Amb 8 mesos, no vol estar de bocaterrosa
Amb 8 mesos, no vol estar de bocaterrosa
Hola a totes,
L'Aina té 8 mesos i intentem tot el que podem posar-la bocaterrosa, però hi vol estar poques estones. Quan hi vol estar, i comença a moure's, ho fa cap enrera, cosa que la fa enfadar-se perquè va en direcció contrària del que vol agafar. Ara veig que cada vegada es mou més ràpid cap enrera, aixeca el culet i arronsa les cames en moviments ràpids, però no hi manera que vagi cap endevant i com que posar-la bocaterrosa és una lluita no sé com fer perquè es mogui més. Alguna em pot donar alguns consells perquè li agradi més estar bocaterrosa? Us ha passat amb algun dels vostres nens?
Merci guapes!
L'Aina té 8 mesos i intentem tot el que podem posar-la bocaterrosa, però hi vol estar poques estones. Quan hi vol estar, i comença a moure's, ho fa cap enrera, cosa que la fa enfadar-se perquè va en direcció contrària del que vol agafar. Ara veig que cada vegada es mou més ràpid cap enrera, aixeca el culet i arronsa les cames en moviments ràpids, però no hi manera que vagi cap endevant i com que posar-la bocaterrosa és una lluita no sé com fer perquè es mogui més. Alguna em pot donar alguns consells perquè li agradi més estar bocaterrosa? Us ha passat amb algun dels vostres nens?
Merci guapes!
aina
Re: Amb 8 mesos, no vol estar de bocaterrosa
La meva també té 8 mesos i ha tingut preferències de tot. Durant unes setmanes també feia això d'anar enrerra i deu formar part de l'aprenentage. Ella ara només vol estar panxa avall i arrastar-se com una serp, si la posses mirant amunt s'enfada (quan era petita era a l'inrevés). Crec que si a ella no li agrada poca cosa pots fer, a més, no cal "obligar-la" a fer una coses que ells no volen, per alguna cosa ho fan (no en saben encara, comoditat,...).
- soclamarga
- :: pantera

- Entrades: 843
- Membre des de: dc. març 10, 2010 9:46 pm
- Ubicació: Lleida
hola! El meu nen no va voler mai posar-se de bocaterrosa, només li agradava per dormir, però si el posaves expressament perquè aixequés el cap es posava a plorar molt... Això ho feia des de ben bebè. Tampoc li agradava fer "croquetes" estirat, i només volia estar a coll perquè clar, al terra de panxa enlaire no podia fer res i de bocaterrosa no li agradava. Va tardar bastant a gatejar, i no ho va fer de la manera normal: el primer cop que es va desplaçar ho va fer com la teva: estirat a terra i anant enrere, però als 9 mesos. Amb la diferència que a ell li va agradar jejeje El cas és que a partir de llavors no va tardar pas gaire a desplaçar-se ràpid... i ho feia assentat al terra, a culades impulsant-se amb les mans! Feia molta gràcia!!! I ens van dir que no passava res, que cadascú s'espavila com pot o com vol jeje Gatejar pròpiament ho va fer poquíssim (i més per jugar amb els seus cosins més grans), perquè després ja va caminar (als quasi 13 mesos). I ara no para quiet!!!
Vull dir que tranquila, no cal que la forcis perquè no crec que en treguis res... quan vulgui o vegi que li pot ser útil ja ho farà. Pots estirar-te tu davant seu i fer coses perquè ella vegi que pot ser divertit... encara que jo ho vaig fer una mica amb el meu i ell passava de tot jaja
Vull dir que tranquila, no cal que la forcis perquè no crec que en treguis res... quan vulgui o vegi que li pot ser útil ja ho farà. Pots estirar-te tu davant seu i fer coses perquè ella vegi que pot ser divertit... encara que jo ho vaig fer una mica amb el meu i ell passava de tot jaja
Gràcies guapes,
de fet m'hi poso davant d'ella estirada com ella, i s'hi està una estoneta, però es cansa d'hora d'estar cap per avall... Com que a la llar ens han recomanar posar-los bocaterrosa, doncs ara ho provo més que abans, però mai li ha agradat gaire estar-hi... Ara sí que comença a girar-se quan dorm, i li agrada molt fer-ho bocaterrosa.
Jo l'aniré posant i re, quan ella vulgui es mourà..
Un dia sí que va començar a bellugar-se per tot el menjador anant cap enrera arrossegant-se, fa cosa d'una setmana, i estava supercontenta, però ja no ho va tornar a fer.
Merci pels consells!
de fet m'hi poso davant d'ella estirada com ella, i s'hi està una estoneta, però es cansa d'hora d'estar cap per avall... Com que a la llar ens han recomanar posar-los bocaterrosa, doncs ara ho provo més que abans, però mai li ha agradat gaire estar-hi... Ara sí que comença a girar-se quan dorm, i li agrada molt fer-ho bocaterrosa.
Jo l'aniré posant i re, quan ella vulgui es mourà..
Un dia sí que va començar a bellugar-se per tot el menjador anant cap enrera arrossegant-se, fa cosa d'una setmana, i estava supercontenta, però ja no ho va tornar a fer.Merci pels consells!
aina
- tolinso
- :: dinosaure
- Entrades: 5961
- Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
- Ubicació: Philadelphia, EEUU
Amb la Julia no hi va haver mai manera de fer-li estar ni 2min! es posava histerica! aixi que no la vam forcar. Ella s'estava assentada i a cops de cul anava cap alla on volia. Va gaterjar molt poc temps, i va comencar "tard", pero cada nen es un mon 
o la forcis! l'únic que aconseguiràs és retardar el començament del gateig...
QUan estigui preparada es girarà soleta i, quan menys t'ho esperis, apendrà a anar endavant!
Corria per aquí un pdf que va penjar la julyet, crec recordar, on es veia les edats "normals" de cada punt d'evolució! a mi em va anar molt bé per relaxar-me i veure que el meu fill, tot i que no era dels que més tard ho feia, trigava una mica en estar a cada etapa!
Vaig a veure si el trobo!
QUan estigui preparada es girarà soleta i, quan menys t'ho esperis, apendrà a anar endavant!
Corria per aquí un pdf que va penjar la julyet, crec recordar, on es veia les edats "normals" de cada punt d'evolució! a mi em va anar molt bé per relaxar-me i veure que el meu fill, tot i que no era dels que més tard ho feia, trigava una mica en estar a cada etapa!
Vaig a veure si el trobo!
2010 & 2016
mira.. he trobat post on se'n va parlar!!
viewtopic.php?f=15&t=22952&p=1238617#p1238617
viewtopic.php?f=15&t=22952&p=1238617#p1238617
2010 & 2016
l'osteopata que porto la meva nena (ara té 4 mesos), sempre em diu que no els hem de forçar a posar-los
bocaterrosa, que quan ells vulguin i es sentin còmodes ja s'hi posaran i si no s'hi volen posar és per alguna cosa.
Si els forces potser que tinguin sobrecàrrega a l'esquena...
bocaterrosa, que quan ells vulguin i es sentin còmodes ja s'hi posaran i si no s'hi volen posar és per alguna cosa.
Si els forces potser que tinguin sobrecàrrega a l'esquena...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |