GRAFIQUERES D’OCTUBRE, cauen les fulles, creixen panxes!
Re: GRAFIQUERES D’OCTUBRE, cauen les fulles, creixen panxes!
Moltes gràcies guapes!!! Sou uns
!!!!!!
!!!!!!Re: GRAFIQUERES D’OCTUBRE, cauen les fulles, creixen panxes!
BRISI!!!!! kin sorpreson!!!!
bieeeen!!!!! FELICITATS!!!!! men alegro moltissim x tu!!!!!
vens a fer-me companyia!!!!! ole ole....
ara estava escribint al post d mames djuany quan he vist el teu missatge!!!! q emocionant!!!!
trankila wapi akesta vegada tot anirà bé....
MUAAAAK!!

bieeeen!!!!! FELICITATS!!!!! men alegro moltissim x tu!!!!!
vens a fer-me companyia!!!!! ole ole....
ara estava escribint al post d mames djuany quan he vist el teu missatge!!!! q emocionant!!!!
trankila wapi akesta vegada tot anirà bé....
MUAAAAK!!

http://www.fertilityfriend.com/home/32f53d
Panxupacte 2011: Atreb+, Mina2010, Greys --> el meu ja està, us espero!!!
DUR 05 Setembre
DPP 12 Juny!
Panxupacte 2011: Atreb+, Mina2010, Greys --> el meu ja està, us espero!!!
DUR 05 Setembre
DPP 12 Juny!
Bon dia guapes!!!!
Feliç dia de festa!!!!!!! Només entraba per veure com aneu i quan he vist un altre positiu...quina emoció!!!!
BRISI, guapa, MOLTES FELICITATS!!!!!!! Enhorabona per aquest desitjat positiu!!!!
I molts ànims que tot anirà molt i molt bé, segur!!!!!
Us enviarem moltiiiiisima energia positiva i res que esperem que al juny ens pengis una bonica foto del teu petit@!!!!
A les demés
tranquiles que al 2012, abans o despres, tindrem la nostra
i el nostre

Feliç dia de festa!!!!!!! Només entraba per veure com aneu i quan he vist un altre positiu...quina emoció!!!!
BRISI, guapa, MOLTES FELICITATS!!!!!!! Enhorabona per aquest desitjat positiu!!!!
I molts ànims que tot anirà molt i molt bé, segur!!!!!
A les demés
tranquiles que al 2012, abans o despres, tindrem la nostra
i el nostre

4a FIV: Nov'17 CIRH: ++!! però embaràs ectòpic.
Transfers 2016: NEG.
Transfer Juny'14: ++!! AINA la nostra preciosa princesa!!!
17/12/13: Perdem l'Aleix i l'Adrià...sempre us durem al cor!
3a FIV. CIRH Juliol'13: +++!! Bessons! Gen i Feb '13: Transfers: NEG.
2a FIV. CIRH Abril'12: ++!! 24/08/12: Perdem el nostre angelet.
Per cert, jo aquest mes torno a tenir un cicle de RP, a veure si aquest cop tenim sort. De moment ja he començat amb les banderilles (injeccions) i demà tinc el primer control ecogràfic dels ovulets...ja veurem què tal. De totes maneres, el dia 20 en Lyubo i jo tenim visita a l'Hospital clínic per RA i tema FIV, ja veurem que passa!!!
4a FIV: Nov'17 CIRH: ++!! però embaràs ectòpic.
Lyuba ha escrit:Per cert, jo aquest mes torno a tenir un cicle de RP, a veure si aquest cop tenim sort. De moment ja he començat amb les banderilles (injeccions) i demà tinc el primer control ecogràfic dels ovulets...ja veurem què tal. De totes maneres, el dia 20 en Lyubo i jo tenim visita a l'Hospital clínic per RA i tema FIV, ja veurem que passa!!!
Molta sort Lyuba! Espero que vagi molt bé!!!!!!! I gràcies!
Brisi moltissimes felicitats!
Jo no he pogut actualitzar la temperatura perquè he passat mala nit i m'he llevat un munt de vegades i no he pensat a prendre-me-la, però de moment la marranota no ha fet acte de presència ni tinc psimtomes de que hagi de venir, és a dir no tinc el tipic mal estar que tinc el mateix dia que m'ha de venir la regla.
Jo no he pogut actualitzar la temperatura perquè he passat mala nit i m'he llevat un munt de vegades i no he pensat a prendre-me-la, però de moment la marranota no ha fet acte de presència ni tinc psimtomes de que hagi de venir, és a dir no tinc el tipic mal estar que tinc el mateix dia que m'ha de venir la regla.
MOLTÍSSIMES FELICITATS BRISI!!!!!
Quina il·lusió fa veure que van apareixent panxetes!!!! Ens anima a les que també busquem. Algn dia nosaltres també ho aconseguirem...
Ara, a disfrutar moltíssim del teu ++++++!!!! Ja veuràs que aquesta vegada sí que tot sortirà perfecte!!!
Merisc, i fins quan esperaràs tu per fer-te un TE?? Va, que estem en ratxa!!!! Els volem de dos en dos!!
Maneta, i tu com vas? ha aparegut? et tornaràs a repetir un test ben aviat? potser era massa aviat...
Jo ja dec haver acabat la meva sexy-week i estic en desespero. Però no ho entenc massa, perquè en els dos cicles anteriors vaig ovular cap al dia 18, i en aquest (que tan pugen, com baixen les tempes), el FF diu que possiblement vaig ovular el 15!! però jo crec que va ser el 18, pels dolors d'ovulació que m'ha semblat tenir. Així que vaig una mica perduda... I ja no sé si el FF s'equivoca, o com aquest cicle he començat amb l'Ovusitol m'ha canviat el dia d'ovulació (tot i que a mi no em sembla que ovulés el 15, perquè no vaig notar res...), o no sé!
Bé, sigui com sigui, la feina ja està feta, i estic en desespero. Ja us aniré explicant.
Petonets a totes!
Quina il·lusió fa veure que van apareixent panxetes!!!! Ens anima a les que també busquem. Algn dia nosaltres també ho aconseguirem...Ara, a disfrutar moltíssim del teu ++++++!!!! Ja veuràs que aquesta vegada sí que tot sortirà perfecte!!!
Merisc, i fins quan esperaràs tu per fer-te un TE?? Va, que estem en ratxa!!!! Els volem de dos en dos!!
Maneta, i tu com vas? ha aparegut? et tornaràs a repetir un test ben aviat? potser era massa aviat...
Jo ja dec haver acabat la meva sexy-week i estic en desespero. Però no ho entenc massa, perquè en els dos cicles anteriors vaig ovular cap al dia 18, i en aquest (que tan pugen, com baixen les tempes), el FF diu que possiblement vaig ovular el 15!! però jo crec que va ser el 18, pels dolors d'ovulació que m'ha semblat tenir. Així que vaig una mica perduda... I ja no sé si el FF s'equivoca, o com aquest cicle he començat amb l'Ovusitol m'ha canviat el dia d'ovulació (tot i que a mi no em sembla que ovulés el 15, perquè no vaig notar res...), o no sé!
Bé, sigui com sigui, la feina ja està feta, i estic en desespero. Ja us aniré explicant.
Petonets a totes!
Brisi! Quina bona noticia!
Moltíssimes felicitats!,

Moltíssimes felicitats!,

smile! ;)
★ Glinda, Mara17 i Rela ★
★ Glinda, Mara17 i Rela ★
BRISI, ENHORABONA!!
Explica'ns més coses. Aquí ho volem saber tot...
Bé, jo ja he tingut visita oficial. Així que comencem de nou, esperant que aquesta sigui la bona.
A la quarta va la vençuda!! (La quarta d'Omifin. En total deu ser la que fa onze...)
Merisc, veig que també seràs positiu de novembre.
Jefa, com ho tenim?
Explica'ns més coses. Aquí ho volem saber tot...
Bé, jo ja he tingut visita oficial. Així que comencem de nou, esperant que aquesta sigui la bona.
A la quarta va la vençuda!! (La quarta d'Omifin. En total deu ser la que fa onze...)
Merisc, veig que també seràs positiu de novembre.
Jefa, com ho tenim?
Bon dia noies!
Ahir us vaig llegir desdel mòbil i ja vaig veure la gran notícia...
Moltes felicitats Brisi!!! Ja hem sembrat el segon rovelló de la temporada!!! Ara a cuidar-se que el recollirem al juny
Vesnà, Merisc Vaig que la Pilar no ens ha escoltat, un dia que deixo anar l'alzina i la molt porca en fa de les seves!!! Molts ànims noietes!! El novembre serà nostre!
Nightygt Carai noia quina gràfica!!! sembla una muntanya russa! Si ets de les que nota l'ovulació, a vegades val més fer cas al cos... el FF es pot equivocar, a mi m'ha canviat la data un parell de vegades aques cicle i al final li vaig dir un parell de mentides
Rela Si fem la trobada... obligades a anar-hi!! Aixx... em vaig quedar amb les ganes de veure't
No saps el que vam arribar a córrer i com vaig acabar de cansada!! Però crec que l'any que ve repeteixo!
Lyuba Vinga! sembrem el rovellonet per poder-lo recollir al juliol... només ens cal que plogui una mica i comenci a fer un xic de fred
Noies jo també porto males notícies... si que em va fer cas la molt porca... però a la seva manera... jo li vaig dir que sino em feia companyia ja podia desaparèixer 9 mesos... la questió és que em va deixar fer les 12h de cinema, descansar i al fer el pipi reglamentari després de dormir una mica ja m'estava esperant!!! Definitivament la molt cab***a escolta el que vol!!
Ara toca començar el cicle amb moltes ganes que el mes que ve tinc visita amb la llevadora de la SS i si no tinc panxulina... li haurem de dir que portem molt de temps buscant
A totes les meves grafiqueres
Ahir us vaig llegir desdel mòbil i ja vaig veure la gran notícia...
Moltes felicitats Brisi!!! Ja hem sembrat el segon rovelló de la temporada!!! Ara a cuidar-se que el recollirem al juny
Vesnà, Merisc Vaig que la Pilar no ens ha escoltat, un dia que deixo anar l'alzina i la molt porca en fa de les seves!!! Molts ànims noietes!! El novembre serà nostre!
Nightygt Carai noia quina gràfica!!! sembla una muntanya russa! Si ets de les que nota l'ovulació, a vegades val més fer cas al cos... el FF es pot equivocar, a mi m'ha canviat la data un parell de vegades aques cicle i al final li vaig dir un parell de mentides
Rela Si fem la trobada... obligades a anar-hi!! Aixx... em vaig quedar amb les ganes de veure't
No saps el que vam arribar a córrer i com vaig acabar de cansada!! Però crec que l'any que ve repeteixo! Lyuba Vinga! sembrem el rovellonet per poder-lo recollir al juliol... només ens cal que plogui una mica i comenci a fer un xic de fred
Noies jo també porto males notícies... si que em va fer cas la molt porca... però a la seva manera... jo li vaig dir que sino em feia companyia ja podia desaparèixer 9 mesos... la questió és que em va deixar fer les 12h de cinema, descansar i al fer el pipi reglamentari després de dormir una mica ja m'estava esperant!!! Definitivament la molt cab***a escolta el que vol!!
Ara toca començar el cicle amb moltes ganes que el mes que ve tinc visita amb la llevadora de la SS i si no tinc panxulina... li haurem de dir que portem molt de temps buscant
A totes les meves grafiqueres

Si noies i a sobre m'havia fet més il.lusions que altres mesos, pel fet que vaig tenir un petit sagnat el dia 10 DPO. En fi, aixo se m'està fent molt difícil.
Us volia fer una pregunta, a les que us porta algun metge em podrieu donar referencies, és que m'estic plantejant començar a fer proves si aquest cicle no em quedo, ja en portaré 6 de recerca i ja tinc 36 anys. A veure si em podeu ajudar.
Us volia fer una pregunta, a les que us porta algun metge em podrieu donar referencies, és que m'estic plantejant començar a fer proves si aquest cicle no em quedo, ja en portaré 6 de recerca i ja tinc 36 anys. A veure si em podeu ajudar.
Bon dia ladies!!!
Ufff aquest mes tenim una de cal i una de arena eh???
De moment dos +++ però unes quantes marranotes... molts d'ànims Maneta, Vesnà, Merisc i Lyuba...
Jo ja començo amb la fase de desespero... així que poques novetats tinc. Aquesta sexy week ha estat "regular"... només vam fer deures dissabte (regalo de cumple :p) i dimarts. La ovulació va ser dimarts... així que no sé... no tinc gaires esperances... però bueno.
Un pertonet per totes!
Ufff aquest mes tenim una de cal i una de arena eh???
De moment dos +++ però unes quantes marranotes... molts d'ànims Maneta, Vesnà, Merisc i Lyuba...
Jo ja començo amb la fase de desespero... així que poques novetats tinc. Aquesta sexy week ha estat "regular"... només vam fer deures dissabte (regalo de cumple :p) i dimarts. La ovulació va ser dimarts... així que no sé... no tinc gaires esperances... però bueno.
Un pertonet per totes!
Oh!!!! Veig els ànims molt baixos per aquí i això no pot ser!!!!!!!
Brisi, bonica! Moltíssimes felicitats!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sí, explica com ha anat tot!!!! Ha estat una gran sorpresa!!!!!!!!!
Maneta, merisc, Vesnà,... carinyets. Sé que és molt dur haver de tornar a començar però penseu en positiu. Sé que és molt fàcil de dir i costa molt de fer-ho, però heu d’agafar aquest cicle amb il•lusions renovades. Cada dia que passa, cada warry que et visita,... és un cicle menys per al vostre desitjat somni... i al final totes i cadascuna de vosaltres lluirà una preciosa panxolina, sigui com sigui de dur el camí!!!! Aprofiteu aquesta primera part de cicle per fer tot el que no podreu fer quan us quedeu (que potser és l’última oportunitat que teniu en molt de temps): sortir a fer una birreta amb les amigues, menjar un bon entrepà de xoriço sense congelar, gaudir de dies tranquil•lets sense nàusees, fer l’amor amb els vostres homes fins a quedar rendides,...
(Espero que no us ho prengueu malament, només intento animar-vos... )
Lyuba, bonica... cicle nou, esperances renovades!!! Qui sap, potser és l’ultim!!!!
A la resta, perdoneu que no pugui dedicar-vos més temps... tinc molta feina!!!!!!
Brisi, bonica! Moltíssimes felicitats!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sí, explica com ha anat tot!!!! Ha estat una gran sorpresa!!!!!!!!!
Maneta, merisc, Vesnà,... carinyets. Sé que és molt dur haver de tornar a començar però penseu en positiu. Sé que és molt fàcil de dir i costa molt de fer-ho, però heu d’agafar aquest cicle amb il•lusions renovades. Cada dia que passa, cada warry que et visita,... és un cicle menys per al vostre desitjat somni... i al final totes i cadascuna de vosaltres lluirà una preciosa panxolina, sigui com sigui de dur el camí!!!! Aprofiteu aquesta primera part de cicle per fer tot el que no podreu fer quan us quedeu (que potser és l’última oportunitat que teniu en molt de temps): sortir a fer una birreta amb les amigues, menjar un bon entrepà de xoriço sense congelar, gaudir de dies tranquil•lets sense nàusees, fer l’amor amb els vostres homes fins a quedar rendides,...
(Espero que no us ho prengueu malament, només intento animar-vos... )Lyuba, bonica... cicle nou, esperances renovades!!! Qui sap, potser és l’ultim!!!!
A la resta, perdoneu que no pugui dedicar-vos més temps... tinc molta feina!!!!!!
MENTA, MERISC I VESNÀ anims bonica que el novembre cantarem plegades com si fossin una coral!!!!! ara a remuntar la caiguda boniques!!!!!!! és una bona murga però no ens queda un altre remei....els bolets també poden creixer al novembre!!!!!!
MERSIC...a mi encara no m'han fet proves però el meu gine m'ha dit que si no funciona en 4 mesos l'OMIFIN me'n farà.... per tant no se quines són exactament .... algunes de per aqui si que han fet.
BIE ,GUISS i nigtygt sou les properes...anims
RELA sort!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
LYUBA, BONICA que vagi molt bé!!!!!!
grafiqueres, grefiperraques i grafipanxes que acabeu de passar un bon dia!

merisc ha escrit:En fi, aixo se m'està fent molt difícil.
MERSIC...a mi encara no m'han fet proves però el meu gine m'ha dit que si no funciona en 4 mesos l'OMIFIN me'n farà.... per tant no se quines són exactament .... algunes de per aqui si que han fet.
BIE ,GUISS i nigtygt sou les properes...anims
RELA sort!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
LYUBA, BONICA que vagi molt bé!!!!!!
grafiqueres, grefiperraques i grafipanxes que acabeu de passar un bon dia!

Hola noies! A les que us ha vingut la regla em sap molt i molt de greu!!! Tinc molte sganes que totes vosaltres canteu un superpositiu!!! I que els posts de buscadores i grafiqueres vagin quedant buits!!!! Ja veureu que novembre serà un gran mes!!!! I abans de final d'any hi ha d'haver molt bones notícies!!!!
Moltes gràcies per les vostres felicitacions... encara estem una mica espantats... però ja ho anirem assimilant i, a més estic patint una mica d'insomni, mal de panxa (tipus warry) i marejos de bon matí ;( De fet va ser això el que em va fer decidir a fer el TE... que començava a tenir un pressentiment... i preferia fer-me el test a anar-me fent il·lusions.... i mira... al final no eren il·lusions... sino una mica realitat!!!
Molts petons a totes!!!! I espero que al 2012 hi hagi una superpoblació de bebès del SP!!!!
Moltes gràcies per les vostres felicitacions... encara estem una mica espantats... però ja ho anirem assimilant i, a més estic patint una mica d'insomni, mal de panxa (tipus warry) i marejos de bon matí ;( De fet va ser això el que em va fer decidir a fer el TE... que començava a tenir un pressentiment... i preferia fer-me el test a anar-me fent il·lusions.... i mira... al final no eren il·lusions... sino una mica realitat!!!
Molts petons a totes!!!! I espero que al 2012 hi hagi una superpoblació de bebès del SP!!!!
- lluneta2011
- :: papallona

- Entrades: 144
- Membre des de: dl. jul. 11, 2011 9:30 pm
BRISI ENHORABONA!!!!!!!!!!!
Maneta ja tenim un altre rovellonet!!!!!!!!
Lyuba Molta sort amb la RP, com estaven els teus ovulets??
Vesnà, Maneta, Merisc ja veureu que el novembre farem creixer més bolets!!!
Giss, Nighty Volem dos bolets!!! un cep i un ou de reig si pot ser!
A la resta molts petonets!!!

Maneta ja tenim un altre rovellonet!!!!!!!!
Lyuba Molta sort amb la RP, com estaven els teus ovulets??
Vesnà, Maneta, Merisc ja veureu que el novembre farem creixer més bolets!!!
Giss, Nighty Volem dos bolets!!! un cep i un ou de reig si pot ser!
A la resta molts petonets!!!

Bon dia ladies! com esteu? quin poc moviment per aki!!!
Avui el ff ja m'ha marcat la ovulació, tal i com jo pensava vaig ovular dimarts... i els deures els vam fer dissabte 2 cops i dimarts... aix nenes... no sé jo... ja veurem què passa... però ja podria ser aquest el meu mes joooo... que portem una setmaneta...
Ahir s'em va acabar de fastidiar el cotxe... junta de culata... i com és vellet no val la pena arreglar-lo... així que nenes, un gasto extra! a comprar-me un cotxe...
Jo a veure si es cumpleix allò de quan les coses no van bé... pam! et quedes
! jijiji al menys una alegria...
Un petonet reines!
Avui el ff ja m'ha marcat la ovulació, tal i com jo pensava vaig ovular dimarts... i els deures els vam fer dissabte 2 cops i dimarts... aix nenes... no sé jo... ja veurem què passa... però ja podria ser aquest el meu mes joooo... que portem una setmaneta...
Ahir s'em va acabar de fastidiar el cotxe... junta de culata... i com és vellet no val la pena arreglar-lo... així que nenes, un gasto extra! a comprar-me un cotxe...
Jo a veure si es cumpleix allò de quan les coses no van bé... pam! et quedes
! jijiji al menys una alegria...Un petonet reines!
Grafiqueres!! Que se'ns enfonsa el post!
Jo estic de vacances grafiqueres i de tot. Els dies de regla sempre desconnecto i m'oblido del termòmetre.
Va, que encara queden dues setmanes d'octubre per cantar positius.
Jo estic de vacances grafiqueres i de tot. Els dies de regla sempre desconnecto i m'oblido del termòmetre.
Va, que encara queden dues setmanes d'octubre per cantar positius.
Doncs sí, qixò està força aturadet, no? què us passa, nenes? Molts ànims!!!
Giss, a veure si es mantenen altes aquestes tempes fins al final, i tenim una bona notícia...
Bie la teva grafica té molt bona pinta!!
De quants dies tens les FL? Per quin dia el TE?
Jo estic avui una mica enfadada amb tot!!! Sobretot amb el FF, que cada dia em canvia la data possible d'ovulació!!! Així és impossible!!
I crec que aquest mes he ovulat més tard que els anteriors, i ja ens havíem relaxat una mica de fer deures... Tanta feina feta, i no haurà servit de res, perquè quan n'havíem de fer, ja estàvem cansats!!!
Jo que tenia tantes esperances posades en aquest cicle...
I per què he ovulat més tard?? Just aquest mes que he començat a prendre l'Ovusitol, que m'havia de regular bé les regles, resulta que em desmarxa el cos? Doncs si els dos últims mesos havia sigut super regular, i amb cicles de 28 dies!!!! i ara serà més llarg!!!! Quina mé!!!
A sobre, fa 2 o 3 dies que començava a tenir psicosímptomes (que mai en tinc) i pensava que potser era perquè havíem encertat... I esperant a finalitzar el cicle el proper dia 21, ja estava calculant i planificant quan em podria fer un TE (perquè un parell de dies abans de la falta, ja podria tenir el resultat...). I ara m'hauré d'esperar més, i a sobre serà quasibé segur per tenir un negatiu com una casa!!!
Ja veieu que avui no m'he llevat amb gaire bon peu!
Segur que demà, estaré millor.... (o això vull pensar). Petonets a totes!
Giss, a veure si es mantenen altes aquestes tempes fins al final, i tenim una bona notícia...
Bie la teva grafica té molt bona pinta!!
Jo estic avui una mica enfadada amb tot!!! Sobretot amb el FF, que cada dia em canvia la data possible d'ovulació!!! Així és impossible!!
I crec que aquest mes he ovulat més tard que els anteriors, i ja ens havíem relaxat una mica de fer deures... Tanta feina feta, i no haurà servit de res, perquè quan n'havíem de fer, ja estàvem cansats!!!
I per què he ovulat més tard?? Just aquest mes que he començat a prendre l'Ovusitol, que m'havia de regular bé les regles, resulta que em desmarxa el cos? Doncs si els dos últims mesos havia sigut super regular, i amb cicles de 28 dies!!!! i ara serà més llarg!!!! Quina mé!!!
A sobre, fa 2 o 3 dies que començava a tenir psicosímptomes (que mai en tinc) i pensava que potser era perquè havíem encertat... I esperant a finalitzar el cicle el proper dia 21, ja estava calculant i planificant quan em podria fer un TE (perquè un parell de dies abans de la falta, ja podria tenir el resultat...). I ara m'hauré d'esperar més, i a sobre serà quasibé segur per tenir un negatiu com una casa!!!
Ja veieu que avui no m'he llevat amb gaire bon peu!
Segur que demà, estaré millor.... (o això vull pensar). Petonets a totes!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |