Humidificador

Alèrgies, otitis, problemes..

BertaPuntí
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: ds. gen. 15, 2011 8:15 pm

Humidificador

EntradaAutor: BertaPuntí » dc. oct. 12, 2011 7:15 pm

Hola a tothom! Tinc un dubte......... en Quim porta 2 setmanes amb mocsi li hem estat posant l'humidificador, ara té tos per la nit i em va recomanar una amiga que no l'hi posés quan tingués tos... és així?? Avui li he posat mitja ceba tallada! Què més puc fer per en Quim?? Ara té 15 mesos. Gràcies!!
Avatar de l’usuari
sivi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1803
Membre des de: dt. juny 29, 2010 10:08 am
Ubicació: girona

Re: Humidificador

EntradaAutor: sivi » dc. oct. 12, 2011 7:56 pm

Hola Berta, jo l'humidificador el conecto una bona estona avanç d'anar a dormir la nena, i quan està al llit el paro, ja que la pediatre hem va desaconsellar que i dormis estan conectat.
A la farmacia hi ha unes toballoletes que es posen al costat del llit que es diuen respirets que a la meva filla li anaven molt be, la posava desplegada sobre un tall de paper de cuina al costat del capçal del llit i desprenia una olor a eucaliptus que la destapava i son especials per a nens, també hi ha la versió adults.
Imatge

Imatge
albertf
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: ds. abr. 09, 2011 2:08 pm

Re: Humidificador

EntradaAutor: albertf » dc. oct. 12, 2011 8:24 pm

Bona nit,
El meu pediatre no és partidari de posar humidificadors a les habitacions, ja que les parets acostumen a estar pintades o empapelades i la humitat adherida pot causar gèrmens. Ells ens aconsella el seguent: en el lavabo posar una estufa d'aire calent, una cassola a dins de la banyera de manera que el broll d'aigua calenta piqui contra el cul de la cassola i formi vapor. Te'n portes el nen amb joguines i us esteu una bona estona. A més a més pots preparar en un plat mel i ceba ben trinxadeta. La deixes reposar a la nevera tota la nit i a l'endemà ho coles pel xino i ja tens un remei cassolà per a aquesta tos. Li pots donar 3 culleretes al dia.
Avatar de l’usuari
petitaemma
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2229
Membre des de: dc. març 19, 2008 8:54 pm

Re: Humidificador

EntradaAutor: petitaemma » dc. oct. 12, 2011 10:16 pm

Això de respiret m'ho apunto! >.-<:
ImatgeImatge
L'Ariadna i l'Abril us agraeixen els ànims que els heu donat des del primer dia de vida. Moltes gràcies!
El nostre post:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15825
Petites coses GRANS: viewtopic.php?f=25&t=18803 Esperem la teva aportació diària!
Avatar de l’usuari
yolandafl
:: gosset
:: gosset
Entrades: 485
Membre des de: dt. nov. 30, 2010 12:57 pm
Ubicació: Figueres

Re: Humidificador

EntradaAutor: yolandafl » dj. oct. 13, 2011 10:09 am

Jo aquesta setmana estava igual amb la tos d'en Pau que té 16 mesos i a la botiga de coses naturals em van donar un xarop que m'ha anat súper bé. Es diu Osito Sanito Defensor. Ja sé que el nom sona fatal i quan algú m'ho havia recomanat pensaba té nom de ser un timo jejeje però funciona i molt! pens que la nit de dilluns no vam dormir res per la tos del peque i dimarts quan li vaig donar abans d'anar a dormir va fer efecte de seguida i pràcticament no va estossegar i vam dormir tota la nit. A més també li he posat la ceba al costat del capçal.
Imatge ImatgeImatgeImatge

VENC PIS A FIGUERES viewtopic.php?f=61&t=23675
BertaPuntí
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: ds. gen. 15, 2011 8:15 pm

Re: Humidificador

EntradaAutor: BertaPuntí » dj. oct. 13, 2011 4:39 pm

Ostres genial noies!! Surto a comprar els respirets!! I buscaré això del osito !! Em semblan molt bons els consells!!

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::