Roba per anar a la clínica

Experiències i pors del moment més desitjat.

silber
:: tortuga
Entrades: 332
Membre des de: dt. març 10, 2009 9:40 am

Roba per anar a la clínica

EntradaAutor: silber » dj. oct. 13, 2011 9:15 am

Hola! :-())

Estava mirant pel fórum i no he trobat res al respecte...

M'agradaria saber, amb quina roba aneu cap a la clínica/hospital, quan us poseu de part?
No sé, pantalons, faldilles...

I per sortir quan us dónen l'alta?

Varia si es part vaginal o cessària?

Es que estic a la setmana 36 i per començar-me a preparar...
brnc81
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 552
Membre des de: dt. abr. 26, 2011 7:38 pm

Re: Roba per anar a la clínica

EntradaAutor: brnc81 » dj. oct. 13, 2011 10:46 am

Hola silber!
Doncs jo encara no he parit, però em queda poquet. Tinc clar que el tipus de roba que he de portar per sortir de la clínica encara haurà de ser de premamà, com a mínim els pantalons! Vaig llegir que encara es feia una panxa com si estiguéssim de 5 mesets.
Per anar-hi, ni idea. Suposo que si has trencat aigües i vas perdent líquid, el més còmode seria un vestit o faldilla, amb tovalloles pel cotxe. Si no, un pantaló qualsevol...
Crec que és una cosa de la que quasi bé no es parla i ens enganxa a les mamis inexpertes que no sabem què fer!
23/10/2011 - El dia que va canviar les nostres vides.
Imatge
Imatge
pesol
:: girafa
Entrades: 2106
Membre des de: dl. juny 29, 2009 3:15 pm

EntradaAutor: pesol » dj. oct. 13, 2011 11:08 am

Les faldilles no ajuden a parir perquè quan arribeu a l'hospital us les faran treure :-D :-D :-D

Sorry, conyes apart... tant és, jo hi vaig anar amb el primer que vaig trobar a l'armari. I vaig sortir amb la mateixa roba! (no havia trencat aigües quan hi vaig anar). Jo anava amb xandal i la mar de còmode! anava a parir no a un casamanent!
nuralb
:: lleona
Entrades: 990
Membre des de: dv. nov. 24, 2006 12:59 pm
Ubicació: Sitges/Sant Pere de Ribes

EntradaAutor: nuralb » dj. oct. 13, 2011 11:42 am

jejejeje
jo quan em vaig possar de part tb vaig anar cap a l'hospital amb la roba q portava posada,..uns leggins y un jersey llarg de llana.
A la sortida del hospital un vestit q ja m'anava mes o menys be,...

:ok:
Imatge
Imatge
xaviaska
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dc. set. 28, 2011 4:28 pm

EntradaAutor: xaviaska » dj. oct. 13, 2011 12:15 pm

Si us serveix la meva experiència professional... Diàriament veig entrar per urgències de l'Hospital on treballo moltes dones de part, i aproximadament (no n'he fet cap estudi, parlo de memòria i aproximadament), solen anar vestides:

1.- La meitat aproximadament van amb pijama o bata d'estar per casa.
2.- Una quarta part van amb la roba normal d'anar pel carrer (texans pre-mamà, gel.laba, etc)
3.- Un 15% van amb xandall, o roba super - còmoda.
4.- El 10 % restant van força elegants, per allò d'arreglar-se per anar a l'Hospital...

Em sorprèn això que dieu de la faldilla, perque n'he vist ben poques entrar amb faldilla! Més bé amb una bata o camisó, tipus pijama, però falda premamà normal i corrent no ho he vist pràcticament mai!

Però és clar, això és al meu hospital. Potser a altres llocs la gent tindrà altres costums...
-|-;-|- ||*|| Imatge
San78
:: rateta
:: rateta
Entrades: 196
Membre des de: dt. set. 27, 2011 3:13 pm

EntradaAutor: San78 » dj. oct. 13, 2011 12:29 pm

Jo aniria (i de fet hi vaig anar) amb una roba que em resulti cómoda pel trajecte de casa a l'hospital i viceversa; tant és si és faldilla o pantaló perqué un cop allà te la faran treure i et donaran una bata.
Respecte el temps d'estada a l'hospital, seran 2-3 dies si és part vaginal i 4-5 si és cesàrea (com va ser el meu cas).

Enhorabona i que vagi molt molt bé!
lluna 21
Entrades: 147
Membre des de: dl. feb. 01, 2010 8:45 pm

EntradaAutor: lluna 21 » dj. oct. 13, 2011 12:39 pm

Per experiència, amb els dos parts un xandall ben còmode i alguna cosa de recanvi per si de cas... t'ho dic perquè en el meu
últim part quan estava fent els papers de l'ingrés a l'hospital vaig trencar aigües allà al mostrador i et pots
imaginar com van quedar els pantalons... com que era estiu i portava sandàlies encara ho vaig poder salvar si no
porta tb mitjons de recanvi ... jo lo d'anar mudat ho descartaria !
Xaina
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. maig 14, 2010 12:11 pm

EntradaAutor: Xaina » dj. oct. 13, 2011 12:43 pm

Hola,

A mi em va agafar al carrer i anava amb uns pantalons tailandesos i una samarreta de tirants....i així hi vaig anar!!!

Jo el que tinc clar es que quan en tingui un altre enlloc de camises de dormir m'endure pijames de pantalons o alguna cosa així.
Jo portava unes camises de dormir monissimes, pero la realitat es que tens la vagina bastant "destruida", els puntets, la quarentena, les compreses enormes, les calces de paper o cotó enormes....vaja que jo m'hagués sentit mes còmoda si hagués anat una mica mes recollidet tot el "tema". Hi havien amics, companys de feina etc... i la veritat es que a estones em sentia una mica incomoda pensant que estaba tot allà tant suelto!!!!
Imatge
url=http://lilypie.com]Imatge[/url]
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dj. oct. 13, 2011 12:47 pm

pesol ha escrit:Les faldilles no ajuden a parir perquè quan arribeu a l'hospital us les faran treure :-D :-D :-D

Sorry, conyes apart... tant és, jo hi vaig anar amb el primer que vaig trobar a l'armari. I vaig sortir amb la mateixa roba! (no havia trencat aigües quan hi vaig anar). Jo anava amb xandal i la mar de còmode! anava a parir no a un casamanent!

:r) :r) :r)

Anava a contestar el mateix!! Total, el primer que et diuen quan arribes de part: "treu-te la roba i possat la bata d'hospital".
raqueluxamamuxa
:: granota
Entrades: 204
Membre des de: dv. gen. 22, 2010 8:48 am

EntradaAutor: raqueluxamamuxa » dj. oct. 13, 2011 1:06 pm

hola noies!

Jo vaig anar a parir amb faldilla. vaig posar-me de part a casa, i anava només en roba interior, i per sortir, vaig agafar el més cómode que vaig trobar, i per mi era la faldilla... no vaig pensar en anar en pijama ni res... però perquè no hi vaig caure!

No em vaig mudar, faldilla i samarreta còmode...i cap a l'hospital! i per sortir, el mateix... total, com diu tothom, en arribar, portis el que portis, t'ho hauràs de treure!
Yaiza202
Entrades: 939
Membre des de: dl. set. 22, 2008 2:45 pm
Contacta:

EntradaAutor: Yaiza202 » dj. oct. 13, 2011 7:09 pm

La roba dins lo millor que pots portar son camisons, i calcetes mes altes (per si es cesarea), per sortir pensa que la pnaxa casi be la tindras igual, aixi que o portes un vestidet, o la roba de premama, o uns leggings que son ben comodes.
ursulxunxa
Entrades: 206
Membre des de: dc. jul. 21, 2010 1:26 pm

EntradaAutor: ursulxunxa » dv. oct. 14, 2011 8:23 am

pesol >.-<:

més que res pensa, com ja t'han dit, que sortiràs amb panxa. De manera que per per sortir porta roba premama.
Tinc coses que ja no faig servir per a vendre (robeta i altres):
https://plus.google.com/u/0/109507779799288343021/posts
heaven25baby
Entrades: 2050
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
Contacta:

EntradaAutor: heaven25baby » dg. oct. 16, 2011 9:27 am

Amb la nena era hivern i vaig portar jersey i pantalons premamà i amb el nen era estiu i vaig portar un vestit (la mateixa roba per entrar i sortir). Tots 2 parts van ser per cessarea programada i a primera hora del matí. :ok:
Imatge
Imatge

ImatgeImatge
silber
Entrades: 332
Membre des de: dt. març 10, 2009 9:40 am

EntradaAutor: silber » dl. oct. 17, 2011 8:59 am

Bon dia! :***:

Ja m'heu donat idees, es que pensava: No sé que aniria més bé per si taquem o algo....
Miraré de deixarme algo cómode a ma per quan arrivi el moment de sortir corrents :ok:

Per sortir de l'hospital, també tenia dubtes, pel tema punts, no sé si es millor faldilla o pantalons.
edae
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

EntradaAutor: edae » dl. oct. 17, 2011 10:10 am

Jo anava en xandall, i el que sí que em vaig recordar d'agafar van ser uns mitjons de caminar descalça! Algú al fòrum havia dit que havia agafat fred als peus, i vaig pensar en agafar-los i va ser un gran encert!! A la sala de dilatació anava pràcticament conilla, però amb els mitjons!! :r) :r) :r) :r)

Per sortir portava uns pantalons d'embarassada que eren molt còmodes i una camisa sense mànigues, pq ja feia caloreta.
Imatge
Imatge
ClaraO.
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1873
Membre des de: dg. nov. 08, 2009 7:06 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: ClaraO. » dl. oct. 17, 2011 10:23 am

hola noies! un post molt interessant!

jo tindré segurament cessària programada per aquest cap de setmana o dilluns vinent màxim (m'ho confirmaran dijous. Ai quins nervis!)

per anar a la clínica aniré amb la roba que aquell dia em vingui de gust posar-me però per sortir sí que de la roba qur tinc, ja m'he reservat un pantaló negre premamà de punt que és super còmode i com no té cintureta ni botons ni res no m'apretarà la zona de la cessària que ara mateix és el que més em preocupa, que no em faci mal la cicatriu tot el camí desde la Clínica a casa que tinc més de 30 minuts de cami!

petonets!
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
El post d'en Quique viewtopic.php?f=91&t=25606
Sibil·la
Entrades: 3876
Membre des de: dj. set. 29, 2005 11:06 am

EntradaAutor: Sibil·la » dl. oct. 17, 2011 10:33 am

En el primer part, vaig trencar aigües cap a les dues de la matinada. Em vaig dutxar al cap d'una estona pq vaig veure que les contraccions, tot i no sér molt fortes, venien cada 5 minuts.
Vaig marxar de casa cap a les 4 de la matinada. Era en ple mes de juliol. Em vaig posar una faldilla que no era pre-mamà però era elàstica tota ella i l'havia duta molt. I un top de tirants. Pel trajecte, tot i posar-me una tovallola sota el cul, no vaig perdre més aigües.
En arribar, com que se'm van quedar ja em van posar la bata de l'hospital.
Vaig sortir amb el mateix que vaig entrar (bé, calcetes netes, hehe): la faldilla i el top.

A l'hospital, jo vaig anar molt bé amb camisó llarg als dos parts. Sí que tot està molt suelto però jo em vaig comprar calces altes i de cotó (que passada la quarantena vaig llençar) i em sentia ben còmode i agafada. Les camises llargues em van anar molt bé precisament per anar al lavabo. Si vas amb dos peces, els pantalons els tens abaix a terra, t'has d'eixancallar, mentrestant netejar.... jo trobo que una camisa te l'aixeques, et neteges i pim-pam.

El segon part va ser induït. I a més vaig tenir diabetis gestacional, pel que només em vaig engreixar 5 kg durant l'embaràs.
Vig anar a ingressar a les 8 del matí amb texans pre-mama i samarreta i vaig sortir igual. Vaig tenir part natural i vaig quedar super bé.

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::