3 mesos i vol dormir bocaterrosa
- pessigolla
- :: conillet

- Entrades: 391
- Membre des de: dj. set. 30, 2010 12:02 pm
- Ubicació: Barcelona
3 mesos i vol dormir bocaterrosa
Hola,la meva nena té 3 mesos i ja es sap girar bocaterrosa,però dps no sap tornar de panxa enlaire o de costat,total q a les nits,es gira panxa avall mig dormida i dps es fot a bramar pq no sap tornar,la giro i torna a girarse panxa avall,i torna a queixar-se,q puc fer?
Re: 3 mesos i vol dormir bocaterrosa
Hola!!!
La meva nena té 4 mesos i ja fa unes 3 setmanes, més o menys, que es posa bocaterrosa per dormir. Ens passa el mateix que a tu, després no es pot girar cap amunt i comença a cridar, total, que ha passat de dormir 7h seguides a despertar-se cada hora o hora i mitja. Jo intento posar-la boca amunt, però és impossible, al moment, ja s'ha tornat a girar. Vaig probar el coixí antivuelco, però ho fa igualment. Així que no et puc ajudar a trobar una solució, però ja veus que no ets l'única que li passa. Ara fa tres dies que torna a dormir bé, unes 6 hores seguides, així si, sempre bocaterrosa, espero que li duri... Bé, si trobes alguna solució ja ens ho faràs saber, tot i que jo crec que quan han decidit dormir d'una manera no si pot fer res.
La meva nena té 4 mesos i ja fa unes 3 setmanes, més o menys, que es posa bocaterrosa per dormir. Ens passa el mateix que a tu, després no es pot girar cap amunt i comença a cridar, total, que ha passat de dormir 7h seguides a despertar-se cada hora o hora i mitja. Jo intento posar-la boca amunt, però és impossible, al moment, ja s'ha tornat a girar. Vaig probar el coixí antivuelco, però ho fa igualment. Així que no et puc ajudar a trobar una solució, però ja veus que no ets l'única que li passa. Ara fa tres dies que torna a dormir bé, unes 6 hores seguides, així si, sempre bocaterrosa, espero que li duri... Bé, si trobes alguna solució ja ens ho faràs saber, tot i que jo crec que quan han decidit dormir d'una manera no si pot fer res.
- pessigolla

Vaja! Es q com q hi ha lo de la mort subita,no sé si mourela o deixarla,aixxx q passi ràpid! Q vull dormir!
- Lesmansdelapètal

- Entrades: 365
- Membre des de: dt. oct. 04, 2011 1:09 pm
El meu fill de 3 anys i 8 mesos des de que va saber-se girar tot sol que dorm bocaterrossa i a sobre tot tapat fins el cap. No sap dormir d'una altra manera.
No us amoineu de la muerte súbita que no té res a veure amb la posició al dormir, perquè pot passar en qualsevol posició. L'única cosa que heu de fer és mirar que no tingui res a prop que li pugui tapar el nas, com un nino davant la cara per exemple. Una altra cosa és inclinar-los una miqueta el matalàs per sota, així estan una mica aixecats i poden respirar una mica millor.
No us amoineu de la muerte súbita que no té res a veure amb la posició al dormir, perquè pot passar en qualsevol posició. L'única cosa que heu de fer és mirar que no tingui res a prop que li pugui tapar el nas, com un nino davant la cara per exemple. Una altra cosa és inclinar-los una miqueta el matalàs per sota, així estan una mica aixecats i poden respirar una mica millor.
- pessigolla

Gràcies,a vere si apren a dormir bocaterrosa pq de moment girar-se li encanta però no hi sap dormir i es queixa! El q la meva filla dorm amorrada al protector,li encanta tenir la cara xafada a algun lloc! Quines coses!
Pessigolla: estigues ben tranquil.la que no li passarà res. Si ell hi dorm a gust deixa'l. El meu té quasi 22 mesos i hi dorm. Nosaltres, tot i que jo hi dormo pq ma mare em va dir que quan jo vaig néixer era la posició que recomanaven (ja veus que la cosa va canviant), no li vam posar mai però va estar ingressat i les infermeres li posaven pq es veu que els relaxa molt, l'únic que has de fer és posar la cara cap un lateral però vaja, que els nens amb quatre dies tenen prou força per girar la cara, encara que no siguin capaços de girar el seu cos. Les infermeres em van dir moltes vegades per aquest tema i per altres que no patis, que un nen sa no li passa res, s'espavila, si que s'ha d'eviatar que les mantes el poguéssin cobrir per complet però són coses de sentit comú que ja no es fan.
Quan tenen còlics si els poses de bocaterrosa es solen calmar molt!!
Quan tenen còlics si els poses de bocaterrosa es solen calmar molt!!
Hola! soc de la mateixa opinió que les noies! no li passarà res! la Claudia també m'ho feia i acabava dormint bocaterrosa :)
A mi em passava el mateix i també patia, li vaig preguntar una dia a la pediatra i em va dir que no és recomenable posar-los a dormir boca terrosa, que nosaltres la posem panxa amunt, però que si ella es gira que no ens obssessionem que tampoc no passa res.
- ursulxunxa
- :: granota

- Entrades: 206
- Membre des de: dc. jul. 21, 2010 1:26 pm
El meu nen dorm de bocaterrosa des de ben petit. Ja no recordo exactament des de quan (que fort) però ben segur que abans dels 3 mesos (potser als 2 mesos). De panxa enlaire no volia dormir i de bocaterrosa sí. Què havíem de fer aleshores: de bocaterrosa i que dormi. A la revisió dels 3 mesos li vam preguntar a la infermera i el va mirar que estant de bocaterrosa aguantava bastant bé el cap i també era capaç de girar-lo d'un cantó a l'altre, de manera que ens va dir que no hi havia cap problema: que podia dormir de bocaterrosa.
Pessigolla i cuketa17, pel què dieu els vostres tenen força mobilitat, de manera que jo de vosaltres no patiria gens i els deixaria dormir de bocaterrosa.
Com diu l'esquitx els calma moltíssim estar de bocaterrosa (vaja almenys als 2 meus ha anat així).
Pessigolla i cuketa17, pel què dieu els vostres tenen força mobilitat, de manera que jo de vosaltres no patiria gens i els deixaria dormir de bocaterrosa.
Com diu l'esquitx els calma moltíssim estar de bocaterrosa (vaja almenys als 2 meus ha anat així).
Tinc coses que ja no faig servir per a vendre (robeta i altres):
https://plus.google.com/u/0/109507779799288343021/posts
https://plus.google.com/u/0/109507779799288343021/posts
- ninetapetita
- :: zebra

- Entrades: 1398
- Membre des de: ds. juny 12, 2010 8:06 am
Pessigolla, la meva nena dorm bocaterrosa des de ben petita, jo crec que deuria tenir també 3 ó 4 mesos. I ja té més de 4 anys!! I es que no hi ha manera que dormi d'una altra manera. Ah! i també tapada fins al cap!!!
Amb la teva, si no sap fer la volta, doncs una miqueta d'ajuda, i ja anirà aprenent. Quan trobi la postura ideal per dormir segur que ja no plora i podeu dormir "del tirón", jejejejeje.
Amb la teva, si no sap fer la volta, doncs una miqueta d'ajuda, i ja anirà aprenent. Quan trobi la postura ideal per dormir segur que ja no plora i podeu dormir "del tirón", jejejejeje.
Hola!
Una de les meves (tenen 3 mesos) només vol dormir bocaterrossa, des d'abans de fer el mes! No hi ha manera que s'adormi en una altra postura, així que al final ho hem deixat estar. El pediatra diu que la girem un cop adormida, però si ho fem als 5 minuts es desperta, així que segueix dormint cara avall. No m'entusiasma que ho faci, però és que no hi ha altre remei! Em consolo pensant que quan jo era petita tots dormíem així. I intento mirar el cantó positiu, que és que des de molt molt petita ja aixecava el cap un pam!!
La gràcia és que l'altra nena no suporta que la posin cara avall... i la conseqüència és que li està costant molt reforçar el coll. Quina santa paciència que hem de tenir!!

Una de les meves (tenen 3 mesos) només vol dormir bocaterrossa, des d'abans de fer el mes! No hi ha manera que s'adormi en una altra postura, així que al final ho hem deixat estar. El pediatra diu que la girem un cop adormida, però si ho fem als 5 minuts es desperta, així que segueix dormint cara avall. No m'entusiasma que ho faci, però és que no hi ha altre remei! Em consolo pensant que quan jo era petita tots dormíem així. I intento mirar el cantó positiu, que és que des de molt molt petita ja aixecava el cap un pam!!
La gràcia és que l'altra nena no suporta que la posin cara avall... i la conseqüència és que li està costant molt reforçar el coll. Quina santa paciència que hem de tenir!!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

Madrona Brunadenit Nivaira NidiaGi Mama2010 Bombolla Gegar Pimpam Anoa Ninetapetita Martavila Brownie