GRAFIQUERES D’OCTUBRE, cauen les fulles, creixen panxes!

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
atreB+
:: lleona
Entrades: 989
Membre des de: dj. maig 27, 2010 12:07 pm

Re: GRAFIQUERES D’OCTUBRE, cauen les fulles, creixen panxes!

EntradaAutor: atreB+ » dt. oct. 18, 2011 11:39 am

Hola wapis!
sí, sí trankiles q us ho explikaré tot! fil x randa... i us ensenyaré foto del q he preparat! jeje crec q ha kedat guay....

Mimi respecte al q preguntes del RH- jo crec q no tindreu cap problema donat q els dos sou negatius! (vaia casualitat! mira q es dificil..)....
em sembla... si no m'ekivoco q el problema es quan la mare es negativa i el pare positiu q pots tenir un fill RH+... llavors es un tema d'anticosos crec q el teu cos fabricaria anticosos per combatre el positiu... i crec q llavors thaurien d tractar.... (creo q es asi...no sé si mhe explikat gaire)...
abans em sembla q era algo perillos però ara crec q ho tenen molt x la ma.... i diria q les proves d sang es d les primeres coses q es mira quan estàs prenyi asi q suposo q es d les primeres coses q es tracta...però diria q no es el teu cas xq en el teu els dos sou negatius... x tant no hi ha volta d full q els vostres fills seran negatius.... vull dir d RH..jejeje

Bé espero no haverte liat... però no soc metge...si alguna ho corrovora... molt millor... o si ho preguntes al metge ja ens informaràs!

Maneta mha encantat l'anunci! ets una crack!
MUAK!
http://www.fertilityfriend.com/home/32f53d
Panxupacte 2011: Atreb+, Mina2010, Greys --> el meu ja està, us espero!!!

DUR 05 Setembre
DPP 12 Juny!
izascun79
:: zebra
Entrades: 1321
Membre des de: dv. gen. 08, 2010 11:13 am

EntradaAutor: izascun79 » dt. oct. 18, 2011 11:40 am

Hola mimi!!! Quina il·lusió saber de tu!!!
Això que preguntes del grup sanguini no ho tinc del tot clar però sí alguna idea: la qüestió és que si la mare té Rh- i el primer part li surt un bebé Rh+ és possible que la sang del bebé i la mare es barregin. En aquell moment, per tant, la mare detecta l'Rh+ del seu fill i el cos crea anticossos. En el següent part, per tal que la mare no ataqui el bebé, han de punxar-li algun tipus de tractament pel moment del part per evitar que el nen mori. Fins aquí és el que sé... anys enrera hi havia moltes morts infantils per aquest motiu. Pel que he sentit avui dia és un tema molt estudiat i que està força controlat. Espero que et serveixi.
Un petonet!
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Si et ve de gust, visita el meu bloc... http://cosetesnostres.wordpress.com
izascun79
Entrades: 1321
Membre des de: dv. gen. 08, 2010 11:13 am

EntradaAutor: izascun79 » dt. oct. 18, 2011 11:41 am

juaaaaaaas... atreB, ens hem creuat!!!!! Bé, crec que entre les dues, que no tenim gaire idea, la idea general sí que la pots extreure, no?? En tot cas, pel que tinc entés, no és un problema pel primer embaràs si no pel segon... i si el teu marit és - segurament el vostre fill també ho sigui i problema finiquitat!!!
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Si et ve de gust, visita el meu bloc... http://cosetesnostres.wordpress.com
mimi82
Entrades: 1532
Membre des de: dl. ago. 08, 2011 6:06 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: mimi82 » dt. oct. 18, 2011 11:48 am

Izascun i atreb...us expliqueu com un llibre tancat??? jajajaja, es broma, poma!!! :love: :-()-) jijij

Avui estic contenta, aprofitem'ho que ultimament aquests dies escasejen una miqueta!!! :ok:

Moltes gràcies per les vostres respostes!!! La veritat esque jo no en tinc ni idea i es ma germana la que m'ho ha dit, nu se... quan vagi al gine si penso ho preguntare...

Merci reinetes!!!!

(un secretito... us trobo a faltar una barbaritat!!!! :r) )

Wapes!!!! :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-)))
Tenim ganes de tu, petit@...Maig 2011
4 IA's :ufs: 2na transfer, 2na FIV desembre 2014 :ok:
12/08/2015 --> Benviguda princesa!!!!
**BessonadaPacte de panxu: crisàlide :-()) ,mimi , isa31**

Imatge
atreB+

EntradaAutor: atreB+ » dt. oct. 18, 2011 11:57 am

jajajaja Izascum si mas o menos crec q responem al mateix... tot i que no sabia que era un tema d primers i segons embarassos...
Bueno valeee la meva resposta era d pa sucat amb oli.... jaja es q no sóc metge... :p....
Jo el q sé es q hi ha parelles q poden tenir incompatibilitat de RH i sé q es quan poden tenir akest problema q diu la mimi... però en el seu cas, q ho pregunti però diria q ese problema no el té.

jajaja muak!

DUR 05 Setembre
DPP 12 Juny!
Brisi
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. ago. 30, 2011 8:15 am

EntradaAutor: Brisi » dt. oct. 18, 2011 2:41 pm

Hola noies... ja ho explicat una mica al post de cercadores i al de mares de juny... però encara que no hagi fet mai gràfiques sempre m'he sentit molt bé entre vosaltres i us he d'explicar que les coses no ens van gaire bé... avui hem anat al ginecòleg i no ha pogut veure res... ens ha dit que tant podia estar anant tot bé com malament... aixi que ens ha fet fer una analítica... i ha sortit 7.34... de l'hormona hcg i això és molt poquet... de fet els test clearblue detecten des de 25.... nosaltres no ho entenem però a més he començat a tacar... aixi que ja ens estem fent a la idea de que aquest cop tornarà a acabar malament...

Com que demà marxem de vacances doncs aprofitarem per desconectar i passar-ho bé... i quan tornem... doncs visita al gine i a veure que ens diu... però.. tal com he dit als altres posts... encara que tot acabi tal com sembla.. ho seguirem intentant! I si... hi haguès un petit miracle sereu les primeres a saber-ho!!!

Molts petons a totes!!!!
*CangrePacte De Panxulines: Kukilus, Brisi, Piru-leta, Bruixeta85, Adg , Kuchi i Eni*

Imatge
mimi82

EntradaAutor: mimi82 » dt. oct. 18, 2011 2:56 pm

Ostres Brisi, em sap molt greu... :ufs:

Aprofiteu el viatge per desconectar, i el temps dirà!

Una forta abraçada carregada d'ànims, wapi!!! :-()-)

Imatge
nenea
Entrades: 820
Membre des de: dg. gen. 09, 2011 12:08 pm

EntradaAutor: nenea » dt. oct. 18, 2011 5:09 pm

BRISI bonica!! quina greu guapissima....desitjo que pogueu desconectar al màxim aquests dies i que aquesta espera per saber que passarà no sigui molt dura. AQUI estem per enviar-te energia positiva i d'aquelles abraçades que ajuden a passar aquests moments el millor possible. BONICA anims i, passi el que passi sempre amunt i a tornar a agafar forces per tornar a intentar-ho :ok:
t'envio un sac de serenor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! anims guapissima :-()-)

ATREV+ esperem impacients la teva tornada del gine

MANETA ets bonissima...segur que ara hi haiurà overbooking ( no ser si s'escriu aixi) a les grafiqueres...jejejejejejej. i si ho aconseguirem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :ok: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: per cert que vas voler dir amb la irriadiació????

MIMI bonica aqui també se't troba a faltar!!!! petonets i anims que els dies de bajon son un pal pero gaudeix dels dies com avui que estas conenta!!!!

Guiss ja us aniré explicant..a veure si m'ajuda sant omifin jejeje....per ara estic notant els dolors de l'ovolació abans d'hora...i per això nosaltres per si de cas ja hem començat :sex-|: i anims amb el desespero :-o00m :-o00m :-o00m

Bie que tal avui RES?????

a les que em deixo PETONssosssssssssssssssssssss
Giss
:: tigre
Entrades: 718
Membre des de: dt. nov. 23, 2010 7:57 pm

EntradaAutor: Giss » dt. oct. 18, 2011 6:41 pm

Bona tarda ladies! m'he aixecat ara de la siesta ja que aquesta nitr treballo i he d'anar amb les piles carregades per aguantar fins les 7 del matí! jeje

BRISI, he flipat quan t'he llegit... no sabia que havies d'anar avui al gine... em sap molt de greu el que t'ha passat i per més que et digui res servirà, però ja saps que estem aquí pel que calgui... i que entre totes farem força i t'enviarem molta molta energia positiva per a que si és possible tiri endavant i sinó, doncs molts d'ànims per tornar a començar. Un petó enorme i intenteu desconnectar aquests dies de viatge... sobretot doneu-vos molts de mimos l'un a l'altre... estimeu-vos molt, que al fi i al cap és el més important.

ATREB, deus estar ara a la consulta... potser inclús veient al cigru! que fort! entraré després amb el mov per veure si has dit alguna cosa!

NENEA, doncs si tens dolorets... ja saps! aprofita aprofita!!! :sex-|: :sex-|: :sex-|: :sex-|: :sex-|: :sex-|: jejeje. L'omifin te l'han receptat per egular els cicles? o realment per a qué és?

MIMI, guapi, nosaltres també et trobem a faltar... m'ha agradat això de que ens segueixes des de les sombres... jajaja

Bueno laides, jo em despedeixo fins demà encara que us seguiré des del mov! Muuuuuuuuaks!!!
Buscando desde Abril 2011 :o_o-o:
16/04/15 TE+!!!
Imatge
Imatge
eni
Entrades: 719
Membre des de: dg. ago. 21, 2011 6:07 pm

EntradaAutor: eni » dt. oct. 18, 2011 8:39 pm

noies! no m'he fet mai una grafica però avui ja estava amb la mosca dels psicosímptomes basicament pits molt sensibles e inflats i m'ha donat per prendre'm la temperatura. Estava a 37,7 no és molt alt? En podem treure alguna conclusió si es la primera vegada que em prenc la temperatura? M'hauria de no venir aquest cap de setmana. Gràcies guapes!!!!
Imatge
27/8/12. Una nova oportunitat 4+2
13/9/12. Sentim el cor 6+5
19/10/12. 5,2 cm. plec nucal i os nasal ok- 11+5
19/11/12. 10,4 cm.ETS UN NEN! 16+2
18/12/12. Eco morfo. Martí, 345 gr i fas 15,8. 20+3
21/2/13. 1638 gr! 29+5
06/4/13. 2711 gr. 48cm, posició cefàlica. 36
02/05/13. El dia mes meravellós de les nostres vides. Neix en MARTÍ. 3310gr 50,5cm
Ariadniita27
Entrades: 772
Membre des de: dv. feb. 25, 2011 7:54 pm

EntradaAutor: Ariadniita27 » dc. oct. 19, 2011 6:33 am

Molt de anim BRISI, Gaudeix del viatge i aixi hi desconecteu una mica..

Quines ecos mes chules.. :ok:

Pues a mi em queda 1 septamana just...7 dies...me´n donen ganes de menjarme les ungles...

ni mal de ovaris, ni pits, ni res de res...grans a la cara es l´unic..

em sembla que baixará...

no se com fer-ho per més q miro..nse xq a la meva grafica quan es clika surt una rodona...i no la grafica :ufs:

he mirat varies vegades les instruccions a la pagina 1..i res..no se xq no surt la grafica.... intentaré quan tingui ara un moment de continuar mirant haver si puc posarlo..jo crec q es algo de configuració...

estic al 25 dia del cicle i avui la tempe es de 36,70 ha pujat..ahir era de 36,6 com ja dic no vull fer-me ilusiones es la primera vegada desde la recerca...q no em faig ilusions..fa dies q penso q aquet mes tmpoc será....pero de moment esperarem la septmana q keda..
14/3: empezamos
17/5: Punción 19
30/5: 1ª -
14/6: 2ª -
5/9: Intralipidos
25/9: 3ª -
20/11: 4ª -
2/4: Intralipidos
6/4: Punción FIV IMSI
9/4: 3 embriones C
22/4: BETA + 429
6/5/2013: Eco ( 2 )
Imatge
[img]http://lb1f.lilypie.com/Wh49p1.png[/ img]
*** PACTE TAURUS*** :-()) Nime , :-()) Ariadniita27 , Lexi, :-()) Zoui81
Vesnà
Entrades: 931
Membre des de: dv. març 26, 2010 10:25 am

EntradaAutor: Vesnà » dc. oct. 19, 2011 7:51 am

Bon dia!!

Només entro per dir-vos que m'he agafat un mes sabàtic!! M'anirà molt bé.

Us aniré llegint.

:-()-)
http://www.fertilityfriend.com/home/332210
Imatge
... i tres foradets a l'ànima.
A la quarta va la vençuda!
Imatge
phosqui
Entrades: 745
Membre des de: dt. feb. 09, 2010 8:31 am

EntradaAutor: phosqui » dc. oct. 19, 2011 8:13 am

Bon dia Grafis boniques!!

Jo també paso a saludar!

Ara ja no em paso tant entre que vaig de cul a la feina i que començo a tenir el cap a la RA. Però us porto al cor! I us segueixo!

Brisi em sap mooolt greu el que t'ha passat! Encara no t'han confirmat res, i tan de bó vinguessis a dir que no ha estat res, però un TE negatiu té molt mala pinta. Molts ànims i per el que necesitis, estem aquí.

Atre encara no has passat per explicar la teva eco!! Tinc ganes de llegir-te!

Pitisu moltes felicitats per aquesta Rita! Em sembla un nom molt original! Vaig coneixer una nena amb aquest nom i era una noia molt dolça i amb un caràcter molt especial.

Vesnà de tant en tant es necessita desconectar! :-()-)

greys ens llegim als post de RA

Desesperadores, ja queda menys per que acabi la agonia!!! Mooolta sort!!!

Maneta aquesta jefa en busca de grafiqueres! Aquest mes som moltes grafiperres... o millor dir grafiperraques! Però seguim pertanyent a aquest post!

Pecu quina foto més maca!!

Jo cap novetat, esperant la meva visita al metge de RA. En quan hi hagi novetats em paso per explicar-vos! Muacks!
Imatge
Imatge
nenea
Entrades: 820
Membre des de: dg. gen. 09, 2011 12:08 pm

EntradaAutor: nenea » dc. oct. 19, 2011 9:45 am

BON DIA BONIQUES!!! com anem?

Bie he vist que ha aparagut la marranota...em sap greu!!! MOLTS ANIMS I FORÇA que el novembre està aqui!!!! esperant els nostres positius!!!

ATREV+ que tal la visita amb la gine??? tot bé???

VESNÀ a vegades es necessita....anims i t'esperem a la tornada. PETONAS i desitjo que et vagi molt bé fer el descans

GUISS...com va el :-o00m :-o00m :-o00m El OMIFIN el prenc per millorar la qualitat dels meus ovuls i regular el cicle.

POSQUI molta sort !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-()-)

brisi :-()-) :-()-) :-()-)

PITUSI quina RITA!!!!!!!!!!!!!!!!! Deu ser un moment màgic!!! em costa veure la eco però fa emocionar igualment. :ok:

MANETA ja em pots posar a setmana sexi!!!! que aquests dies :sopant: :inthebed: :sex-|: :inthebed: :sex-|: ...... >.-<: >.-<:

ARIADNITA quan entres a fertily... a la part de dalt hi ha una opció que pots canviat la roda per la grafica...a veure si ho pots veure
posa: view:
chart
Calendar
Two Months Calendar
Cycle Wheel
Weight Tracker
Chart Thumbnails
doncvs clica a calendar o chart....no ser a veure si hi ha sort

petons a totes!!!! :-()-)
Pecunia
Entrades: 918
Membre des de: dt. nov. 09, 2010 2:40 pm
Ubicació: Garraf

EntradaAutor: Pecunia » dc. oct. 19, 2011 10:20 am

Pitisu quina eco més bonica! I serà una nena! Q bé q hagi sortit tot bé, me n'alegro molt, i el nom de Rita el trobo molt bonic, és contudnet, serà una nena amb caràcter!!!!
Brisi guapi em sap greu q les coses no estiguin sent fàcils, espero de tot cor q tiri endavant, sino, temps al temps i ja tornarà a arribar, descanseu molt aq mini vacances!
AtreB+ i Izaskun ja ens explicareu com han anat les ecos!!! :ok:

A la resta una abraçada ben forta, penso en vosaltres i us vaig seguint des de la ombra... ;-)))
Imatge

Imatge

Imatge

Panxulina assegurada: Luni57, Phosqui, Twix i Pecunia ho hem aconseguit!
atreB+

EntradaAutor: atreB+ » dc. oct. 19, 2011 11:17 am

hola wapes! com va? acabo d'arribar d'una reunió i tenia ganes d'escriureus!!!
pues os cuento.... ahir vaig anar al gine...estava cagada d por xq no m diguessin q tot eren imaginacions meves... ai nenes digueume tonta però pensava i si ara em diuen q mho he inventat???? tenia ganes d marxar corrents d la consulta... jajajaja
la gine en veurem m va dir q feia desde el març del 2010 q no havia tornat...si anava x ensenyarli la prova d'embaràs q mhavia demanat aleshores.... juas... es q akella va donar negatiu i ja no vaig tornar...desprès d la vergonya vaig passar..... jurjurjur...
pues ve em va fer una eco.... i el meu cigrunet fa 1cm! i bategava.... no el vaig sentir però ho veia....pimpim intermitent.... la doctora li va dir a l'atrebo q s'acostés x veureu...i ens va donar les foticas....
però..... hi ha una petita coseta...q no li va donar gaire importància.... tinc un kiste d 7cm a l'ovari eskerra..... ella m va dir q podia ser x l'embaràs però q li portès al tocòleg xq mel vigilès.... jo gaire trankila no estic xq tenint els precedents d me mare.... no m fa gràcia.... però com no la vaig veure gaire preocupada...espero vagi bé....

en sortir del metge vam fer visita als papis! jijiji els vaig donar una ampolla d vi....i al princiì no ho captaven ...es pensaven q haviem elaborat un vi a les nostres vinyes.... jajajaja...però al final d la etiketa posava q maridava bé amb avis i tiets...i me mare se li van posar els ulls vermells...l'atrebo tb...i jo mas d lo mismo.... mon pare es va aixecar d'un bot i ens va fer un petó....
me mare es va kedar preocupada x això del kiste...po mhan dit q vagi bé o malament no m preocupi... q mirarem q surti bé....

eso es todo!

us penjo una foto del petit cigru!!! i espero q us animeu totes xq nenes estos moments valen la pena!!! lluiteu tot el q pogueu x aconseguirho!!! i no us mermeu... ja veieu q un cop es té panxa es continuen petint x altres coses.........muaaaak ladies!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.

DUR 05 Setembre
DPP 12 Juny!
mimi82

EntradaAutor: mimi82 » dc. oct. 19, 2011 11:23 am

AtreB!!!! tot el mati pendent de tu!!! :love:

JA m'has fet caure llagrimetes... però de felicitat, eh!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

M'alegro moltíssim!!! i tant de bó totes puguem passar per això ben aviat!!!

muaaaassss!!!!

NOTA: Lo del quistet esperem que no sigui res!!! Ara disfrutar de la :-()) a tope!!!! :-()-)

Imatge
atreB+

EntradaAutor: atreB+ » dc. oct. 19, 2011 11:24 am

ai m'oblidava maneta q em vas dir q volies veure com els hi deia als papis... us adjunto una imatge del vi q els hem donat...
és un vi de criança 2011... i li hem posat el nom de Tresor...(jeje el nostre tresor...)....
a veure si es veu bé...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.

DUR 05 Setembre
DPP 12 Juny!
atreB+

EntradaAutor: atreB+ » dc. oct. 19, 2011 11:27 am

mimi82 ha escrit:AtreB!!!! tot el mati pendent de tu!!! :love:

JA m'has fet caure llagrimetes... però de felicitat, eh!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

M'alegro moltíssim!!! i tant de bó totes puguem passar per això ben aviat!!!

muaaaassss!!!!

NOTA: Lo del quistet esperem que no sigui res!!! Ara disfrutar de la :-()) a tope!!!! :-()-)

jajaja gràcies mimi... q mones q sou totes!... ojalà poguessiu venir amb mi... crec q agafariem un pet d vinillu totes juntes.... jajaja bé o d cocacola si cal...jajaja....

ho del kistet... la doctra no estava preocupada o almenys no mho va manifestar...però jo..... i el cap...tela ehh... es q feia 7 vegades el meu cigró.... i amb els antecedents d me mare.... q ja li van treure la matriu.... i ara li ha desaparegut un ovari..... x arte d magia... creiem q està rera un kiste...gaire trankila no estic.... ella es va kedar algo preocupada...quan li vaig dir... però espero no perdrel.... A cuidar-se q diuen!!! muaaaaaak!

DUR 05 Setembre
DPP 12 Juny!
greys
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 539
Membre des de: dj. juny 17, 2010 12:25 pm

EntradaAutor: greys » dc. oct. 19, 2011 11:57 am

Atreb!!!! només tinc un momentet de res, però m'en alegro molt!!!!!!!!!! quina puça més maca. :love: :love: :love:
Per el quist no pateixis, em va semblar llegir no sé on, que quan et prenyes aquest quistos es reabsorveixen, etigues tranqui i si tens cap dubte truca a la gine!!! :ok:
Cony, tens unes vinyes???? jo també vull vi que sóc una mica alcoholica jo!

Brisi em sap motlt greu el que us ha passat, a veure si podeu posar fil a l'agulla d'hora. Heu mirat que no sigui algún problema de coagulació o falta de proge?? ànims!

A la resta petons!!!! :-()-)

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::