Mare als 40
Re: Mare als 40
I tant, Berta 2. Encara hi som a temps
)))
)))Re: Mare als 40
pujo aquest post, a veure si surten mes mares o futures mares i ens poden explicar la seva experiència.
27/8/12. Una nova oportunitat 4+2
13/9/12. Sentim el cor 6+5
19/10/12. 5,2 cm. plec nucal i os nasal ok- 11+5
19/11/12. 10,4 cm.ETS UN NEN! 16+2
18/12/12. Eco morfo. Martí, 345 gr i fas 15,8. 20+3
21/2/13. 1638 gr! 29+5
06/4/13. 2711 gr. 48cm, posició cefàlica. 36
02/05/13. El dia mes meravellós de les nostres vides. Neix en MARTÍ. 3310gr 50,5cm
- Lesmansdelapètal
- :: conillet

- Entrades: 365
- Membre des de: dt. oct. 04, 2011 1:09 pm
Jo el primer fill el vaig tenir amb gairebé 35 (vaig estar 6,5 anys buscant-lo i al final va arribar). El segon, quan el metge ja m'havia dit que m'oblidés per l'Endometriosi que tinc i per l'edat, va aparéixer per sorpresa amb 39 i el vaig tenir amb gairebé 40.
L'embaràs va ser perfecte, ni un sol símptoma, no em vaig fer l'amniocentesi (perquè no vaig voler) i el part va ser amb una hora (això si va sortir amb fòrceps perquè estava mal encaixat).
L'única diferència amb el primer és la paciència. La veritat és que els 3 primers anys del nen em van costar una mica, no tinc ni molt menys la mateixa paciència ni la mateixa força per juguar que tenia amb el primer.
Però no me'n penedeixo ni ho canviaria per res del món.
L'embaràs va ser perfecte, ni un sol símptoma, no em vaig fer l'amniocentesi (perquè no vaig voler) i el part va ser amb una hora (això si va sortir amb fòrceps perquè estava mal encaixat).
L'única diferència amb el primer és la paciència. La veritat és que els 3 primers anys del nen em van costar una mica, no tinc ni molt menys la mateixa paciència ni la mateixa força per juguar que tenia amb el primer.
Però no me'n penedeixo ni ho canviaria per res del món.
Hola eni.
Jo vaig deixar les pastilles amb 39 anys, i als 6 mesos em vaig quedar embarassada.
Vaig tenir el primer fill amb 41. Embaràs perfecte (això sí, amb tots els símptomes que es poden tenir dins lo normal...
vòmits, insomni, cremors d’estomac, ciàtica.... però ho vaig portar genial). Vaig treballar fins el darrer dia
a càmera lenta però
El part va acabar en cesària, però no crec que fos per l'edat.....
La recuperació suposo que va ser més lenta que si hagués tingut 20 anys... però sense cap problema.
El fet de tenir 40 anys et dóna potser una mica menys d'energia per criar al teu fill, però segurament ens dóna molta més paciència i serenitat. Tot no pot pas ser dolent
El petit de moment i creuo els dits, està sa, fort, valent, menja de tot i en quantitat, i és guapíssim
ves que diré jo no? que sóc sa mare
Sort
Jo vaig deixar les pastilles amb 39 anys, i als 6 mesos em vaig quedar embarassada.
Vaig tenir el primer fill amb 41. Embaràs perfecte (això sí, amb tots els símptomes que es poden tenir dins lo normal...
vòmits, insomni, cremors d’estomac, ciàtica.... però ho vaig portar genial). Vaig treballar fins el darrer dia
El part va acabar en cesària, però no crec que fos per l'edat.....
La recuperació suposo que va ser més lenta que si hagués tingut 20 anys... però sense cap problema.
El fet de tenir 40 anys et dóna potser una mica menys d'energia per criar al teu fill, però segurament ens dóna molta més paciència i serenitat. Tot no pot pas ser dolent
El petit de moment i creuo els dits, està sa, fort, valent, menja de tot i en quantitat, i és guapíssim
ves que diré jo no? que sóc sa mare
Sort
moltes gràcies!!! em doneu molts ànims i segur que d'altre gent que us llegeix també
21/2/13. 1638 gr! 29+5
02/05/13. El dia mes meravellós de les nostres vides. Neix en MARTÍ. 3310gr 50,5cm
Hola noles , la veritat es que aquest post em va molt bé, perque les coses no es veuen igual als 40 anys, jo vaig tenir el nen amb 31 i no estaba gens angoixada, pensaba: si no es aquest mes serà el seguent. Pero ara... ostres, que ara que em decideixo, espero posar-m'hi aviat, aquest mes no em venia la regla ( jo sabia que no podia ser que estigués embarassada), i em va agafar la paranoia de que potser era que ja començaba amb la menopausia. Al final em va venir, pero clar, abans no pensaba aquestes coses, tenia més temps per endavant. Pero bé, tal com vaig dir fa un temps, la primera que em va animar va ser la ginecóloga, em va dir que no hi veia cap problema, que era més important estar sana que l'edat, encara que evidentment hi pot haver alguna complicació.
Eni, espero que tinguis molta sort, i a totes que estigueu en la mateixa situació també, es clar.
Eni, espero que tinguis molta sort, i a totes que estigueu en la mateixa situació també, es clar.
Igualment Berta!! Molta sort, i molta punteria!
pq entenc que tu tb l'estàs buscant no?
21/2/13. 1638 gr! 29+5
Hola Eni, encara no he començat a buscar, primer haig d'anar a veure la dra. per uns resultats d'unes proves, quan em diguin com està tot segurament ja m'hi poso. M'ha costat molt decidir-me, per la feina... i per altres temes, una mica també per l'edat, pero precissament aixó es el que m'ha fet decidir, sempre havia volgut tenir dos nens, i encara que crec que molta gent del meu entorn no ho entendrà, veig que es ara o mai, ja no puc esperar gaire més. Així que d'aqui a no gaire espero apuntar-me a la recerca. 
si noia, jo igual. Si començo a pensar amb el tema de la feina, l'econòmica i tot plegat em faria enrera, però penso que ara o mai (i m'agradaria que no fos fill unic!!) Tb penso que amb el que tens fas mans i mànigues i que ja ens espavilarem.
A veure si tot va bé!! Estaré a l'aguait al post de cercadores a veure si t'hi veig
A veure si tot va bé!! Estaré a l'aguait al post de cercadores a veure si t'hi veig
21/2/13. 1638 gr! 29+5
Doncs si, està bé pensar-se les coses peró si t'hi penses massa, al final no fas res. Et van posar pegues els metges pel tema de l'edat?
Nono que va, l'únic que tinc dos miomes que haurien de no crèixer per no "molestar" al fetus, però en principi de la forma que estaven col.locats no hauria de ser problema i pel tema de fertilitat als 35 crec que era que durant la eco el metge va quedar al.lucionat de la quanitat de fol.licles que tenia, em va dir que hauria estat una bona donant d'ovuls però que a la meva edat ja no deixaven... espero que segueixi igual de bé ;)
A mi em preocupa potser una mica més la fatiga, que sigui un bebé sa...
A mi em preocupa potser una mica més la fatiga, que sigui un bebé sa...
21/2/13. 1638 gr! 29+5
La veritat es que quan li vaig plantejar a la ginecóloga, em va animar molt, em va dir que sí, que l'edat es un factor a tenir en compte, pero que no era el més important, que hi havia moltes dones joves que tenien algun problema de salut, sobrepés... que no era el meu cas i que si em decidia, em controlarien i ja està. Evidentment el que més em preocupa es la salut del nen, pero avui en dia hi ha proves que abans no es feien i motes dones de la nostra edat tenen nens molt sans. Així que més val ser positives!!!

Hola guapes,
Jo tinc 41 anys. Amb la meva parella portem 6 anys junts i al principi no teniem massa clar si voliem o no tenir fills...Però un dia el rellotge biològic em va començar a pitar dins el cap i des de llavors que estem intentant tenir un fill. El ginecòleg em va dir que si en 6 mesos no em quedava embarassada (de manera natural) que anés directament a fecundació in vitro (m'ho recomanaven per edat). Van passar 6 mesos i res...Vam esperar uns mesos més i ens vam començar a fer proves... els 2 estàvem be però l'edat ens presionava així que passat un any i uns mesos des de que ens hi vam posar, ens vam decidir per la fecundació invitro... de la que demà sabré el resultat....
M'anima saber que hi ha més noies de 39+1 que també volen ser mares com jo!!!
Jo tinc 41 anys. Amb la meva parella portem 6 anys junts i al principi no teniem massa clar si voliem o no tenir fills...Però un dia el rellotge biològic em va començar a pitar dins el cap i des de llavors que estem intentant tenir un fill. El ginecòleg em va dir que si en 6 mesos no em quedava embarassada (de manera natural) que anés directament a fecundació in vitro (m'ho recomanaven per edat). Van passar 6 mesos i res...Vam esperar uns mesos més i ens vam començar a fer proves... els 2 estàvem be però l'edat ens presionava així que passat un any i uns mesos des de que ens hi vam posar, ens vam decidir per la fecundació invitro... de la que demà sabré el resultat....
M'anima saber que hi ha més noies de 39+1 que també volen ser mares com jo!!!
Mau!!!! espero que sigui un positivassooo!!! tinc una amiga que tots els ha tingut per FiV, dos bessons i dos mes!! ara ja han frenat però vaja ella sempre deia que en volia 6 jaja. Segur q anirà genial, estaré pendent de tu!
21/2/13. 1638 gr! 29+5
Noies, aquí al SP hi ha una noia que va ser mare als 45 per primer cop....
No us desanimeu ni us pressioneu massa.... encara teniu temps!!!!

No us desanimeu ni us pressioneu massa.... encara teniu temps!!!!

Mou!!! com ha anat noia!! podem celebrar-ho!!! vingaaa que tenim ganes de festa!!
Moltes gràcies entrerius!!! aquests missatges tranquilitzen moltissim!!
Moltes gràcies entrerius!!! aquests missatges tranquilitzen moltissim!!
21/2/13. 1638 gr! 29+5
Hola,
Jo el meu primer fill el vaig tenir amb 36 anys, i vam estar 3 anys per quedar-me embarassada.
Ara en tinc 38 i acostant-me als 39, i porto desde principi d'any buscant el segon, i vist l'èxit del primer, suposo que encara trigarem una miqueta. La veritat és que em fa una mica de por per l'edat, però llegint aquest post, he vist que som varies que estem amb aquesta situació, que no sóc Jo sola ( les meves amistats o persones conegudes han tingut els nens molt més joves que Jo), i també he llegit que les que ja l'han tingut amb 40 tot anat molt bé. Això em deixa molt més tranquila.
Intentaré, si el nen em deixa i la feina, anar-me passant per aqui a veure que tal ens van les coses.
Molta sort a totes.
Adeu
Jo el meu primer fill el vaig tenir amb 36 anys, i vam estar 3 anys per quedar-me embarassada.
Ara en tinc 38 i acostant-me als 39, i porto desde principi d'any buscant el segon, i vist l'èxit del primer, suposo que encara trigarem una miqueta. La veritat és que em fa una mica de por per l'edat, però llegint aquest post, he vist que som varies que estem amb aquesta situació, que no sóc Jo sola ( les meves amistats o persones conegudes han tingut els nens molt més joves que Jo), i també he llegit que les que ja l'han tingut amb 40 tot anat molt bé. Això em deixa molt més tranquila.
Intentaré, si el nen em deixa i la feina, anar-me passant per aqui a veure que tal ens van les coses.
Molta sort a totes.
Adeu
Hola Monsan, sí, realment veig que som unes quantes en aquesta situació i la veritat es que anima molt veure les experiencies d'altra gent.
Espero que aviat ho aconsegueixis, que triguessis la 1ª vegada no vol dir que ara no pugi anar la cosa més ràpida.
MOLTA SORT!!!!

Espero que aviat ho aconsegueixis, que triguessis la 1ª vegada no vol dir que ara no pugi anar la cosa més ràpida.
MOLTA SORT!!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |