GRAFIQUERES D’OCTUBRE, cauen les fulles, creixen panxes!
Re: GRAFIQUERES D’OCTUBRE, cauen les fulles, creixen panxes!
gracies greys bonica! eso es el q em va dir la doctora.... po mho hauran d controlar no creixi....
el q passa q suposo q amb els antecedents d me mare... fa q em miri tot amb més por...
ya he demanat hora a la tocóloga! per d'aki 2 setmanes.... el dia 3! .... m podien donar hora x demà...però he preferit esperarme 2 setmanes i aixi tb veure algo més... i com evoluciona el kiste... aisss el podré tornar a veure.... jijijijiji (el cigru vull dir...el kiste l'erradicaré!)....
jaja bueno les vinyes son del pare d l'atrebo... jajaja poca cosa no te pensis q tenim uns vinyals enormes... jajaja però prou x haver d fer la verema cada any... sip... no es tan maco com surt a la tele... po sip lha fem cada any....:p.... muaak!
el q passa q suposo q amb els antecedents d me mare... fa q em miri tot amb més por...
ya he demanat hora a la tocóloga! per d'aki 2 setmanes.... el dia 3! .... m podien donar hora x demà...però he preferit esperarme 2 setmanes i aixi tb veure algo més... i com evoluciona el kiste... aisss el podré tornar a veure.... jijijijiji (el cigru vull dir...el kiste l'erradicaré!)....
jaja bueno les vinyes son del pare d l'atrebo... jajaja poca cosa no te pensis q tenim uns vinyals enormes... jajaja però prou x haver d fer la verema cada any... sip... no es tan maco com surt a la tele... po sip lha fem cada any....:p.... muaak!
http://www.fertilityfriend.com/home/32f53d
Panxupacte 2011: Atreb+, Mina2010, Greys --> el meu ja està, us espero!!!
DUR 05 Setembre
DPP 12 Juny!
DUR 05 Setembre
DPP 12 Juny!
Bon dia ladies!!! Bé, per mi bon dia, doncs m'acabo d'aixecar... jejeje Ara ja no treballo fins divendres.
Atreb!!! 1 cm!!! què fort no??? has pogut veure el teu cigronet!!! quina passada! com t'envejo!
i per això del quiste ni et preocupis eh? això és molt normal, conec molts de casos iguals i s'acaben desfent...
Quina emoció devies de sentir! vaig pensar molt en tu! i el soparillo guay no? què xulo lo del vi! com vas fer les etiquetes? les vau portar a algun lloc a fer o tb les heu fet vosaltres? pq a mi em faria gràcia per fer algun detall de cumple o per nadal...
Nenea!!! San Omifin!!! ja veuràs ja! com et vagi bé em veig jo xutant-me també! jejeje però per a receptar-ho quines proves t'han de fer?
Pitisu!!! quina xulada de eco! les demés no sé com eren però aquesta ha valgut la pena eh? Enhorabona per la teva Rita!
Vesnà, aquí estem pel que calgui! el mateix dic per tu phosqui! molta sort!
Atreb!!! 1 cm!!! què fort no??? has pogut veure el teu cigronet!!! quina passada! com t'envejo!
Quina emoció devies de sentir! vaig pensar molt en tu! i el soparillo guay no? què xulo lo del vi! com vas fer les etiquetes? les vau portar a algun lloc a fer o tb les heu fet vosaltres? pq a mi em faria gràcia per fer algun detall de cumple o per nadal...
Nenea!!! San Omifin!!! ja veuràs ja! com et vagi bé em veig jo xutant-me també! jejeje però per a receptar-ho quines proves t'han de fer?
Pitisu!!! quina xulada de eco! les demés no sé com eren però aquesta ha valgut la pena eh? Enhorabona per la teva Rita!
Vesnà, aquí estem pel que calgui! el mateix dic per tu phosqui! molta sort!
atrev+ bonica!!!!!!!!!!!!!!! quina puçeta més maca!!!! ostres quina emoció!!! això de les ecos és brutal!!!! i quina manera de dir-ho amb l'ampolla de vi..genial!!!!! i com diuen totes ja veuras que el quiste marxarà!!!!!! un petonas i ha gaudir de l'embaras!!! ben aviat vindrem a brindrar totes!!!!!
Guiss la teva grafica és maca, no? havies estat mai a 37,2???
en relació al OMIFIN, doncs a mi no m'han fet cap prova. El meu gine m'ho va receptar perque des de l'abril que he tingut uns cicles raros ( perdues entre cicles...abans de la regla....dolors....algun cicle sense ovolar...UN PANORAMA!) a més ja tinc una edat...jejejej
SI EN 4 MESOS NO M'HI QUEDO EM FARAN PROVES...espero que no calgui!!!!
Segur Que A TU no et caldrà pendre'l,....d'aqui pocs dies cantarem el teu positiu!!!!!
sort!!!
a totes
Guiss la teva grafica és maca, no? havies estat mai a 37,2???
en relació al OMIFIN, doncs a mi no m'han fet cap prova. El meu gine m'ho va receptar perque des de l'abril que he tingut uns cicles raros ( perdues entre cicles...abans de la regla....dolors....algun cicle sense ovolar...UN PANORAMA!) a més ja tinc una edat...jejejej
SI EN 4 MESOS NO M'HI QUEDO EM FARAN PROVES...espero que no calgui!!!!
Segur Que A TU no et caldrà pendre'l,....d'aqui pocs dies cantarem el teu positiu!!!!!
sort!!!a totes

Hola noies!!!
Paso a fitxar, que no es digui... maneta, ja pots posar-me la creu de Presente!
Brisi, preciosa... sento moltíssim el que t'està passant... espero que en breu tornis a veure un TE positiu i sigui el definitiu... ara intenta descansar molt... aprofiteu per fer-vos molts mimitos amb el Briso... t'envio una abraçada carregada d'energies positives
atreB, titi... quina passada veure el cigru per primer cop, oi? A mi em va impressionar pq un terç de la mongeta era el cor bategant... sembla increible, oi? Ja veuràs que això del quiste no passarà d'un petit ensurt. Espero que el dia 3 ja no hi sigui!
Vesnà, bonica... espero que aquest mes et serveixi per agafar forces noves i que aviat entris a cantar el teu positiu!
phosqui, guapa!!! Amb el cap a RA, no??? Vinga, que això ja està aquí i en res també estaràs a l'altra banda!!!
giss, nightnyg... ànims amb aquests darrers dies de desespero... estic amb la nenea, giss... la teva gràfica m'agrada molt i molt!!!
pitisu! Nena!!! Quina passada d'eco!!!! Ains, el teu positiu, no saps com ho recordo! Em va fer tanta il·lusió poder-lo cantar!!! Rita és un nom molt original. M'encanta!
Bie, sento molt la visita de la indesitjable... però ja saps, com deia l'atreB, un dia de "luto" i a l'ataquer un altre cop!!!
és difícil de dir, sense més referència. Per mi seria una febrada de por, però sé que hi ha noies per les que és una temperatura habitual post-ovulació. En qualsevol cas diria que és molt alta per a que et baixi la warry aquests propers dos dies, però d'aquí al cap de setmana encara falta... espero que tinguis sort i no et vingui!!! ànims!
nenea! Al ataquer!!!!!!! Ni t'ho pensis!
mimi82, bonica... nosaltres també us trobem molt a faltar... ja veus, estem aquí tot el dia donant per sac!!!!!
Bé, jo passava també per explicar-vos la meva darrera eco. Hem anat aquest matí i ha estat brutal. El nostres cigrunet ja té forma humana... li hem vist els bracets i les cames i la foto que ens ha tret el gine de l'ecograf és brutal. Se li veu tota la cara!!!!! El meu bitxet ja fa quasi 4 cm. Ara, el dia 7 tinc la eco pel tema del plec nucal i l'anàlisi per a la síndrome de Down... fins que no sàpiga els resultats no estaré tranquil·la... veure el xurumbel totalment format fa que, inevitablemente, comencis a pensar en ell com un ésser viu i només de pensar que alguna cosa surti malament em poso malalta...
Weno, aquí teniu la eco. Com que al molt bitxo li ha donat per posar-se boca avall m'he pres la llicència de girar l'eco. Així es veu tot molt més clar!!!!
Paso a fitxar, que no es digui... maneta, ja pots posar-me la creu de Presente!
Brisi, preciosa... sento moltíssim el que t'està passant... espero que en breu tornis a veure un TE positiu i sigui el definitiu... ara intenta descansar molt... aprofiteu per fer-vos molts mimitos amb el Briso... t'envio una abraçada carregada d'energies positives
atreB, titi... quina passada veure el cigru per primer cop, oi? A mi em va impressionar pq un terç de la mongeta era el cor bategant... sembla increible, oi? Ja veuràs que això del quiste no passarà d'un petit ensurt. Espero que el dia 3 ja no hi sigui!
Vesnà, bonica... espero que aquest mes et serveixi per agafar forces noves i que aviat entris a cantar el teu positiu!
phosqui, guapa!!! Amb el cap a RA, no??? Vinga, que això ja està aquí i en res també estaràs a l'altra banda!!!
giss, nightnyg... ànims amb aquests darrers dies de desespero... estic amb la nenea, giss... la teva gràfica m'agrada molt i molt!!!
pitisu! Nena!!! Quina passada d'eco!!!! Ains, el teu positiu, no saps com ho recordo! Em va fer tanta il·lusió poder-lo cantar!!! Rita és un nom molt original. M'encanta!
Bie, sento molt la visita de la indesitjable... però ja saps, com deia l'atreB, un dia de "luto" i a l'ataquer un altre cop!!!
eni ha escrit:noies! no m'he fet mai una grafica però avui ja estava amb la mosca dels psicosímptomes basicament pits molt sensibles e inflats i m'ha donat per prendre'm la temperatura. Estava a 37,7 no és molt alt? En podem treure alguna conclusió si es la primera vegada que em prenc la temperatura? M'hauria de no venir aquest cap de setmana. Gràcies guapes!!!!
és difícil de dir, sense més referència. Per mi seria una febrada de por, però sé que hi ha noies per les que és una temperatura habitual post-ovulació. En qualsevol cas diria que és molt alta per a que et baixi la warry aquests propers dos dies, però d'aquí al cap de setmana encara falta... espero que tinguis sort i no et vingui!!! ànims!
nenea! Al ataquer!!!!!!! Ni t'ho pensis!
mimi82, bonica... nosaltres també us trobem molt a faltar... ja veus, estem aquí tot el dia donant per sac!!!!!
Bé, jo passava també per explicar-vos la meva darrera eco. Hem anat aquest matí i ha estat brutal. El nostres cigrunet ja té forma humana... li hem vist els bracets i les cames i la foto que ens ha tret el gine de l'ecograf és brutal. Se li veu tota la cara!!!!! El meu bitxet ja fa quasi 4 cm. Ara, el dia 7 tinc la eco pel tema del plec nucal i l'anàlisi per a la síndrome de Down... fins que no sàpiga els resultats no estaré tranquil·la... veure el xurumbel totalment format fa que, inevitablemente, comencis a pensar en ell com un ésser viu i només de pensar que alguna cosa surti malament em poso malalta...
Weno, aquí teniu la eco. Com que al molt bitxo li ha donat per posar-se boca avall m'he pres la llicència de girar l'eco. Així es veu tot molt més clar!!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Ostres Izascun!!! He flipat amb la teva eco!!! quin canvi de l'anterior eh!!! ja comença a tenir forma... com passa el temps no? d'aquí no res ja estarà totalment format...
M'en alegro de que estigui tot bé!
Sobre la meva gràfica bueno... de moment és maca... però altres mesos ha estat així i finalment ha caigut en picat... així que fins a l'últim moment no penso donar-li voltes... de fet no crec que aquest mes l'haguem encertat... tot i que ojalà m'equivoqui.
Un petonet!
P.D. Bie, sento molt la visita... no he vist el post on ho dius però he vist que ho comentaven les companyes. Un petonet bonica!
M'en alegro de que estigui tot bé!
Sobre la meva gràfica bueno... de moment és maca... però altres mesos ha estat així i finalment ha caigut en picat... així que fins a l'últim moment no penso donar-li voltes... de fet no crec que aquest mes l'haguem encertat... tot i que ojalà m'equivoqui.
Un petonet!
P.D. Bie, sento molt la visita... no he vist el post on ho dius però he vist que ho comentaven les companyes. Un petonet bonica!

Izascun!!! Aqui una altra sesió de llagrimetes...
Em fan tantíssima il·lusió aquestes fotos, quasi com si fossin meves!!!! (no vull pensar quan sigui a mi que me les facin, inundaré tot Lleida i part de la província!!!!
).
Aix nenes.... muaaaaaas!!!!!
Em fan tantíssima il·lusió aquestes fotos, quasi com si fossin meves!!!! (no vull pensar quan sigui a mi que me les facin, inundaré tot Lleida i part de la província!!!!
).Aix nenes.... muaaaaaas!!!!!

Boniques us volia fer una consulta
Estic molt contenta perque mai havia vist un TO amb dues ratlles!!!! i avui amb nervis me le fet i crec que si!!!! però no ser com posar-la perque em dieu si és + AIX el Omifin esta fent feineta?
I un cop es positiu el TO representa que en 24-48h puc ovolar? llavors si avui he fet deures ( que no ser si els hem fet molt bé...ja us explicaré)..demà ho hauria de fer també?..tres dies seguits diuen que no és bó oi? aix noies estic feta un lio. Estavem fent dia si i dia no però ara no ser si fer els tres dies seguits. que farieu???
a veure si puc penjar la foto
GRACIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Estic molt contenta perque mai havia vist un TO amb dues ratlles!!!! i avui amb nervis me le fet i crec que si!!!! però no ser com posar-la perque em dieu si és + AIX el Omifin esta fent feineta?
I un cop es positiu el TO representa que en 24-48h puc ovolar? llavors si avui he fet deures ( que no ser si els hem fet molt bé...ja us explicaré)..demà ho hauria de fer també?..tres dies seguits diuen que no és bó oi? aix noies estic feta un lio. Estavem fent dia si i dia no però ara no ser si fer els tres dies seguits. que farieu???
a veure si puc penjar la foto
GRACIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ai nenea... l'etern dilema!!!! Quan surt el TO ens agafen tots els nervis!!!! Primer de tot, per pujar la foto, quan estiguis escrivint el missatge, si mires més avall veuràs dues pestanyes (Opcions / Penja un fitxer adjunt). Has de punxar a Penja un fitxer adjunt i elegir la foto. Si vols poses el text que apareixerà sota la foto que pengis en la filera inferior i li dones a Afegeix el fitxer (que apareix al costat del Nom del fitxer) i... txa-txan!!!
A veure, del que preguntes, ara en sèrio. Pensa que a la majoria de nosaltres els TO's ens donen positius dos dies seguits així que és possible que demà encara ho sigui més, de positiu i realment ovulis més cap a divendres-dissabte. Si avui ho heu fet (per malament que hagi anat alguna possibilitat hi haurà, no??
) jo demà descansaria i ho faria divendres. Però en això segur que cadascuna de nosaltres et dirà la seva... nuse, no t'obsessionis. Si ha de sorgir no ho tallis i llestos.
Petonets!
A veure, del que preguntes, ara en sèrio. Pensa que a la majoria de nosaltres els TO's ens donen positius dos dies seguits així que és possible que demà encara ho sigui més, de positiu i realment ovulis més cap a divendres-dissabte. Si avui ho heu fet (per malament que hagi anat alguna possibilitat hi haurà, no??
) jo demà descansaria i ho faria divendres. Però en això segur que cadascuna de nosaltres et dirà la seva... nuse, no t'obsessionis. Si ha de sorgir no ho tallis i llestos.Petonets!
IZASCUN gràcies!!!!! bonica de veritat....si,si és un dilema realment...deixarem a veure que passa demà...això de fer deures quan toca ÉS UN BON PAL....jejejej
et trobes bé? un petonet a la panxulina!!!!
et trobes bé? un petonet a la panxulina!!!!
- Ariadniita27
- :: tigre

- Entrades: 772
- Membre des de: dv. feb. 25, 2011 7:54 pm
Bon día noies!!!!!
necesito una miqueta de ajuda!
el fertilityfriend em marca en verd els dia 17,18,19,20
el dia 20 me´l marca amb una llinea vermella, crec que aixo es la ovulació....
el meu dubte es: per estar embarassada n´hi ha que pujar expresament la tempe a 37? i si fos aixi quan comença a pujar?? es que em queden sis dies per la data de la warry
i porto tres dias seguits que la meva tempe marca 36,60 - 36,70, dic aixo perque el dia 3 DPO la tempe era mes baixa 36,10 i ara aquests tres dies 4,5,6 DPO em marca aquestes tempes que hos he dit...
aix jo penso que a sis dies de la meva data crec q aquet mes amb las tempes q os he dic..crec q tindrem que pasar a novembre..
el meu dubte es: per estar embarassada n´hi ha que pujar expresament la tempe a 37? i si fos aixi quan comença a pujar?? es que em queden sis dies per la data de la warry
i porto tres dias seguits que la meva tempe marca 36,60 - 36,70, dic aixo perque el dia 3 DPO la tempe era mes baixa 36,10 i ara aquests tres dies 4,5,6 DPO em marca aquestes tempes que hos he dit...
aix jo penso que a sis dies de la meva data crec q aquet mes amb las tempes q os he dic..crec q tindrem que pasar a novembre..
14/3: empezamos
17/5: Punción 19
30/5: 1ª -
14/6: 2ª -
5/9: Intralipidos
25/9: 3ª -
20/11: 4ª -
2/4: Intralipidos
6/4: Punción FIV IMSI
9/4: 3 embriones C
22/4: BETA + 429
6/5/2013: Eco ( 2 )
[img]http://lb1f.lilypie.com/Wh49p1.png[/ img]
*** PACTE TAURUS***
Nime ,
Ariadniita27 , Lexi,
Zoui81
*** PACTE TAURUS***
Nime ,
Ariadniita27 , Lexi,
Zoui81Re: GRAFIQUERES D’OCTUBRE, cauen les fulles, creixen panxes!
ei noies! una pregunteta!! m'acabo de fer un TO, ja que ahir que dimarts era el dia 14 del meu cicle, i no en vaig fer pk no en tenia, i ahir tampoc me'n vaig fer. avui a dia 16 m'ha sortit súper positiu! i ara em ve el dubte:
em surt positiu avui al matí amb el primer pipi, això significa que en realitat el positiu es d'ahir, no? pq si no, amb el primer pipi no sortiria positiu... o potser és de dimarts i encara me'l va marcant?
o em fio de que sigui d'avui i aleshores vol dir que en les properes 24/48 hores ovulo?
crec que a la tarda en faré un altre per poder comparar i saber si el positiu hagués estat ahir...
què en penseu? és que mai un TO m'havia sortit taaaaaan positiu! les dues ratlles marcadíssimes per igual!
moltes gràcies!
izascun!!! quina monada!!!!!!!!!!!!!
em surt positiu avui al matí amb el primer pipi, això significa que en realitat el positiu es d'ahir, no? pq si no, amb el primer pipi no sortiria positiu... o potser és de dimarts i encara me'l va marcant?
o em fio de que sigui d'avui i aleshores vol dir que en les properes 24/48 hores ovulo?
crec que a la tarda en faré un altre per poder comparar i saber si el positiu hagués estat ahir...
què en penseu? és que mai un TO m'havia sortit taaaaaan positiu! les dues ratlles marcadíssimes per igual!
moltes gràcies!
izascun!!! quina monada!!!!!!!!!!!!!
Bon dia ladies!!! Ja som dijous... com anem? Jo sense novetats... desitjant que acabi la setmana i comenci la següent per saber què ha passat aquest mes.
Piru-leta, respecte lo del TO jo penso que no ho podem saber... pot ser que la ovulació sigui avui o pot ser ja va ser ahir... prens tempe? si has fet deures no et preocupis... i sinó doncs avui ja saps!
Ariadnita, la línia vermella et marca la ovulació, lo de la línea verda no sé què és, jo no ho veig... però és que a mi no em surt el cercle com a tu... no pots posar la grafica? La tempe va pujant després de l'ovulació, però cada dona és un mon, no pots comparar les temperatures pq cada cos és diferent... a més no sé on la prens, jo la prenc vaginalment per això solen ser una mica més altes... mentre no baixin i es mantinguin a dalt de la línia no t'amoinis!
Nenea! TO +++!!! espero que hagis fet tot els deures! jejeje sinó et posarem falta! Aix... Sant Omifin... ja veuràs ja...
A la resta... molts petonets!
Piru-leta, respecte lo del TO jo penso que no ho podem saber... pot ser que la ovulació sigui avui o pot ser ja va ser ahir... prens tempe? si has fet deures no et preocupis... i sinó doncs avui ja saps!
Ariadnita, la línia vermella et marca la ovulació, lo de la línea verda no sé què és, jo no ho veig... però és que a mi no em surt el cercle com a tu... no pots posar la grafica? La tempe va pujant després de l'ovulació, però cada dona és un mon, no pots comparar les temperatures pq cada cos és diferent... a més no sé on la prens, jo la prenc vaginalment per això solen ser una mica més altes... mentre no baixin i es mantinguin a dalt de la línia no t'amoinis!
Nenea! TO +++!!! espero que hagis fet tot els deures! jejeje sinó et posarem falta! Aix... Sant Omifin... ja veuràs ja...
- Ariadniita27

Giss ha escrit:Bon dia ladies!!! Ja som dijous... com anem? Jo sense novetats... desitjant que acabi la setmana i comenci la següent per saber què ha passat aquest mes.
Piru-leta, respecte lo del TO jo penso que no ho podem saber... pot ser que la ovulació sigui avui o pot ser ja va ser ahir... prens tempe? si has fet deures no et preocupis... i sinó doncs avui ja saps!![]()
Ariadnita, la línia vermella et marca la ovulació, lo de la línea verda no sé què és, jo no ho veig... però és que a mi no em surt el cercle com a tu... no pots posar la grafica? La tempe va pujant després de l'ovulació, però cada dona és un mon, no pots comparar les temperatures pq cada cos és diferent... a més no sé on la prens, jo la prenc vaginalment per això solen ser una mica més altes... mentre no baixin i es mantinguin a dalt de la línia no t'amoinis!![]()
Hola guapi, no es llinea verd, es els dies aquest estan pintats de verd...que me explicat malament...juju es q jo la tempe la prenc a la boca sota la llengua...demà per curiositat ho fare vaginalment...o sigui que es mantenguin altes per la llinea vermella????o prque llinea?
estic intentar posarla la grafica giss es que al meu enllaç quan li dono surt un rosco com una rueda.-..en vez de la grafica..ahir em va dir com fer-ho pero ni fent aixo no surt la grafica...
14/3: empezamos
*** PACTE TAURUS***
Nime ,
Ariadniita27 , Lexi,
Zoui81
*** PACTE TAURUS***
Nime ,
Ariadniita27 , Lexi,
Zoui81- Ariadniita27

perdoneu-me per ser tan torpe i tenir paciencia amb les meves preguntes...14/3: empezamos
*** PACTE TAURUS***
Nime ,
Ariadniita27 , Lexi,
Zoui81
*** PACTE TAURUS***
Nime ,
Ariadniita27 , Lexi,
Zoui81Re: GRAFIQUERES D’OCTUBRE, cauen les fulles, creixen panxes!
Hola!!!
Fa 3 mesos que sóc cercadora però com que he observat que sóc molt irregular (primer cicle de 23 dies, el segon de 28 i ara l'últim de 33) m'és impossible saber quan ovulo. Per això m'agradaria començar en aquest món de les temperatures però no l'entenc gaire. He intentat mirar el links del primer missatge d'aquest post però no en funciona cap. M'he donat d'alta a les dues webs però no se com penjar la meva gràfica i, el que és més important, no se com interpretar-les. Algú podria posar links actuals que funcionessin on hi hagi l'explicació de tot això?? Moltes gr`cies!!!
Fa 3 mesos que sóc cercadora però com que he observat que sóc molt irregular (primer cicle de 23 dies, el segon de 28 i ara l'últim de 33) m'és impossible saber quan ovulo. Per això m'agradaria començar en aquest món de les temperatures però no l'entenc gaire. He intentat mirar el links del primer missatge d'aquest post però no en funciona cap. M'he donat d'alta a les dues webs però no se com penjar la meva gràfica i, el que és més important, no se com interpretar-les. Algú podria posar links actuals que funcionessin on hi hagi l'explicació de tot això?? Moltes gr`cies!!!
izascun79 ha escrit:Hola mimi!!! Quina il·lusió saber de tu!!!
Això que preguntes del grup sanguini no ho tinc del tot clar però sí alguna idea: la qüestió és que si la mare té Rh- i el primer part li surt un bebé Rh+ és possible que la sang del bebé i la mare es barregin. En aquell moment, per tant, la mare detecta l'Rh+ del seu fill i el cos crea anticossos. En el següent part, per tal que la mare no ataqui el bebé, han de punxar-li algun tipus de tractament pel moment del part per evitar que el nen mori. Fins aquí és el que sé... anys enrera hi havia moltes morts infantils per aquest motiu. Pel que he sentit avui dia és un tema molt estudiat i que està força controlat. Espero que et serveixi.
Un petonet!
Hola, aquí la meva experiència en primera persona. Jo sóc 0- i el meu home és + (no se de quin grup). Quan estava embarassada de 22 setmanes em van posar una mena de vacuna, i com que el meu fill va nèixer 0+, immediatament després del part em van tornar a posar la mateixa vacuna. Em van dir que era per a que en pròxims embarassos no tingués abortaments per si tenia més bebés positius.
BENVINGUDA LESANTES!!
Merci per l'aclaració del RH!!!
Et deixo l'explicació de com penjar la gràfica del ff a la signatura, la de 28dias no en tinc ni idea, tindràs que preguntar-ho a algu que la tingui...
Com penjar el link a la signatura?
*FertilityFriend
Un cop oberta la sessió, vas a la pestanyeta Sharing i veuràs Sharting Home Page i alli cliques Setup . Ara només cal copiar la url que trobarem sota el títol Your Charting Home Page Web Address. Sempre té el mateix format, semblant a: http://www.fertilityfriend.com/home/12b3f4.
Fent un copiar i enganxar a la signatura del nostre perfil del SócPetit ja ho tindrem llest!
En quant a interpretar-la, jo t'aconsello que vagis prenen-te les temperatures i sobre la marxa ja ho vas preguntant i aprenent, que ja veurás que les companyes grafiqueres són uns
enormes!!!
Ariadniita27, jo no et puc ajudar pq sóc super patata amb el tema informàtica, i si a sobre és amb Inglish....
Merci per l'aclaració del RH!!!
Et deixo l'explicació de com penjar la gràfica del ff a la signatura, la de 28dias no en tinc ni idea, tindràs que preguntar-ho a algu que la tingui...
Com penjar el link a la signatura?
*FertilityFriend
Un cop oberta la sessió, vas a la pestanyeta Sharing i veuràs Sharting Home Page i alli cliques Setup . Ara només cal copiar la url que trobarem sota el títol Your Charting Home Page Web Address. Sempre té el mateix format, semblant a: http://www.fertilityfriend.com/home/12b3f4.
Fent un copiar i enganxar a la signatura del nostre perfil del SócPetit ja ho tindrem llest!
En quant a interpretar-la, jo t'aconsello que vagis prenen-te les temperatures i sobre la marxa ja ho vas preguntant i aprenent, que ja veurás que les companyes grafiqueres són uns
enormes!!!Ariadniita27, jo no et puc ajudar pq sóc super patata amb el tema informàtica, i si a sobre és amb Inglish....

Gràcies mimi, ja ho he aconseguit posar a la firma!!!
Però com puc saber el meu dia d'ovulació amb aquesta gràfica???
lesantes ha escrit:Gràcies mimi, ja ho he aconseguit posar a la firma!!!
hO sabrás quan ja hagis ovulat, que llavors es quan puja la temperatura...
Per saber el dia que ovules tindrás que fer TO's, quan et surti + sabrás que en 24h/48h ovules, i llavors amb la gràfica podràs saber el dia exacte que has ovulat, però quan ja ha passat...
Crec que l'essència és més o menys això, pero les companyes grafiqueres més veteranes segur que t'ho aclareixen millor!!!
Ariadniita27 ha escrit:Bon día noies!!!!!
Hola wapes bon dia! aki una q passa d visita a veure les seves nenes.... cada vegada sou més-.... veig q l'anunci de la maneta dóna fruits!!! jejeje
Ariadnita no veig la teva gràfica però ho faré a cegues....
els quadradets verds q et marca el fertility són els dies q considera q has ovulat i la línia vertical et marca el q ell considera ovulació.... la horitzontal es una mitja de temperatura.... q en teoria no hauries d baixar un cop ovulat..... si et baixa o s'acosta a akesta línia pot voler dir q tindràs visita inminent....
La temperatura varia depenen de la persona.....no tens q estar x sobre de 37.... tu pots tenir unes temperatures baixetes d x si.... i ni ha q poden estar al tròpic....el fet es q el FF normalment marca la ovulació quan han hagut 3 dies seguits de pujada más o menos.... i la pujada es bastant visible... es mantindrà durant varios dies seguits... un mínim de 12 q es pot anar mantenint... en las altures... repeteixo q no tens xq passar el 37.... jo estic embarassada i he estat a 36,80.... el fet es q si la linia d control et marca a posem 36,20 pues no baixis d'akesta tempe... no sé si m'expliko....
A 6 dies d la regla es bo q estiguis a dalt però esperat una mikona més... d vegades quan comencem a fer grafis ens emocionem massa ràpid... jo la primera ehhh.... però esperat xq sino les patacades son fortes....i ens desilusionem ràpid...tho dic x experiencia....
Mira d penjar bé la grafica xq no la podem veure... i alguna més et podrà ajudar....
La Mimi ha explikat molt bé com penjar la gràfica...si segueixes els passos et sortirà perfecte...i alguna més t'ajudarà.... ANIMS CUKETES Q JA ES VOSTRE!!!
http://www.fertilityfriend.com/home/32f53d
DUR 05 Setembre
DPP 12 Juny!
DUR 05 Setembre
DPP 12 Juny!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |