Flasidesa de la panxa
Flasidesa de la panxa
Hola noies!
fa uns dies que he tingut a la meva segona filla..
Aquesta vegada em té força preocupada la panxa que m'ha quedat. Resulta que em van sortir moltes estries als costats del melic i tinc la pell de la panxa totalment dilatada (molt més que després del meu primer embaràs). A més a més, de que la paxa té un aspecte de blandibluuu.. i el melic m'ha quedat enorme i pla!!
Sé que amb abdominals puc millor el tó de la panxa i probablement millorarà una mica, però com heu arreglat el tema de la pell? és que ara mateix sembla que em sobri un bon pellejo!! i la grasseta no se pas si la conseguiré treure al gimnàs (m'hi vull apuntar passada la 40ª)
US hi heu trobat? com vau acvonseguir millor l'aspecte de la panxa? la flacidesa? Ah! em poso la crema de trofolastin postpart.. però no fa miracles..
fa uns dies que he tingut a la meva segona filla..
Aquesta vegada em té força preocupada la panxa que m'ha quedat. Resulta que em van sortir moltes estries als costats del melic i tinc la pell de la panxa totalment dilatada (molt més que després del meu primer embaràs). A més a més, de que la paxa té un aspecte de blandibluuu.. i el melic m'ha quedat enorme i pla!!
Sé que amb abdominals puc millor el tó de la panxa i probablement millorarà una mica, però com heu arreglat el tema de la pell? és que ara mateix sembla que em sobri un bon pellejo!! i la grasseta no se pas si la conseguiré treure al gimnàs (m'hi vull apuntar passada la 40ª)
US hi heu trobat? com vau acvonseguir millor l'aspecte de la panxa? la flacidesa? Ah! em poso la crema de trofolastin postpart.. però no fa miracles..
Re: Flasidesa de la panxa
Gràcies Goga! això de la paciència ja m'ho conec jeje... però em temo que aquesta vegada hauré de fer alguna cosa més!
ara mirava centres que imparteixen gimnàsia hipopressiva que segons estic llegint va molt bé per enfortir tota la zona abdominal...
ara mirava centres que imparteixen gimnàsia hipopressiva que segons estic llegint va molt bé per enfortir tota la zona abdominal...
siiiiii paciencia !!! jo fa 5 mesos i encara em queda panxona... s'ha de vigilar molt amb la gimnasia agresiva (algu deia que correr allo que es diu correr almenys fins l'any!) pel tema del sol pelvic... millor pilates o hipopresius... i per la flacidesa olis o cremes reafirmants!
- mamadiana
- :: tortuga

- Entrades: 341
- Membre des de: ds. set. 15, 2007 9:17 pm
- Ubicació: Vallès Oriental
Paciènciaaaaaaaaaaa
Jo també tenia la panxa com tu, però a base de règim i gimnàs (res d'abdominals, faig spinning) i sobretot deixar passar el temps, tot va tornant al seu lloc.
Lo de les estries... amb el primer embaràs no me'n va sortir ni una i als quatre mesos tenia un "tipazo" i en canvi amb el segon me n'han sortit la tira i tinc la panxa com blandiblue

Jo també tenia la panxa com tu, però a base de règim i gimnàs (res d'abdominals, faig spinning) i sobretot deixar passar el temps, tot va tornant al seu lloc.
Lo de les estries... amb el primer embaràs no me'n va sortir ni una i als quatre mesos tenia un "tipazo" i en canvi amb el segon me n'han sortit la tira i tinc la panxa com blandiblue

Gràcies guapes.. suposo que en part és qüestió de temps..
però la flasidesa que tinc no crec que la pugui sol·lucionar... se m'ha deformat el melic i tot... ja amb l'altre embaràs no vaig aconseguir que tornés al seu lloc i amb aquest ha empitjorat
però la flasidesa que tinc no crec que la pugui sol·lucionar... se m'ha deformat el melic i tot... ja amb l'altre embaràs no vaig aconseguir que tornés al seu lloc i amb aquest ha empitjorat
- ursulxunxa
- :: granota

- Entrades: 206
- Membre des de: dc. jul. 21, 2010 1:26 pm
si... espero que sigui qüestió de temps...
Ja fa 5 mesos del meu segon part i tinc molta panxa i el melic deforme també.
El que em falta és trobar el temps per a fer els exercicis hipopressius.
Ja fa 5 mesos del meu segon part i tinc molta panxa i el melic deforme també.
El que em falta és trobar el temps per a fer els exercicis hipopressius.
Tinc coses que ja no faig servir per a vendre (robeta i altres):
https://plus.google.com/u/0/109507779799288343021/posts
Intenteu a anar algun gimnàs especialitzat i que us ensenyin a fer hipopressius!

edae! els hipopressius aniran be per a reduïr panxeta.. però per la flasidesa...
També eh, a mi se m'ha enfortit força, ara, has de ser constant eh!! Tot i que és gairebé impossible amb un peque per casa! 

El millor son aquest tipus d'abdominals
- marranxeta

- Entrades: 213
- Membre des de: dv. març 21, 2008 2:10 pm
Doncs jo no vull pas desanimar i a més cada persona és diferent, però jo fa casi 9 mesos que vaig tenir el meu segon peque i com algú ja ha dit, el primer embaràs encara vaig passar sense estries tot i que ja em va deixar panxeta la vaig "mig" fer baixar.. Però amb aqt segon res... m'han sortit estries, la panxa no torna a lloc i em penso que des que treballo com que encara tinc menys temps encara és pitjor perquè ni hipopressius ni res... Mai trobo el moment!!!! Fins i tot diria que m'ha tornat a pujar de volum i pocs dies abans de la regla sembla ben bé que estigui d'uns 4 mesos. I les estries són de lo pitjor... si faig força se'm veuen unes arrugutes que ufffff!!!
És un dels temes que m'està costant més d'assumir: la meva nova panxa!
És un dels temes que m'està costant més d'assumir: la meva nova panxa!

- ursulxunxa

Ha vingut el fred i he fet canvi de roba. Tenia l'esperança que ara ja em podria posar la meva roba d'abans de l'embaràs. Però quina gran fustració: res de res. I ja fa 6 mesos del part! Tinc una bona panxeta i greix a tota la zona panxa-cul-cuixa. Buff! Suposo que vigilar amb el menjar i MOOLTS hipopressius. El tema menjar em costa perquè donant el pit tinc molta gana. Amb els hipopressius m'hi he posat fa una setmana. Ara cal mantenir-se constant. Buff!
Ursulxunxa després de les classes de postpart vaig anar a un taller només d'hipopressius i ens van donar un dossier de com fer-ne, diferents postures... i ens van dir que: durant el primer mes que fas hipopressius, si vols que funcionin:
a) Hipopressius durant 20 min (amb un rellotge al costat, que sinó fas menys), un dia sí i dos dies no durant el primer mes.
b) el segon mes 20 min cada dia. I a partir d'aquí, després només per mantenir (un parell de cops la setmana).
a) Hipopressius durant 20 min (amb un rellotge al costat, que sinó fas menys), un dia sí i dos dies no durant el primer mes.
b) el segon mes 20 min cada dia. I a partir d'aquí, després només per mantenir (un parell de cops la setmana).
- ursulxunxa

gràcies edae.
Avui miraré amb el rellotge quanta estona m'hi estic, però em sembla que menys de 20 minuts. Cansen molt!
Avui miraré amb el rellotge quanta estona m'hi estic, però em sembla que menys de 20 minuts. Cansen molt!
Precisament ahir vaig fer un curset d'hipopressius, la veritat esk si que cansen...soón molt posturals però segons diuen venen suuuuper bé pel postpart :) El que no sé es si ajuda amb la flasidesa o no de la panxa...la profe que ho feia tenia un tipo super maco pero la pell flassida aixi que...ns....Jo acabo de fer 2 meses del part i tinc la panxa com la del hommer! No abulta molt però si que està molllt flasida!!! Li vaig comentar a la comadrona quin tipus d'esport podia fer ja que aniré al gym i em va dir que demoemnt res d'aerobic, ni steps ni rés d'això que com a molt pilates, hiporessius i similar...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |