m'han trucat per recollir resultats citologia...pq????
m'han trucat per recollir resultats citologia...pq????
hola noies! fa un me si mig em van fer una citologia, i em van dir que si tot estava bé, fins l'any vinent no em trucarien.
el cas és que aquest matí m'han trucat. m'han dit que vagi a recollir els resultats i per visitar-me.
la veritat és que tinc PÀNIC.
no sé què deu ser, i fins d'aquí una setmana no tinc la visita!
mare meva!! què deu ser??? alguna cosa greu?
a alguna li ha passat???? pot ser que sigui una torneria o és algo greu???
la veritat és que amb 27 anys que tinc, era la primera que em feia i tinc molta molta por!
siusplau, algú que li hagi passat i després no era res???
pot ser que influís que era el dia després de que em marxés la regla!
HEEEEEEEEEELP!!!!!!!!!
el cas és que aquest matí m'han trucat. m'han dit que vagi a recollir els resultats i per visitar-me.
la veritat és que tinc PÀNIC.
no sé què deu ser, i fins d'aquí una setmana no tinc la visita!
mare meva!! què deu ser??? alguna cosa greu?
a alguna li ha passat???? pot ser que sigui una torneria o és algo greu???
la veritat és que amb 27 anys que tinc, era la primera que em feia i tinc molta molta por!
siusplau, algú que li hagi passat i després no era res???
pot ser que influís que era el dia després de que em marxés la regla!
HEEEEEEEEEELP!!!!!!!!!
Re: m'han trucat per recollir resultats citologia...pq????
Hola piru-leta abans de res NO ET NEGUITEJIS D'ALGU QUE NO SAPS....de veritat bonica no et farà cap bé
Poden ser moltes coses i el més indicat per dir-ho és el teu metge. Espaculant només farem que neguitejar-te. Jo he tingut l'experiència i no et farà cap bé. Tan pot ser algun tipus d'infecció, com que tinguis fongs..... Demà tens hora? desitjo que sigui algun tipus de desajust de la flora i ja està! ja ho veuras BONICA.....anims i ja ens explicaras...mentrestant mira de pensar en una altre cosa. Qualsevol cosa aqui estem!!!!! i el més important és que has fet una revisió i si hi ha res segur que es pot solucionar.
PETONS

Poden ser moltes coses i el més indicat per dir-ho és el teu metge. Espaculant només farem que neguitejar-te. Jo he tingut l'experiència i no et farà cap bé. Tan pot ser algun tipus d'infecció, com que tinguis fongs..... Demà tens hora? desitjo que sigui algun tipus de desajust de la flora i ja està! ja ho veuras BONICA.....anims i ja ens explicaras...mentrestant mira de pensar en una altre cosa. Qualsevol cosa aqui estem!!!!! i el més important és que has fet una revisió i si hi ha res segur que es pot solucionar.
PETONS

- bruixeta85
- :: pantera

- Entrades: 888
- Membre des de: dc. juny 22, 2011 8:01 pm
piruleta ja te contestat al post de buscadores, però penso que la millor resposta que pots tenir es el que ta dit la nenea!! Relaxat i no hi pensis més fins que haguis d'entrar al metge i ell el digui el perquè de que tan trucat!!
Ei Piruleta!
No et preocupis abans d'hora!
A vegades passa que si just t'acaba de marxar la warry pot quedar encara alguna cosa i allò, a vegades provoca una mica d'infecció o fer que la citologia surti alterada, però no per res que sigui dolent.
A més, si és la primera vegada que t'ho fan, a vegades et concerten una visita per comentar els resultats cara a cara, per no enviar el resultat a casa directament i no "t'enteris" de res, o a vegades per fer més proves de control, com analítiques de sang i/o orina (no sé si li vas comentar que buscaves embaràs??).
Tu tranquil·la, segur que està tot bé!
Petons!
No et preocupis abans d'hora!
A vegades passa que si just t'acaba de marxar la warry pot quedar encara alguna cosa i allò, a vegades provoca una mica d'infecció o fer que la citologia surti alterada, però no per res que sigui dolent.
A més, si és la primera vegada que t'ho fan, a vegades et concerten una visita per comentar els resultats cara a cara, per no enviar el resultat a casa directament i no "t'enteris" de res, o a vegades per fer més proves de control, com analítiques de sang i/o orina (no sé si li vas comentar que buscaves embaràs??).
Tu tranquil·la, segur que està tot bé!
Petons!
Piruleta no et preocupis abans d'hora.. espera a veure què és!!!! Un petonàs!!!
Gràcies a totes noies! Espero que sigui que me l'han de repetir per ser el dia després de la regla o alguna cosa així!
Mil gràcies per donar-me ànims! Ja us diré com acaba la cosa!
Aiiiix! I després aquella de l'anunci diu " me gusta ser mujer"
Puaaaaajjjjj!
Mil gràcies per donar-me ànims! Ja us diré com acaba la cosa!
Aiiiix! I després aquella de l'anunci diu " me gusta ser mujer"
Puaaaaajjjjj!
piru-leta, jo sempre que m'he fet citologies (sempre per privat) em deien que si tot estava ok que no em trucarien, però al cap d'un mes o així sempre em trucàven per recollir resultats, així que també pot ser el teu cas. Sé que es difícil no pensar, però agafant angoixa a una setmana vista et causarà uns nervis innecesaris. Intenta sé positiva I ja veuràs com no serà res. Petonets.
A mi també em van trucar i va ser perquè sortien una mica de fongs. Així que no t'espantis que poden ser moltes coses sense importància. Anims!
A mi al primer gine al que anava també em trucaven per anar a recollir els resultats...
Espero que no sigui res, ÀNIMS!!!
Espero que no sigui res, ÀNIMS!!!
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
Piruleta, no t'espantis... No sé si vas per mútua o per SS, però jo abans anava per mútua i també em van dir que si tot estava OK no em trucarien i al final van acabar trucant per que anés a recollir els resultats, i jo vinga patir... Quan hi vaig anar em van comentar que tot estava OK i cap a casa... Ja són ganes de posar-nos nervioses per rès... 

La meva gràfica: http://www.fertilityfriend.com/home/38c4e4

P A C T E ** D E ** B A L A N C E T E S: Vesnà
- Ventureta
- Fancy - Giss
P A C T E ** D E ** B A L A N C E T E S: Vesnà
- Ventureta
- Fancy - Giss Re: m'han trucat per recollir resultats citologia...pq????
eii Piru-leta:
No et preocupis! segur q és el que diuen les companyes, que serà per a recollir els resultats i comentar-te com ha anat. Ànims wapa!!!
No et preocupis! segur q és el que diuen les companyes, que serà per a recollir els resultats i comentar-te com ha anat. Ànims wapa!!!
A mi una vegada amb una gine nova em van trucar que els anés a recollir, i resulta que va ser perquè el carter els havia retornat la carta dels resultats, tenien la meva adreça malament...
Mira de no capficar-t'hi gaire, que poden ser moltes coses sense importància!
Mira de no capficar-t'hi gaire, que poden ser moltes coses sense importància!- Laia29
- :: gosset

- Entrades: 494
- Membre des de: dg. oct. 23, 2011 6:11 pm
- Ubicació: Barcelona - Les Corts
Piruleta, no té pas perquè ser dolent una recollida de resultats! ës avui la visita, no? Ja ens comentaràs. Ànims!

Cuca estigues tranquila ja ens explicaras com ha anat.
Noies es d'atmirar que quan algu te un problema sempre hi ha algu en aquest forum capaç de fer-te sentir una miqueta millor!!
Noies es d'atmirar que quan algu te un problema sempre hi ha algu en aquest forum capaç de fer-te sentir una miqueta millor!!
Laia! És dimarts vinent! He d'esperar una setmaneta...
Yuyu, quanta raó tens! Em sento molt afortunada per haver descobert aquest fòrum!!!! Gràcies a totes noies!
Yuyu, quanta raó tens! Em sento molt afortunada per haver descobert aquest fòrum!!!! Gràcies a totes noies!
Piru-leta, just fa un any em va passar a mi.
A mi em van sortir els resultats alterats, i em van repetir la cito.
La segona per sort, va ser correcte!
es veu que moltes vegades surten malament per si has passat la regla fa poc etc.. t'ho dic per si et surt incorrecte, que sàpigues que passa molt sovint. (que espero que no!!!!)
Molts ànims que segur que no serà res!
A mi em van sortir els resultats alterats, i em van repetir la cito.
La segona per sort, va ser correcte!
Molts ànims que segur que no serà res!

aiii tan de bó sigui això...
vaig anar el dia després que marxés la regla... així que podria ser aquest el problema! gràcies noies per animar-me tant!
vaig anar el dia després que marxés la regla... així que podria ser aquest el problema! gràcies noies per animar-me tant!
PIRU-LETA: Com t'ha anat bonica la visita?
Ja veuràs que pot ser qualsevol coseta de res. A mi una vegada tb em van trucar i em vaig espantar molt. Tinc molta aprensió als metges que poc a poc haig d'anar superant i després només era una petita infecció.
Un petó bonica i a veure si tenim sort companya de començar la cerca juntes!!!!
Ja veuràs que pot ser qualsevol coseta de res. A mi una vegada tb em van trucar i em vaig espantar molt. Tinc molta aprensió als metges que poc a poc haig d'anar superant i després només era una petita infecció.
Un petó bonica i a veure si tenim sort companya de començar la cerca juntes!!!!
BessonadaPacte de panxulina: Sephora, Crisàlide, Mimi, Eliboni
, Gemma 
Llina
, Lacuca i Isa31!!
, Gemma 
Llina
, Lacuca i Isa31!!Re: m'han trucat per recollir resultats citologia...pq????
Hola isa guapa, encara no he anat! Fins dimarts res de res! De moment intento estar tranquila i pensar en positiu! Ja us informaré a veure què m'han dit! Gràcies per preguntar bonica! Espero poder seguir amb la meva cerca!
És clar guapa, intenta no pensar molt i estigues el més tranquil.la possible. La veritat és que els metges a vegades no s'anadonen i els dies que et deixen amb la incertesa és el pitjor que hi ha.
Un petó guapa
Un petó guapa
BessonadaPacte de panxulina: Sephora, Crisàlide, Mimi, Eliboni
, Gemma 
Llina
, Lacuca i Isa31!!
, Gemma 
Llina
, Lacuca i Isa31!!Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |