GRAFIQUERES D’OCTUBRE, cauen les fulles, creixen panxes!
Re: GRAFIQUERES D’OCTUBRE, cauen les fulles, creixen panxes!
maneta veig que t'has posat entre llibres?????
m'has ajudat, d'aquest mes no passa
, ara estic amb la regla
faré això que em dius!!!!
m'has ajudat, d'aquest mes no passa
, ara estic amb la regla
faré això que em dius!!!!- Ariadniita27
- :: tigre

- Entrades: 772
- Membre des de: dv. feb. 25, 2011 7:54 pm
Bueno veient ara mateix la grafica ja em desanimo una mica....si q es extrany ovular 9 dies abans de la warry...pero bueno..prefereixo no donar-li mes voltes...
pero ja dic q veureu com dimarts fa presencia la warry
pero ja dic q veureu com dimarts fa presencia la warry
14/3: empezamos
17/5: Punción 19
30/5: 1ª -
14/6: 2ª -
5/9: Intralipidos
25/9: 3ª -
20/11: 4ª -
2/4: Intralipidos
6/4: Punción FIV IMSI
9/4: 3 embriones C
22/4: BETA + 429
6/5/2013: Eco ( 2 )
[img]http://lb1f.lilypie.com/Wh49p1.png[/ img]
*** PACTE TAURUS***
Nime ,
Ariadniita27 , Lexi,
Zoui81
*** PACTE TAURUS***
Nime ,
Ariadniita27 , Lexi,
Zoui81Re: GRAFIQUERES D’OCTUBRE, cauen les fulles, creixen panxes!
martabv ha escrit:maneta veig que t'has posat entre llibres?????
sóc un cas... porto sentada a la taula desde les 7:30 i encara no n'he obert cap... qualsevol cosa em distreu
Ariadniita tranquila dona... no t'hi capfiquis... les primeres gràfiques serveixen per veure com va la cosa... a més... pensa que només en necssitem 1 per encertar... aquí hi ha forces casos que ho demostren
- Ariadniita27

maneta ha escrit:martabv ha escrit:maneta veig que t'has posat entre llibres?????
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sóc un cas... porto sentada a la taula desde les 7:30 i encara no n'he obert cap... qualsevol cosa em distreu
![]()
Ariadniita tranquila dona... no t'hi capfiquis... les primeres gràfiques serveixen per veure com va la cosa... a més... pensa que només en necssitem 1 per encertar... aquí hi ha forces casos que ho demostren
Ja si tens raó, pero després de tant temps fent dia si i dia no ni amb aixo va a ver
...veurem haber...lo q a les calculadores de internet em deia q ovulava el dia 12 o 13 d´octubre..pot ser q no sigui com diuen no?? amb la grafica n´hi ha mes seguretat no??
bueno si baixa pasarem al novembre am positivisme...pero jo se com m baixi dimecres em vendrá el bajon total..pero després continuarem quin remei...
*** PACTE TAURUS***
Nime ,
Ariadniita27 , Lexi,
Zoui81
*** PACTE TAURUS***
Nime ,
Ariadniita27 , Lexi,
Ariadnita no sé si the entès bé... has dit q has ovulat a 9 dies de la warry? eso vols dir q la teva Fase Lutea s de 9 dies??? no sé si the entès...
a ver amb les grafis podràs veure quan fa la FL...cosa q t'ajudarà...i si realment solo dura 9 dies... pots saber si potser aki està el teu problema.... una FL d 9 dies es molt poc... potser llavors has d'anar al metge i comentar-li q desde q ovules a que et baixa la warry passen sols 9 dies... hi ha gent q li recepten cosetes... i aixi pots millorar... i trobar el problema...
Bé ja diràs... un petó
a ver amb les grafis podràs veure quan fa la FL...cosa q t'ajudarà...i si realment solo dura 9 dies... pots saber si potser aki està el teu problema.... una FL d 9 dies es molt poc... potser llavors has d'anar al metge i comentar-li q desde q ovules a que et baixa la warry passen sols 9 dies... hi ha gent q li recepten cosetes... i aixi pots millorar... i trobar el problema...
Bé ja diràs... un petó
http://www.fertilityfriend.com/home/32f53d
Panxupacte 2011: Atreb+, Mina2010, Greys --> el meu ja està, us espero!!!
DUR 05 Setembre
DPP 12 Juny!
DUR 05 Setembre
DPP 12 Juny!
He pogut penjar la meva grafica me la podeu mirar i explicar pliss???????????
- Ariadniita27

atreB+ ha escrit:Ariadnita no sé si the entès bé... has dit q has ovulat a 9 dies de la warry? eso vols dir q la teva Fase Lutea s de 9 dies??? no sé si the entès...
Bé ja diràs... un petó
Si, perque com he posat a la grafica que aquet dia de 36,9 tenia febre, i el dia tan baix le he posat per que no la tingui en compte...la grafica ha canviat i ha interpretat que he ovulat el dia 17 d´octubre llavors la meva warry deu baixar el dia 26 dimecres, perque tinc cicles de 32 dies
Al ginecoleg tinc q anar, pero com vaig per mutua i em donen l ´hora de seguida vaig pensar q millor esperar haber si aparesques la warry..per ferme ja la revisó anual
al Maig va tenir q anar d´urgencia perque portava més de 50 dies sense warry..i el meu ginecoleg em va dir al maig q si no em quedaba al septembre q anès...per mirar a tots dos..
pero com al septembre entre viatge a fuerteventura, etc..a anat pasant..pero ara al començar novembre vaig cap al ginecoleg de seguida q em pasi la warry perque tinc asumit q baixara
Portem desde el gener buscant, aixi q al tenir mutua pedire ajuda
Veurem haber q pasa...es clar q a las calculadores estas de internet em deia q ovulaba el dia 13,pero jo ja n se ven bé quan he ovulat...
Moltes gracias atreB+ guapa
ets un sol...conforme pasin el dies anirem veient q pasa..
*** PACTE TAURUS***
Nime ,
Ariadniita27 , Lexi,
Zoui81
*** PACTE TAURUS***
Nime ,
Ariadniita27 , Lexi,
Sephora, wapi, jo per la meva poca experiència només puc dir-te que la gràfica et marca la ovulació el dia 13 del cicle i ara tens que
perque estas a DPO7 només...i mentre la temperatura segueixi així, doncs de luxe!!! Tot i que si "xafardejes" les grafis de les compis que s'han quedat
, en moltes ocasions, els últims 2 o 3 dies la tempe encara puja una mica més i tot. I si la cosa no va bé, doncs la tempe baixarà els dies prèvis a la warry i el dia de la marranota, estarà per sota de la línia vermella que et marca en horitzontal... Espero haver-me explicat!!!
I si tens qualsevol altre dubte, les compis t'ajudarán!!!
perque estas a DPO7 només...i mentre la temperatura segueixi així, doncs de luxe!!! Tot i que si "xafardejes" les grafis de les compis que s'han quedat
, en moltes ocasions, els últims 2 o 3 dies la tempe encara puja una mica més i tot. I si la cosa no va bé, doncs la tempe baixarà els dies prèvis a la warry i el dia de la marranota, estarà per sota de la línia vermella que et marca en horitzontal... Espero haver-me explicat!!! I si tens qualsevol altre dubte, les compis t'ajudarán!!!

Em deixava desitjar-vos molt bon cap de setmana a totes!!!

- Ariadniita27

Bon finde a totes!
a mi ja ma donat la baixada d ´anim...perque amb esta fase lutea tan curta si es veritat q es de 9 díes i l´implantació dura de7 a 10 dies després de l´ovulació..volr dir que
no faré diana mai..
vaig a demanar hora pa el ginecoleg..
gracias noies
un peto a totes
a mi ja ma donat la baixada d ´anim...perque amb esta fase lutea tan curta si es veritat q es de 9 díes i l´implantació dura de7 a 10 dies després de l´ovulació..volr dir que
no faré diana mai..
vaig a demanar hora pa el ginecoleg..
gracias noies
un peto a totes

*** PACTE TAURUS***
Nime ,
Ariadniita27 , Lexi,
Zoui81
*** PACTE TAURUS***
Nime ,
Ariadniita27 , Lexi,
Ariadnita perquè estàs tan segura q tindràs un cicle d 32 dies? no dius q has tingut vegades retard de més? esperat... no adelantis aconteixements i et desanimis tan aviat! malament anem així! has d'estar positiva!!!!
podria ser q hagis ovulat més tard i prou... q se t'allargui una mikona el cicle.... i com no saps d quan son les teves FL...dones x fet q et baixarà abans.... esperem! i veurem q passa dona...
Tu no saps d quan son les Fl oi? pues esperem fer la 1a gràfica i haurem abançat alguna coseta... q ens baixa el dia 26.... pues bueno ens ho prendrem amb humor.... i almenys sabrem ké dir-li al metge.... i que se t'allarga el cicle... pues lo mismo.... i si no et ve la warry pues a celebrarlo.... tu ara prente la tempe i estigues trankila... q si et desanimes malament!
Sephora la mimi tho ha explikat molt i molt bé....
estàs en fase desespero..... de quan son els teus cicles??? si son regulars...has d'esperarte a ver què fa la tempe.... i tenir paciència... com diu la mimi fer...
....
Apa ladies jo us deixo q marxu el finde d paseo! muaaaaaaaaak!
podria ser q hagis ovulat més tard i prou... q se t'allargui una mikona el cicle.... i com no saps d quan son les teves FL...dones x fet q et baixarà abans.... esperem! i veurem q passa dona...
Tu no saps d quan son les Fl oi? pues esperem fer la 1a gràfica i haurem abançat alguna coseta... q ens baixa el dia 26.... pues bueno ens ho prendrem amb humor.... i almenys sabrem ké dir-li al metge.... i que se t'allarga el cicle... pues lo mismo.... i si no et ve la warry pues a celebrarlo.... tu ara prente la tempe i estigues trankila... q si et desanimes malament!
Sephora la mimi tho ha explikat molt i molt bé....
estàs en fase desespero..... de quan son els teus cicles??? si son regulars...has d'esperarte a ver què fa la tempe.... i tenir paciència... com diu la mimi fer...
....Apa ladies jo us deixo q marxu el finde d paseo! muaaaaaaaaak!
http://www.fertilityfriend.com/home/32f53d
DUR 05 Setembre
DPP 12 Juny!
DUR 05 Setembre
DPP 12 Juny!
- bruixeta85
- :: pantera

- Entrades: 888
- Membre des de: dc. juny 22, 2011 8:01 pm
hola noies!! tinc dubte i espero que hem pugueu ajudar ja que vosaltres els temes de les tempes els enteneu millor que jo... aquest mes me les he anat apuntant per curiositat i llavors os explico la vaig començar a prendremela el 3 d'octubre hem va pujar el dia 10 d'aquest mes que tenia la temperatura a 36,6 (normalment quan maixeco la tinc a 36.3 o 36,1) llavors sa mantingut a partir de llavors a 36.8, 36.7 i mai ma arribat a 37... avui me aixecat i me le pres i la tenia a 36.5 llavors al cap de no res me le tornat a prendremela i la tenia a 36.8 que creieu vosaltres?? es que hem vaig fer un TE tres dies abans i hem va donar negatiu, la relga ma de venir dema i es per fer-mel o no demà per el mati... gràcies!
Bon dia ladies! Aquí una que s'aixeca ara després d'haver treballat de nit.. jiji
No tinc molt de temps així que responc a la bruixeta ja que les demés avui no heu fixat!!!
Bruixeta, no sé com prens la tempe, però ha de ser cada dia al mateix lloc i a la mateixa hora... si varia la hora, varia la tempe, així que ja no és fiable...
Pensa que si tu normalment et prens la tempe a les 9h (per dia algo)... i la tens per ex.- a 36.8... doncs si la prens a les 10h segurament ja estiguis més alta... per ex.. a 36.9... i si la prens encara més tard o inclús a la tarda potser la tens a 37.4 fins i tot! pq la tempe va pujant al llarg del dia!
Així que no ho sé, mira de prendre-te-la a la mateixa hora per as que sigui fiable.
Ja ens dius alguna coseta! ànims! i sort! a veure si és un fals negatiu!
Petonets ladies! marxo a dinar amb la family!
No tinc molt de temps així que responc a la bruixeta ja que les demés avui no heu fixat!!!
Bruixeta, no sé com prens la tempe, però ha de ser cada dia al mateix lloc i a la mateixa hora... si varia la hora, varia la tempe, així que ja no és fiable...
Pensa que si tu normalment et prens la tempe a les 9h (per dia algo)... i la tens per ex.- a 36.8... doncs si la prens a les 10h segurament ja estiguis més alta... per ex.. a 36.9... i si la prens encara més tard o inclús a la tarda potser la tens a 37.4 fins i tot! pq la tempe va pujant al llarg del dia!
Així que no ho sé, mira de prendre-te-la a la mateixa hora per as que sigui fiable.
Ja ens dius alguna coseta! ànims! i sort! a veure si és un fals negatiu!
Petonets ladies! marxo a dinar amb la family!
- bruixeta85
- :: pantera

- Entrades: 888
- Membre des de: dc. juny 22, 2011 8:01 pm
Gràcies giss! cada matí me la prenc a la mateixa hora, el que passa es que avui me le fet com cada matí a les 8 i despres a les 8:45... com que era molt poca estona per això ho havia preguntat... a veure que passa de demà!
Noies és ben curiós aquest món de les temperatures.
Avui me llebat i com una zombi m'he pres la tempe, i he vist que m'ha marcat només 35.4, i he pensat que raro que algo no quadrava, i a llavors he vist que eren les 3 de la matinada.
Després, quan ja me l'he pres aquest matí sobre les 7:30, ja tornava a tenir la tempe normal d'aquella hora...
El cos és un rellotge!!!!!
Avui me llebat i com una zombi m'he pres la tempe, i he vist que m'ha marcat només 35.4, i he pensat que raro que algo no quadrava, i a llavors he vist que eren les 3 de la matinada.
Després, quan ja me l'he pres aquest matí sobre les 7:30, ja tornava a tenir la tempe normal d'aquella hora...
El cos és un rellotge!!!!!

Hola noies.... faig una visita llampec per veure com esteu totes???? Maneta espero que hagin anat bé les barraques.... Banyoles??? Nosaltres estem de viatge... però avui a l'hotel hi ha internet!!!! Quan torni ja us explicaré tot amb una mioca de calma... però moltes gràcies per tots els vosltres misstages de recolzament!!! Sou uns
i la veritat és que tinc moments en que les necessito aque3stes paraules!!!!
En fi xiquetes.... a veure si quan torni a conectar trobo un munt de positius!!!
Una abraçada a totes!!!!
i la veritat és que tinc moments en que les necessito aque3stes paraules!!!! En fi xiquetes.... a veure si quan torni a conectar trobo un munt de positius!!!
Una abraçada a totes!!!!
- lluneta2011
- :: papallona

- Entrades: 144
- Membre des de: dl. jul. 11, 2011 9:30 pm
Bon dia reines!!!
Entro a fitxar!!! No m'he oblidat de vosaltres és que no em puc connectar!!! Estem amb obres a casa desde dilluns i quan arribem a casa em de netejar i ho tenim tot empantenegat aixi que l'ordinador el tenim clausurat dins un armari per q ue no li entri pols. US vaig mig seguint com puc però son circumstàncies excepcionals!!
Ostres maneta veig que el teu missatge ha tingt bona acollida, Vull donar la benvinguda a totes les noves grafiqueres ja veureu com això enganxa!!!!
Ostres totes les ecos son molt emocionants!!! En volem més de panxus!!!
Atreb va ser molt maco com as anunciar el cigronet, aquest vi serà un gran reserva super especial!!!!
Vesnà un mes de relax reconec que va molt bé! Disfruta'l!
Mimi que bo això que llegeixes el SP d'amagat!!! és com quan erem jovenetes i feiem coses d'amagat dels pares!!!
Doncs nosaltres crec que hem acabat amb la setmana sexi i reconec que deures els hem fet quan hem pogut, aixi que no se com anirà...si més no hem dona esperances que noies amb sexi weeks no esplèndides han acabat amb cigrus, aixi que a veure què passarà....
Molts petonets a la resta i perdoneu aquest missing obligat!!!

Entro a fitxar!!! No m'he oblidat de vosaltres és que no em puc connectar!!! Estem amb obres a casa desde dilluns i quan arribem a casa em de netejar i ho tenim tot empantenegat aixi que l'ordinador el tenim clausurat dins un armari per q ue no li entri pols. US vaig mig seguint com puc però son circumstàncies excepcionals!!
Ostres maneta veig que el teu missatge ha tingt bona acollida, Vull donar la benvinguda a totes les noves grafiqueres ja veureu com això enganxa!!!!
Ostres totes les ecos son molt emocionants!!! En volem més de panxus!!!
Atreb va ser molt maco com as anunciar el cigronet, aquest vi serà un gran reserva super especial!!!!
Vesnà un mes de relax reconec que va molt bé! Disfruta'l!
Mimi que bo això que llegeixes el SP d'amagat!!! és com quan erem jovenetes i feiem coses d'amagat dels pares!!!
Doncs nosaltres crec que hem acabat amb la setmana sexi i reconec que deures els hem fet quan hem pogut, aixi que no se com anirà...si més no hem dona esperances que noies amb sexi weeks no esplèndides han acabat amb cigrus, aixi que a veure què passarà....
Molts petonets a la resta i perdoneu aquest missing obligat!!!

Hello ladies! Paso només per fitxar!
Sense novetats... 2 dies per acabar el desespero... Em vaig fer TO de l'altre dia... i negatiu
així que no vull fer-me gaires ilusions...
Muakas!
Sense novetats... 2 dies per acabar el desespero... Em vaig fer TO de l'altre dia... i negatiu
Muakas!
Hola grafiqueres!!!!
Em presento una micona, sóc Ania i al gener d'aquest any ens vam posar en busca del nostre baby amb l'Aniaman, al segon cicle vam quedar embarassats, però a les 7 setmanes es va parar i vaig tenir un abort espontàni.
2 mesos després ens vam posar en busca de nou.
Ara portem 4 cicles de busca i no hi ha hagut sort encara...
Com ja us havia llegit, aquest últim cicle he començat amb les gràfiques i les temperatures, és tot un món!!!!! Encara hi ha molt per apendre per mi!!!
De moment seguint les pautes, la warry havia de venir dissabte i no ha aparegut, la temperatura es mantén alta i constant cada dia (no sé encara com adjuntar la gràfica, a veure si aquesta tarda m'ho miro!!!) però avui ja han aparegut els dolors de warry tan lletjos!!!
Espero poguer compartir experiències! Sou totes unes expertes!!
Una abraçada.
Em presento una micona, sóc Ania i al gener d'aquest any ens vam posar en busca del nostre baby amb l'Aniaman, al segon cicle vam quedar embarassats, però a les 7 setmanes es va parar i vaig tenir un abort espontàni.
2 mesos després ens vam posar en busca de nou.
Ara portem 4 cicles de busca i no hi ha hagut sort encara...
Com ja us havia llegit, aquest últim cicle he començat amb les gràfiques i les temperatures, és tot un món!!!!! Encara hi ha molt per apendre per mi!!!
De moment seguint les pautes, la warry havia de venir dissabte i no ha aparegut, la temperatura es mantén alta i constant cada dia (no sé encara com adjuntar la gràfica, a veure si aquesta tarda m'ho miro!!!) però avui ja han aparegut els dolors de warry tan lletjos!!!
Espero poguer compartir experiències! Sou totes unes expertes!!
Una abraçada.
29.03.11 Apareix el +!!!!!
Sempre estaràs amb nosaltres!

La meva gràfica: http://www.fertilityfriend.com/home/387419
Sempre estaràs amb nosaltres!

La meva gràfica: http://www.fertilityfriend.com/home/387419
Bon dia ladies!!! què passa??? si que està parat això eh??? Maneta comença a posar falta!!! que aquí no fitxa ningú!!!
Ania, benvinguda!!! Doncs si t'havia d'haver vingut dissabte i la tempe es manté alta pq no fas un TE??? A la pàgina 1 t'explica com adjuntar la gràfica! Ojalà no et calgui pq ja ho estiguis... sort!
Jo estic a un dia del desespero, però tinc bastant assumit que apareixerà... La tempe ha baixat una micona avui, però com que estic de nits... la tempe no la prenc a la mateixa hora així que no sé si és molt fiable...
Aix nenes, a veure si arriba demà.
Un petonet!
Ania, benvinguda!!! Doncs si t'havia d'haver vingut dissabte i la tempe es manté alta pq no fas un TE??? A la pàgina 1 t'explica com adjuntar la gràfica! Ojalà no et calgui pq ja ho estiguis... sort!
Jo estic a un dia del desespero, però tinc bastant assumit que apareixerà... La tempe ha baixat una micona avui, però com que estic de nits... la tempe no la prenc a la mateixa hora així que no sé si és molt fiable...
Aix nenes, a veure si arriba demà.
Un petonet!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |