Em podeu recomanar una trona?

Més qüestions.
tortellini
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dg. ago. 14, 2011 7:49 pm

Em podeu recomanar una trona?

EntradaAutor: tortellini » dj. nov. 10, 2011 7:06 am

Hola! La meva nena encara és petiteta -té 4 mesos- però ens comencem a mirar trones i vaig bastant perduda. En principi voldria allargar la lactancia exclusiva almenys fins als 6 mesos, però quan comenci a aguantar-se asseguda m'agradaria posar-la a la taula amb nosaltres perquè vagi veient-nos menjar i a veure si s'engresca. Em crida l'atenció la Stokke perquè és maca i pot durar anys i així no es converteix en un trasto més que has de guardar, però per sobre de tot m'interessa que sigui pràctica i potser una trona més "clàssica" amb safata ho és més. La de l'Ikea Antilop veig que la té molta gent també, què en penseu? Les que ja n'heu utilitzat una què recomaneu?

Gràcies!
Imatge
marta9
:: poltre
:: poltre
Entrades: 657
Membre des de: dj. oct. 23, 2008 3:01 pm
Ubicació: Rubí (Vallès Occidental)

Re: Em podeu recomanar una trona?

EntradaAutor: marta9 » dj. nov. 10, 2011 7:16 am

La de 10€ de l'Ikea!!! És la millor! Amb la Cèlia em van regalar una d'aquestes trones super fashion, reclinable, acolchada i no se què més... Un trasto! Aparatosa, sempre t'hi entrebancaves, difícil de moure, plena de raconets on es quedaven les restes de menjar... La de l'Ikea no ocupa gaire lloc, no pesa res, es renta passant la baieta i queda impecable... :ok:
Imatge
Imatge
Imatge
güerita
:: gosset
:: gosset
Entrades: 470
Membre des de: dl. set. 08, 2008 8:07 pm

EntradaAutor: güerita » dj. nov. 10, 2011 7:17 am

Bones!!

Jo tinc la stokke que dius i és una passada, va molt i molt bé i l'acostes ben bé a la taula i ja no et cal safata. Pensa que mica a mica la criatura voldrà fer el que feu vosaltres i per tant, si teniu el plat a la taula ell també voldrà tenir el seu, fer el mateix que feu vosaltres.

Jo sens dubte, te la recomano!
marcaina
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dl. oct. 24, 2011 10:35 am

EntradaAutor: marcaina » dj. nov. 10, 2011 7:37 am

Hola Tortellini quan vaig tenir el nen ens van regalar una trona amb safata i reclinable com diu la Marta 9 un trasto aparatós, però a mi m'anava bé quan feia el sopar el posava a la cuina amb mi i si em veia s'anava distreient, quan portava una estoneta el reclinava una mica sinó es cansava quan va tenir un aany o any i mig vam comprar Stokke i genial però ja s'aguantava més en algun àpat podiem coincidir per l'horari. Tot i que jo vaig fer servir molt la trona tradicional si fos ara només em quedaria amb Stokke tot i que en aquesta fins que no s'aguanten força bé jo no la recomano. La d'Ikea també va molt bé però jo em quedari Stokke per alguna cosa val el que val. No sé si t'he ajudat gaire.
miriam&sergio
:: zebra
Entrades: 1383
Membre des de: dg. ago. 02, 2009 12:24 pm

EntradaAutor: miriam&sergio » dj. nov. 10, 2011 7:44 am

Hola!

A nosaltres ens van regalar la Inglesina i tambe genial!es plega i queda bastant reduida,te posicions i la safata una vegada ja no la vulgui a guardar-la i la pots apropar perfectament a la taula.

Segur que la de l'Ikea va genial i el preu pels temps que corren es ideal tambe pero com diu la marcaina,la diferencia de preu sera per alguna cosa.Amb aixo vull no vull dir que no vagi be,eh?

petonets
Imatge
terrassa5
:: rateta
Entrades: 183
Membre des de: dt. nov. 16, 2010 9:05 pm

EntradaAutor: terrassa5 » dj. nov. 10, 2011 8:45 am

Jo tinc les dues que dius, la d'Stokke a casa i la d'Ikea a la segona residència, així que et poso la meva opinió de les dues.

TRIPP TRAPP D'STOKKE
Pros:
- Dura molts anys, quan ja no la necessitis de trona pot ser una cadira d'estudi per la nena.
- La petita seu a taula amb vosaltres, sense una safata que la separi, i sempre a l'alçada correcta i amb recolçament als peus
- És molt segura
- Visualment no molesta, sembla una cadira més i es pot comprar a joc amb les altres cadires que tingueu (si son de fusta). Nosaltres hem tret una de les cadires del menjador i al seu lloc hem posat la trona (del mateix color), i queda com una cadira més. No ocupa una barbaritat d'amplada com les trones habituals que tenen les potes eixamplades perquè no tombin.
- Quan la nena sigui una miqueta més gran podrà pujar i baixar sola. A la meva filla això li va fer moltíssima il·lusió, se sentia molt orgullosa de poder fer-ho (tenia uns dos anys).

Contres:
- Cara, però s'amortitza
- No reclinable. No és un problema greu si tenim en compte que la trona és per menjar, no per fer la migdiada. Però no la pots fer servir fins que la nena s'aguanti bé asseguda, nosaltres no la vam fer servir fins els 8 mesos, abans li donàvem les papilles a l'hamaqueta.
- Té uns patins perquè si la nena empeny contra la taula la cadira es mogui sense tombar-se, però amb el temps a mi m'han deixat el parquet tot ratllat, suposo que si neteges els patins molt sovint no passarà, però ens en vam adonar massa tard.

IKEA
Pros:
- Preu inmillorable
- No pesa, és fàcil de muntar i desmuntar
- Es neteja molt fàcilment amb un drap humit
- Li pots posar la safata, però personalment crec que és millor que mengin directament a taula amb la resta de la familia (imprescindible substituir les estovalles de roba per un hule de plàstic fàcil de netejar)

Contres:
- Es fa servir poc temps, no crec que més de 3 anys, i a aquesta edat encara no arriben bé a taula, així que has de començar a posar coixins o comprar un elevador per posar a la cadira normal
- Ocupa més d'amplada perquè les potes s'eixamplen per baix per evitar que tombi
- No queda tan bé visualment.
- Els nens no poden pujar i baixar sols.
- Els peus queden penjant.

No puc recomanar-te una o l'altre, depèn de les teves necessitats. Personalment, per una segona residència, casa dels avis, etc, no posaria mai la d'Stokke pel preu, la d'Ikea és perfecta per això. Però per la vivenda habitual qualsevol de les dues va molt bé, jo estic encantada amb la d'Stokke.
terrassa5 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. nov. 10, 2011 9:14 am, en total s’ha editat 1 vegada.
trea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 358
Membre des de: dv. març 28, 2008 1:06 pm

EntradaAutor: trea » dj. nov. 10, 2011 8:54 am

Hola!

Nosaltres també hem tingut la de l'ikea. A mi m'agradava molt la de stokke, però la nostra taula te un problema i es que te una peça a sota (per poder-la fer mes llarga) que no deixa atansar massa la cadira perque sinó et toquen les cuixes, i quean ens vam mirar la de stokke, medint-la ens va semblar que no podria entrar cap dins, i que ens hauriem gastat una pasta per no res.

Per això per sortir del pas vam comprar la de l'ikea i perfecte. L'hem fet anar des dels 6 mesos que va començar a menjar, fins ara fa poc que li vam treure. Sense safata la pots posar a la taula amb tu com la de l'stokke. De fet la safata i el coixi que els compres a part els hem fet anar ben poc. A casa cada padri també n'hi ha una. No se, com diu la marta9 es neta, a més es pot desmontar, la qualitat preu esta mes que be. Una cosa si que he de dir, si esta al mig també t'hi entrepuces, però clar si no no seria segura.

una abraçada
Imatge

Imatge
pesol
:: girafa
Entrades: 2106
Membre des de: dl. juny 29, 2009 3:15 pm

EntradaAutor: pesol » dj. nov. 10, 2011 8:56 am

Jo només tinc bones paraules per la de l'ikea (antilop)! Tant que en tenim 3!!! Jo vaig comprar-me una trona pija i cara (concord spin) i és un rotllo (un rotllo per desplegar, el coixinet s'embruta, de ben petit no hi quedava gaire subjecte, ara que és més gran la safata gairebé li aixafa les cames...). Li vaig canviar a ma mare que tenia la de l'ikea.

Nosaltres vam introduir l'Alimentació complementària a trossets (i no triturats) i com que s'agafa el menjar ell des del primer dia el merder que fa és impressionant!! no em vull imaginar què passaria si tingués coixinet! En canvi amb la trona de l'ikea, cada vegada després de menjar, el fregall amb sabó per tota la trona i au! fins al següent àpat! A més, crec que hi queden molt ben assentats des de petits, cosa que crec que no passa amb la stokke (que em dóna la sensació que el nen queda una mica penjim penjam). Potser sí que queda petita abans que l'stokke, però per quan això passi, a l'ikea també tenen cadires una mica alçades perquè puguin pujar i baixar ells.

I tot això per menys de 20€!!! (jo recomano amb safata)
lluna 21
Entrades: 147
Membre des de: dl. feb. 01, 2010 8:45 pm

EntradaAutor: lluna 21 » dj. nov. 10, 2011 9:01 am

jo et recomano la Stokke, amb el meu primer fill en vam comprar una i li va molt bé xq ara que té 3 anys pot pujar i baixar sol
pots regular la mida dels peus.Nosaltres li vam posar amb 6 mesos ja que ja s'aguantaba molt bé i amb els arnesos que porta no hi ha cap problema, suposo que això depèn de cada nen.
Ara amb la nena que té 4 mesos n'hem comprat una per ella i espero poder-li posar tb d'aquí poc.
Per la casa que tenim a la platja tenim la de Ikea i tb va molt bé però pel dia a dia prefereixo l'altra.
A ksa els avis en tenim d'aquestes que es reclines, que porten "bandeja" que són encoixinades i tot plegat ocupa molt i sempre t'hi entrebanques !!
espero havert-te ajudat.
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Ítaca » dj. nov. 10, 2011 9:03 am

Nosaltres a casa tenim la trona evolutiva de Bebe Confort, q dura fins el 10 anys o els 50 quilos... Estem molt contents! I home, trasto per mi, ho són totes... a menys q sigui de les plegables.... També se li pot treure la safata i acostar-la a la taula!

Imatge

L'Stokke la trobo escessivament cara, xula, però caríssima... :ufs:

I la de l'Ikea, doncs és la q tenen els meus pares a casa seva... i cap problema! RElació qualitat-preu, no hi ha discussió al respecte! :ok:
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Rosie
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 503
Membre des de: dl. oct. 04, 2010 3:52 pm

EntradaAutor: Rosie » dj. nov. 10, 2011 9:31 am

Nosaltres també tenim una trona Stokke i n'estem encantats. La petita la utilitza des dels 5 mesos i mig i li encanta menjar amb nosaltres i a nosaltres compartir els àpats amb ella. :ok:
Haig de dir que a nosaltres ens la van regalar :miko:
Imatge
Violeta
Entrades: 2218
Membre des de: dt. set. 30, 2008 11:06 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Violeta » dj. nov. 10, 2011 9:51 am

A nosaltres ens van regalar la Stokke, i des dels 6 mesos que s'hi asseu i perfecte! a casa els avis i a la casa dels avis de la muntanya tenim la de l'Ikea, i és perfecte i barata! el problema és que sempre hi ensopeguem...però això és patositat nostra! :-D
La vida amb un somriure és més bonica...

Imatge
La gràfica del positiu!! http://www.fertilityfriend.com/home/26c1ea

El post del Jan!!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=14107

Imatge
mamamimos
Entrades: 107
Membre des de: dt. ago. 02, 2011 6:05 pm
Contacta:

(u recomanar una trona?

EntradaAutor: mamamimos » dj. nov. 10, 2011 10:02 am

Doncs jo m'uneixo a recomanar la de l'Ikea amb safata. Nosaltres li donem el menjar a trossets i el merder és considerable. En teniem una que ens van donar d'aquestes maques i de roba, però em pasava el dia fent rentadores. Amb la de l'Ikea passo un drapet i ja està!. Al principi la safata va molt bé perquè li poso el menjar directament allà sobre perquè els plats volaven.... ara ja s'hi està acostumant a no tirar el plat a terra i potser el passarem a la taula.
A més, és fàcil de desmuntar i nosaltres ens l'he, endut a restaurants i tot! :)
Mireia.

--- el meu blog --> http://www.mamamimos.blogspot.com

Imatge
PILIJAPS
Entrades: 35
Membre des de: dj. març 17, 2011 10:19 am

EntradaAutor: PILIJAPS » dj. nov. 10, 2011 10:30 am

Hola noies!

Doncs jo us poposo la trona evolutiva que venen al EXPOMOBI (és de fusta natural i ens va costar 55 €). En tinc dues, una que ja té 5 anys i l'altre que deu tenir un. No és una Strokke (amb colors xulíssims) però ens fa la mateixa funció i per un preu més que raonable donat que sútilitza mínims 3-4 cops al día i per moltes altres coses (com per pintar, llegir contes,fer platelina ,...).
charito
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

EntradaAutor: charito » dj. nov. 10, 2011 10:47 am

La del ikea sens dubte!!! Es practica comode barata i el nen hi esta super comode!!!!

Vaig comprar una altra mes "comode" i l'hem tret pq ocupa molt i el nen no te tanta llibertat de moviments.
charito
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

EntradaAutor: charito » dj. nov. 10, 2011 10:48 am

La del ikea sens dubte!!! Es practica comode barata i el nen hi esta super comode!!!!

Vaig comprar una altra mes "comode" i l'hem tret pq ocupa molt i el nen no te tanta llibertat de moviments.
Alexia77
Entrades: 1226
Membre des de: dg. maig 15, 2011 9:14 am

EntradaAutor: Alexia77 » dj. nov. 10, 2011 6:58 pm

Nosaltres hem comprat la Zuma d'Inglesina i estem encantats! :ok:
Imatge

Imatge
tortellini
Entrades: 5
Membre des de: dg. ago. 14, 2011 7:49 pm

EntradaAutor: tortellini » dj. nov. 10, 2011 7:44 pm

Noies! Estic encantada, quantes respostes! Ostres, terrassa5, quin resum més guapo has fet! Moltíssimes gràcies a totes! Hem parlat amb el tortellino i la cosa està: Stokke (o variant) 0 - Ikea 1. Vol dir que segurament farem la d'Ikea que veig que té molt bones crítiques. I no m'hi havia fixat que la safata és de "quita y pon", així la podrem apropar a la taula quan sigui més gran. En fi, a mi em segueix semblant molt maca la d'Stokke però si ens fa l'efecte la d'Ikea tot això que ens estalviem, que la diferencia de preu és brutal! Destinarem els dinerons a fer un curset de reflexologia podal infantil que em feia molta il.lusió, així cada cop que vegi una Stokke i dubti si vem fer bé pensaré en el que tingut a canvi..

Petons i moltes gràcies de nou!!
Imatge
terrassa5
Entrades: 183
Membre des de: dt. nov. 16, 2010 9:05 pm

EntradaAutor: terrassa5 » dv. nov. 11, 2011 7:26 am

La safata de la trona d'Ikea no és de "quita y pon", és que directament es compra per separat, si no vols no fa falta comprar-la, nosaltres no la tenim, sempre l'hem posat directament contra la taula, potser perquè ja estavem acostumats a la Stokke.
Aza
Entrades: 164
Membre des de: dj. jul. 29, 2010 11:09 am

EntradaAutor: Aza » dv. nov. 11, 2011 3:46 pm

Jo tb recomano la d'ikea, es perfecte, encara que es veritat que a vegades enssopeguem amb les potes perque d'abaix es mes ample, per posar.li un contra.
Una altra cosa bona que te, es que com totes es un trasto mes, pero es tan barata que no quan no la façi servir no em sabra gaire greu desfer-me'n, (i diria que es totalment reciclable).

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::