Terrors nocturns
Terrors nocturns
Bon dia marones,
doncs resulta que el Jorge sempre ha tingut molts terrors desde ben petit 5-6 mesos, inclus li hem arribat a donar una xarop per relaxar-vo perque son horribles. Desde que va neixer la seva germana, havien desaparegut, pero ara........... portem una setmaneta......... son molt pitjors que abans!!!!!! Hem tornat amb el xaop pero ni li fa res. Intentes, despres de molta estona cridant, plorant, hipant, donant cops de peus, tirant-se al terra.... de que reaccioni i la mirada la te buida, no et veu, no reacciona, fa por mirar-li els ulls. Ahir em vaig espantar perque es va llençar al terra com un gos rabios i no podem fer res (a part de trencar-se'm el cor) i al cap de mitja hora llarga (pobres veins perque s'ha repetit varies vegades aquesta nit) vem poder calmar-lo.
Sabeu si pot ser que estigui relacionat amb no fer la bacaina al migdia? Hi ha algun professional que ens pogues ajudar que no fos el pediatra?
Moltes gràcies.
doncs resulta que el Jorge sempre ha tingut molts terrors desde ben petit 5-6 mesos, inclus li hem arribat a donar una xarop per relaxar-vo perque son horribles. Desde que va neixer la seva germana, havien desaparegut, pero ara........... portem una setmaneta......... son molt pitjors que abans!!!!!! Hem tornat amb el xaop pero ni li fa res. Intentes, despres de molta estona cridant, plorant, hipant, donant cops de peus, tirant-se al terra.... de que reaccioni i la mirada la te buida, no et veu, no reacciona, fa por mirar-li els ulls. Ahir em vaig espantar perque es va llençar al terra com un gos rabios i no podem fer res (a part de trencar-se'm el cor) i al cap de mitja hora llarga (pobres veins perque s'ha repetit varies vegades aquesta nit) vem poder calmar-lo.
Sabeu si pot ser que estigui relacionat amb no fer la bacaina al migdia? Hi ha algun professional que ens pogues ajudar que no fos el pediatra?
Moltes gràcies.

Re: Terrors nocturns
Has mirat el llibre de la Rosa Jové Dormir sin làgrimas? ella en parla i potser podrieu contactar amb ella.
Gracies per les respostes, pero (de moment) hem canviat de tactica. Crec que el problema es que despres de 1 any a casa amb ell, vaig tornar a treballar el 31/10 i es sent "abandonat". Hem tornar a dormir junts (amb la peke al llit, en total els 2 pekes i jo) i el xarop, i de moment portem tota aquesta setmana que ha dormit molt be. Ahir el vaig adormir jo i despres ha passat la nit al el seu pare i ha tingut una "mini-crisis", aixi que crec que era aquest el problema. De totes maneres, agafare el llibre i me'l llegire i si tinc algun dubte........ intentare posar-me en contacte amb la Rosa Jove.
Moltes gràcies.
Moltes gràcies.

Tenia entes que els terrors començaven als 2 anys...i aixo del xarop sempre he sentit a dir que no es aconsellable donar-los.la rosa jove crec que passa consulta a gava conjuntament amb el Carlos gonzalez.crec que us aniria molt be.
[url=http://lilypie.com][img]http://m1.lilypie.com
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |