I després de l'hamaqueta???

Més qüestions.
Charliemi
:: tigre
Entrades: 747
Membre des de: dt. juny 23, 2009 4:08 pm

I després de l'hamaqueta???

EntradaAutor: Charliemi » dl. oct. 17, 2011 4:18 pm

Hola noies, la Judit de 5 mesos i ja passa moltes estones a terra recorrent-se el menjador marxa enrere i estirada jugant i toquetejant tot el que no pot, però hi ha estones que es cansa i rondina, aleshores si podem l'agafem en brassos i l'asseiem a sobre i la posem a l'hamaqueta on es queda una estona més tranquileta o fins i tot s'hi fa alguna migdiada. El cas és que l'hamaqueta que tenim la recomanen fins als 9 kg i ja només li falta un 1,100 kg i penso que quan arribi aquest moment, on la podrem deixar per a fer una bacaineta o relaxar-se una mica? Vosaltres com ho heu fet? Hi ha algún "equivalent" a l'hamaqueta però per a nens més grans?
Alehop
:: zebra
Entrades: 1165
Membre des de: dl. oct. 18, 2010 12:23 pm

Re: I després de l'hamaqueta???

EntradaAutor: Alehop » dl. oct. 17, 2011 4:28 pm

Jo la posava al parc amb el coixí de lactància...es quedava assegudeta jugant i quan es cansava tenia el coixí per recolzar-se...
raqueluxamamuxa
:: granota
:: granota
Entrades: 204
Membre des de: dv. gen. 22, 2010 8:48 am

EntradaAutor: raqueluxamamuxa » dl. oct. 17, 2011 5:07 pm

Hola!
El meu fill no va ser mai gaire d'hamaqueta, massa tranquilitat per a ell. de totes maneres, l'hamaqueta que ell tenia, durava fins als 2 anys, així que si veus que s'hi està a gust, potser li pots comprar una altra per a nens més grans, no? tot i que la idea de posar-la en el coixí de lactància també es molt bona, i segurament més econòmica!
xaviaska
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dc. set. 28, 2011 4:28 pm

EntradaAutor: xaviaska » dl. oct. 17, 2011 7:20 pm

Puc aprofitar per preguntar una cosa relacionada?
Jo també tinc pensat utilitzar el parc amb el coixí de lactància per deixar-lo descansar o dormir a estonetes, quan no el puguem tenir en braços...
Però de molt petitet em fa cosa... A partir de quina edat l'heu deixat a estonetes a dins del parc amb el coixí de lactància perquè s'estigui quietet o s'adormi?
-|-;-|- ||*|| Imatge
Alehop
Entrades: 1165
Membre des de: dl. oct. 18, 2010 12:23 pm

EntradaAutor: Alehop » dl. oct. 17, 2011 7:38 pm

Jo crec que partir dels 8-9 mesos ja la posava al parc...amb el coixí de lactància i més coixins al principi, i després només amb el de lactància al seu voltant.

Charliemi, t'ho volia comentar abans...h vist que a la Judit encara li falta un 1,100 quilos...això poden ser 4 mesos tranquilament,eh? No sé el ritme de creixement de la teva petita, però la Mar no va arribar als 9 kgs fins l'any!
nuralb
:: lleona
:: lleona
Entrades: 990
Membre des de: dv. nov. 24, 2006 12:59 pm
Ubicació: Sitges/Sant Pere de Ribes

EntradaAutor: nuralb » dl. oct. 17, 2011 7:51 pm

amb l'hamaqueta Babyjorn,...aquesta serveix fins a 15 kg o així,...la meva filla, com es primeta l'ha fet servir fins q
tenia 3 anys o mes,...i pq ja li hem tret per guardar-la pel germanet q be en cami,....q sino,...jjj
i amès com es balancegen sols els hi encanta!!!
Imatge
Imatge
glorieta
Entrades: 1497
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

EntradaAutor: glorieta » dt. oct. 18, 2011 7:03 am

Si encara et dura un o dos mesets mes, les vacaines les farà directament al seu llit, no? O al cotxet si és l'estona que sortiu. Ho dic pq en Pol si no recordo malament, a aquesta edat ja tenia l'horari bastant fixat i cada dia era si fa no fa el mateix. Sino, jo recordo que a vegades dormia a sobre la manta de jocs. Tenia un puzzle d'els de terra, a sobre li posava la manta de jocs i a vegades, si no volia que dormís al llit dormia allà.
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
PICASSA
:: poltre
:: poltre
Entrades: 652
Membre des de: dv. abr. 03, 2009 8:52 am

EntradaAutor: PICASSA » dt. oct. 18, 2011 7:45 am

Nosaltres tenim una hamaca també fins els 9 quilos... ara el meu fill té 22 mesos, passa dels 13 quilos, i segueix seient a la seva hamaca i aguanta! jo no faig massa cas al que diuen de FINS ELS 9 QUILOS, FINS ELS 2 ANYS!! hi estarà fins que l'hamaca aguanti o ell se'n cansi :ok:
Imatge
Imatge
Charliemi
Entrades: 747
Membre des de: dt. juny 23, 2009 4:08 pm

EntradaAutor: Charliemi » dt. oct. 18, 2011 3:05 pm

Alehop ha escrit:Charliemi, t'ho volia comentar abans...h vist que a la Judit encara li falta un 1,100 quilos...això poden ser 4 mesos tranquilament,eh? No sé el ritme de creixement de la teva petita, però la Mar no va arribar als 9 kgs fins l'any!

Es que en 5 setmanes, que és el que ha passat d'una revisió de la pediatra a l'altre, la tia s'ha engreixat justament això: 1,100 kg!!!! Tb és veritat que ha crescut 4 cm... Total que em vaig acollonir i vaig pensar que d'aquí a un mes arribavem als 9 kg!! Potser ara el ritme de creixement baixarà, no ho sé...

Picassa aquest matí ho comentava amb m'ha mare i em deia justament el mateix que tu! Que abans no hi havia tantes històries de fins als 9 kilos, fins als 13 kilos... fins que l'hamaqueta aguanti o el petit/a s'hi vulgui estar!!! jejejejeje.

De parc no en tenim, ella va lliure per casa i si alguna estona necessito tenirla controlada i estem soles un momentet a la cuna amb ninos i ja està.

Aixxxx... quins lios, eh???
pinkpanther
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dj. gen. 28, 2010 7:25 pm

EntradaAutor: pinkpanther » dt. nov. 01, 2011 1:43 pm

Hola!
Jo també vaig tenir el mateix problema. El nen als 6 mesos ja feia els 9 kg i en canvi li agrada (i a nosaltres també....) estar alguna estoneta veient el baby einstein, o després del bibe descansant una mica...Aixi que al final li vaig comprar una hamaca Babyjorn de segona mà i estic supercontenta. Ara ja té 11 mesos i la segueix utilitzant.

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::