Alternativa al Chamodent???
- BertaPuntí
- :: puça

- Entrades: 46
- Membre des de: ds. gen. 15, 2011 8:15 pm
Alternativa al Chamodent???
Bona nit
Em preguntava si coneixeu alguna alternativa al Chamodent, he sentit parlar d'una mena de crema que es posa directament a la geniva però el farmaceutic no n'havia sentit a parlar i llavors m'he quedat el Chamodent. En Quim fa demà setze mesos i en les anteriors ni s'havia enterat que li sortien, però amb aquestes dues que trenquen és fa un tip de plorar i de febre que el fan patir força.
Gràcies!!!
Em preguntava si coneixeu alguna alternativa al Chamodent, he sentit parlar d'una mena de crema que es posa directament a la geniva però el farmaceutic no n'havia sentit a parlar i llavors m'he quedat el Chamodent. En Quim fa demà setze mesos i en les anteriors ni s'havia enterat que li sortien, però amb aquestes dues que trenquen és fa un tip de plorar i de febre que el fan patir força.
Gràcies!!!

Re: Alternativa al Chamodent???
Goga ha escrit:Una que es diu "Bálsamo primeros dientes". El Chamodent no es posa directament a les genives? És que no l'he fet servir mai, sempre he fet servir aquest "bálsamo".
Jo tambè la feia servir aquesta crema, a la nena no li agradava gens la olor. El Chamodent és aquell remei homeopàtic que s'havia de desfer amb aigua... tampoc funcionava.
Però el que feia jo, quan realment li feien mal, sempre li donava un xurrupet de apiretal que li calmava a l'acte. Quan la dent li hagi trencat la carn, ja no li farà tant de mal. Era l'únic que trobava efectiu.
jo li posava una crema que es diu Nani Predental. És natural (no homeopatia però tampoc porta medicament).
Si n'has de triar una, opta per una que no tingui efecte anestèsia perque quan els hi poses, els va molt bé però després, al desperta-se'ls la zona, és pitjor: els fa mal les dents i la manca de crema.
No sé si m'he explicat gaire bé!!
A mi el Chamodent no m'ha servit de res, vaig comprar un pot i allà està, mort de riure.
En moments de molta desesperació, li sucava la geniva amb apiretal.
Si n'has de triar una, opta per una que no tingui efecte anestèsia perque quan els hi poses, els va molt bé però després, al desperta-se'ls la zona, és pitjor: els fa mal les dents i la manca de crema.
No sé si m'he explicat gaire bé!!
A mi el Chamodent no m'ha servit de res, vaig comprar un pot i allà està, mort de riure.
En moments de molta desesperació, li sucava la geniva amb apiretal.
El chamodent sols fa efecte si li vas donant cada dia una pastilla i quan te una dent a punt de sortir dos o tres al dia.
La Berta ja te quatre dents i quasi n'hi s'ha enterat de que li sortien. Portem des de'ls 4 mesos donant-li chamodent, si li dons quan li fa mal no fa res.
Un charrupet d'apiretal quan estan mes rabiosos i un gel per les geives per calmar-li una mica de mal.
De gels per les dents n'hi ha de molt forts ja que porten anestesic i d'altres d'homeopatics mes suaus.
Pregunta al farmaceutic.
La Berta ja te quatre dents i quasi n'hi s'ha enterat de que li sortien. Portem des de'ls 4 mesos donant-li chamodent, si li dons quan li fa mal no fa res.
Un charrupet d'apiretal quan estan mes rabiosos i un gel per les geives per calmar-li una mica de mal.
De gels per les dents n'hi ha de molt forts ja que porten anestesic i d'altres d'homeopatics mes suaus.
Pregunta al farmaceutic.
Hola!
A més de la crema i de l'apiretal, podries fer servir un mossegador, preferiblement un d'aquells que porten un gel que es refreda en posar-lo a la nevera; així, a més de l'efecte tranquilitzador de la mossegada, el fred també li ajudarà a calmar el dolor.
A més de la crema i de l'apiretal, podries fer servir un mossegador, preferiblement un d'aquells que porten un gel que es refreda en posar-lo a la nevera; així, a més de l'efecte tranquilitzador de la mossegada, el fred també li ajudarà a calmar el dolor.
- llumer
- :: dofí

- Entrades: 3140
- Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
- Ubicació: el vallès occidental
doncs jo els hi he posat sempre Propolis gingival del laboratori GRICAR. Es d'herboristeria... es un gel que li pots posar tantes vegades com vols, els hi agrada i els calma molt. Desinflama i refresca...
- BertaPuntí
- :: puça

- Entrades: 46
- Membre des de: ds. gen. 15, 2011 8:15 pm
Moltes gràcies a tothom!! Sortirem aquest mati a comprar-ho!!!! 

Jo tinc la crema senzera perquè no va haver manera de que li poguès posar, en canvi el Chamodent genial, ell mateix me'l demana.

Yo, mi, me, contigo... http://jgodrid.wordpress.com
Mobles d'estudi en venta! https://picasaweb.google.com/jgodrid/Mu ... Negociable
- petitaformigueta
- :: peixet

- Entrades: 281
- Membre des de: dl. jul. 25, 2011 11:23 am
sivi ha escrit:El chamodent sols fa efecte si li vas donant cada dia una pastilla i quan te una dent a punt de sortir dos o tres al dia.
Nosaltres hem fet igual! Ja portem 6 dents i ens n'hem adonat quan li hem vist la denteta a la boca

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |