Oli d'onagra.Funciona?
Oli d'onagra.Funciona?
Hola ,
Veureu, és qque tinc una mica d'embolic amb això de l'oli d'onagra..... A la última visita al gine li vaig comentar que ultimament se m'havien allargat una mica el cicles ( han passat de 29 a 34 dies `) i hem va dir que tenia els ovaris poliquístics
primera noticia
avui mirant pel forum he vist que l'oli d'onagra en teoria va bé per aixó ... pero no se ... abans de probarlo m'agradaria saber experiencies de qui l'hagi pres... on el compreu? i com es pren? us el ha recomanat el metge?es que d'aquí uns mesos ( ara no puc per que hem van trobar un problemeta
en la citologia...) ens volem ficar a la busqueda d'un bebé i no voldria que aixó dels o.poliquístics anés a més...
Moltes gràcies!!!
Veureu, és qque tinc una mica d'embolic amb això de l'oli d'onagra..... A la última visita al gine li vaig comentar que ultimament se m'havien allargat una mica el cicles ( han passat de 29 a 34 dies `) i hem va dir que tenia els ovaris poliquístics
primera noticia
avui mirant pel forum he vist que l'oli d'onagra en teoria va bé per aixó ... pero no se ... abans de probarlo m'agradaria saber experiencies de qui l'hagi pres... on el compreu? i com es pren? us el ha recomanat el metge?es que d'aquí uns mesos ( ara no puc per que hem van trobar un problemeta
en la citologia...) ens volem ficar a la busqueda d'un bebé i no voldria que aixó dels o.poliquístics anés a més... Moltes gràcies!!!
Re: Oli d'onagra.Funciona?
Arlet aqui una servidora amb ovaris poliquistics. Jo em vaig prendre oli d'onagra quan buscavem un embaras i a mi em va regular els cicles. No eren tan llargs ni tan dolorosos. Jo te'l recomano, mal no et fara. Aixo si comença ja pq triga un temps a fer efecte. Jo el comprava a una herboristeria.

La meva experiencia és bona!
Vaig començar a pendre l'oli d'onagra a meitat d'un cicle (perquè una amiga em va ratllar molt perquè ho fes) doncs aquest primer cicle va ser de 28 dies, quan els meus eres de mes de 32.... i al segon cicle vaig tenir el positiu.
Vaig començar a pendre l'oli d'onagra a meitat d'un cicle (perquè una amiga em va ratllar molt perquè ho fes) doncs aquest primer cicle va ser de 28 dies, quan els meus eres de mes de 32.... i al segon cicle vaig tenir el positiu.
Jo també tinc ovaris poliquistics i quan era joveneta, crec que 16 o 17 anys, un homeopata em va recomanar l'oli d'onagra, a mi no em va funcionar mai, però de fet els meus cicles son mooooooooooolt irregulars, entre 40 i 60 dies, algunes vegades fins i tot més!
jo també tinc SOP yana, i tampoc em funciona l'oli d'onagra. Per a nosaltres és molt millor l'omega3
- mafalda75
- :: zebra

- Entrades: 1077
- Membre des de: ds. juny 14, 2008 2:10 pm
- Ubicació: Des de la terra ferma
Hola! Jo no tinc ovaris poliquístics però les meves regles (bastant regulars) de tant en tant em tardaven en venir tres o quatre dies més del normal, amb molta inflor a la panxa i malestar. Em van recomanar oli d'onagra per regular els cicles i oli en un llum. Ovulava com un rellotge i la regla em venia puntualíssima cada mes i sense cap malestar. Suposo que per petits desajustaments com aquests sí que va bé, almenys en el meu cas. Jo me'n prenia dues perles al dia i per mi era suficient.
gràcies per les respostes !!!! demà m'hen aniré a comprar i probaré ... només hem queda un dubte : es poden pendre tots els dies del cicle o s'ha de descansar algun dia?
jo em prenc una cada dia, i la veritat el primer cop que me'l vaig pendre no se si va ser el primer o segon cicle vaig quedar embarassada..... cada dia inclus amb la warry....
Hola!
Jo tb vaig prendre oli d'onagra, vaig baixar de 45 dies de cicle, a 36 el primer i al segon hem vaig quedar embarassada, però es va adelantar la ovulació quasi una setmana del previst, aixi que va baixar a uns 31 dies de cicle. A mi hem va anar de fabula!!
Jo la comprava al Mercadona, val 4,5€ i hem va funcionar
Jo tb vaig prendre oli d'onagra, vaig baixar de 45 dies de cicle, a 36 el primer i al segon hem vaig quedar embarassada, però es va adelantar la ovulació quasi una setmana del previst, aixi que va baixar a uns 31 dies de cicle. A mi hem va anar de fabula!!

Gràfica de la Giuliette
14/11/10 TE+
12/07/11 Ja tenim l'Àlex aquí!!!

El Post de l'Àlex: viewtopic.php?f=91&t=23467
Us convido a visitar el meu blog de reposteria:
www.lagormanderia.blogspot.com
Jo tinc Síndrome d'Ovaris Poliquístics (són ovaris poliquístics però amb altres problemes afegits), tenia la regla cada 3 mesos i molt irregular, i fent una gràfica de la temperatura basal vaig veure que a més a més no ovulava gairebé en cap cicle. Vaig començar a prendre oli d'onagra y en 6 mesos la regla la tenía cada 30-35 dies i ovulant tots els mesos. Per mi va ser gairebé un miracle.
giuliette ha escrit:Hola!
ostres súper bé de preu, jo ho vaig comprar a l'herboristeria i un pot de 120 capsules uns 23 o 24 euros.............
Hola!!!
ja l'he comprat !!!! a la farmacia del poble i m'ha costat 13 euros 100 perles. Però la pròxima vegada que vagi a Lleida aniré al Mercadona i hem proveiré

ja l'he comprat !!!! a la farmacia del poble i m'ha costat 13 euros 100 perles. Però la pròxima vegada que vagi a Lleida aniré al Mercadona i hem proveiré

- papallona80
- :: tigre

- Entrades: 764
- Membre des de: dj. maig 12, 2011 3:10 pm
- Ubicació: Rubí
Hola noies,
Jo acostumo a escriure en un altre post i van haver-hi vàries noies que em van dir que si s'està buscant l'embaràs l'oli d'onagre és recomenable pendre'l fins a l'ovulació només. Perquè es veu que pot provocar mini contraccions i dificultar la implantació del fetus... Hi ha gent que s'ha quedat embarassada prenent-se les pastilles a diari i inclús durant l'embaràs i tot ha anat bé....però jo us ho volia comentar pq a mi em va anar bé que m'ho diguessin...
Jo acostumo a escriure en un altre post i van haver-hi vàries noies que em van dir que si s'està buscant l'embaràs l'oli d'onagre és recomenable pendre'l fins a l'ovulació només. Perquè es veu que pot provocar mini contraccions i dificultar la implantació del fetus... Hi ha gent que s'ha quedat embarassada prenent-se les pastilles a diari i inclús durant l'embaràs i tot ha anat bé....però jo us ho volia comentar pq a mi em va anar bé que m'ho diguessin...
l'èxit és la suma dels intents
- Bruixetad'or
- :: formigueta

- Entrades: 84
- Membre des de: dj. des. 22, 2011 4:37 pm
Hola noies!
Tinc les regles irregulars i havia pensat començar a prendre Oli d'onagra per regular-les una mica més ja que a partir del febrer volem començar a buscar
però no sé si mel puc pendre alhora mab l'a`cid fòlic.
Alguna de vosaltres s'ho pren? Hi ha alguna contradicció?
Gràcies
Tinc les regles irregulars i havia pensat començar a prendre Oli d'onagra per regular-les una mica més ja que a partir del febrer volem començar a buscar
però no sé si mel puc pendre alhora mab l'a`cid fòlic.Alguna de vosaltres s'ho pren? Hi ha alguna contradicció?
Gràcies
- papallona80

Hola bruixeta d'or... jo m'ho he pres tot alhora i no hi ha cap inconvenient....totes dues coses són naturals...així que mal no farà :)
Que hi hagi sort amb la cerca!!!
- Bruixetad'or
- :: formigueta

- Entrades: 84
- Membre des de: dj. des. 22, 2011 4:37 pm
papallona80 ha escrit:Hola bruixeta d'or... jo m'ho he pres tot alhora i no hi ha cap inconvenient....totes dues coses són naturals...així que mal no farà :)
Gràcies!!!
Bruixetad'or ha escrit:Hola noies!
Tinc les regles irregulars i havia pensat començar a prendre Oli d'onagra per regular-les una mica més ja que a partir del febrer volem començar a buscarperò no sé si mel puc pendre alhora mab l'a`cid fòlic.
Alguna de vosaltres s'ho pren? Hi ha alguna contradicció?
Gràcies
Jo també ho prenc tot a la vegada: oli d'onagra, àcid fòlic, composor15 i també ovusitol!! Tot per ajudar a tenir els cicles una mica més regulars... espero!! És el primer cicle que ho faig, a veure si em funciona, però per barrejar-ho tot em van dir que no hi ha cap problema.
Ja ens explicaràs!!
- papallona80

Morty: ens pots explicar què és el Composort15 i l'ovusitol? t'ho ha receptat el gine?
A mi la gine em va dir que em prenés l'àcid fòlic i prou. L'onagre vaig ser jo que li vaig preguntar si en podia pendre i em va dir que mal no em faria...
Jo a començaments de març vaig tenir un avort diferit. Després dels resultats em van dir que havia estat per culpa d'una mola parcial. Vaig haver de fer un seguiment per a controlar el nivell de HCG del cos, per a que no es tornés maligne. Després d'uns quants mesos tot es va tornar a posar al seu lloc, però no ens podiem posar una altra vegada a la cerca. Al inici d'aquest desembre ens van donar la llum verda i ja hi estem posats...al 100%
Ja em prenc l'àcid fòlic cada dia, i l'oli d'onagre fins a l'ovulació ( tal i com em van dir les noies del post dels legrats...).
Vosaltres el preneu cada dia del cicle?
A mi la gine em va dir que em prenés l'àcid fòlic i prou. L'onagre vaig ser jo que li vaig preguntar si en podia pendre i em va dir que mal no em faria...
Jo a començaments de març vaig tenir un avort diferit. Després dels resultats em van dir que havia estat per culpa d'una mola parcial. Vaig haver de fer un seguiment per a controlar el nivell de HCG del cos, per a que no es tornés maligne. Després d'uns quants mesos tot es va tornar a posar al seu lloc, però no ens podiem posar una altra vegada a la cerca. Al inici d'aquest desembre ens van donar la llum verda i ja hi estem posats...al 100%
Ja em prenc l'àcid fòlic cada dia, i l'oli d'onagre fins a l'ovulació ( tal i com em van dir les noies del post dels legrats...).
Vosaltres el preneu cada dia del cicle?
Ei Papallona!
Doncs jo prenc l'oli d'onagra cada dia excepte els dies de la regla. El composor15 són unes gotes d'extractes naturals que serveixen per regular els cicles, ja que des de que he deixat les pastilles el meu cos s'ha descontrolat molt, és un complement de l'oli d'onagra i també serveix per no tenir infeccions d'orina després de la regla.
L'Ovusitol me'l va receptar el gine (tot i que el venen sense recepta), i serveix per ovular, ja que he tingut un cicle de 65 dies i em va dir que amb això i l'oli d'onagra m'ajudaria a regular altre cop els meus cicles. També conté àcid fòlic, però jo em prenc la pastilla de Folidoce i l'Ovusitol a la vegada.
Tu de moment fes el que t'hagi recomanat la gine i si veus que amb això no en tens prou li podries comentar això de l'Ovusitol. Jo és el primer cicle que ho faig i per tant encara no sé com m'anirà, però de mal segur que no me'n farà pq tot és complement vitamínic.
Petons!!
Doncs jo prenc l'oli d'onagra cada dia excepte els dies de la regla. El composor15 són unes gotes d'extractes naturals que serveixen per regular els cicles, ja que des de que he deixat les pastilles el meu cos s'ha descontrolat molt, és un complement de l'oli d'onagra i també serveix per no tenir infeccions d'orina després de la regla.
L'Ovusitol me'l va receptar el gine (tot i que el venen sense recepta), i serveix per ovular, ja que he tingut un cicle de 65 dies i em va dir que amb això i l'oli d'onagra m'ajudaria a regular altre cop els meus cicles. També conté àcid fòlic, però jo em prenc la pastilla de Folidoce i l'Ovusitol a la vegada.
Tu de moment fes el que t'hagi recomanat la gine i si veus que amb això no en tens prou li podries comentar això de l'Ovusitol. Jo és el primer cicle que ho faig i per tant encara no sé com m'anirà, però de mal segur que no me'n farà pq tot és complement vitamínic.
Petons!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |