Tempratura

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
cuc
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: dg. nov. 13, 2011 6:44 pm

Tempratura

EntradaAutor: cuc » ds. nov. 26, 2011 6:33 pm

Hola a totes!!

Tinc un dubte sobre les temperatures... Sempre que la temperatura és elevada (37-37 i pico) significa que pots estar embarassada o quan t'ha de venir la warry també és elevada?

Moltes gràcies!!
bruixeta85
:: pantera
:: pantera
Entrades: 888
Membre des de: dc. juny 22, 2011 8:01 pm

Re: Tempratura

EntradaAutor: bruixeta85 » ds. nov. 26, 2011 6:43 pm

cuc aixó tu explicaran millor al post de grafiqueres... la temperatura s'eleva quan has ovulat i es manté fins el dia de la regla, quan et ve la regla baixa la temperatura... no se si m'equivoco però vaig llegir per internet que si des de que et puja la temperatura es manté 18 dies significa que estas embarassada, però et torno a dir que on millor t'aconsellaran serà al post de grafiqueres!!! sort!
Imatge
Irina
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3858
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 1:20 pm
Ubicació: Irlanda

EntradaAutor: Irina » ds. nov. 26, 2011 6:47 pm

Despres de l'ovulacio la temperatura puja i es mante alta si hi ha un embaras. Si no hi ha embaras, ho sabras perque fara una baixada considerable en relacio a la temperatura durant la fase lutia i tot seguit la regla fara acte de presencia. :ok:

No es pot dir quina temperatura exactament, si 37 o 37 i pico, perque cada dona es diferent. A la primera pagina del post de grafiqueres trobaras unes instruccions super ben explicades, una biblia de grafiqueres, vaja...

Vaja, acabo de veure que les instruccions de que parlo ja no hi son... les va escriure una usuaria ex-grfiquera i ara no les se trobar... :-:)
de totes maneres alla aclariras qualsevol dubte!
cuc
Entrades: 53
Membre des de: dg. nov. 13, 2011 6:44 pm

EntradaAutor: cuc » ds. nov. 26, 2011 6:56 pm

Moltes gràcies Irina i Bruixeta85! Ara miraré el post de les grafiqueres. Merci!!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 25 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::