Mastegar

Teòricament poden menjar de tot.

marilluna
:: cèrvol
Entrades: 564
Membre des de: dc. set. 05, 2007 10:46 pm

Mastegar

EntradaAutor: marilluna » dc. oct. 26, 2011 9:21 pm

El meu nen és un nen de 18 mesos i és molt bon menjador, però, prova les coses, té un interès normal en provar-les, el problema és que no mastega les coses, se les queda a la boca, la va movent suament i al final, després de molt estona s'ho empassa. No ho veig encara com un "problema" però no se, veig nens més petits que ell i que mengen superbé, vull dir a trossos i al Guillem li costa, no ho ha descobert o no ho vol fer. Els seus menjars no són triturats del tot fa temps, xafadets amb forquilla, dos cops de batedora o directament a trossos petits, en fi... no sé si alguna ha passat per això, més que res, sentir experiències... ja sé que tard o d'hora mastegarà, penseu que li puc fer alguna cosa per ajudar-lo? tots els menjars els fa amb nosalters( tots el que podem fer junts), ens veu menjar, a l'escola bressol sí que menja tot a trossets.... allà fan el que no fan a casa. Bueno,ja em direu alguna experiència.....la pediatra m'ha dit que no em preocupi, que ja ho farà tot.
Imatge
mamamimos
:: papallona
:: papallona
Entrades: 107
Membre des de: dt. ago. 02, 2011 6:05 pm
Contacta:

Re: Mastegar

EntradaAutor: mamamimos » dc. oct. 26, 2011 10:28 pm

Jo no li donaria cap importància. No li donis res més triturat i mica en mica anirà agafant el "truquillo" a això de menjar. Al nostre li exageràvem l'acte quan mastegàvem nosaltres, i ara ho fa sempre (tot i que no té dents). Suposo que està acostumat a empassar les papilles i ara s'ha d'acostumar a una altra cosa, i suposo que necessita una mica de temps! Tu estigues tranquila i ja n'anirà aprenent!
Mireia.

--- el meu blog --> http://www.mamamimos.blogspot.com

Imatge
marilluna
Entrades: 564
Membre des de: dc. set. 05, 2007 10:46 pm

EntradaAutor: marilluna » dj. oct. 27, 2011 7:00 am

jejejej això d'exagerar-li el fet de mastegar també li fem jejeje sí, suposo que s'ha d'acostumar, poc a poc ho anirem fent tot
Imatge
Lesmansdelapètal
:: conillet
:: conillet
Entrades: 365
Membre des de: dt. oct. 04, 2011 1:09 pm

EntradaAutor: Lesmansdelapètal » dv. oct. 28, 2011 10:15 am

A nosaltres el petit la pediatra ens deia que tenia atonia muscular, que vol dir que tenia els músculs molt fluixos i que li havíem de fer treballar. Ell, entre d'altres coses no mastegava, engollia el menjar. Com dic tenia altres coses, angines grosses, frenet lingual curt, moltes bronquitis.
Total, que com a exercicis per a que agafés força als músculs de la cara, ens feia que juguéssim a fer-li ganyotes i que ell també les fes. I a part a ensenyar-lo a mastegar. Posar-nos el menjar a la boca i mostrar-li com havia de mastegar.
La veritat és que ens va anar molt bé.
Imatge

Imatge

Imatge
raquel79
:: dinosaure
Entrades: 7784
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 12:22 pm

EntradaAutor: raquel79 » dl. nov. 21, 2011 2:26 pm

ei, prenc nota amb això d'exager el mastegar davant del nen!
la meva nena té 17 mesos gairebé, i ens costa molt que mastegui...
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::