Humidificador
- BertaPuntí
- :: puça

- Entrades: 46
- Membre des de: ds. gen. 15, 2011 8:15 pm
Humidificador
Hola a tothom! Tinc un dubte......... en Quim porta 2 setmanes amb mocsi li hem estat posant l'humidificador, ara té tos per la nit i em va recomanar una amiga que no l'hi posés quan tingués tos... és així?? Avui li he posat mitja ceba tallada! Què més puc fer per en Quim?? Ara té 15 mesos. Gràcies!!
Re: Humidificador
Hola Berta, jo l'humidificador el conecto una bona estona avanç d'anar a dormir la nena, i quan està al llit el paro, ja que la pediatre hem va desaconsellar que i dormis estan conectat.
A la farmacia hi ha unes toballoletes que es posen al costat del llit que es diuen respirets que a la meva filla li anaven molt be, la posava desplegada sobre un tall de paper de cuina al costat del capçal del llit i desprenia una olor a eucaliptus que la destapava i son especials per a nens, també hi ha la versió adults.
A la farmacia hi ha unes toballoletes que es posen al costat del llit que es diuen respirets que a la meva filla li anaven molt be, la posava desplegada sobre un tall de paper de cuina al costat del capçal del llit i desprenia una olor a eucaliptus que la destapava i son especials per a nens, també hi ha la versió adults.
Bona nit,
El meu pediatre no és partidari de posar humidificadors a les habitacions, ja que les parets acostumen a estar pintades o empapelades i la humitat adherida pot causar gèrmens. Ells ens aconsella el seguent: en el lavabo posar una estufa d'aire calent, una cassola a dins de la banyera de manera que el broll d'aigua calenta piqui contra el cul de la cassola i formi vapor. Te'n portes el nen amb joguines i us esteu una bona estona. A més a més pots preparar en un plat mel i ceba ben trinxadeta. La deixes reposar a la nevera tota la nit i a l'endemà ho coles pel xino i ja tens un remei cassolà per a aquesta tos. Li pots donar 3 culleretes al dia.
El meu pediatre no és partidari de posar humidificadors a les habitacions, ja que les parets acostumen a estar pintades o empapelades i la humitat adherida pot causar gèrmens. Ells ens aconsella el seguent: en el lavabo posar una estufa d'aire calent, una cassola a dins de la banyera de manera que el broll d'aigua calenta piqui contra el cul de la cassola i formi vapor. Te'n portes el nen amb joguines i us esteu una bona estona. A més a més pots preparar en un plat mel i ceba ben trinxadeta. La deixes reposar a la nevera tota la nit i a l'endemà ho coles pel xino i ja tens un remei cassolà per a aquesta tos. Li pots donar 3 culleretes al dia.
- petitaemma
- :: girafa

- Entrades: 2229
- Membre des de: dc. març 19, 2008 8:54 pm
Això de respiret m'ho apunto! 

L'Ariadna i l'Abril us agraeixen els ànims que els heu donat des del primer dia de vida. Moltes gràcies!
El nostre post:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15825
Petites coses GRANS: viewtopic.php?f=25&t=18803 Esperem la teva aportació diària!
Jo aquesta setmana estava igual amb la tos d'en Pau que té 16 mesos i a la botiga de coses naturals em van donar un xarop que m'ha anat súper bé. Es diu Osito Sanito Defensor. Ja sé que el nom sona fatal i quan algú m'ho havia recomanat pensaba té nom de ser un timo jejeje però funciona i molt! pens que la nit de dilluns no vam dormir res per la tos del peque i dimarts quan li vaig donar abans d'anar a dormir va fer efecte de seguida i pràcticament no va estossegar i vam dormir tota la nit. A més també li he posat la ceba al costat del capçal.
- BertaPuntí
- :: puça

- Entrades: 46
- Membre des de: ds. gen. 15, 2011 8:15 pm
Ostres genial noies!! Surto a comprar els respirets!! I buscaré això del osito !! Em semblan molt bons els consells!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |