes i m'he fet un test. Ha sortit +: embarazada 1-2 semanas... Amb en Briso estem molt contents però és una alegria una mica continguda... pq el positiu el vam aconseguirtambé sis mesos... i al final va acabar en res!!! Aixi que nomès ho sabeu al socpetit... i ara a desesperar fins que anem al metge i ens diguin si està tot bé!!!!

Espero que totes vosaltres tb aconseguiu ben aviat aquest pas!!!!

Petons a totes!
*CangrePacte De Panxulines: Kukilus, Brisi, Piru-leta, Bruixeta85, Adg , Kuchi i Eni*

Imatge
Bie

EntradaAutor: Bie » dc. oct. 12, 2011 9:39 am

enhorabona Brisi! :b-))) quina alegria, a veure si ens encomanes jeje
Imatge

Imatge
Giss
Entrades: 718
Membre des de: dt. nov. 23, 2010 7:57 pm

EntradaAutor: Giss » dc. oct. 12, 2011 9:50 am

Brisi!!! què fort!!! ENHORABONA!!!!!! Maneta un altre ++++++ :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-)
Què bé!!! bonica tu tranquil·la, ara a disfrutar-ho molt i amb la calma, ja veuràs com tot va bé! Un petonet i no deixis de passar per aquí!

Les demés com aneu??? Vesnà??? Maneta??? Merisc??? novetats???

A mi la tempe ja m'ha pujat, així que suposo que vaig ovular ahir oi? ara ja no puc fer res més que desesperar i esperar... aix! la pitjor fase!
Creieu que la pujada de tempe és suficient per dir que he ovulat?

Un petonet ladies! Avui anem a dinar amb la family a celebrar el meu cumple i el sant de la mama!
Buscando desde Abril 2011 :o_o-o:
16/04/15 TE+!!!
Imatge
Imatge
nenea
Entrades: 820
Membre des de: dg. gen. 09, 2011 12:08 pm

EntradaAutor: nenea » dc. oct. 12, 2011 9:58 am

MOLTES FELICITATS Brisi!!!!! gaudeix moltissim i ja veuras que tot anira molt bé...atrev+ tens companyia al post de juny!!!!

GUISS no he vist la tempe a la teva gràfica....?? per confirmar ovolació has d'esperar fins a tres temperatures altes però amb el TO+ i avui tempe amunt segur que vas ovular ahir...avui encara potser fer l'ultim intent :ok: ..SORT!!!! i la sort "está echada"..jejeje

maneta, vesnà, merisc com esteu avui????

petons de dimecres...SI NO ET DIUS PILAR NO HI HA RES A CELEBRAR!!!
Jo avui començo...OMIFIN a l'ataquer...ja us expliucaré...GRACIES a totes pels anims!!!sou uns :***:

:globus: :globus:
Brisi

EntradaAutor: Brisi » dc. oct. 12, 2011 10:00 am

Moltes gràcies guapes!!! Sou uns :***: !!!!!!

Imatge
atreB+

EntradaAutor: atreB+ » dc. oct. 12, 2011 10:11 am

BRISI!!!!! kin sorpreson!!!! :-()) bieeeen!!!!! FELICITATS!!!!! men alegro moltissim x tu!!!!! :p-) :p-) :p-) vens a fer-me companyia!!!!! ole ole.... :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-:

ara estava escribint al post d mames djuany quan he vist el teu missatge!!!! q emocionant!!!! >.-<: >.-<:

trankila wapi akesta vegada tot anirà bé....

MUAAAAK!!

:-()-) :-()-) :-()-)

DUR 05 Setembre
DPP 12 Juny!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::