Vacuna gripal
Vacuna gripal
Holes a tothom!
Sóc nova en aquest fòrum i en l'embaràs. Estic de 17 setmanes i la llevadora em va "inflar" el cap amb la vacuna contra la grip, ja que treballo en un lloc d'atenció al públic i això augmenta els riscos de contraure la malaltia.
Pel que em fa dir ella no té cap contraindicació per l'embrió, però no conec a ningú q se l'hagi posat.
Q en penseu? passarà res si ho faig? coneixeu algun cas?
Estic molt perduda i us estaré molt agraïda si m'ajudeu.
Carme
Sóc nova en aquest fòrum i en l'embaràs. Estic de 17 setmanes i la llevadora em va "inflar" el cap amb la vacuna contra la grip, ja que treballo en un lloc d'atenció al públic i això augmenta els riscos de contraure la malaltia.
Pel que em fa dir ella no té cap contraindicació per l'embrió, però no conec a ningú q se l'hagi posat.
Q en penseu? passarà res si ho faig? coneixeu algun cas?
Estic molt perduda i us estaré molt agraïda si m'ajudeu.
Carme
Re: Vacuna gripal
Moltes gràcies per la resposta Goga, ara ja ho tinc una mica més clar, demanaré al CAP, segons la llevadora encara podia fer-ho.
Merci
Merci
Jo també me la vaig posar i cap problema!
Jo me la vaig posar divendres passat! Vaig trucar a Sanitat respon i em van donar hora per al cap d'un parell de dies. jo l'any passat sense estar embarassada la vaig enganxar ben enganxada i amb tots els medicaments disponibles ho vaig passar fatal.. no em vull ni imaginar com hagués estat si hagués estat embarassada!!
jo fa un any estava embarassada i també em van inflar el cap xq me la posés però al final
no me la vaig posar i tampoc vaig enganxar la grip ni un refredat ! a mi això de posar-me
coses al cos estan embarassada no em feia cap gràcia...
no me la vaig posar i tampoc vaig enganxar la grip ni un refredat ! a mi això de posar-me
coses al cos estan embarassada no em feia cap gràcia...
Torna a “Quan les coses no van bé”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |