TAP MUCOS
TAP MUCOS
Gairebé la majoria de vegades expliquen que el tap mucos es marronos, o té filets de sang.... sempre és així???? pot ser que surti sense filets?
Com va ser el vostre??
Com va ser el vostre??
Re: TAP MUCOS
El meu era com una gelatina marronosa/vermellosa (aquell color d'últims dies de regla). No tenia filets, era una gelatina tota ella fosqueta
Si, jo tambe. El dia avans de posar.me de part vaig tacar d, un color marronet claret com els ultims dies de regla, una mica espes. Segons com podria ser q ni et donguessis compte...
Doncs jo vaig trencar aigües i el tap mucós ni el vaig veure...
No sé si es va dissoldre en l'aigua o què, però no vaig tenir cap pèrdua marronosa abans ni res de res. De cop vaig trencar aigües i ja va estar.
Sort!
No sé si es va dissoldre en l'aigua o què, però no vaig tenir cap pèrdua marronosa abans ni res de res. De cop vaig trencar aigües i ja va estar.
Sort!
El meu, igual que el de la pesol i el vaig expulsar uns 3 o 4 dies abans de posar-me de part.
jo amb els dos parts que he tingut i encara és hora que l'hagi de veure. En el primer part em vaig posar de
part i em van trencar les aigües, jo mai vaig veure els dies abans que surtís res de res i en el segon part
tampoc vaig veure res tot i que vaig trencar aigües de manera natural i deseguida ja em vaig posar de part. Suposo que
aquesta vegada va surtir tot junt.
El que si recordo en els dos casos és que tenia un parell de dies abans un dolor de ronyons com de regla i moltes ganes
de fer pipi però molt sovint.
part i em van trencar les aigües, jo mai vaig veure els dies abans que surtís res de res i en el segon part
tampoc vaig veure res tot i que vaig trencar aigües de manera natural i deseguida ja em vaig posar de part. Suposo que
aquesta vegada va surtir tot junt.
El que si recordo en els dos casos és que tenia un parell de dies abans un dolor de ronyons com de regla i moltes ganes
de fer pipi però molt sovint.
- Bombolla
- :: dragona

- Entrades: 4444
- Membre des de: dc. set. 10, 2008 9:25 am
- Ubicació: Mallorca (Amb el cor a Barcelona)
- Contacta:
Jo vaig fer uns filets de sang, vermellosa. Poca cosa...i no sé si deuria ser ben bé el tap mucós o què. Però això va ser lo únic que vaig veure.

Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=35&t=9125
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=91&t=25741
Les Positives sempre estarem amb tu Brownie !
- petitaemma
- :: girafa

- Entrades: 2229
- Membre des de: dc. març 19, 2008 8:54 pm
DOncs en el meu cas era com un fluxe amb textura de mocs espessos i una miqueta de sang marronosa, més o menys. 

L'Ariadna i l'Abril us agraeixen els ànims que els heu donat des del primer dia de vida. Moltes gràcies!
El nostre post:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15825
Petites coses GRANS: viewtopic.php?f=25&t=18803 Esperem la teva aportació diària!
Hola
Doncs el meu no era vermellós ni marronós... Era com una gelatina groguenca... EL vaig expulsar a mig mati, havent dinat trncava aigües i en 2 hores havia parit... Però tinc una amiga que entre que va treure el tap mucós i va néixer el seu fill, van passar 2 setmanes...
Doncs el meu no era vermellós ni marronós... Era com una gelatina groguenca... EL vaig expulsar a mig mati, havent dinat trncava aigües i en 2 hores havia parit... Però tinc una amiga que entre que va treure el tap mucós i va néixer el seu fill, van passar 2 setmanes...
Jo tampoc no vaig veure'l.
Jo vaig ser molt lenta. Vaig estar tres dies que quan anava al WC algunes vegades treia part del tap mucós, era com un moc de color rosa pàlit. Quan vaig trencar aigües vaig acabar de treure'l i era de color ja marronós.
Jo vaig tenir gine quasi 2 setmanes abans de la DPP, ja estava de 2cm i amb el coll tou i m'ho va estimular. Al dia següent em va caure un tros de tap, ho vaig veure quan vaig anar un cop a fer pipi i al wc hi havia una espècie de grumoll gros i groguenc... de tant en tant queia algo, però molt poquet, fins que 5 dies més tard va tornar a caure un tros gros i aquella matinada corriem cap a l'hospital... 

28/09/2010: TE +!
17/01/2011: ÉS UNA NENA!!
02/06/2011: La Clara ja és aquí!!
El post de la Clara!! viewtopic.php?f=91&t=22771
En el meu primer embaràs creia que l'havia tret perquè era com una mica de moc, però realment l'últim dia quan ja m'havia de posar de part, llavors si que us juro que vaig veure el tap!!! com un fluxe amb molta consistencia, vaja un gran moc, i el color no recodo però vaja, grogós, no transparent i si que pot portar filets de sang.
Amb el segon part, no ho vaig treure tot abans,només la mica de fluxe que et penses que és el tap però només n´és una part.
Vaja, per mi, el tap és algo bèstia, que es nota, perquè et quedes, ostres, ostres, i això tant gros que em surt, sabeu??
Amb el segon part, no ho vaig treure tot abans,només la mica de fluxe que et penses que és el tap però només n´és una part.
Vaja, per mi, el tap és algo bèstia, que es nota, perquè et quedes, ostres, ostres, i això tant gros que em surt, sabeu??
Bon dia noies,
Repujo el tema, ja que em trobo en ple procés d'expusió del tap i tinc molts dubtes! Sabeu quan saps que l'has acabat de treure? Porto 2 dies treient fluxe marronós amb filets de moc,que el metge ahir em va confirmar que era part del tap. Ahir a la tarda quasi bé tenia esborrat el coll de l'úter. A la nit vaig treure un tros gran de moc de color marronós, i aquest matí un altre tros gran. Puc assumir que ja he acabat d'esborrar el coll i no queda res? He deixat de tacar...
Gràcies!
Repujo el tema, ja que em trobo en ple procés d'expusió del tap i tinc molts dubtes! Sabeu quan saps que l'has acabat de treure? Porto 2 dies treient fluxe marronós amb filets de moc,que el metge ahir em va confirmar que era part del tap. Ahir a la tarda quasi bé tenia esborrat el coll de l'úter. A la nit vaig treure un tros gran de moc de color marronós, i aquest matí un altre tros gran. Puc assumir que ja he acabat d'esborrar el coll i no queda res? He deixat de tacar...
Gràcies!
23/10/2011 - El dia que va canviar les nostres vides.

Un cop l'has tret pots tardar més d'una setmana a parir encara, o sigui que no et preocupis!
Jo el vaig començar a treure uns dies abans, però el dia del part el vaig acabar de treure. El dels dies abans era una mica més líquid, tipo clara de huevo amb una micona de sang i el del dia del part era moooolt espés i més marronós.
El meu blog http://mielylimonsalud.blogspot.com.es/" onclick="window.open(this.href);return false;
La meva botiga eco: http://mielimon.es/ca/" onclick="window.open(this.href);return false;

La meva botiga eco: http://mielimon.es/ca/" onclick="window.open(this.href);return false;

amb la segona el vaig perdre pero no sabia que era el tap mucos, tenia moltissimes contraccions i al anar a fer pipi al netejarme tenia bastanta sang aixi que ens hi vam anar corrents a l'hospital resultaba que era el tap mucos. Si ho hagues sapigut no hagues pujat tan aviat jejeje
Des que vaig escriure el missatge preguntant fins que va néixer la meva filla, van passar 2 dies. Així que...és veritat que quan el perds la cosa està al caure!
23/10/2011 - El dia que va canviar les nostres vides.

- primerenca34
- :: peixet

- Entrades: 289
- Membre des de: dg. jul. 10, 2011 9:38 pm
Ostres, moltes felicitats, Brnc81! Ja tens amb tu a la petita Núria
I com va anar tot el part? Has fet crònica en alguna banda?
I com va anar tot el part? Has fet crònica en alguna banda?
Pot ser que sigui transparent? Ahir vaig treure un moc com 2 avellanes pero totalment transparent, molt espes. De moment em trobo be...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 17 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |